Fotoboek zegt dat ze een vrouw is... die hoeven niet te poolen voor inkijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan zeker hopen op een beetje inkijk.
"Oooh, tietuh!!!! Wat spannund!!11einz!"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan zeker hopen op een beetje inkijk.
Combinatie van beiden is ook prima te doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:39 schreef MASD het volgende:
Café's en de bioscoop voor nietsbetekenende sletjes, en restaurant voor de elite.
Dat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
INee, praten doe ik meestal ook niet onder een film. Maar toch heb ik de keren dat ik met een meisje naar de bios ben geweest weinig van de film gezien.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:58 schreef Jdb19 het volgende:
Is bowlen met zijn 3en ( een vriendin van haar gaat mee ) eigenlijk wel leuk?
Ga voor de tricycle!quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:58 schreef Jdb19 het volgende:
Nou ik ga Donderdag bowlen ik hoop dat het wat wordt
Is bowlen met zijn 3en ( een vriendin van haar gaat mee ) eigenlijk wel leuk?
Daar heb ik mijn huidige vriendin gevraagd of ze mijn vriendin wilde wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 01:05 schreef Ferdii het volgende:
imo blijft de dierentuin nog altijd de beste plek, gezellig samen beestjes kijken, dat vind iedereen leuk. Je hebt altijd gespreks onderwerpen en tijd genoeg om lekker te babbelenachteraf nog samen wat eten en date geslaagd
Jammer dat je nu elke keer een toegangskaartje moeten kopen om haar te kunnen zienquote:Op maandag 23 februari 2009 13:04 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn huidige vriendin gevraagd of ze mijn vriendin wilde worden!
In Blijdorp
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jammer dat je nu elke keer een toegangskaartje moeten kopen om haar te kunnen zien
Moet de desbetreffende dame geen vegetariër zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En een date met een lekkere biefstuk is altijd
Voor sommigen in dit subforum welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
"Oooh, tietuh!!!! Wat spannund!!11einz!"
![]()
Jongens, behandel dr tijdens het poolen (alles eigenlijk) gewoon en doe niet als een maagd van 50.... Dan kan je dr namelijk mee naar huis nemen en goed van "dichterbij" bekijken.
[..]
Jammer dat je nu elke keer een toegangskaartje moeten kopen om haar te kunnen zien
[..]
o ik dacht een donker steegje met licht in de buurtquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Een donker steegje zonder licht in de buurt
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |