Nog steeds hoor, maar ik juist omdat ik een echte Ajacied ben gun ik het van Gaal zo.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Ajax vandaag de titel definitief vaarwel kan zeggen.²
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, maar ik juist omdat ik een echte Ajacied ben gun ik het van Gaal zo.²
Het gaat om efficiëntiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef buddyb het volgende:
ik hoop eigenlijk dat twente kampioen wordt--zij spelen toch wel het mooiste voetbal
az is niks meer dan een counterploegje en ajax heeft, gezien de spelers die ze hebben, nog niet laten zien wat het zou moeten
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog steeds hoor, maar ik juist omdat ik een echte Ajacied ben gun ik het van Gaal zo.²
wie speelt het mooist dan volgens jou?quote:
daarom zei ik ook: ''ik hoop''quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef andre347 het volgende:
[..]
Het gaat om efficiëntieniet om wie het mooiste speelt. Anders hadden we afgelopen jaren een andere kampioen gehad
Is dat het Bourgondische voetbal?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef venomsnake het volgende:
Oef, bijna 1-2 Volendam.. Wat een kans zeg.
Fluitconcerten nu in Breda.
Ik denk dat AZ de verdiende nummer 1 is...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:22 schreef buddyb het volgende:
[..]
wie speelt het mooist dan volgens jou?
dat ajax perez heeft laten gaan
hij is beter op 10 dan sulejmani
Dan nog klopt het niet wat je zegt.. "Eindelijk een goede wedstrijd" suggereert dat hij hiervoor slecht speelde.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Tuurlijkbijna alles
alleen urby moet nog wat goede wedstrijden spelen voordat hij al zijn slechte wedstrijden heeft weggespeeld
Suarez al 5 wedstrijdenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:23 schreef leonnekes het volgende:
Vermalen staat vandaag op scherp.
Suarez was dat toch ook?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is dat het Bourgondische voetbal?
Ze hebben er nog iets meer dan 7 minuten ervoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:24 schreef Espabilado het volgende:
Doe eens winnen volendam, 3 punten inlopen op feyenoord
In de verdediging de bal afpakken, slalommen tussen drie spelers door, passen naar Cvita, zelf doorlopen en helaas de voorzet van Cvita te zacht inkoppen.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:28 schreef Merkie het volgende:
Ajax heeft de scheidsrechter weer eens mee
Wat een onzin dat 'weer eens'quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:28 schreef Merkie het volgende:
Ajax heeft de scheidsrechter weer eens mee, Heerenveen een loepzuivere penalty onthouden.
floot vorige week ook al laf, ik ben vergeten welke wedstrijdquote:
klopt ja, nu ie zo bejubeld is laatste tijd is ie bang voor gezichtsverlies lijkt hetquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
floot vorige week ook al laf, ik ben vergeten welke wedstrijd
Ik vind hem op 10 eigenlijk niet zo goed, in een 4-4-2 past die veel beter of hij moet in de aanval op links als Aissati terug is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef buddyb het volgende:
wat vinden de ajacieden hier van sulejmani dit seizoen?
ik denk dat hij wat meer tijd nodig heeft om te wennen--op 10 spelen is toch wel wat anders spelen dan achter de spits in een 4-4-2 systeem
Mwa als je niet aan die 16 miljoen denkt doet hij het wel aardigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef buddyb het volgende:
ik denk dat hij wat meer tijd nodig heeft om te wennen--op 10 spelen is toch wel wat anders spelen dan achter de spits in een 4-4-2 systeem
Je moet hem gewoon niet op 10 zetten, dat is pure kapitaalvernietiging.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef buddyb het volgende:
Tja, het is een erg aardige vent, maar ik heb het nooit een goede scheids gevonden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
floot vorige week ook al laf, ik ben vergeten welke wedstrijd
[/johan derksen]quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, het is een erg aardige vent, maar ik heb het nooit een goede scheids gevonden.
Bij mij net ook...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Robinhoo het volgende:
bij mij op de chat is er een discussie over turken in nederland
In het land der blinden is éénoog koning.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, het is een erg aardige vent, maar ik heb het nooit een goede scheids gevonden.
Ga weg man, overduidelijke schwalbe van die Pranjic, hij ging al liggen voordat Wielaert in de buurt kwamquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Penalty had gegeven kunnen worden, Pranjic werd (hoewel denk ik ook op zoek) wel degelijk door Wielaert geraakt. Veel mooier de panna van Smárason op Gabri
Het eftal? Lul niet manquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF is dit? Het staat 0-0 en het Ajax publiek fluit het eigen elftal uit.
Dirk-Kuijtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ben jij toch domquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
nee?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga weg man, overduidelijke schwalbe van die Pranjic, hij ging al liggen voordat Wielaert in de buurt kwam
Ze gaven de scheids aan hoe het fluitje hoort te klinken oke?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie fluiten ze dan uit nadat de scheidsrechter gefloten had voor de rust?
De scheids omdat ie een counter van Ajax onderbrak..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie fluiten ze dan uit nadat de scheidsrechter gefloten had voor de rust?
lieve internet hooligan, het was tegen Luinge.. Ken je feiten voor je begint te huilenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
moet je opletten met een uurtje lopen ze allemaal wegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ze fluiten die flapdrol van een Luinge uit omdat hij een counter mogelijkheid ontneemt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een debiel publiek dan. De extra tijd was namelijk tijdens de vrijeschop al verstreken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De scheids omdat ie een counter van Ajax onderbrak..
Wat ben je toch ook een verschrikkelijke pannenkoek soms.
wel zielig om dan te gaan fluiten, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze fluiten die flapdrol van een Luinge uit omdat hij een counter mogelijkheid ontneemt.
Soms?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De scheids omdat ie een counter van Ajax onderbrak..
Wat ben je toch ook een verschrikkelijke pannenkoek soms.
Ja?quote:
Dat is waar...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In het land der blinden is éénoog koning.
Wat is je inbreng?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:39 schreef Longmen het volgende:
Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoezo? Wij worden gewoon kampioen. Wij hebben de beker helemaal niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |