abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:45:56 #201
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_73418092
kaarten zijn wel echt duurder geworden, volgens mij is het nu inclusief vroegboek 140euro, daarna 150euro!. Is in een paar jaar tijd wel veel gestegen. Ligt dat nou aan de bands die steeds meer geld vragen?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:14:05 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73420368
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef AgeEll het volgende:
kaarten zijn wel echt duurder geworden, volgens mij is het nu inclusief vroegboek 140euro, daarna 150euro!. Is in een paar jaar tijd wel veel gestegen. Ligt dat nou aan de bands die steeds meer geld vragen?
Tja dat heb je overal. Alles wordt duurder dus de kaartjes ook. Ik denk dat alles eromheen ook gewoon duurder wordt. Dan krijg je automatisch dat ze ook meer geld vragen voor de kaarten.
Ik denk misschien dat ze ook groots willen uitpakken omdat het een 25 jarig jubileum is. Normaal gesproken is het al groots, maar misschien dat ze het nu helemaal idioot maken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:14:47 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73420387
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Erg tof!

Metallica erbij en ik ga
Alsjeblieft niet. Die gasten staan te pas en te onpas op Rock am Ring en zo leuk zijn ze niet. Tenzij je een paar uur van te voren al in het voorste vak gaat staan kom je er niet eens bij. Irritant.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:16:39 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73420436
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:21 schreef AgeEll het volgende:
Eerste band voor 2010 is bevestigd en het is een topper: Rammstein!!!

Geruchten: Muse - Linkin Park
Als het deze bands zijn heb je de drie afsluiters natuurlijk te pakken. Hoewel muse ook een mooie midnight special is.

http://www.rock-am-ring.com/
Muse niet als afsluiter. Misschien als Late Night Special.
Ik denk dat er nog een paar hele grote bands bij komen. Afgelopen jaar was in dat opzicht wat minder, maar ik denk dat Rammstein en Linkin Park een goede kans maken. Waarschijnlijk dan nog een grote buitenlandse act erbij. Dat is wel een voordeel. Rammstein is een internationaal bekende band en duits. Dus pakken ze voor de 3de headliner een buitenlandse band. Dat doen ze bijna elk jaar
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:01:14 #205
10863 AgeEll
pi_73430944
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Muse niet als afsluiter. Misschien als Late Night Special.
Ik denk dat er nog een paar hele grote bands bij komen. Afgelopen jaar was in dat opzicht wat minder, maar ik denk dat Rammstein en Linkin Park een goede kans maken. Waarschijnlijk dan nog een grote buitenlandse act erbij. Dat is wel een voordeel. Rammstein is een internationaal bekende band en duits. Dus pakken ze voor de 3de headliner een buitenlandse band. Dat doen ze bijna elk jaar
Ik wachtte al totdat je zou reageren als vaste RAR klant

Dat klopt wel, wie wordt dat dan? Metallica (weer?), Pearl Jam, Korn?

Er komt komend half iig genoeg nieuw materiaal uit van leuke bands!, verwacht ook veel van komend jaar. Al is met Rammstein en mogelijk Linkin Park al een fokking goed begin gemaakt.

Duurt btw gewoon nog 8 maanden
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:35:37 #206
10863 AgeEll
pi_73431877
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet. Die gasten staan te pas en te onpas op Rock am Ring en zo leuk zijn ze niet. Tenzij je een paar uur van te voren al in het voorste vak gaat staan kom je er niet eens bij. Irritant.
wordt idd wel te veel metallica op RAR, maar met de death magnetic tour zijn ze nog niet geweest en vorige x was echt top. Maar ik ben dan ook fan.
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tja dat heb je overal. Alles wordt duurder dus de kaartjes ook. Ik denk dat alles eromheen ook gewoon duurder wordt. Dan krijg je automatisch dat ze ook meer geld vragen voor de kaarten.
Ik denk misschien dat ze ook groots willen uitpakken omdat het een 25 jarig jubileum is. Normaal gesproken is het al groots, maar misschien dat ze het nu helemaal idioot maken
ja maar het zal niet een eenmalige verhoging zijn denk ik, dat blijft dan wel staan.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:56:35 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73434567
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:35 schreef AgeEll het volgende:

[..]

wordt idd wel te veel metallica op RAR, maar met de death magnetic tour zijn ze nog niet geweest en vorige x was echt top. Maar ik ben dan ook fan.
[..]

ja maar het zal niet een eenmalige verhoging zijn denk ik, dat blijft dan wel staan.
ben er ook bang voor idd

Btw, Greenday is ook een optie. Zou leuk zijn
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:27:35 #208
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73438145
Korn lijkt me trouwens niet, stonden er dit jaar al... (wel gaaf, midden in de nacht )
Greenday lijkt me idd leuk, Metallica zou ik ook nog wel gaaf vinden hoor
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:09:19 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73442237
KoRn komt niet. Kan ik me niet voorstellen waarom.
  FOK!fotograaf dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:33:04 #210
159915 -Menn0-
MNO
pi_73443207
Rammstein
,,/
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:18:27 #211
10863 AgeEll
pi_73446925
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:09 schreef Komakie het volgende:
KoRn komt niet. Kan ik me niet voorstellen waarom.
Dacht dat ze deze zomer met een 'sick of the studio tour' bezig waren, dus dan lijkt het mij dat ze met nieuw materiaal gaan komen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:40:49 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73448423
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:18 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Dacht dat ze deze zomer met een 'sick of the studio tour' bezig waren, dus dan lijkt het mij dat ze met nieuw materiaal gaan komen.
Ja maar ze stonden vorig jaar ook al en het jaar daarvoor (of het jaar daarvoor) ook al op RAR. Ik denk dat ze wel een jaartje overslaan.
Ze zullen wel met nieuw materiaal komen, maar ik denk nu nog niet.
Maar dat is een gevoel
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:32:04 #213
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_73961610
Wat is overigens het verschil met Rock Am Ring en Rock Im Park? Ik zie dat het op dezelfde data plaatsvindt.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:07:49 #214
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73962845
De locatie Broekpaling.

De bands zijn precies hetzelfde, zij het op andere dagen...
pi_73964923
kaarten zijn besteld hier
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:56:48 #216
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_73987291
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef caspervc het volgende:
De locatie Broekpaling.

De bands zijn precies hetzelfde, zij het op andere dagen...
Aha. Rock am Ring is zo'n succes dat ze er nog een extra locatie bij hebben gedaan denk ik dus?
Al 15 jaar inmiddels.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:39:40 #217
10863 AgeEll
pi_73994364
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is overigens het verschil met Rock Am Ring en Rock Im Park? Ik zie dat het op dezelfde data plaatsvindt.
Lokatie is anders.
Daardoor (logischer wijze) andere setting. Ik vind juist op RAR vet dat t op een circuit is.
Door ligging ook ander publiek, op RIP meer Polen enz.
Wat ik heb gehoord, nooit op RIP geweest.
Nog ff sparen maar voor 1jan zker een kaartje kopen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:09:25 #218
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_75041510
2 kaarten besteld. Wist alleen niet dat je via CC moest betalen op de Duitse eventim. Dus moest eerst iemand regelen die met CC wilde betalen voor mij.
0 topics op naam. 14.gif
  zaterdag 5 december 2009 @ 09:43:54 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75307749
*Schopje*

Nieuwe namen bekend gemaakt:

Airbourne
As I Lay Dying
Bullet For My Valentine
Editors
Gogol Bordello
Gossip
Jan Delay & Disko No. 1
Kasabian
KISS
Motörhead
Muse
Rise Against
Sportfreunde Stiller
Volbeat

Ik moet zeggen dat ik van de headliners echt niet gelukkig wordt ofzo. Kiss zit ik absoluut niet op te wachten. Muse is wel aardig, maar hoeft van mij geen afsluiter te zijn en Rammstein is leuk om een keer te zien, maar heeft niet zo mijn voorkeur.

Tot nu toe vind ik Volbeat de enige echt vette band en Muse wil ik ook wel zien. Dan zitten er nog een paar bij in categorie "wel aardig" vallen zoals Rise Against en Bullet for my Valentine.

Op Ringrocker staat in de Gerüchteküchen ook niet echt veel boeiends. Jay-Z en Paramore. Korn staat er ook bij, maar ik neem aan dat die niet komen aangezien ze de afgelopen 3 jaar al 2 keer zijn geweest.

Wie weet komen Linkin Park en Greenday nog wel.
Als Linkin Park komt, wordt Muse late night special en Linkin Park een afsluiter. Maar als hebben we niets aan natuurlijk. Of Muse staat dan voor Linkin Park. Net als 3 jaar terug, maar LNS zou vetter zijn. Muse heeft altijd wel leuke lichtshow erbij wat natuurlijk beter uit komt in het donker.

Ik hoop in ieder geval wel dat er nog aardig wat vette dingen bij komen want nu is het echt te magertjes. Aan de andere kant vond ik de afsluiters vorig jaar (op Limp Bizkit na) ook niet echt boeiend en was het ook weer een super festival dus het zal wel goed komen
  zaterdag 5 december 2009 @ 10:53:55 #220
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_75308755
KISS wil ik nog wel een keer zien dus ik vind ik wel tof. Muse vond ik de vorige keer echt zwaar tegenvallen, leuke show maar hele eentonige muziek. Volbeat is idd altijd goed om erbij te hebben.

Ik denk dat ik de kaartjes maar gewoon ga bestellen, is toch altijd wel lachen op RaR.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:38:21 #221
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_75321613
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 09:43 schreef Komakie het volgende:
*Schopje*

Nieuwe namen bekend gemaakt:

Airbourne
As I Lay Dying
Bullet For My Valentine
Editors
Gogol Bordello
Gossip
Jan Delay & Disko No. 1
Kasabian
KISS
Motörhead
Muse
Rise Against
Sportfreunde Stiller
Volbeat

Ik moet zeggen dat ik van de headliners echt niet gelukkig wordt ofzo. Kiss zit ik absoluut niet op te wachten. Muse is wel aardig, maar hoeft van mij geen afsluiter te zijn en Rammstein is leuk om een keer te zien, maar heeft niet zo mijn voorkeur.

Tot nu toe vind ik Volbeat de enige echt vette band en Muse wil ik ook wel zien. Dan zitten er nog een paar bij in categorie "wel aardig" vallen zoals Rise Against en Bullet for my Valentine.

Op Ringrocker staat in de Gerüchteküchen ook niet echt veel boeiends. Jay-Z en Paramore. Korn staat er ook bij, maar ik neem aan dat die niet komen aangezien ze de afgelopen 3 jaar al 2 keer zijn geweest.

Wie weet komen Linkin Park en Greenday nog wel.
Als Linkin Park komt, wordt Muse late night special en Linkin Park een afsluiter. Maar als hebben we niets aan natuurlijk. Of Muse staat dan voor Linkin Park. Net als 3 jaar terug, maar LNS zou vetter zijn. Muse heeft altijd wel leuke lichtshow erbij wat natuurlijk beter uit komt in het donker.

Ik hoop in ieder geval wel dat er nog aardig wat vette dingen bij komen want nu is het echt te magertjes. Aan de andere kant vond ik de afsluiters vorig jaar (op Limp Bizkit na) ook niet echt boeiend en was het ook weer een super festival dus het zal wel goed komen
Ik vind het nu al leuk. Maar vooral omdat het festival gebeuren an sich al erg leuk is.
0 topics op naam. 14.gif
pi_77548410
Waar kan je kaarten bestellen?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:34:57 #223
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_77548837
http://www.rock-am-ring.com/

en dan doorklikken

Ik heb via www.eventim.de geboekt.
T kan ook via www.ttp.de

Er zijn nog maar 11.000 tickets
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:02:34 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77549790
Wanneer maken ze weer een paar namen bekend
De geruchtenkeuken doet ook niet echt veel boeiends. Ik wil wel eens wat meer weten

Wij hebben onze kaarten van de week binnen gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')