Je hebt gelijk, isch cultuurquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat die man toch, het is zaterdagavond
Mooi man!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:52 schreef Frasier het volgende:
Kanker Luinge, stop die rode kaart in je reet joh flikker
Zullen we hem helpen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:52 schreef Frasier het volgende:
Kanker Luinge, stop die rode kaart in je reet joh flikker
Nou, AZ heeft ook nog niet gewonnen hoor!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef leonnekes het volgende:
Dag de titel voor Ajax want dit hou je niet vol
Ja, maar is niet leuk...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooi man!
100% juiste beslissing.²
Jij denkt dat Beerens toevallig struikelde toen Vermaelen vlakbij hem was?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
Ben ik de enige die vond dat Vermaelen geen overtreding maakte
Hoe vaak wint een ploeg met 10 spelers?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef leonnekes het volgende:
Dag de titel voor Ajax want dit hou je niet vol
Ik word er gewoon een beetje moe van hoe makkelijk ze tegenwoordig een kaart geven. Niks mag meer.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef Espabilado het volgende:
LOOP HET VELD IN BASSIE
A) Het publiek heeft geen herhaling en B) dat was in een ander stadion niet gebeurd?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Het debiele publiek laat weer van zich horen. "Luinge je moeder is een hoer" terwijl iedereen kan zien dat dit een 100% rode kaart is
Je kan zeggen dat Beerens makkelijk viel inderdaad, maar rood geven is geen rare keuze.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
Nope, ik schijn ook blind te zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
Tegen dit Heerenveen hou je het niet volquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoe vaak wint een ploeg met 10 spelers?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik word er gewoon een beetje moe van hoe makkelijk ze tegenwoordig een kaart geven. Niks mag meer.
Ik zat meer op het contact van de handen te letten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Beerens toevallig struikelde toen Vermaelen vlakbij hem was?
Nee dat zou voor het eerst zijn als een speler zich laat vallenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Beerens toevallig struikelde toen Vermaelen vlakbij hem was?
Als er enigzins twijfel is dan kan ik het begrijpen. Dit was duidelijk een terechte rode kaart.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
A) Het publiek heeft geen herhaling en B) dat was in een ander stadion niet gebeurd?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |