quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:00 schreef Rumille het volgende:
Als je uit Den Bosch komt, ben je voor FC Den Bosch. Als je uit Israel komt, ben je voor Ajax.
Vreemd dat daar niks meer klopt danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik hou gewoon van voetbal, maar mn hart ligt bij Feyenoord
Afkloppen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:08 schreef _Mike_ het volgende:
De wereld vergaat, de grasmat in de Arena ligt er uitmunted bij
Die schoten op goal komen net in de 2e ring iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:08 schreef _Mike_ het volgende:
Ajax speelt tot nu toe goed, alleen levert het nog geen klote op...
Neh, boeit me heel weinigquote:
Vind je mij ook nog wel lief?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
iemand?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:03 schreef buddyb het volgende:
heeft iemand zich trouwens al aangemeld voor de 2 maanden gratis eredivisielive?
hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat je het kon ontvangen? alvast bedankt.
Nog geen fout gemaakt toch tegen Suarez?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:11 schreef leonnekes het volgende:
Popov moet inhouden, anders volgt er straks geel
Dit seizoen nog niet gekeken ofzo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:13 schreef andre347 het volgende:
Urby speelt voor de verandering eens goed.
Los polletjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:13 schreef buddyb het volgende:
meester tacticus van basten: ''zet vast''
Is dit de eerste wedstrijd die je dit seizoen kijkt ofzo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:13 schreef andre347 het volgende:
Die speelt al maanden heel goedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:13 schreef andre347 het volgende:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dit seizoen nog niet gekeken ofzo?
Voordat hij slecht speelde had hij ook al redelijk wat goede wedstrijden, zo blijf je bezig natuurlijk..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Tuurlijkbijna alles
alleen urby moet nog wat goede wedstrijden spelen voordat hij al zijn slechte wedstrijden heeft weggespeeld
jij was toch Ajacied?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Ajax vandaag de titel definitief vaarwel kan zeggen.²
Dat kan pas als AZ kampioen isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Maakt de competitie alleen maar minder spannend...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
AZ moet ook nog maar zien te winnen, volgens mij zijn ze momenteel kwetsbaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef Daniane het volgende:
9:17dupausajax4life:jullie allemaal stoppen mt schelden Zo verLiest Ajax Zowiezo Dat zei god net tegen mij want ik ben de puas
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef buddyb het volgende:
ik hoop eigenlijk dat twente kampioen wordt--zij spelen toch wel het mooiste voetbal
az is niks meer dan een counterploegje en ajax heeft, gezien de spelers die ze hebben, nog niet laten zien wat het zou moeten
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef Daniane het volgende:
9:17dupausajax4life:jullie allemaal stoppen mt schelden Zo verLiest Ajax Zowiezo Dat zei god net tegen mij want ik ben de puas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |