Het is ind wel wat minder dan andere jaren, maar vorig jaar moest ik helaas ook skippenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:27 schreef Romanov het volgende:
Ik heb RaR dit jaar maar eens ingeruild voor Graspop. Verleden edities waren erg cool, ik vind de lineup dit jaar in vergelijking met voorgaande jaren wat magertjes. Campsite gebeuren mis ik wel altid, die duitsers kunnen feestjes bouwen
Jaaaa, dat is misschien wel weer iets voor volgend jaar. Doe ik er gelijk een retourtje Lowlands bijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:24 schreef Hansch het volgende:
[..]
Het is ind wel wat minder dan andere jaren, maar vorig jaar moest ik helaas ook skippen
Ik doe meestal RaR en Graspop, dus nu ook weer 14.gif
Wij gaan elk jaar (2006, 2007 en dan nu weer) met de autoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:14 schreef Romanov het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is misschien wel weer iets voor volgend jaar. Doe ik er gelijk een retourtje Lowlands bijdan is het hele festival jaar weer compleet (de betaalde dingen dan
Overigens raad ik mensen aan om op woensdag je tentspot uit te gaan zoeken, ben er in 2007 met de trein geweest (ben je trouwens 6-7 uurtjes onderweg, was een eerdere vraag) en kwamen we op donderdag middag rond 17:00 aan. Konden we mooi onderaan de heuvel campen bij B7 (ja, voorbij die 2 fucking hellingen ja)
een blokkenschema zou wel handig zijn ja, ben niet zo'n ster in het maken van zo'n ding.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Komakie het volgende:
Vet
Wel een paar kleine aanpassingen aan het schema wat ik een tijdje geleden postte maar die zijn eigenlijk voornamelijk positief
Is er iets van een blokkenschema te vinden ofzo? Vind ik altijd wel makkelijk
Zoals het er nu uit ziet is het vrijdag Alterna en zaterdag en zondag Main Stage.
Grappig dat eigenlijk alle bands die ik wil zien op hetzelfde podium staan
Mja dat idee ken ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef AgeEll het volgende:
[..]
een blokkenschema zou wel handig zijn ja, ben niet zo'n ster in het maken van zo'n ding.![]()
zondag zit ik echt met Billy Talent in mijn maag, ik vind er echt geen drol aan, maar ik denk niet dat ik terug kom in het voorste vak met Limp Bizkit als ik weg ga, en ik wil dat wel erg graag. Vorig jaar stond ik wat achteraf met RATM en dat vond ik echt minder.
Dilemma's
Ik heb hetzelde, alleen zondag is het een beetje rondlopen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Komakie het volgende:
Vet
Wel een paar kleine aanpassingen aan het schema wat ik een tijdje geleden postte maar die zijn eigenlijk voornamelijk positief
Is er iets van een blokkenschema te vinden ofzo? Vind ik altijd wel makkelijk
Zoals het er nu uit ziet is het vrijdag Alterna en zaterdag en zondag Main Stage.
Grappig dat eigenlijk alle bands die ik wil zien op hetzelfde podium staan
Voor mij niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Hansch het volgende:
[..]
Ik heb hetzelde, alleen zondag is het een beetje rondlopen.
Zondag is voor mij de minste dag btw
he ik was niet vervelend, was sowieso een vette dag met the offspring en Metallica, (verder met disturbed, alter bridge en de 'topper' nightwish) jij wou zeker na nightwish nog in het voorste vak komen. Ik vond btw the Offspring vet om een x te zien, maar ze hadden er echt geen zin in.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja dat idee ken ik.
Ik wilde vorig jaar vooraan staan bij Offspring en toen kon dat niet omdat er allemaal van die vervelende Metallica-fans al vooraan stonden
Bij Disturbed stond ik in het voorste vak maar het was niet uit te houden om daar te blijven staan t/m Offspring.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:39 schreef AgeEll het volgende:
[..]
he ik was niet vervelend, was sowieso een vette dag met the offspring en Metallica, (verder met disturbed, alter bridge en de 'topper' nightwish) jij wou zeker na nightwish nog in het voorste vak komen. Ik vond btw the Offspring vet om een x te zien, maar ze hadden er echt geen zin in.
en ik hoef niet eens aan het hek te staan, dat lukt toch niet, maar t voorste vak wil ik wel halen met Limp Bizkit.
Voor mij ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voor mij niet.
Limp Bizkit en Guano Apes
Parkeren is echt op veel plekken, moet je even het plan bekijken op de site.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:41 schreef MiniFreak het volgende:
Wordt dit jaar mijn 1e keer RaR. Weet iemand hoe het daar zit met parkeren en hoeveel dit kost enzo?
En zijn er ook iets van lockers aanwezig waar ik mijn autosleutels en papieren en dergelijke in kan doen.
Want ik ben bang dat ze misschien worden gejat als ik ze in mijn tent laat liggen.
Bij mij is het wel mooi verdeeld.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef Hansch het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar er zijn niet zoveel bands die dag welke ik wil zien in tegen stelling tot de andere dagen
Parkeren kost inpricipe niets. Die 5 euro die je moet betalen is voor je afval. Dat moet je daar scheiden. Als je dat een beetje goed doet krijg je die 5 euro aan het einde van het weekend bij het inleveren van je afval ook weer terug (of was het een gedeelte daarvan?)quote:Op zondag 17 mei 2009 18:41 schreef MiniFreak het volgende:
Wordt dit jaar mijn 1e keer RaR. Weet iemand hoe het daar zit met parkeren en hoeveel dit kost enzo?
En zijn er ook iets van lockers aanwezig waar ik mijn autosleutels en papieren en dergelijke in kan doen.
Want ik ben bang dat ze misschien worden gejat als ik ze in mijn tent laat liggen.
ik vind de programmering juist wat breder, de headliners zijn wat minder, maar de algehele line-up vind ik aardig sterk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn ik heb er al zin in.Lekker zuipen op de Nordschleife.Ook al vind ik de lineup iets minder dan de afgelopen jaren.
Er zit altijd al een stop op hoor. Vorig jaar mocht ik er op een gegeven moment niet meer in.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef AgeEll het volgende:
ze hebben de opzet bij het hoofdpodium veranderd
je kan alleen nog maar vanaf de zijkant erin, dus aan de andere kant van de pitboxen, op het circuit zelf.
er wordt met stoplichten aangegeven of er nog plek is.
op zich goed dat ze het proberen te verbeteren, wat het werd steeds chaotischer bij de ingang van die voorste vakken.
En goed dat ze sowieso een stop erop zetten, bij Werchter twee jaar geleden werd ik echt fijn gedrukt bij Metallica, wat een drukte zeg![]()
http://www.rock-am-ring.com/pdf/RaR_Wellenbrecher_Zugang.pdf
ik zat er vandaag ook over na te denken,quote:Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef Hansch het volgende:
* Hansch hoopt dat het volgende week ook zulk lekker weer is
ja, dat was lekker weer toen, ik stond toen lekker halverwege met een calippo in mijn mikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:00 schreef Komakie het volgende:
Niet te warm natuurlijk. Dan verga je van de hitte(hoezo zeuren...
)
Zoals vorig jaar bij Kid Rock. Perfect weertje
idd, die mist was wel vet, nog een paar vette foto's gemaakt. Mooie effecten rond lichtgevende borden van RAR zelf, en leuke foto's van mensen in de verte. dat gaf een leuk zombie effectquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Romanov het volgende:
Ik help het jullie allemaal iig hopen dat het mooi weer gaat worden. Vorig jaar was het savonds wel cool met al die mist onderweg van de camp naar de stages, maar hoop dat er veel zon is!!!
Wel naast bier dan ook water drinken, anders gaat het niet goed
great minds think alikequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:31 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ja, dat was lekker weer toen, ik stond toen lekker halverwege met een calippo in mijn mik![]()
maar warmer dan dat, wordt ook weer Te warm idd
ideaal is 20-22 graden en droog. en savonds niet te erg afkoelen natuurlijk
we staan er tot 3uur ofzo, moet geen kou leiden
idd, blokkenschema wordt moeilijk verhaal, nobody cares of kan het niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
great minds think alike
Het ziet er hier ook naar uit dat het elke avond laat wordt.
De eerste avond is er natuurlijk KoRn die pas om 1:45 begint. Wel een klote tijd want dan ben je al redelijk gesloopt.
De 2de Slipknot. Dan wordt het iets vroeger.
Maar de 3de is nog om 0:30 Peter Fox die me vriendin heel graag wil zien....
btw, waar blijft dat blokkenschema(in algemeen gevraagd...)
Hmm KoRn had van mij wel eerder mogen komen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef AgeEll het volgende:
[..]
idd, blokkenschema wordt moeilijk verhaal, nobody cares of kan het niet.
ik vind het wel vet dat Korn zo laat komt, zaterdag ga ik waarschijnlijk ook naar Mando Diao, dat wordt ook weer laat. en zondag nog ff kijken. Peter Fox is toch van Haus am See ofzoiets, das wel geinig maar ik ben dan wel echt kapot waarschijnlijk
daar heb je wel gelijk in, maar toch lijkt het wachten nooit zo lang bij RAR, snachts kan dat anders zijn. Ga iig donderdag lekker vroeg naar bed. Ik had vorig jaar 2 korte nachten voordat ik naar RAR ging, en toen was ik echt gesloopt op de zondag, had nergens meer energie voor.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef AgeEll het volgende:
[..]
een blokkenschema zou wel handig zijn ja, ben niet zo'n ster in het maken van zo'n ding.![]()
zondag zit ik echt met Billy Talent in mijn maag, ik vind er echt geen drol aan, maar ik denk niet dat ik terug kom in het voorste vak met Limp Bizkit als ik weg ga, en ik wil dat wel erg graag. Vorig jaar stond ik wat achteraf met RATM en dat vond ik echt minder.
Dilemma's
Inderdaad met die pinkpop beelden wordt de zin wel gekweekt voor dit weekendquote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef AgeEll het volgende:
Donderdag 4 Jun
overdag 14°C snachts 6°C
ziet er lekker uit![]()
6!! graden snachts, benieuwd hoe het doorzet, hopelijk wel droog.
heb er, met die beelden van Pinkpop echt veel zin in.
Vet cool!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef machine-motorhead het volgende:
het was even zoeken maar ik heb een blokkenschema gevonden
http://lserver.marvings.de/PRaRP2009.0.5.pdf
[..]
hmmm het is alweer kouder geworden. Er staat nuquote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef AgeEll het volgende:
Donderdag 4 Jun
overdag 14°C snachts 6°C
ziet er lekker uit![]()
6!! graden snachts, benieuwd hoe het doorzet, hopelijk wel droog.
heb er, met die beelden van Pinkpop echt veel zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |