abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:14:33 #76
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_67392268
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 00:58 schreef Komakie het volgende:
Placebo waarschijnlijk toch niet een headliner.
Op zich wel chill. Limp Bizkit op de laatste dag. Blijf ik tenminste ook nog met een reden de laatste dag. Meestal vind ik er dan weinig boeiends meer aan.
Maar met Limp en Guano Apes wordt dat nog een leuk dagje

Zoals gewoonlijk de vrijdag het zwaarste. Ik weet niet hoe het kan maar blijkbaar is dan altijd het meeste leuke spul.

Zou er nog een late night special komen???
Ik ben erg bang dat ze op de vrijdag the killers/placebo tegenover korn/marilyn gaan zetten. Dan wordt t echt lastig kiezen of veel heen en weer rennen

Zaterdag ook een erg lekker programmering, alleen vraag ik me af waar machine head komt, laat op het alterna of nog voor the pordigy op main.

en idd is de zondag nu wel aardig, stukken beter dan vorig jaar toen ik alleen qotsa en de last shadow puppets echt wou zien. Achteraf wel beter want ik was toen echt kapot
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:38:52 #77
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_67400126
Korn komt volgens mij elke keer wel op center dus die zal niet tegenover killers/placebo komen.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:35:15 #78
10863 AgeEll
pi_67449096
ock am Ring ist ausverkauft

80.000 Tickets schon zwei Monate vorher vergriffen

nieuwe bands:
Duff McKagan's Loaded
Nervecell
Five And The Red One
Red Jumpsuit Apparatus
Silvester
VV Brown
YouMeAtSix
The Blackout

Wat ik op internet zie van duff is vooral GNR covers - vind ik niet zo erg - toch leuk om so fine of 14years is te horen

de rest zegt me niets.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 01:42:53 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_67451471
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
Korn komt volgens mij elke keer wel op center dus die zal niet tegenover killers/placebo komen.
Korn staat op de Alterna stage. Waarschijnlijk als afsluiter. M.Manson denk ik daarvoor.
Dus in ieder geval Korn zal dan niet gelijk zijn met The Killers, maar erna op een ander podium. MM zal dan, denk ik, gelijk zijn met de Killers en na Placebo.

btw, is Placebo eigenlijk duits
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_67455606
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Korn staat op de Alterna stage. Waarschijnlijk als afsluiter. M.Manson denk ik daarvoor.
Dus in ieder geval Korn zal dan niet gelijk zijn met The Killers, maar erna op een ander podium. MM zal dan, denk ik, gelijk zijn met de Killers en na Placebo.

btw, is Placebo eigenlijk duits
Nee is een Britse band.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:10:03 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_67458700
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Nee is een Britse band.
Hmm ok.
Aangezien ze geloof ik erg populair zijn in Duitsland dacht ik dat ze misschien duits waren....

btw, van de nieuwe bands ken ik er niet 1
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_67728663
Ik ga dit jaar voor het eerst naar RaR. Na jaren op Werchter te zijn geweest en vorig jaar een jaar gezondigd te hebben (Pinkpop, tja wat wil je met zo'n line-up) ga ik nu naar de Nürburgring.

Ik las in de RaR-topic van vorig jaar dat camping B5 de beste is. Is dat echt zo? Heeft iemand nog andere tips? Ik vind het belangrijk dat de camping niet FOK-ing ver van het festivalterrein is (zoals camping C op pinkpop, waar ik vorig jaar stond... ) en dat er ook relaxte campingfeesten zijn.

Alvast bedankt!
  zondag 5 april 2009 @ 16:21:00 #83
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67732098
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef Bazman78 het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar RaR. Na jaren op Werchter te zijn geweest en vorig jaar een jaar gezondigd te hebben (Pinkpop, tja wat wil je met zo'n line-up) ga ik nu naar de Nürburgring.

Ik las in de RaR-topic van vorig jaar dat camping B5 de beste is. Is dat echt zo? Heeft iemand nog andere tips? Ik vind het belangrijk dat de camping niet FOK-ing ver van het festivalterrein is (zoals camping C op pinkpop, waar ik vorig jaar stond... ) en dat er ook relaxte campingfeesten zijn.

Alvast bedankt!
Zo ik weet moet je sowieso ver lopen, minuut of 20.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 5 april 2009 @ 16:32:07 #84
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_67732425
B5 is wel ver lopen. Maar je hebt ook campings die praktisch aan de ingang liggen.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_67736404
Ik was vijf jaar geleden op B5.Maar nooit meer, het was echt veel te ver lopen.Ben dit jaar weer op de Nordschleife.
  maandag 6 april 2009 @ 00:16:14 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_67746465
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef Bazman78 het volgende:

Alvast bedankt!
Geen idee. Wij staan altijd op de camping met de caravans enzo aangezien we met een auto gaan waar we in slapen. Ze zijn wel ver van het terrein maar er gaan bussen en alleen de eerste dag is dat ff lastig met het kopen van een kaartje enzo. Dat moet je in de bus doen en dat zorgt voor oponthoud. Verder is het prima te doen en ben je er met de bus binnen 5/10 min.

Trouwens wel een puntje van aandacht voor de organisatie. Waarom niet gewoon de buskaartjes verkopen bij de plek waar je de bandjes haalt bijvoorbeeld. scheelt tijd bij de bus en is wat overzichtelijker aangezien iedereen dan toch al in de rij staat.

Van mij mag er wel een programma komen trouwens
pi_67805742
Nog mensen die zin hebben daar een beetje rond te hangen? Of samen die kant op te rijden, door het te lang wachten met het halen van kaarten kunnen de mensen waar ik mee zou gaan niet meer mee:(
Frankly dear, i just don't give a fuck....
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:42:38 #88
10863 AgeEll
pi_67806798
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:09 schreef Monatje het volgende:
Nog mensen die zin hebben daar een beetje rond te hangen? Of samen die kant op te rijden, door het te lang wachten met het halen van kaarten kunnen de mensen waar ik mee zou gaan niet meer mee:(
ik heb misschien een kaartje voor je, als je wilt
pi_67807100
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:42 schreef AgeEll het volgende:

[..]

ik heb misschien een kaartje voor je, als je wilt
hmm ja denk wel dat die welkom kan zijn:d Hoeveel wil je er voor hebben?
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:07:59 #90
10863 AgeEll
pi_67812720
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:51 schreef Monatje het volgende:

[..]

hmm ja denk wel dat die welkom kan zijn:d Hoeveel wil je er voor hebben?
gewoon de kostprijs - prijs ticket + (deel) verzendkosten - zal iets van 130euro zijn.
zal ff informeren moge of het kaartje nou nog beschikbaar is, want dat is af en toe wat onduidelijk.

de reden dat hij over is, is omdat de relatie uit is gegaan tussen mijn broer en zijn vriendin, engaat dus niet meer mee. (gelukkig
)Maar hij zou haar kaartje verkopen, weet niet of hem dat al is gelukt. Zal moge ff posten hoe het ervoor staat.
pi_67833916
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:07 schreef AgeEll het volgende:

[..]

gewoon de kostprijs - prijs ticket + (deel) verzendkosten - zal iets van 130euro zijn.
zal ff informeren moge of het kaartje nou nog beschikbaar is, want dat is af en toe wat onduidelijk.

de reden dat hij over is, is omdat de relatie uit is gegaan tussen mijn broer en zijn vriendin, engaat dus niet meer mee. (gelukkig
)Maar hij zou haar kaartje verkopen, weet niet of hem dat al is gelukt. Zal moge ff posten hoe het ervoor staat.
Haha geluk bij ongeluk dan;) En thanks ik lees het vanzelf wel:)
  woensdag 8 april 2009 @ 22:47:38 #92
10863 AgeEll
pi_67846998
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:45 schreef Monatje het volgende:

[..]

Haha geluk bij ongeluk dan;) En thanks ik lees het vanzelf wel:)
het kaartje is nog beschikbaar, kost niet 130 maar 140, was na 1 maart gekocht, en toen was de prijs al gestegen met 10euro. als je m wilt moet je maar ff pm
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:27:22 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68324304
Met nog een maandje te gaan is het eerste onofficiele schema opgedoken.
OK het zal niet het officiele zijn en er zal misschien nog wel het nodige aan schorten maar het is een begin

vrijdag 24 april 2009 @ 00:31:52 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68324393
Zoals het er nu uit ziet wordt het vrijdag een dagje Alterna met Shinedown, Papa Roach, Staind, Volbeat, Marilyn Manson en Korn. De bands op de andere podia boeien me niet zo.

Zaterdag een wat mindere dag. Eigenlijk vind ik alleen Slipknot en Prodigy dan vet en Flogging Molly is ook wel leuk (maar komen beter uit denk ik op Alterna). Zal daar dus ook wel veel rond hangen

Zondag voornamelijk Centre stage. Guano Apes en Limp Bizkit moet ik zien. Alleen Buckcherry is nog in de tent, maar tijdens Guano Apes dus dat is lastig.
Verder geen lastige keuzes dit jaar als dit het definitieve programma zou zijn...
  zaterdag 25 april 2009 @ 19:08:57 #95
10863 AgeEll
pi_68372363
de bands staan een beetje ingedeeld zoals verwacht, vind alleen jammer dat een paar bands in de tent tegenover bands staan die ik perse wil zien.

Ik had graag gezien als het mogelijk was: Bring me to the horizon, Loaded, Black Stone Cherry, Hollywood Undead, Gaslight Anthem.
Verder zie ik weer geen Kooks omdat ze tegenover een leukere band staan, net zoals 2 jaar geleden.

Ben iig blij dat Machine Head op mainstage staat met The Prodigy en Slipknot, dat wordt echt geweldig.
pi_68373466
Zondag avond.Guano Apes, Billy Talent en dan Limp Bizkit.
  zondag 26 april 2009 @ 00:26:54 #97
10863 AgeEll
pi_68381392
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Zondag avond.Guano Apes, Billy Talent en dan Limp Bizkit.
ik vind billy talent nix aan, vorige x vond ik ze echt tegenvallen. Billy Talent II vind ik best een aardig album, maar live vond ik t echt bagger.
Wel eindelijk op de zondag een leuke programmering.
  zondag 26 april 2009 @ 01:05:24 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68382133
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:26 schreef AgeEll het volgende:

[..]

ik vind billy talent nix aan, vorige x vond ik ze echt tegenvallen. Billy Talent II vind ik best een aardig album, maar live vond ik t echt bagger.
Wel eindelijk op de zondag een leuke programmering.
Klopt, eindelijk weer eens geen duitse band

Billy Talent geniet ook niet mijn voorkeur. Ik hou voornamelijk niet van de zang. De vorige keer kende ik het helemaal niet dus kon niet zo veel zeggen over het optreden. Ik ga het in ieder geval toch wel zien, want wil Guano Apes en Limp Bizkit ook zien, dus tja geen mogelijkheid om het over te slaan en ook nog een beetje vooraan te staan bij Limp gok ik zo
pi_68845742
meldt! ik ga ook
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_68845883
Ik heb RaR dit jaar maar eens ingeruild voor Graspop. Verleden edities waren erg cool, ik vind de lineup dit jaar in vergelijking met voorgaande jaren wat magertjes. Campsite gebeuren mis ik wel altid, die duitsers kunnen feestjes bouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')