Daarom had ik vandaag een kaartje gekocht (laatste dag voor vroege vogelkorting)quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef supkaa het volgende:
Ik vind het programma tot nu toe nog niet zo interessant
Nou is het wel goed geweest.. Wil gewoon wat meelurken, aangezien RaR een tof festival is om naar toe te gaan en ik dus hoop dat er nog leuke dingen worden bevestigdquote:
Ik ben bevestigd en ik ben leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:04 schreef supkaa het volgende:
[..]
Nou is het wel goed geweest.. Wil gewoon wat meelurken, aangezien RaR een tof festival is om naar toe te gaan en ik dus hoop dat er nog leuke dingen worden bevestigd
Zeur
Ik ga toch nog even de rest van het programma afwachtenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben bevestigd en ik ben leuk.
het maakt mij niet uit, heel graag zelfs, maar ik verwacht het niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef Broekpaling het volgende:
Wat maakt het nou uit als ze voor een 3e keer in 4 jaar komen?
Blijkbaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:45 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Limp Bizkit? Bestaan die nog?
Wat bestaan die nog? Ik dacht dat ze niet meer bestonden. Ik heb er al een paar jaar niks meer van gehoord.quote:
Dronken Duisters zijn ook op Pinkpop of andere festivals. Dus zo erg is dat nu ook weer niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:30 schreef MrFl0ppY het volgende:
Even een tvp, dit blijft toch 1 van mijn favoriete festivals. Daar kunnen zelfs dronken duitsers niets aan af doen. De sfeer op de campings is gewoon echt super op RaR.
Nog een ONZ meetquote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dronken Duisters zijn ook op Pinkpop of andere festivals. Dus zo erg is dat nu ook weer niet.
Maar RaR lijkt mij een leuk festival. Misschien moet ik daar ook een keer heen gaan.
Fok!meet.quote:
Vorig jaar hadden we ook een falende Sziget FOK! meet, was er maar 1 op komen dagen, maar die stond op de verkeerde plekquote:
Zullen we eerst maar de ONZmeet van volgende week zaterdag afwachten hoe de opkomst daar is.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we ook een falende Sziget FOK! meet, was er maar 1 op komen dagen, maar die stond op de verkeerde plek
Haha iddquote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zullen we eerst maar de ONZmeet van volgende week zaterdag afwachten hoe de opkomst daar is.
Misschien een oproep hier doen. Op 21 februari is er een ONZmeet komt alle.quote:
Er zijn nieuwe namen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nog geen nieuwe namen bekend? De huidige line up is wat mager, hopelijk komt er nog een goede bij.
Ik wel hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hehe das toevallig, zitten wel een paar leuke namen tussen maar geen echte headliners. Denk toch dat we maar kaartjes gaan halen, RaR is altijd wel gezellig.
Zijn er nog mensen die interesse hebben in samen kamperen? Geen verplichtingen verder maar gewoon gezellig na de optredens een biertje samen pakken en nieuwe mensen ontmoeten?
ik vinde de metalacts van dit jaar ook meer geschikt voor alterna, korn/slipknot/mm enz. ben erg benieuwd naar de time-tablequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij moeten alle grote afsluiters nog bekend worden gemaakt. Ik zie er niets bij staan wat ik echt als afsluiter van het hoofdpodium kan beschouwen...
was vorig jaar ook zo, was erg vet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hoop dat the Prodigy de vrijdagavond special is, dat zou wel erg vet zijn. Past wel bij die band.
indeedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:26 schreef Klingon het volgende:
Deze maand weer tickets bestellen, voor de vierde keer. Blijft altijd een groot feest daar, meer waar voor je geld dan Pinkpop en altijd een betere line-up
The Prodigy speelt op hoofdpodium voor headliner Slipknot en is dus niet de late night special.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hoop dat the Prodigy de vrijdagavond special is, dat zou wel erg vet zijn. Past wel bij die band.
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Prodigy speelt op hoofdpodium voor headliner Slipknot en is dus niet de late night special.
Ik weet dat omdat The Prodigy dat bevestigd heeft: Slipknot is de headliner van de zaterdag en zij spelen daarvoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
EDIT: ik zie dat er een paar dingen bekend zijn gemaakt over de line-up op ringrocker.
Onderandere dat op vrijdag The Killers op het hoofdpodium staan en Korn en Marilyn Manson op de alterna stage.
Op zaterdag komen Slipknot en Prodigy op de centre stage.
De volgorde waarin ze nu staan wil niet zeggen dat het de uiteindelijke volgorde is. Er kan zo nog een headliner boven komen te staan. Is al wel vaker gebeurd. Het hoeft dus niet zo te zijn dat Slipknot een headliner is...
Hmmm dan is de zaterdag wel jammer. Prodigy lijkt me vetter met lichteffecten enzo s'avonds laat en Slipknot als afsluiter vind ik een beetje karig eigenlijk. Ik had een grotere band verwacht maar blijkbaar is Slipknot best groot in Duitsland.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:13 schreef AgeEll het volgende:
dus eerst prodigy en dan slipknot - dat betekend dus dat the prodigy rond 9uur het podium op komt, en daarna slipknot.
ik had ook al gehoord dat the prodigy op het hoofdpodium stond
lekker als the killers tegenover korn en marilyn staan, ik wil the killers en ook vooral marilyn graag zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |