dat is het huidige. toekomstig 4.8%quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef capricia het volgende:
3 maanden vast voor 5,1% is niet slecht, toch?
Ja. Dus je kunt het nu nog vastzetten voor 3 maanden, 5.1%.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is het huidige. toekomstig 4.8%
quote:* MoneYou Sparen 1 Jaar Vast
Je spaargeld 1 jaar vast; al mogelijk vanaf ¤ 500,-.
4,00%
* MoneYou Sparen 2 Jaar Vast
Je spaargeld 2 jaar vast; al mogelijk vanaf ¤ 500,-.
3,00%
Volgens mij heeft moneyou geen eigen vergunning en vallen ze onder de ABM AMRO vergunning.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:14 schreef kkkk het volgende:
Vraagje....
Als je (momenteel) 100.000 euro bij ABN AMRO zou hebben staan en ook nog eens 100.000 euro bij Moneyou. Voor zover ik weet is Moneyou een dochter van ABN?
Wordt dit dan als twee verschillende banken gezien voor wat betreft het garantiestelsel of wordt het als één beschouwd? Ik verwacht dat eerste, maar ik zou het wel graag willen weten. Niet dat ik 2 ton heb, overigens...![]()
Ik heb het op de site van Moneyou terug kunnen vinden. Ze vallen onder de ABN AMRO Hypothekengroep en die staat weer los van de gewone ABN AMRO vergunning.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft moneyou geen eigen vergunning en vallen ze onder de ABM AMRO vergunning.
Niet dat ik het gedaan heb, maar wat vind je er ondoorzichtig aan? Wat wil je ermee zeggen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:02 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Heeft iemand ooit de Algemene Voorwaarden van NIBC doorgenomen? Mt name de Algemene Bankvoorwaarden komen me wat ondoorzichtig over...
Het bevat allemaal termen waar ik zo de betekenis snel niet van snap, of het gevolg ervan. Over pandrecht, bijvoorbeeld. Of over dat fouten in overschrijvingen in principe slechts tot 225 euro gedekt zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Niet dat ik het gedaan heb, maar wat vind je er ondoorzichtig aan? Wat wil je ermee zeggen?
Dat is het dus. Mijn potje is een reserve, die ik eigenlijk relatief snel wil kunnen aanspreken. En als alles gaat klappen, wil ik het wellicht gebruiken om m'n studieschuld bij het IBG sneller af te lossen (als de te betalen rente bij het IBG hoger wordt dan dat je krijgt bij de bank).quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als je het geld kan missen zou ik het zeker doen!
Helaas ben ik niet in die positie.
Je kunt direct berekenen hoeveel geld je over een X aantal maanden extra hebt
Gelukkig staat mijn rente nog op 5%quote:Onze Top-Interest rekening combineert de dagelijkse beschikbaarheid van uw spaargeld met een aantrekkelijke jaarlijkse rente van 5.00 % p.j. *
*5,00% p.j. voor nieuwe klanten en alle rekeningen die zijn geopend na 3 juni 2008. Klanten die hun rekening voor 3 juni 2008 geopend hebben, ontvangen 4,50 % p.j.
Staat nergens iets over de gewone spaarrekening. Enkel de termijndepositos waren aangepast in mijn mailtje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Is NIBC vergeten de rente te verlagen? Dit staat er namelijk als ik inlog:
[ afbeelding ]
En m'n opgebouwde rente hebben ze voor het gemak maar op 0 gezet...
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:44 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Staat nergens iets over de gewone spaarrekening. Enkel de termijndepositos waren aangepast in mijn mailtje.
"Op 20 februari wijzigen wij de rente op de NIBC Direct Internetspaarrekening vrij opneembaar naar 4,8%."quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:44 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Staat nergens iets over de gewone spaarrekening. Enkel de termijndepositos waren aangepast in mijn mailtje.
Ik weet alleen dat NIBC van te voren aankondigt dat er rentedalingen zijn, zodat je op tijd eventueel nog wat vast kunt zetten voor de oude hogere rente. Van Moneyou weet ik dat niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Maakt het nog uit of ik MoneYou of NIBC pak of boeit het eigenlijk niet zo veel meer tegenwoordig?
Vreemd. Ik kreeg namelijk een mail van NIBC, maar daarin werden enkel de deposito's genoemd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"Op 20 februari wijzigen wij de rente op de NIBC Direct Internetspaarrekening vrij opneembaar naar 4,8%."
http://www.nibcdirect.nl/spaarproducten/spaarrekening is ook vrij duidelijk...
HAHAHA .... De ING(/Postbank) gaat alweer voort met dalende percentages.... iemand die al weet of er in het geheim niet alweer een nieuwere soort rekening bestaat met een hoger percentage?... juliie weten wel... zo'n rekening die ze alleen aan bepaalde mensen aanbieden in eerste instantie... ;-)quote:
Dito hier. Heb nog een tijdje Aegon gehad maar adat rentepercentage stortte in nog sneller dan de AEX nu. Ik denk om maar de spaarrekening van Credit Europe aan te vragenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zit nu bij DSB met mijn spaarrekening en ontvang daar 3,6%. Niet echt veel, als je bedenkt dat ik ingestapt ben op 4,5%.
Niet lang meer. Binnenkort gaan ook zij de rente verlagen. Dit las ik afgelopen week in een artikel op Z24 dacht ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:14 schreef TeleluvR het volgende:
Credit Europe is nog steeds 5% zonder beperkende voorwaarden!
voor mij nog een jaar lang...quote:Op zondag 1 maart 2009 09:39 schreef RJD het volgende:
[..]
Niet lang meer. Binnenkort gaan ook zij de rente verlagen. Dit las ik afgelopen week in een artikel op Z24 dacht ik.
Als ze maar niet zo hard gaan zakken als die pauperpostbank, scheelt het toch gauw weer een dikke procent!quote:Op zondag 1 maart 2009 09:39 schreef RJD het volgende:
[..]
Niet lang meer. Binnenkort gaan ook zij de rente verlagen. Dit las ik afgelopen week in een artikel op Z24 dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |