abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66453557
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

"Op 20 februari wijzigen wij de rente op de NIBC Direct Internetspaarrekening vrij opneembaar naar 4,8%."
http://www.nibcdirect.nl/spaarproducten/spaarrekening is ook vrij duidelijk...
Vreemd. Ik kreeg namelijk een mail van NIBC, maar daarin werden enkel de deposito's genoemd.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_66454295
ING Toprekening
4,00% » 3,75%.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_66454558
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:24 schreef Aether het volgende:
ING Toprekening
4,00% » 3,75%.
Alsof ze nog niet laag genoeg zaten
pi_66465829
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:24 schreef Aether het volgende:
ING Toprekening
4,00% » 3,75%.
HAHAHA .... De ING(/Postbank) gaat alweer voort met dalende percentages.... iemand die al weet of er in het geheim niet alweer een nieuwere soort rekening bestaat met een hoger percentage?... juliie weten wel... zo'n rekening die ze alleen aan bepaalde mensen aanbieden in eerste instantie... ;-)

zaterdag 28 februari 2009 @ 23:44:49 #205
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_66569231
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zit nu bij DSB met mijn spaarrekening en ontvang daar 3,6%. Niet echt veel, als je bedenkt dat ik ingestapt ben op 4,5%.
Dito hier. Heb nog een tijdje Aegon gehad maar adat rentepercentage stortte in nog sneller dan de AEX nu. Ik denk om maar de spaarrekening van Credit Europe aan te vragen
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 1 maart 2009 @ 09:14:41 #206
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_66573692
Credit Europe is nog steeds 5% zonder beperkende voorwaarden!
pi_66573831
quote:
Op zondag 1 maart 2009 09:14 schreef TeleluvR het volgende:
Credit Europe is nog steeds 5% zonder beperkende voorwaarden!
Niet lang meer. Binnenkort gaan ook zij de rente verlagen. Dit las ik afgelopen week in een artikel op Z24 dacht ik.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 1 maart 2009 @ 10:44:10 #208
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_66574527
quote:
Op zondag 1 maart 2009 09:39 schreef RJD het volgende:

[..]

Niet lang meer. Binnenkort gaan ook zij de rente verlagen. Dit las ik afgelopen week in een artikel op Z24 dacht ik.
voor mij nog een jaar lang...

helaas dan wel met voorwaarden.......
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 1 maart 2009 @ 10:45:19 #209
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_66574546
quote:
Op zondag 1 maart 2009 09:39 schreef RJD het volgende:

[..]

Als ze maar niet zo hard gaan zakken als die pauperpostbank, scheelt het toch gauw weer een dikke procent!
pi_66603257
Heb nav dit topic ook maar eens een nieuw spaarrekeningetje geopend bij Moneyou, want ABN was met Direct Sparen van 4,5 naar 4,0 gegaan. Heb nu geen voorwaarden meer, openen ging heel makkelijk dus tot nu toe erg positief
pi_66648127
Weer een nieuw initiatief om je geld bij de bank met de hoogste rente onder te brengen.
Onderstaande quote is afkomstig van Z24:
quote:
Nieuwe spaarsite haalt bakzeil, na kritiek banken
ING, Rabobank en Credit Europe doen niet mee aan spaarveiling
03-03-2009 | Gepubliceerd 10:39
03-03-2009 | Laatst bijgewerkt 12:21

Sinds zaterdag 28 februari is de website spaarbod.nl actief waarop consumenten en bedrijven spaargeld kunnen aanbieden aan banken. Verschillende banken die op de homepage van de site genoemd worden, ontkennen echter bij het initiatief betrokken te zijn.

Handig

De website is een initiatief van Fero Management C.V. uit Alkmaar, maar de domeinnaam Spaarbod.nl is in handen van Berg Kleijn Communicatie C.V., een reclamebureau in Den Haag. De Telegraaf besteedde de afgelopen dagen aandacht aan het initiatief, dagblad De Pers dinsdagochtend.

Het idee achter de site is dat het veilen van spaargeld de makkelijkste manier om het maximale uit je spaargeld te halen, zo vertelde woordvoerder Arjo van Vueren vorige week tegen Z24. Als consument of bedrijf meld je simpelweg hoeveel geld je voor hoeveel tijd wilt wegzetten. De aangesloten banken kunnen vervolgens tegen elkaar opbieden met hun rentetarieven.

Van Vueren gaf afgelopen week aan tegenover Z24 dat er zeven banken zijn aangesloten bij de veilingsite, onder wie ING, Rabobank, Moneyou en Credit Europe Bank. De logo's van deze banken staan ook op de homepage van de website.

Banken doen niet mee
Bij navraag ontkennen Rabobank, Credit Europe en ING echter aan de veilingsite mee te doen.

"Wij hebben onze eigen kanalen om onze producten aan de man te brengen", zo licht een woordvoerder van ING toe.

Logo's worden weggehaald
Van Vueren van Spaarbod.nl zegt, geconfronteerd met deze informatie: "Het gebruik van logo's van de banken op de homepage wil alleen zeggen dat we rentetarieven van deze banken vergelijken. Het klopt dat ING, Rabobank, Credit Europe Bank en Aegon vooralsnog niet meedoen."

Spaarbod.nl heeft inmiddels contact gehad met ING over het gebruik van het ING-logo op de homepage en heeft naar aanleiding daarvan besloten het lijstje met bank-logo's weg te halen, laat Van Vueren weten.

Moneyou, dat eigendom is van ABN Amro, ontkent vooralsnog mee te doen aan het initiatief, maar kijkt of het interessant kan zijn.

Volgens Van Veuren van Spaarbod.nl heeft Moneyou wel degelijk toegezegd, en moet alleen nog een handtekening worden gezet. "SNS Bank en AK Bank zijn helemaal akkoord. Met Delta Lloyd ronden we de zaak vandaag af."
Zie ook www.spaarbod.nl
pi_66696970
Hmmm, interessante site dat spaarbod.nl
Ik ga het ook maar eens proberen, dat kan nooit kwaad.

Maar ik twijfel nu of ik mijn geld bij NIBC Direct voor 2 of 3 jaar moet vastzetten (50.000 euro), wat zouden jullie doen? Rentepercentages zijn hetzelfde.

En: vertrouwen jullie NIBC Direct? Hoe goed gaat het met die bank?

[ Bericht 14% gewijzigd door Greetings op 04-03-2009 17:19:16 ]
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:25:46 #213
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_66697696
Hoe goed gaat het met elke bank....... Let wel dat je geen enkele garantie hebt over het depositogarantiestelsel over 3 jaar...
censuur :O
pi_66697831
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe goed gaat het met elke bank....... Let wel dat je geen enkele garantie hebt over het depositogarantiestelsel over 3 jaar...
Tja, maar het lijkt me toch wel zeer aannemelijk dat het ook over 2/3 jaar nog minimaal 50.000 euro bedraagt.
En als een bank het tot dan kan uithouden zullen ze het ook nog wel verder redden.
Maar ik ga maar voor zekerheid: 50.000 bij NIBC voor 2jaar, 50.000 voor 6 maanden en de rest naar CEB.
pi_66699206
Ik spaar nu via ING standaard Internetsparen met maar 2,5% rente.

Voor mij is het sowieso beter om bij NIBC te sparen bijvoorbeeld, aangezien de rente daar 4.8 is.
2,5 is erg weinig, volgens mij is de inflatie nog meer per jaar of hoe zit dat?
pi_66699716
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:14 schreef mic_forever het volgende:
Ik spaar nu via ING standaard Internetsparen met maar 2,5% rente.

Voor mij is het sowieso beter om bij NIBC te sparen bijvoorbeeld, aangezien de rente daar 4.8 is.
2,5 is erg weinig, volgens mij is de inflatie nog meer per jaar of hoe zit dat?
Inflatie zit nu rond de 2%, een half jaar geleden was dit nog ruim 3%. Maar met 2,5% rente groeit je vermogen dus nauwelijks
pi_66701418
Zeker niet als je er ook nog belasting over moet betalen.
pi_66713760
In de 'wandelgangen' heb ik het volgende gehoord. ING gaat met een nieuw spaarproduct komen in de (verre) toekomst. Bedoeld voor het hogere klantsegment. Verwachte rente is 4.75% (huidige rentepijl). Minimum saldo is 25.000.

Het kan nog maanden duren voordat dit product op de markt zal komen en de voorwaarden kunnen natuurlijk nog bijgesteld worden. ING kennende zal dit waarschijnlijk eerst een niet gepubliceerde spaarrekening zijn die alleen aan selecte klanten (and those in the know) wordt aangeboden.

Ow ja ING.... nog even over die Loyaalrekening die jullie mij eerder verkocht hadden als top-klant... De rente daarop is door jullie nu zelfs lager gezet dan een generieke internetspaarrekening, terwijl alle beperkende voorwaarden op 'loyaal'sparen nog gewoon gelden. Omdat jullie zo 'loyaal' zijn geweest krijg je van mij dus een grote vinger terug!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:14:59 #219
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_66713803
Heerlijk toch die marketingtrucjes!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_66715817
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:05 schreef Greetings het volgende:
Hmmm, interessante site dat spaarbod.nl
Ik ga het ook maar eens proberen, dat kan nooit kwaad.

Maar ik twijfel nu of ik mijn geld bij NIBC Direct voor 2 of 3 jaar moet vastzetten (50.000 euro), wat zouden jullie doen? Rentepercentages zijn hetzelfde.

En: vertrouwen jullie NIBC Direct? Hoe goed gaat het met die bank?
Hou ons op de hoogte van de resultaten van spaarbod.nl als je wilt
pi_66724313
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:30 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Inflatie zit nu rond de 2%, een half jaar geleden was dit nog ruim 3%. Maar met 2,5% rente groeit je vermogen dus nauwelijks
Het doel van rente is ook om er niet minder op te worden door de inflatie en belasting, niet om meer geld te krijgen.
pi_66730429
voor mij is rente rendement op mijn investeringen
pi_66735194
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Repeat het volgende:

[..]

Het doel van rente is ook om er niet minder op te worden door de inflatie en belasting, niet om meer geld te krijgen.
Je stelt je spaargeld ter beschikking aan de bank zodat die het voor zichzelf kan laten renderen maar jij mag er niks aan over houden?
Aparte gedachtengang.
pi_66735344
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:44 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Je stelt je spaargeld ter beschikking aan de bank zodat die het voor zichzelf kan laten renderen maar jij mag er niks aan over houden?
Aparte gedachtengang.
Je houdt er ook bijna niks aan over na inflatie en belasting.
pi_66735637
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Repeat het volgende:

[..]

Het doel van de rente van banken is het aantrekken van (meer) spaargeld, niet meer en niet minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')