quote:Op zondag 1 februari 2009 22:05 schreef Noortje. het volgende:
Poolen is ook best tof, en daarna uit eten ofzo.
Jup, eerst filmpje pakken en dan nog uitgaanquote:Op zondag 1 februari 2009 19:55 schreef xalo het volgende:
Eerst naar de film en daarna langs de pizzeria of eerst langs de pizzeria en daarna 'n caféetje opzoeken.
Een dag door Nederland reizen met 't OV is trouwens ook erg gezellig.
Leuk ideequote:Op zondag 1 februari 2009 19:55 schreef xalo het volgende:
Een dag door Nederland reizen met 't OV is trouwens ook erg gezellig.
Ik kan me het gezicht van je chick al voorstellen als de ober bij binnenkomst roept: 'Heeee Florian ouwe versierder, je bent er weer zie ik'.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben al met iets van 4 dates naar hetzelfde restaurant geweest
Dus je kunt denk ik wel raden wat mijn beste dateplek is
'Weer hetzelfde? Twee Margarita komt eraan! Das dan 6 euro!'quote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik kan me het gezicht van je chick al voorstellen als de ober bij binnenkomst roept: 'Heeee Florian ouwe versierder, je bent er weer zie ik'.
'Die vorige had ze wel hangen zeg! Da's niets geworden?'quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
'Weer hetzelfde? Twee Margarita komt eraan! Das dan 6 euro!'
'Ik heb trouwens goed nieuws. Die afvalcontainers in dat steegje waar je over klaagde zijn gisteren geleegd!'quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
'Die vorige had ze wel hangen zeg! Da's niets geworden?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |