Daarom had ik vandaag een kaartje gekocht (laatste dag voor vroege vogelkorting)quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef supkaa het volgende:
Ik vind het programma tot nu toe nog niet zo interessant
Nou is het wel goed geweest.. Wil gewoon wat meelurken, aangezien RaR een tof festival is om naar toe te gaan en ik dus hoop dat er nog leuke dingen worden bevestigdquote:
Ik ben bevestigd en ik ben leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:04 schreef supkaa het volgende:
[..]
Nou is het wel goed geweest.. Wil gewoon wat meelurken, aangezien RaR een tof festival is om naar toe te gaan en ik dus hoop dat er nog leuke dingen worden bevestigd
Zeur
Ik ga toch nog even de rest van het programma afwachtenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben bevestigd en ik ben leuk.
het maakt mij niet uit, heel graag zelfs, maar ik verwacht het niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef Broekpaling het volgende:
Wat maakt het nou uit als ze voor een 3e keer in 4 jaar komen?
Blijkbaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:45 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Limp Bizkit? Bestaan die nog?
Wat bestaan die nog? Ik dacht dat ze niet meer bestonden. Ik heb er al een paar jaar niks meer van gehoord.quote:
Dronken Duisters zijn ook op Pinkpop of andere festivals. Dus zo erg is dat nu ook weer niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:30 schreef MrFl0ppY het volgende:
Even een tvp, dit blijft toch 1 van mijn favoriete festivals. Daar kunnen zelfs dronken duitsers niets aan af doen. De sfeer op de campings is gewoon echt super op RaR.
Nog een ONZ meetquote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dronken Duisters zijn ook op Pinkpop of andere festivals. Dus zo erg is dat nu ook weer niet.
Maar RaR lijkt mij een leuk festival. Misschien moet ik daar ook een keer heen gaan.
Fok!meet.quote:
Vorig jaar hadden we ook een falende Sziget FOK! meet, was er maar 1 op komen dagen, maar die stond op de verkeerde plekquote:
Zullen we eerst maar de ONZmeet van volgende week zaterdag afwachten hoe de opkomst daar is.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we ook een falende Sziget FOK! meet, was er maar 1 op komen dagen, maar die stond op de verkeerde plek
Haha iddquote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zullen we eerst maar de ONZmeet van volgende week zaterdag afwachten hoe de opkomst daar is.
Misschien een oproep hier doen. Op 21 februari is er een ONZmeet komt alle.quote:
Er zijn nieuwe namen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nog geen nieuwe namen bekend? De huidige line up is wat mager, hopelijk komt er nog een goede bij.
Ik wel hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hehe das toevallig, zitten wel een paar leuke namen tussen maar geen echte headliners. Denk toch dat we maar kaartjes gaan halen, RaR is altijd wel gezellig.
Zijn er nog mensen die interesse hebben in samen kamperen? Geen verplichtingen verder maar gewoon gezellig na de optredens een biertje samen pakken en nieuwe mensen ontmoeten?
ik vinde de metalacts van dit jaar ook meer geschikt voor alterna, korn/slipknot/mm enz. ben erg benieuwd naar de time-tablequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij moeten alle grote afsluiters nog bekend worden gemaakt. Ik zie er niets bij staan wat ik echt als afsluiter van het hoofdpodium kan beschouwen...
was vorig jaar ook zo, was erg vet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hoop dat the Prodigy de vrijdagavond special is, dat zou wel erg vet zijn. Past wel bij die band.
indeedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:26 schreef Klingon het volgende:
Deze maand weer tickets bestellen, voor de vierde keer. Blijft altijd een groot feest daar, meer waar voor je geld dan Pinkpop en altijd een betere line-up
The Prodigy speelt op hoofdpodium voor headliner Slipknot en is dus niet de late night special.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hoop dat the Prodigy de vrijdagavond special is, dat zou wel erg vet zijn. Past wel bij die band.
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Prodigy speelt op hoofdpodium voor headliner Slipknot en is dus niet de late night special.
Ik weet dat omdat The Prodigy dat bevestigd heeft: Slipknot is de headliner van de zaterdag en zij spelen daarvoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
EDIT: ik zie dat er een paar dingen bekend zijn gemaakt over de line-up op ringrocker.
Onderandere dat op vrijdag The Killers op het hoofdpodium staan en Korn en Marilyn Manson op de alterna stage.
Op zaterdag komen Slipknot en Prodigy op de centre stage.
De volgorde waarin ze nu staan wil niet zeggen dat het de uiteindelijke volgorde is. Er kan zo nog een headliner boven komen te staan. Is al wel vaker gebeurd. Het hoeft dus niet zo te zijn dat Slipknot een headliner is...
Hmmm dan is de zaterdag wel jammer. Prodigy lijkt me vetter met lichteffecten enzo s'avonds laat en Slipknot als afsluiter vind ik een beetje karig eigenlijk. Ik had een grotere band verwacht maar blijkbaar is Slipknot best groot in Duitsland.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:13 schreef AgeEll het volgende:
dus eerst prodigy en dan slipknot - dat betekend dus dat the prodigy rond 9uur het podium op komt, en daarna slipknot.
ik had ook al gehoord dat the prodigy op het hoofdpodium stond
lekker als the killers tegenover korn en marilyn staan, ik wil the killers en ook vooral marilyn graag zien.
Ja me 2, heb nog wel andere mensen die gaan kijken of ze mee willen. Lijkt me zo wie zo toch leuk om met een groep te gaan. Altijd gezellig toch??:)quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wel hoor
K ga toch alleen als het goed is
Indeed, doe ik wel vaker met festivalsquote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef Monatje het volgende:
[..]
Ja me 2, heb nog wel andere mensen die gaan kijken of ze mee willen. Lijkt me zo wie zo toch leuk om met een groep te gaan. Altijd gezellig toch??:)
dan moet dat wel te regelen zijn toch:)quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Indeed, doe ik wel vaker met festivals
Ik kom uit Almerequote:Op maandag 16 maart 2009 21:43 schreef Monatje het volgende:
[..]
dan moet dat wel te regelen zijn toch:)
Waar kom je vandaan?
was mijn idee ook, is dat goed te doen?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kom uit Almere
Ik ga hoogstwaarschijnlijk met de trein
Ik deed er 18 uur over naar Sziget, binnen 15 uur was ik in Wenen, schat ik zo`n 10-12 uurtjes naar Rock Am Ring?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:21 schreef Monatje het volgende:
[..]
was mijn idee ook, is dat goed te doen?
Oke ik zal is kijken, thanks voor de tip. Maar is toch een leuk idee, misschien zijn er meer mensen die daar willen afspreken?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik deed er 18 uur over naar Sziget, binnen 15 uur was ik in Wenen, schat ik zo`n 10-12 uurtjes naar Rock Am Ring?
Ik had laatst gekeken, een ticket kost rond de 110 euro.
Inderdaad een leuk idee, ik ben zelf ook nieuw op het festivalquote:Op maandag 16 maart 2009 22:27 schreef Monatje het volgende:
[..]
Oke ik zal is kijken, thanks voor de tip. Maar is toch een leuk idee, misschien zijn er meer mensen die daar willen afspreken?
Nog nooit geweest? Rock am Ring is echt 1 groot feest! geen gezeik iedereen is elkaars vriendje:P Een hele leuke sfeer zowel op het terrein als op de camping! ben er nu 2 keer geweest en is echt heel goed bevallen! Reken maar op een hele leuke tijd!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk idee, ik ben zelf ook nieuw op het festival
Ja hoor zoals ik al aangaf. Klingon organiseert elk jaar wel een meeting op RaR. Hou www.rockamring.net in de gaten en je hoort het vanzelf. Anders posten we het ook nog wel hier op het forum.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:27 schreef Monatje het volgende:
[..]
Oke ik zal is kijken, thanks voor de tip. Maar is toch een leuk idee, misschien zijn er meer mensen die daar willen afspreken?
prima dan zie ik het vanzelf wel:D dank u dank u:Dquote:Op maandag 16 maart 2009 22:57 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ja hoor zoals ik al aangaf. Klingon organiseert elk jaar wel een meeting op RaR. Hou www.rockamring.net in de gaten en je hoort het vanzelf. Anders posten we het ook nog wel hier op het forum.
Ik baal hier echt vanquote:We are not able to re-issue original tickets for which you have acknowledged receipt. Unfortunately, reprinting or any other form of re-issue is also impossible. Event tickets are unique, copy-proof, transferable commercial paper (i.e. payable to bearer) and are manufactured from special, forgery-proof materials featuring a security hologram. Losing a ticket is comparable to losing a bank note, which similarly cannot be reprinted. Admission to the event will only be permitted by the promoter and local security service on production of an original ticket.
omg hoe kan dat gebeuren?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:50 schreef Juicyhil het volgende:
M`n ouders hebben per ongeluk m`n kaartje weggegooid voor Rock Am Ring
Weet iemand misschien of ik ergens een nieuwe kan krijgen, ik heb al contact opgenomen met eventim (waar ik het ticket heb gekocht) ze zeggen dit:
[..]
Ik baal hier echt van
Ik weet in elk geval bij Ticketservice dat je altijd een nieuwe kan krijgen.
Balen man.Maar het lijkt me toch sterk dat je bij een andere aanbieder een nieuw kaartje zou krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:50 schreef Juicyhil het volgende:
M`n ouders hebben per ongeluk m`n kaartje weggegooid voor Rock Am Ring
Weet iemand misschien of ik ergens een nieuwe kan krijgen, ik heb al contact opgenomen met eventim (waar ik het ticket heb gekocht) ze zeggen dit:
[..]
Ik baal hier echt van
Ik weet in elk geval bij Ticketservice dat je altijd een nieuwe kan krijgen.
Preciesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Balen man.Maar het lijkt me toch sterk dat je bij een andere aanbieder een nieuw kaartje zou krijgen.
Maar dan moeten je ouders maar voor het nieuwe kaartje dokken.
Ik bedoelde dan als je een ticketservice kaartje hebt, dat je dan een nieuwe kan krijgen, sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Balen man.Maar het lijkt me toch sterk dat je bij een andere aanbieder een nieuw kaartje zou krijgen.
Maar dan moeten je ouders maar voor het nieuwe kaartje dokken.
The Killers als headliner op RaR? Hmmm ik word daar niet echt blij van moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef Komakie het volgende:
ok Placebo, The Killers en Slipknot zijn de afsluiters. Dat kunnen we wel zeker zeggen denk ik. Vooral na het zien van dit filmpje:
Van Slipknot en Placebo ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
The Killers als headliner op RaR? Hmmm ik word daar niet echt blij van moet ik zeggen.
Wel kut voor je, waarom had je nog geen kaartje gekocht?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:52 schreef Smirnov het volgende:
Volgens mij is het uitverkochtGeen kaartjes meer beschikbaar bij Eventim.
Ik ben erg bang dat ze op de vrijdag the killers/placebo tegenover korn/marilyn gaan zetten. Dan wordt t echt lastig kiezen of veel heen en weer rennenquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:58 schreef Komakie het volgende:
Placebo waarschijnlijk toch niet een headliner.
Op zich wel chill. Limp Bizkit op de laatste dag. Blijf ik tenminste ook nog met een reden de laatste dag. Meestal vind ik er dan weinig boeiends meer aan.
Maar met Limp en Guano Apes wordt dat nog een leuk dagje
Zoals gewoonlijk de vrijdag het zwaarste. Ik weet niet hoe het kan maar blijkbaar is dan altijd het meeste leuke spul.
Zou er nog een late night special komen???
Korn staat op de Alterna stage. Waarschijnlijk als afsluiter. M.Manson denk ik daarvoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
Korn komt volgens mij elke keer wel op center dus die zal niet tegenover killers/placebo komen.
Nee is een Britse band.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Korn staat op de Alterna stage. Waarschijnlijk als afsluiter. M.Manson denk ik daarvoor.
Dus in ieder geval Korn zal dan niet gelijk zijn met The Killers, maar erna op een ander podium. MM zal dan, denk ik, gelijk zijn met de Killers en na Placebo.
btw, is Placebo eigenlijk duits
Hmm ok.quote:
Zo ik weet moet je sowieso ver lopen, minuut of 20.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef Bazman78 het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar RaR. Na jaren op Werchter te zijn geweest en vorig jaar een jaar gezondigd te hebben (Pinkpop, tja wat wil je met zo'n line-up) ga ik nu naar de Nürburgring.
Ik las in de RaR-topic van vorig jaar dat camping B5 de beste is. Is dat echt zo? Heeft iemand nog andere tips? Ik vind het belangrijk dat de camping niet FOK-ing ver van het festivalterrein is (zoals camping C op pinkpop, waar ik vorig jaar stond...) en dat er ook relaxte campingfeesten zijn.
Alvast bedankt!
Geen idee. Wij staan altijd op de camping met de caravans enzo aangezien we met een auto gaan waar we in slapen. Ze zijn wel ver van het terrein maar er gaan bussen en alleen de eerste dag is dat ff lastig met het kopen van een kaartje enzo. Dat moet je in de bus doen en dat zorgt voor oponthoud. Verder is het prima te doen en ben je er met de bus binnen 5/10 min.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef Bazman78 het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar RaR. Na jaren op Werchter te zijn geweest en vorig jaar een jaar gezondigd te hebben (Pinkpop, tja wat wil je met zo'n line-up) ga ik nu naar de Nürburgring.
Ik las in de RaR-topic van vorig jaar dat camping B5 de beste is. Is dat echt zo? Heeft iemand nog andere tips? Ik vind het belangrijk dat de camping niet FOK-ing ver van het festivalterrein is (zoals camping C op pinkpop, waar ik vorig jaar stond...) en dat er ook relaxte campingfeesten zijn.
Alvast bedankt!
ik heb misschien een kaartje voor je, als je wiltquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:09 schreef Monatje het volgende:
Nog mensen die zin hebben daar een beetje rond te hangen? Of samen die kant op te rijden, door het te lang wachten met het halen van kaarten kunnen de mensen waar ik mee zou gaan niet meer mee:(
hmm ja denk wel dat die welkom kan zijn:d Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:42 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik heb misschien een kaartje voor je, als je wilt
gewoon de kostprijs - prijs ticket + (deel) verzendkosten - zal iets van 130euro zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:51 schreef Monatje het volgende:
[..]
hmm ja denk wel dat die welkom kan zijn:d Hoeveel wil je er voor hebben?
Haha geluk bij ongeluk dan;) En thanks ik lees het vanzelf wel:)quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:07 schreef AgeEll het volgende:
[..]
gewoon de kostprijs - prijs ticket + (deel) verzendkosten - zal iets van 130euro zijn.
zal ff informeren moge of het kaartje nou nog beschikbaar is, want dat is af en toe wat onduidelijk.
de reden dat hij over is, is omdat de relatie uit is gegaan tussen mijn broer en zijn vriendin, engaat dus niet meer mee. (gelukkig![]()
)Maar hij zou haar kaartje verkopen, weet niet of hem dat al is gelukt. Zal moge ff posten hoe het ervoor staat.
het kaartje is nog beschikbaar, kost niet 130 maar 140, was na 1 maart gekocht, en toen was de prijs al gestegen met 10euro. als je m wilt moet je maar ff pmquote:Op woensdag 8 april 2009 16:45 schreef Monatje het volgende:
[..]
Haha geluk bij ongeluk dan;) En thanks ik lees het vanzelf wel:)
ik vind billy talent nix aan, vorige x vond ik ze echt tegenvallen. Billy Talent II vind ik best een aardig album, maar live vond ik t echt bagger.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Zondag avond.Guano Apes, Billy Talent en dan Limp Bizkit.
Klopt, eindelijk weer eens geen duitse bandquote:Op zondag 26 april 2009 00:26 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik vind billy talent nix aan, vorige x vond ik ze echt tegenvallen. Billy Talent II vind ik best een aardig album, maar live vond ik t echt bagger.
Wel eindelijk op de zondag een leuke programmering.
Het is ind wel wat minder dan andere jaren, maar vorig jaar moest ik helaas ook skippenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:27 schreef Romanov het volgende:
Ik heb RaR dit jaar maar eens ingeruild voor Graspop. Verleden edities waren erg cool, ik vind de lineup dit jaar in vergelijking met voorgaande jaren wat magertjes. Campsite gebeuren mis ik wel altid, die duitsers kunnen feestjes bouwen
Jaaaa, dat is misschien wel weer iets voor volgend jaar. Doe ik er gelijk een retourtje Lowlands bijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:24 schreef Hansch het volgende:
[..]
Het is ind wel wat minder dan andere jaren, maar vorig jaar moest ik helaas ook skippen
Ik doe meestal RaR en Graspop, dus nu ook weer 14.gif
Wij gaan elk jaar (2006, 2007 en dan nu weer) met de autoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:14 schreef Romanov het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is misschien wel weer iets voor volgend jaar. Doe ik er gelijk een retourtje Lowlands bijdan is het hele festival jaar weer compleet (de betaalde dingen dan
Overigens raad ik mensen aan om op woensdag je tentspot uit te gaan zoeken, ben er in 2007 met de trein geweest (ben je trouwens 6-7 uurtjes onderweg, was een eerdere vraag) en kwamen we op donderdag middag rond 17:00 aan. Konden we mooi onderaan de heuvel campen bij B7 (ja, voorbij die 2 fucking hellingen ja)
een blokkenschema zou wel handig zijn ja, ben niet zo'n ster in het maken van zo'n ding.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Komakie het volgende:
Vet
Wel een paar kleine aanpassingen aan het schema wat ik een tijdje geleden postte maar die zijn eigenlijk voornamelijk positief
Is er iets van een blokkenschema te vinden ofzo? Vind ik altijd wel makkelijk
Zoals het er nu uit ziet is het vrijdag Alterna en zaterdag en zondag Main Stage.
Grappig dat eigenlijk alle bands die ik wil zien op hetzelfde podium staan
Mja dat idee ken ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef AgeEll het volgende:
[..]
een blokkenschema zou wel handig zijn ja, ben niet zo'n ster in het maken van zo'n ding.![]()
zondag zit ik echt met Billy Talent in mijn maag, ik vind er echt geen drol aan, maar ik denk niet dat ik terug kom in het voorste vak met Limp Bizkit als ik weg ga, en ik wil dat wel erg graag. Vorig jaar stond ik wat achteraf met RATM en dat vond ik echt minder.
Dilemma's
Ik heb hetzelde, alleen zondag is het een beetje rondlopen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Komakie het volgende:
Vet
Wel een paar kleine aanpassingen aan het schema wat ik een tijdje geleden postte maar die zijn eigenlijk voornamelijk positief
Is er iets van een blokkenschema te vinden ofzo? Vind ik altijd wel makkelijk
Zoals het er nu uit ziet is het vrijdag Alterna en zaterdag en zondag Main Stage.
Grappig dat eigenlijk alle bands die ik wil zien op hetzelfde podium staan
Voor mij niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Hansch het volgende:
[..]
Ik heb hetzelde, alleen zondag is het een beetje rondlopen.
Zondag is voor mij de minste dag btw
he ik was niet vervelend, was sowieso een vette dag met the offspring en Metallica, (verder met disturbed, alter bridge en de 'topper' nightwish) jij wou zeker na nightwish nog in het voorste vak komen. Ik vond btw the Offspring vet om een x te zien, maar ze hadden er echt geen zin in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja dat idee ken ik.
Ik wilde vorig jaar vooraan staan bij Offspring en toen kon dat niet omdat er allemaal van die vervelende Metallica-fans al vooraan stonden
Bij Disturbed stond ik in het voorste vak maar het was niet uit te houden om daar te blijven staan t/m Offspring.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:39 schreef AgeEll het volgende:
[..]
he ik was niet vervelend, was sowieso een vette dag met the offspring en Metallica, (verder met disturbed, alter bridge en de 'topper' nightwish) jij wou zeker na nightwish nog in het voorste vak komen. Ik vond btw the Offspring vet om een x te zien, maar ze hadden er echt geen zin in.
en ik hoef niet eens aan het hek te staan, dat lukt toch niet, maar t voorste vak wil ik wel halen met Limp Bizkit.
Voor mij ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voor mij niet.
Limp Bizkit en Guano Apes
Parkeren is echt op veel plekken, moet je even het plan bekijken op de site.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:41 schreef MiniFreak het volgende:
Wordt dit jaar mijn 1e keer RaR. Weet iemand hoe het daar zit met parkeren en hoeveel dit kost enzo?
En zijn er ook iets van lockers aanwezig waar ik mijn autosleutels en papieren en dergelijke in kan doen.
Want ik ben bang dat ze misschien worden gejat als ik ze in mijn tent laat liggen.
Bij mij is het wel mooi verdeeld.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef Hansch het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar er zijn niet zoveel bands die dag welke ik wil zien in tegen stelling tot de andere dagen
Parkeren kost inpricipe niets. Die 5 euro die je moet betalen is voor je afval. Dat moet je daar scheiden. Als je dat een beetje goed doet krijg je die 5 euro aan het einde van het weekend bij het inleveren van je afval ook weer terug (of was het een gedeelte daarvan?)quote:Op zondag 17 mei 2009 18:41 schreef MiniFreak het volgende:
Wordt dit jaar mijn 1e keer RaR. Weet iemand hoe het daar zit met parkeren en hoeveel dit kost enzo?
En zijn er ook iets van lockers aanwezig waar ik mijn autosleutels en papieren en dergelijke in kan doen.
Want ik ben bang dat ze misschien worden gejat als ik ze in mijn tent laat liggen.
ik vind de programmering juist wat breder, de headliners zijn wat minder, maar de algehele line-up vind ik aardig sterk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn ik heb er al zin in.Lekker zuipen op de Nordschleife.Ook al vind ik de lineup iets minder dan de afgelopen jaren.
Er zit altijd al een stop op hoor. Vorig jaar mocht ik er op een gegeven moment niet meer in.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef AgeEll het volgende:
ze hebben de opzet bij het hoofdpodium veranderd
je kan alleen nog maar vanaf de zijkant erin, dus aan de andere kant van de pitboxen, op het circuit zelf.
er wordt met stoplichten aangegeven of er nog plek is.
op zich goed dat ze het proberen te verbeteren, wat het werd steeds chaotischer bij de ingang van die voorste vakken.
En goed dat ze sowieso een stop erop zetten, bij Werchter twee jaar geleden werd ik echt fijn gedrukt bij Metallica, wat een drukte zeg![]()
http://www.rock-am-ring.com/pdf/RaR_Wellenbrecher_Zugang.pdf
ik zat er vandaag ook over na te denken,quote:Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef Hansch het volgende:
* Hansch hoopt dat het volgende week ook zulk lekker weer is
ja, dat was lekker weer toen, ik stond toen lekker halverwege met een calippo in mijn mikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:00 schreef Komakie het volgende:
Niet te warm natuurlijk. Dan verga je van de hitte(hoezo zeuren...
)
Zoals vorig jaar bij Kid Rock. Perfect weertje
idd, die mist was wel vet, nog een paar vette foto's gemaakt. Mooie effecten rond lichtgevende borden van RAR zelf, en leuke foto's van mensen in de verte. dat gaf een leuk zombie effectquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Romanov het volgende:
Ik help het jullie allemaal iig hopen dat het mooi weer gaat worden. Vorig jaar was het savonds wel cool met al die mist onderweg van de camp naar de stages, maar hoop dat er veel zon is!!!
Wel naast bier dan ook water drinken, anders gaat het niet goed
great minds think alikequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:31 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ja, dat was lekker weer toen, ik stond toen lekker halverwege met een calippo in mijn mik![]()
maar warmer dan dat, wordt ook weer Te warm idd
ideaal is 20-22 graden en droog. en savonds niet te erg afkoelen natuurlijk
we staan er tot 3uur ofzo, moet geen kou leiden
idd, blokkenschema wordt moeilijk verhaal, nobody cares of kan het niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
great minds think alike
Het ziet er hier ook naar uit dat het elke avond laat wordt.
De eerste avond is er natuurlijk KoRn die pas om 1:45 begint. Wel een klote tijd want dan ben je al redelijk gesloopt.
De 2de Slipknot. Dan wordt het iets vroeger.
Maar de 3de is nog om 0:30 Peter Fox die me vriendin heel graag wil zien....
btw, waar blijft dat blokkenschema(in algemeen gevraagd...)
Hmm KoRn had van mij wel eerder mogen komen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef AgeEll het volgende:
[..]
idd, blokkenschema wordt moeilijk verhaal, nobody cares of kan het niet.
ik vind het wel vet dat Korn zo laat komt, zaterdag ga ik waarschijnlijk ook naar Mando Diao, dat wordt ook weer laat. en zondag nog ff kijken. Peter Fox is toch van Haus am See ofzoiets, das wel geinig maar ik ben dan wel echt kapot waarschijnlijk
daar heb je wel gelijk in, maar toch lijkt het wachten nooit zo lang bij RAR, snachts kan dat anders zijn. Ga iig donderdag lekker vroeg naar bed. Ik had vorig jaar 2 korte nachten voordat ik naar RAR ging, en toen was ik echt gesloopt op de zondag, had nergens meer energie voor.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef AgeEll het volgende:
[..]
een blokkenschema zou wel handig zijn ja, ben niet zo'n ster in het maken van zo'n ding.![]()
zondag zit ik echt met Billy Talent in mijn maag, ik vind er echt geen drol aan, maar ik denk niet dat ik terug kom in het voorste vak met Limp Bizkit als ik weg ga, en ik wil dat wel erg graag. Vorig jaar stond ik wat achteraf met RATM en dat vond ik echt minder.
Dilemma's
Inderdaad met die pinkpop beelden wordt de zin wel gekweekt voor dit weekendquote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef AgeEll het volgende:
Donderdag 4 Jun
overdag 14°C snachts 6°C
ziet er lekker uit![]()
6!! graden snachts, benieuwd hoe het doorzet, hopelijk wel droog.
heb er, met die beelden van Pinkpop echt veel zin in.
Vet cool!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef machine-motorhead het volgende:
het was even zoeken maar ik heb een blokkenschema gevonden
http://lserver.marvings.de/PRaRP2009.0.5.pdf
[..]
hmmm het is alweer kouder geworden. Er staat nuquote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef AgeEll het volgende:
Donderdag 4 Jun
overdag 14°C snachts 6°C
ziet er lekker uit![]()
6!! graden snachts, benieuwd hoe het doorzet, hopelijk wel droog.
heb er, met die beelden van Pinkpop echt veel zin in.
handig hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:35 schreef Komakie het volgende:
De playlist op de Ipod is ook gemaakt voor de komende week.
Alleen maar muziek luisteren die op Rar staat
Wel handig dat je bij setlist.fm kunt kijken wat de voorgaande setlists waren. Zo kun je een beetje kijken welke nummers er handig zijn om te luisteren. Zeker als je niet zo bekend bent met een band is het wel fijn om een paar liedjes te kennen
tnxquote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef machine-motorhead het volgende:
het was even zoeken maar ik heb een blokkenschema gevonden
http://lserver.marvings.de/PRaRP2009.0.5.pdf
[..]
Een festival is pas een festival als je een keer goed bent nat geregendquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:37 schreef Hansch het volgende:
we zullen wel zien wat het weer is, we zullen sowieso wel een bui regen op ons kop krijgen
Wat een idioten. Het was super mooi weer tijdens alle optredens. Vooral als je na 17:00 naar het terrein ging. Ik heb geen spatje regen gehad op het terrein zelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vrienden van me wilden zaterdag al naar huis gaan omdat ze de regen en de kou zo zat waren!Uiteindelijk zijn ze zondagnacht om 01:00 uur vertrokken.
Ja geen idee, ik was er dit jaar niet bijquote:Op maandag 8 juni 2009 15:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat een idioten. Het was super mooi weer tijdens alle optredens. Vooral als je na 17:00 naar het terrein ging. Ik heb geen spatje regen gehad op het terrein zelf.
Limp was dus niet slecht maar het was irritant dat het allemaal zo lang duurde tussen door. daar ben ik het wel enigzins mee eens. Maar dat was sowieso een beetje populair dit jaar. Bij Slipknot en MM vond ik het ook irritant. Ik heb liever dat ze nog een extra liedje speleb.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik was er dit jaar niet bijVond de line-up dit jaar niet al te best (vorig jaar RATM & Metallica, dat zijn bands) en ik vind RaR net iets TE. Zal wel Duits zijn
Weet nog wel dat het vorig jaar 's-nachts altijd enorm koud was
Maar goed ze hebben het wel leuk gehad alleen ze vonden Limp Bizkit slecht. Ze speelden wel strak alleen na elk nummer een pauze van 2 min. met nutteloze herrie en na een uur en een lange schreeuw van Fred verdwenen ze alweer van het podium.
Ik zie geen Flogging Molly in je verhaal terugkomen. Dat is altijd zo'n vet feestHeerlijke live band
ja echt, ook dat meisje dat hem een jasje aangaf, toen wou hij het niet, toen trok ie het toch aan en toen moest ie weer uitquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef Komakie het volgende:
Ik vond het eten als altijd wel weer lekker.
Verder vaak ongeveer dezelfde mening als jij.
En jou is ook de assistent opgevallen
Dat van dat meisje was me nog niet opgevallen, maar ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:34 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ja echt, ook dat meisje dat hem een jasje aangaf, toen wou hij het niet, toen trok ie het toch aan en toen moest ie weer uit![]()
ik vond die assistent bijna een slaaf van hem, hij moest ook die microfoon de hele tijd aangeven.
Heb je nog gekeken naar een ingang aan die zijde? De voorgaande jaren had je een ingang B aan de kant van de Alternastage. Dit was bedoeld om bezoekers vanaf de Nordschleife op het terrein te latenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Was die hoofdingang vorig jaar eigenlijk ook verplaatst? Dat was echt een takke eind lopen vanuit de Nordschleife.
die zie ik al 2 jaar, zag er ook op 1 tv bij PP maar weet niet of dat dezelfde gast is. ben weer vergeten op ze af te stappen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Even een vraagje...had een van jullie die grote Frieslandvlag gezien? Was die van een van jullie?
Ik heb wel even met een meiske staan praten die een (relatief) kleine friesland vlag bij zich had. Wel met vlaggendraagunit om haar middel. Dat was na Limp Bizkit. Stond ook in het voorvak. Kwam uit leeuwarden volgens mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Even een vraagje...had een van jullie die grote Frieslandvlag gezien? Was die van een van jullie?
Die zijn er al sinds 2006, ieder jaar dat ik er ben is de frieslandvlag er ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef AgeEll het volgende:
[..]
die zie ik al 2 jaar, zag er ook op 1 tv bij PP maar weet niet of dat dezelfde gast is. ben weer vergeten op ze af te stappen.
het eten vond ik dit jaar wat minder.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Maar die stoeptegel vlag zag ik deze keer niet...Maar die Friezen hebben echt gezopen! Ze hadden zo een opblaasbaar dienblad waar zeker iets van 15 bier op pasten en dan zijn ze in 10 minuten takt weer bier gaan halen.had een van hen aangesproken maar volgens mij was zijn enige missie bier halen.Hij liep gewoon door hehe.
Voor de rest moet ik zeggen dat het eten echt goed was.
Die gasten zijn fuckin handigquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik denk volgend jaar wordt de lineup echt vet want het is de 25e editie van RaR.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:20 schreef AgeEll het volgende:
Hebben jullie al bedacht wie er volgend jaar komen?
Rammstein (nieuw album)
Linkin Park (nieuw album)
Muse (nieuw album)
30 STM (nieuw album)
Artic Monkeys (nieuw album)
Blink 182 (nieuw album)
Paramore (nieuw album)
Blur (nieuw album)
Goo Goo Dolls (nieuw album)
Velvet Revolver (nieuw album)
Wofmother (nieuw album)
No Doubt
Metallica - nog niet gespeeld met nieuwe album
Als de bovenste drie headliner worden ben ik erg blij
Dat heb ik dus ook vanavond van een vriend gehoord.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:55 schreef Komakie het volgende:
Ff kickje
Fred Durst zei toen ze Take a Look Around in gingen zetten "this is the first single of our new album"
Toen hij werd ingezet en iedereen hoorde welk nummer het was zei hij "Don't believe everything they say"
Aan het einde van de show zegt hij "We will be back with a new album"
hmmm... komt er nou een nieuw album of niet
In de trant van Chocolat starfish.... zou wel vet zijn. Alles wat erna kwam was grotendeels maar matig tot bagger.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:20 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook vanavond van een vriend gehoord.Vond ik wel grappig want toen heb ik dat echt niet meegekregen.En ik denk wel dat er een nieuwe album aankomt.
Tja dat heb je overal. Alles wordt duurder dus de kaartjes ook. Ik denk dat alles eromheen ook gewoon duurder wordt. Dan krijg je automatisch dat ze ook meer geld vragen voor de kaarten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef AgeEll het volgende:
kaarten zijn wel echt duurder geworden, volgens mij is het nu inclusief vroegboek 140euro, daarna 150euro!. Is in een paar jaar tijd wel veel gestegen. Ligt dat nou aan de bands die steeds meer geld vragen?
Alsjeblieft niet. Die gasten staan te pas en te onpas op Rock am Ring en zo leuk zijn ze niet. Tenzij je een paar uur van te voren al in het voorste vak gaat staan kom je er niet eens bij. Irritant.quote:
Muse niet als afsluiter. Misschien als Late Night Special.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:21 schreef AgeEll het volgende:
Eerste band voor 2010 is bevestigd en het is een topper: Rammstein!!!![]()
![]()
Geruchten: Muse - Linkin Park
Als het deze bands zijn heb je de drie afsluiters natuurlijk te pakken. Hoewel muse ook een mooie midnight special is.
http://www.rock-am-ring.com/
Ik wachtte al totdat je zou reageren als vaste RAR klantquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Muse niet als afsluiter. Misschien als Late Night Special.
Ik denk dat er nog een paar hele grote bands bij komen. Afgelopen jaar was in dat opzicht wat minder, maar ik denk dat Rammstein en Linkin Park een goede kans maken. Waarschijnlijk dan nog een grote buitenlandse act erbij. Dat is wel een voordeel. Rammstein is een internationaal bekende band en duits. Dus pakken ze voor de 3de headliner een buitenlandse band. Dat doen ze bijna elk jaar
wordt idd wel te veel metallica op RAR, maar met de death magnetic tour zijn ze nog niet geweest en vorige x was echt top. Maar ik ben dan ook fan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Die gasten staan te pas en te onpas op Rock am Ring en zo leuk zijn ze niet. Tenzij je een paar uur van te voren al in het voorste vak gaat staan kom je er niet eens bij. Irritant.
ja maar het zal niet een eenmalige verhoging zijn denk ik, dat blijft dan wel staan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tja dat heb je overal. Alles wordt duurder dus de kaartjes ook. Ik denk dat alles eromheen ook gewoon duurder wordt. Dan krijg je automatisch dat ze ook meer geld vragen voor de kaarten.
Ik denk misschien dat ze ook groots willen uitpakken omdat het een 25 jarig jubileum is. Normaal gesproken is het al groots, maar misschien dat ze het nu helemaal idioot maken
ben er ook bang voor iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:35 schreef AgeEll het volgende:
[..]
wordt idd wel te veel metallica op RAR, maar met de death magnetic tour zijn ze nog niet geweest en vorige x was echt top. Maar ik ben dan ook fan.
[..]
ja maar het zal niet een eenmalige verhoging zijn denk ik, dat blijft dan wel staan.
Dacht dat ze deze zomer met een 'sick of the studio tour' bezig waren, dus dan lijkt het mij dat ze met nieuw materiaal gaan komen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:09 schreef Komakie het volgende:
KoRn komt niet. Kan ik me niet voorstellen waarom.
Ja maar ze stonden vorig jaar ook al en het jaar daarvoor (of het jaar daarvoor) ook al op RAR. Ik denk dat ze wel een jaartje overslaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:18 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dacht dat ze deze zomer met een 'sick of the studio tour' bezig waren, dus dan lijkt het mij dat ze met nieuw materiaal gaan komen.
Aha. Rock am Ring is zo'n succes dat ze er nog een extra locatie bij hebben gedaan denk ik dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef caspervc het volgende:
De locatie Broekpaling.
De bands zijn precies hetzelfde, zij het op andere dagen...
Lokatie is anders.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is overigens het verschil met Rock Am Ring en Rock Im Park? Ik zie dat het op dezelfde data plaatsvindt.
Ik vind het nu al leuk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:43 schreef Komakie het volgende:
*Schopje*
Nieuwe namen bekend gemaakt:
Airbourne
As I Lay Dying
Bullet For My Valentine
Editors
Gogol Bordello
Gossip
Jan Delay & Disko No. 1
Kasabian
KISS
Motörhead
Muse
Rise Against
Sportfreunde Stiller
Volbeat
Ik moet zeggen dat ik van de headliners echt niet gelukkig wordt ofzo. Kiss zit ik absoluut niet op te wachten. Muse is wel aardig, maar hoeft van mij geen afsluiter te zijn en Rammstein is leuk om een keer te zien, maar heeft niet zo mijn voorkeur.
Tot nu toe vind ik Volbeat de enige echt vette band en Muse wil ik ook wel zien. Dan zitten er nog een paar bij in categorie "wel aardig" vallen zoals Rise Against en Bullet for my Valentine.
Op Ringrocker staat in de Gerüchteküchen ook niet echt veel boeiends. Jay-Z en Paramore. Korn staat er ook bij, maar ik neem aan dat die niet komen aangezien ze de afgelopen 3 jaar al 2 keer zijn geweest.
Wie weet komen Linkin Park en Greenday nog wel.
Als Linkin Park komt, wordt Muse late night special en Linkin Park een afsluiter. Maar als hebben we niets aan natuurlijk. Of Muse staat dan voor Linkin Park. Net als 3 jaar terug, maar LNS zou vetter zijn. Muse heeft altijd wel leuke lichtshow erbij wat natuurlijk beter uit komt in het donker.
Ik hoop in ieder geval wel dat er nog aardig wat vette dingen bij komen want nu is het echt te magertjes. Aan de andere kant vond ik de afsluiters vorig jaar (op Limp Bizkit na) ook niet echt boeiend en was het ook weer een super festival dus het zal wel goed komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |