Ik ben erg bang dat ze op de vrijdag the killers/placebo tegenover korn/marilyn gaan zetten. Dan wordt t echt lastig kiezen of veel heen en weer rennenquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:58 schreef Komakie het volgende:
Placebo waarschijnlijk toch niet een headliner.
Op zich wel chill. Limp Bizkit op de laatste dag. Blijf ik tenminste ook nog met een reden de laatste dag. Meestal vind ik er dan weinig boeiends meer aan.
Maar met Limp en Guano Apes wordt dat nog een leuk dagje
Zoals gewoonlijk de vrijdag het zwaarste. Ik weet niet hoe het kan maar blijkbaar is dan altijd het meeste leuke spul.
Zou er nog een late night special komen???
Korn staat op de Alterna stage. Waarschijnlijk als afsluiter. M.Manson denk ik daarvoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
Korn komt volgens mij elke keer wel op center dus die zal niet tegenover killers/placebo komen.
Nee is een Britse band.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Korn staat op de Alterna stage. Waarschijnlijk als afsluiter. M.Manson denk ik daarvoor.
Dus in ieder geval Korn zal dan niet gelijk zijn met The Killers, maar erna op een ander podium. MM zal dan, denk ik, gelijk zijn met de Killers en na Placebo.
btw, is Placebo eigenlijk duits
Hmm ok.quote:
Zo ik weet moet je sowieso ver lopen, minuut of 20.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef Bazman78 het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar RaR. Na jaren op Werchter te zijn geweest en vorig jaar een jaar gezondigd te hebben (Pinkpop, tja wat wil je met zo'n line-up) ga ik nu naar de Nürburgring.
Ik las in de RaR-topic van vorig jaar dat camping B5 de beste is. Is dat echt zo? Heeft iemand nog andere tips? Ik vind het belangrijk dat de camping niet FOK-ing ver van het festivalterrein is (zoals camping C op pinkpop, waar ik vorig jaar stond...) en dat er ook relaxte campingfeesten zijn.
Alvast bedankt!
Geen idee. Wij staan altijd op de camping met de caravans enzo aangezien we met een auto gaan waar we in slapen. Ze zijn wel ver van het terrein maar er gaan bussen en alleen de eerste dag is dat ff lastig met het kopen van een kaartje enzo. Dat moet je in de bus doen en dat zorgt voor oponthoud. Verder is het prima te doen en ben je er met de bus binnen 5/10 min.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef Bazman78 het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar RaR. Na jaren op Werchter te zijn geweest en vorig jaar een jaar gezondigd te hebben (Pinkpop, tja wat wil je met zo'n line-up) ga ik nu naar de Nürburgring.
Ik las in de RaR-topic van vorig jaar dat camping B5 de beste is. Is dat echt zo? Heeft iemand nog andere tips? Ik vind het belangrijk dat de camping niet FOK-ing ver van het festivalterrein is (zoals camping C op pinkpop, waar ik vorig jaar stond...) en dat er ook relaxte campingfeesten zijn.
Alvast bedankt!
ik heb misschien een kaartje voor je, als je wiltquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:09 schreef Monatje het volgende:
Nog mensen die zin hebben daar een beetje rond te hangen? Of samen die kant op te rijden, door het te lang wachten met het halen van kaarten kunnen de mensen waar ik mee zou gaan niet meer mee:(
hmm ja denk wel dat die welkom kan zijn:d Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:42 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik heb misschien een kaartje voor je, als je wilt
gewoon de kostprijs - prijs ticket + (deel) verzendkosten - zal iets van 130euro zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:51 schreef Monatje het volgende:
[..]
hmm ja denk wel dat die welkom kan zijn:d Hoeveel wil je er voor hebben?
Haha geluk bij ongeluk dan;) En thanks ik lees het vanzelf wel:)quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:07 schreef AgeEll het volgende:
[..]
gewoon de kostprijs - prijs ticket + (deel) verzendkosten - zal iets van 130euro zijn.
zal ff informeren moge of het kaartje nou nog beschikbaar is, want dat is af en toe wat onduidelijk.
de reden dat hij over is, is omdat de relatie uit is gegaan tussen mijn broer en zijn vriendin, engaat dus niet meer mee. (gelukkig![]()
)Maar hij zou haar kaartje verkopen, weet niet of hem dat al is gelukt. Zal moge ff posten hoe het ervoor staat.
het kaartje is nog beschikbaar, kost niet 130 maar 140, was na 1 maart gekocht, en toen was de prijs al gestegen met 10euro. als je m wilt moet je maar ff pmquote:Op woensdag 8 april 2009 16:45 schreef Monatje het volgende:
[..]
Haha geluk bij ongeluk dan;) En thanks ik lees het vanzelf wel:)
ik vind billy talent nix aan, vorige x vond ik ze echt tegenvallen. Billy Talent II vind ik best een aardig album, maar live vond ik t echt bagger.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Zondag avond.Guano Apes, Billy Talent en dan Limp Bizkit.
Klopt, eindelijk weer eens geen duitse bandquote:Op zondag 26 april 2009 00:26 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik vind billy talent nix aan, vorige x vond ik ze echt tegenvallen. Billy Talent II vind ik best een aardig album, maar live vond ik t echt bagger.
Wel eindelijk op de zondag een leuke programmering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |