Ik vind hem op 10 eigenlijk niet zo goed, in een 4-4-2 past die veel beter of hij moet in de aanval op links als Aissati terug is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef buddyb het volgende:
wat vinden de ajacieden hier van sulejmani dit seizoen?
ik denk dat hij wat meer tijd nodig heeft om te wennen--op 10 spelen is toch wel wat anders spelen dan achter de spits in een 4-4-2 systeem
Mwa als je niet aan die 16 miljoen denkt doet hij het wel aardigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef buddyb het volgende:
ik denk dat hij wat meer tijd nodig heeft om te wennen--op 10 spelen is toch wel wat anders spelen dan achter de spits in een 4-4-2 systeem
Je moet hem gewoon niet op 10 zetten, dat is pure kapitaalvernietiging.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef buddyb het volgende:
Tja, het is een erg aardige vent, maar ik heb het nooit een goede scheids gevonden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
floot vorige week ook al laf, ik ben vergeten welke wedstrijd
[/johan derksen]quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, het is een erg aardige vent, maar ik heb het nooit een goede scheids gevonden.
Bij mij net ook...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Robinhoo het volgende:
bij mij op de chat is er een discussie over turken in nederland
In het land der blinden is éénoog koning.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, het is een erg aardige vent, maar ik heb het nooit een goede scheids gevonden.
Ga weg man, overduidelijke schwalbe van die Pranjic, hij ging al liggen voordat Wielaert in de buurt kwamquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Penalty had gegeven kunnen worden, Pranjic werd (hoewel denk ik ook op zoek) wel degelijk door Wielaert geraakt. Veel mooier de panna van Smárason op Gabri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |