Zonder contactquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:36 schreef Fredo55 het volgende:
De bioscoop is altijd zo standaard als dateplek, je zit maar naar een film te staren zonder enig contact.![]()
Ikzelf vind de kroeg een leuke dateplek.
Op een doordeweekse avond barhangen met hem/haar, maar dan moet het wel rustig zijn met een achtergrondmuziekje.
Zo kun je lekker praten.
Wat fiets dus zegt.![]()
Ja, hoe kun je nou met elkaar praten midden in een film.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zonder contactdan doe je toch iets verkeerd.
Ik bedoelde meer lichamelijk contact.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, hoe kun je nou met elkaar praten midden in een film.![]()
Na afloop is het wel te doen ja.. maar ik lul nooit in de bioscoop tijdens een film, daar heb ik niet voor betaald.
Nja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer lichamelijk contact.
Nee, praten doe ik meestal ook niet onder een film. Maar toch heb ik de keren dat ik met een meisje naar de bios ben geweest weinig van de film gezien.
Is dat ook nog leeftijdsgebonden?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:39 schreef MASD het volgende:
Café's en de bioscoop voor nietsbetekenende sletjes, en restaurant voor de elite.
Strand is een beetje gay, doe dat maar niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:55 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Is dat ook nog leeftijdsgebonden?
Ik hoor trouwens voornamelijk plekken zoals het strand, cafe's en restaurants. Zijn dat niet de plekken waar je als volwassene met een date naartoegaat?![]()
Wat is volgens jou dan een echte dateplek voor pubers?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:55 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens voornamelijk plekken zoals het strand, cafe's en restaurants. Zijn dat niet de plekken waar je als volwassene met een date naartoegaat?![]()
Dat probeer ik dus te weten te komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een echte dateplek voor pubers?
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
Poolen is ook best tof, en daarna uit eten ofzo.
Jup, eerst filmpje pakken en dan nog uitgaanquote:Op zondag 1 februari 2009 19:55 schreef xalo het volgende:
Eerst naar de film en daarna langs de pizzeria of eerst langs de pizzeria en daarna 'n caféetje opzoeken.
Een dag door Nederland reizen met 't OV is trouwens ook erg gezellig.
Leuk ideequote:Op zondag 1 februari 2009 19:55 schreef xalo het volgende:
Een dag door Nederland reizen met 't OV is trouwens ook erg gezellig.
Ik kan me het gezicht van je chick al voorstellen als de ober bij binnenkomst roept: 'Heeee Florian ouwe versierder, je bent er weer zie ik'.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben al met iets van 4 dates naar hetzelfde restaurant geweest
Dus je kunt denk ik wel raden wat mijn beste dateplek is
'Weer hetzelfde? Twee Margarita komt eraan! Das dan 6 euro!'quote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik kan me het gezicht van je chick al voorstellen als de ober bij binnenkomst roept: 'Heeee Florian ouwe versierder, je bent er weer zie ik'.
'Die vorige had ze wel hangen zeg! Da's niets geworden?'quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
'Weer hetzelfde? Twee Margarita komt eraan! Das dan 6 euro!'
'Ik heb trouwens goed nieuws. Die afvalcontainers in dat steegje waar je over klaagde zijn gisteren geleegd!'quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
'Die vorige had ze wel hangen zeg! Da's niets geworden?'
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:36 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
(Ohja: Met vrienden naar kroeg en Poolen als je dr net kent![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:36 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
'Ik heb trouwens goed nieuws. Die afvalcontainers in dat steegje waar je over klaagde zijn gisteren geleegd!'
(Slechte grappen)
Goed punt, woon in Emmen maar heb er nog nooit aangedacht om met iemand naar de dierentuin te gaanquote:Op maandag 9 februari 2009 01:05 schreef Ferdii het volgende:
imo blijft de dierentuin nog altijd de beste plek, gezellig samen beestjes kijken, dat vind iedereen leuk. Je hebt altijd gespreks onderwerpen en tijd genoeg om lekker te babbelenachteraf nog samen wat eten en date geslaagd
En dan zeker hopen op een beetje inkijkquote:Op zondag 1 februari 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
Poolen is ook best tof, en daarna uit eten ofzo.
Fotoboek zegt dat ze een vrouw is... die hoeven niet te poolen voor inkijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan zeker hopen op een beetje inkijk.
"Oooh, tietuh!!!! Wat spannund!!11einz!"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan zeker hopen op een beetje inkijk.
Combinatie van beiden is ook prima te doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:39 schreef MASD het volgende:
Café's en de bioscoop voor nietsbetekenende sletjes, en restaurant voor de elite.
Dat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
INee, praten doe ik meestal ook niet onder een film. Maar toch heb ik de keren dat ik met een meisje naar de bios ben geweest weinig van de film gezien.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:58 schreef Jdb19 het volgende:
Is bowlen met zijn 3en ( een vriendin van haar gaat mee ) eigenlijk wel leuk?
Ga voor de tricycle!quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:58 schreef Jdb19 het volgende:
Nou ik ga Donderdag bowlen ik hoop dat het wat wordt
Is bowlen met zijn 3en ( een vriendin van haar gaat mee ) eigenlijk wel leuk?
Daar heb ik mijn huidige vriendin gevraagd of ze mijn vriendin wilde wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 01:05 schreef Ferdii het volgende:
imo blijft de dierentuin nog altijd de beste plek, gezellig samen beestjes kijken, dat vind iedereen leuk. Je hebt altijd gespreks onderwerpen en tijd genoeg om lekker te babbelenachteraf nog samen wat eten en date geslaagd
Jammer dat je nu elke keer een toegangskaartje moeten kopen om haar te kunnen zienquote:Op maandag 23 februari 2009 13:04 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn huidige vriendin gevraagd of ze mijn vriendin wilde worden!
In Blijdorp
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jammer dat je nu elke keer een toegangskaartje moeten kopen om haar te kunnen zien
Moet de desbetreffende dame geen vegetariër zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En een date met een lekkere biefstuk is altijd
Voor sommigen in dit subforum welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
"Oooh, tietuh!!!! Wat spannund!!11einz!"
![]()
Jongens, behandel dr tijdens het poolen (alles eigenlijk) gewoon en doe niet als een maagd van 50.... Dan kan je dr namelijk mee naar huis nemen en goed van "dichterbij" bekijken.
[..]
Jammer dat je nu elke keer een toegangskaartje moeten kopen om haar te kunnen zien
[..]
o ik dacht een donker steegje met licht in de buurtquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Een donker steegje zonder licht in de buurt
[..]
Dat gaat helaas niet hier want ik had me voorgenomen om elke persoon die een link legde tussen familie en apen en dit in een quasi-grappige quasi-beledigende manier bracht bruut van het leven te beroven.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:16 schreef lauwert het volgende:
In de zomer lekker rondlopen op het stand, in de natuur oid.
Picknickje
Dierentuinen zijn top, aapjes kijken
Uit eten.
Als het al wat verder is thuis, filmpje erbij, lekker samen koken
Poolen, bowlen
Cafeetje, ergens gezellig praten, drankje doen en dansen
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn
Dan gaan we dus niet daten, jammer johquote:Op zondag 1 maart 2009 14:22 schreef Armoed het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet hier want ik had me voorgenomen om elke persoon die een link legde tussen familie en apen en dit in een quasi-grappige quasi-beledigende manier bracht bruut van het leven te beroven.
Ik, als chick zijnde, zou het wel erg leuk vindenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:32 schreef Buitendam het volgende:
Je neemt je chick toch niet mee de dierentuin in, zeg. Schei eens uit.
Overal stront en zwetende beesten
Ja, maar jij bent ook in 1990 geboren. Een date is iets anders dan een kinderfeest, hè.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:34 schreef lauwert het volgende:
[..]
Ik, als chick zijnde, zou het wel erg leuk vinden
KONINGSPOST.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Keertje naar de dierentuin?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:34 schreef lauwert het volgende:
[..]
Ik, als chick zijnde, zou het wel erg leuk vinden
Dat wil dus ook zeggen dat ik al bijna 19 ben.. Dus ik weet heel goed wat het verschil is tussen een date en een kinderfeestquote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook in 1990 geboren. Een date is iets anders dan een kinderfeest, hè.
Ik heb gehoord dat ze daar kleine zeeleeuwtjes hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef Jongeheer123 het volgende:
Of dan ga je toch gezellig naar Drievliet, ken daar best gezellig zijn hoor.
IK WIL BOWLEN!!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze daar kleine zeeleeuwtjes hebben.
Was het nog wat geworden?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:41 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb tijdens mijn eerste date onder een brug gezeten. Misschien niet de gemakkelijkste plaats maar er is niemand die je daar in de wegloopt en je kan je eigen gang gaan zonder dat zich daar iemand anders aan stort (H)
Ligt er aan welke date, de 1e of een latere.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:33 schreef Ypmaha het volgende:
De enige dateplek die ik kan bedenken is de bioscoop, maar dat is niet echt hip meer.
Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij je beste vriend/vriendin als eerste date mee naar toe hebt genomen
TS begint niet, want hij heeft geen ervaring
Jaa mang. Ze was nat jongequote:
kansen jongerenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:41 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb tijdens mijn eerste date onder een brug gezeten. Misschien niet de gemakkelijkste plaats maar er is niemand die je daar in de wegloopt en je kan je eigen gang gaan zonder dat zich daar iemand anders aan stort (H)
Die maisje had je 5 min daarvoor opgepikt op een parkeerplaats naast een snelweg en een benzinepomp?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:41 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik heb erg veel succes met verlaten industrieterreinen. Legt gelijk een goed sfeertje, zodat de dame goed weet met wie ze te maken heeft. Dat ze niet met mij moet spotten.
Vaak pik ik ze rechtstreeks van het VMBO op.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die maisje had je 5 min daarvoor opgepikt op een parkeerplaats naast een snelweg en een benzinepomp?Sprak ze gebroken Nederlands?
Met een spoor van bacardi breezer druppels en doormidden gescheurde beltegoedkaarten? Ik pak het altijd subtieler aan. Condooms met afbeeldingen van Lindey Lohan, Doutzen Kroes en Saar Koningsbergge(of hoe heet dat vies viswijf?)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:52 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Vaak pik ik ze rechtstreeks van het VMBO op.
OWNTquote:Op maandag 23 februari 2009 13:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 18:23 schreef Remsjo het volgende:
De kermis achter de botsautos!
Of achter het Luna Park mag ookquote:Op maandag 27 april 2009 03:34 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
En. Ik vind niks mis met de bios. Mits je erna nog wat met haar gaat drinken.
Dierentuin lijkt me ook best hip, maar die heb ik helaas niet in de buurt, dus dat wordt dan een kinderboerderij
Dat is omdat het seksuele insinuaties zijn. Als een jongen tegen je zegt: "Ik wil met jou eens even lekker bowlen", "Wil je met mijn midget golfen?" of "Mag ik met jouw kano spelen", dan is dat over het algemeen not done.quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef Pencile het volgende:
bios is wel leuk hoor, niks mis mee.![]()
Maar dingen als midgetgolfen, kanoën, bowlen &zo zijn ook wel leuk voor een eerste date vind ik, maar dat schijnt not done te zijn.
Ja, maar je kan natuurlijk ook beide doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef L-IS het volgende:
bios heb ik echt nooit gedaan... kan je ook zo chill lullen
Cafe of terrasje is beters altijd!!!!
Je kan voor de film, in de pauze van de film en na de film toch praten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef L-IS het volgende:
bios heb ik echt nooit gedaan... kan je ook zo chill lullen
Cafe of terrasje is beters altijd!!!!
ik hou mijn mond nooit dus dat komt eigenlijk niet voor. En de meisjes waarmee ik heb gedate houden hun muil ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef Pencile het volgende:
[..]
Je kan voor de film, in de pauze van de film en na de film toch praten?![]()
Als de date saai is en gebrek aan gespreksonderwerp kan je nog over de film praten ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |