quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:56 schreef Jimbo het volgende:
oh en ik heb mn goede daad gedaan![]()
ik ben nu ook Llink lid
dit betekende ook dat jij me nu lief gaat vinden, verplichtquote:
Arnhem hoorde ik, in zutphen kan je nix doen en in rotterdam is het te ver wegquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:57 schreef 3FMaster het volgende:
Jimbo, welke stad is de gelukkige voor jou en Noortje
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:56 schreef Jimbo het volgende:
oh en ik heb mn goede daad gedaan![]()
ik ben nu ook Llink lid
2de glas in 5 minutenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt het glas nog es in.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Bill Medley & Jennifer Warnes - I've Had The Time Of My Life
De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man
Lily Allen - The Fear
Tiga - Mind Dimension
No Doubt - Hella Good
HIT ME TV - Not A Real Talent
Kings Of Leon - Use Somebody
Ella Bandita - Poison She
Vive La Fete - Nuit Blanche
Dewolff - Gold And Seaweed
Live Request:
1. Basement Jaxx - Romeo (live)
2. Gnarls Barkley - Run (Werchter 2008)
3. Beastie Boys - Sabotage (live)
Tja, weg is de stemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:59 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens het laatste weekend van Diergaarde bij 3FM
Corton is een zeer goede vervanger, maar ik vind het ook wel jammer hoor. Mag altijd graag naar Edwin luisteren.quote:
Een chateau Migraine?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een Côtes du Rhônes Villages van Louis Bernhard uit 2006.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Corton is goede vervanger
Nope, integendeelquote:
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:03 schreef -Hans- het volgende:
Geweldige plaat dit![]()
Bill Medley & Jennifer Warnes - I've Had The Time Of My Life
De Super de boer Toeter wekenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hoeft ie niet alleen meer die Super De Boer-reclames in te spreken
.
Sorry, nooit die films gezien, maar dit is toch met die 'meisje die boven die gast hangt' scene?quote:
dat t oude herrie is wil niet zeggen dat t een klassieker wordquote:
is dr nog wat tofs op tv ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:09 schreef -Hans- het volgende:
Zit met het geluid uit te kijken naar Net5, maar daar werken ze volgens mij met het nieuwe reclamesysteem en ik heb er nu al een hekel aan. Damn, wat veel en toch ook wel lange reclameblokken.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat t oude herrie is wil niet zeggen dat t een klassieker word
Ikkuh Hit Me TV en Lily Allenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:09 schreef Jimbo het volgende:
ik heb zin om wat tofs te horen als metro station of empire of the sun
302 posts in het topic , we posten gewoon allemaal tegelijk in een server lag oidquote:
Ik las het vaag tijdens EW, dus ging lekker snel voorbij, maar wat is dan het nieuwe systeem?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:09 schreef -Hans- het volgende:
Zit met het geluid uit te kijken naar Net5, maar daar werken ze volgens mij met het nieuwe reclamesysteem en ik heb er nu al een hekel aan. Damn, wat veel en toch ook wel lange reclameblokken.
Die ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sorry, nooit die films gezien, maar dit is toch met die 'meisje die boven die gast hangt' scene?
is dat niet bij alle 301 + topics zo , het slotje gooit hij erop en legt de slotpost vast in de kopregelquote:
Yup. Toch grappig dat ie dan de 301ste post als laatste zietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
302 posts in het topic , we posten gewoon allemaal tegelijk in een server lag oid
elke 5-7 minuten reclame blok van 3minutenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik las het vaag tijdens EW, dus ging lekker snel voorbij, maar wat is dan het nieuwe systeem?
Blijkbaar jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat niet bij alle 301 + topics zo , het slotje gooit hij erop en legt de slotpost vast in de kopregel
Seven kijk ik en dat vind ik echt een geweldige film. Voor de rest zou ik het niet wetenquote:
Prima reden om die zender(s) te skippenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
elke 5-7 minuten reclame blok van 3minuten
http://www.radiowereld.nl(...)/2009/01/139198.htmlquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik las het vaag tijdens EW, dus ging lekker snel voorbij, maar wat is dan het nieuwe systeem?
Serieus? God, dat wordt nog ellendig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
SBS/NET5 gaan testenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:13 schreef broer het volgende:
[..]
Serieus? God, dat wordt nog ellendig.
En doen alle commerciëlen dat?
daar heb je lilly al !quote:
Een beetje zoals MTV en TMF.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de nu applicatie voor de iphone werk ook erg fijn, ook met tv gidsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nijs.
Gebruik zelf meestal www.tvgids.nl , maar dit ziet ook netjes uit.
Wat hij zegt! Erg fijn nummer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:13 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAALily Allen - The Fear
![]()
Damn, wat een plaat
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Jimbo het volgende:
bah ik wou al 2 uur lang in mn nest liggen nu
Dat ga ik sowieso niet halen... wil rond 0.30 al naar bed gaan deze week.quote:
meer freaknacht liedjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Is dit de nieuwe Tiga ofzo? klinkt bijzonder weird..
Lijkt mij inderdaad geen slim planquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet halen... wil rond 0.30 al naar bed gaan deze week.![]()
Want om nou half-slapend een autorijles te volgen is ook niet echt slim...
Yupquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de nu applicatie voor de iphone werk ook erg fijn, ook met tv gids
Da's idd niet handigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet halen... wil rond 0.30 al naar bed gaan deze week.![]()
Want om nou half-slapend een autorijles te volgen is ook niet echt slim...
wat dacht kje van dat nummer waar ze elke x die remixes van maken op 3fm , even de naam kwijt maar je heb 1 versie met zn gast er door heen elke x Ja Ja JA JA JA ja ja ja en dan heeft hiel dr een met gesproken dum dum duum dumquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef 3FMaster het volgende:
Ik heb trouwens jullie hulp nodig, ja ook jij ja!
Ik moet voor een opdracht van school een leader maken voor MTV. Duurt 60 seconde, en ik wil stop-motion (tekenfilm) maken.
Het is voor MTV, dus 'et moet een beetje stoer etc. zijn. Ook de muziek die eronder hoort. Nu dacht ik gelijk aan Bohemian like you van Dandy Warhols. Aardig liedje, ik krijg er energie van enz. Máár hebben jullie liedjes die passen in de stijl van MTV. Het moet wel een beetje beat onder zitten, beetje rocken, én nieuw/ onbekend zijn.
Ideeën?
Echt een meesterwerk is hetquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
Se7en blijft vet trouwens
heb em ook maar aan gezet
Ik ook niet. Probeer es wat eerder in 't weekend op te staanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef Jimbo het volgende:
freaknight vond ik zo vet maar vanacht ga ik em toch niet doorhalen
ja geweldigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een meesterwerk is het. Jammer dat ik toch weer een boel heb gemist. Nog iets van 25 minuten en dan is het afgelopen, maar het eind van de film is ook heftig.
Geen idee wat het onderwerp en tempo van het filmpje worden, maar even een paar suggesties dan:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef 3FMaster het volgende:
Ik heb trouwens jullie hulp nodig, ja ook jij ja!
Ik moet voor een opdracht van school een leader maken voor MTV. Duurt 60 seconde, en ik wil stop-motion (tekenfilm) maken.
Het is voor MTV, dus 'et moet een beetje stoer etc. zijn. Ook de muziek die eronder hoort. Nu dacht ik gelijk aan Bohemian like you van Dandy Warhols. Aardig liedje, ik krijg er energie van enz. Máár hebben jullie liedjes die passen in de stijl van MTV. Het moet wel een beetje beat onder zitten, beetje rocken, én nieuw/ onbekend zijn.
Ideeën?
Besttof?! Bertolf!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef 3FMaster het volgende:
Onee, Besttof komt toch vanavond in Freaknacht
Jupquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja geweldig![]()
met als 7e zonde, Revange
Het was voor mij afgelopen nacht ook 2 uur voordat ik in bed lag en ging proberen te slapen... en toch werd ik een half uur voordat m'n wekker ging wakker (wekker om 8 uur, werd dus wakker rond 7.30)...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's idd niet handig.
Deze week een paar keer pas LAAT in slaap gevallen (lees: tegen half twee/twee uur). Maar verbazingwekkend weinig last van gehad overdag; da's wel es anders geweest. Kwam alleen [s]vanmorgen[s]gistermorgen wat laat uit m'n nest (8:21 uur) en dan toch vķķr 9:00 uur gedoucht en wel op kantoor
De gratis download van de week @ iTunes (de Nederlandse dus). Nummer klinkt heel aardigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Besttof?! Bertolf!
Klein verschilletje.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat dacht kje van dat nummer waar ze elke x die remixes van maken op 3fm , even de naam kwijt maar je heb 1 versie met zn gast er door heen elke x Ja Ja JA JA JA ja ja ja en dan heeft hiel dr een met gesproken dum dum duum dum
Mnn, ik ga ze opschrijvenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee wat het onderwerp en tempo van het filmpje worden, maar even een paar suggesties dan:
- Eigenlijk alles van Prodigy
- Nieuwe singles van Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, enz.
- Killers - Spaceman?
Damn, dan heb je helemaal weinig geslapen. Mijn wake up light schijnt dan weliswaar om 7:00 uur, maar ik kom er pas tegen 8:00 uur echt uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was voor mij afgelopen nacht ook 2 uur voordat ik in bed lag en ging proberen te slapen... en toch werd ik een half uur voordat m'n wekker ging wakker (wekker om 8 uur, werd dus wakker rond 7.30)...
zodra ik hem weer hoor laat ik de titel weten;quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
dus iets met Ja ja ja ja ja ja ja ja, maar Hiel = Giel? heeft em int dum dum dum dum. Uhhm, vind je et erg dat ik em zo niet ken
Aha, dat zegt me meer. Ik ga zo checken welk liedje het isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zodra ik hem weer hoor laat ik de titel weten;
mocht t helpen, vorige week vrijdag deed lange frans zn 'week rap' op dat nummer
hey ze hebben dr teminste 1 bij door dat geslijmquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het geslijm om leden. Laat het omroepbestel alsjeblieft op de schop gaan. Kopieer de BBC.
Leg mij eens uit hoe het bij de BBC werkt danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het geslijm om leden. Laat het omroepbestel alsjeblieft op de schop gaan. Kopieer de BBC.
ze gaan de straat op met 100 man, ze geven je een kans tussen lid worden van the BBC of doodquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe het bij de BBC werkt dan
Jimbo's koffie is zwart, terwijl hij graag wat melk erin wilt hebben. Hij loopt naar boven, klopt op de deur waar staat: Llink. Iemand doet open, en Jimbo vraagt: Heeft u toevallig nog een scheutje melk voor mij koffiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey ze hebben dr teminste 1 bij door dat geslijm
(en toevallig omdat ze in t gebouw zitten dus ik dacht laat ik de buren eens helpen)
Coolquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
bijna vergeten: volgende week kan je voor 5,73 euro samen met Bette een workshop vuurspuwen volgen!
Dus als je nog niks te doen hebt vrijdagavond tss 22-01 mail dan even naar moveyourass@3fm.nl
De BBC krijgt een zak geld gefinancierd door de de zogenaamde license fee die iedere tv-bezitter moet betalen en uit de verkoop van merchandise, series etc. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/British_Broadcasting_Corporationquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe het bij de BBC werkt dan
Nahquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze gaan de straat op met 100 man, ze geven je een kans tussen lid worden van the BBC of dood
soort , je geld of je leven voor gevorderden in de media wereld![]()
oeh mag ik ook meequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
bijna vergeten: volgende week kan je voor 5,73 euro samen met Bette een workshop vuurspuwen volgen!
Dus als je nog niks te doen hebt vrijdagavond tss 22-01 mail dan even naar moveyourass@3fm.nl
whehequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jimbo's koffie is zwart, terwijl hij graag wat melk erin wilt hebben. Hij loopt naar boven, klopt op de deur waar staat: Llink. Iemand doet open, en Jimbo vraagt: Heeft u toevallig nog een scheutje melk voor mij koffie. Tuurlijk zegt de Llinkgast, 'voor 5,73!'
![]()
En dan ben je blij dat je Llinkmember bent!
Bren!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef Brennel het volgende:
Ik ben een béétje aan de late kant, maar ik gooi hem er toch nog even in:
![]()
![]()
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDD!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef Brennel het volgende:
Ik ben een béétje aan de late kant, maar ik gooi hem er toch nog even in:
![]()
![]()
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDD!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:46 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga ff een kwartiertje offline, laptopje uit, DWDD kijken, straks weer via psp Nachtegiel luisteren.
Zal wel over X Factor gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:46 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga ff een kwartiertje offline, laptopje uit, DWDD kijken, straks weer via psp Nachtegiel luisteren.
Tot laterquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:46 schreef 3FMaster het volgende:
Terechtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we love dewolff...
jammer. Volgende week een nieuwe kans.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef Jimbo het volgende:
freaknight vond ik zo vet maar vanacht ga ik em toch niet doorhalen
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:54 schreef Jimbo het volgende:
waar zit de 3fm studio eigenlijk ? media park?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
13 feb in dit eigenste programma!
dat zekerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:55 schreef jmac het volgende:
[..]
jammer. Volgende week een nieuwe kans.
Thnx. Tot volgende week!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo, mooie afsluiter... tot volgende week en allemaal bedankt voor de support!!
en anders uitzendinggemist!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zekerzet zo de laptop ff op de accu, dan ga ik ernaastl iggen lusiteren en val ik vanzelf in slaap
en hoor dan nog wle tot hoever ik kom
dat mist de sfeerquote:
Normaal ben ik al in slaap gevallen halver wegen myaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zekerzet zo de laptop ff op de accu, dan ga ik ernaastl iggen lusiteren en val ik vanzelf in slaap
en hoor dan nog wle tot hoever ik kom
Tot morgenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:05 schreef Jimbo het volgende:
ik ga t plannetje uitvoeren , tot morgen mede 3fm posters
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:05 schreef Jimbo het volgende:
ik ga t plannetje uitvoeren , tot morgen mede 3fm posters
Laat ik dan ook maar eens gaan... ik wilde eigenlijk 45 minuten geleden al gaan slapen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga ook in m'n nest verder luisteren.
Truste!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga ook in m'n nest verder luisteren.
Trustenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Truste!
Ik ga niet verder luisteren, maar wel m'n nest in. Truste!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:27 schreef 3FMaster het volgende:
Mnn, toch moeier dan gedacht. Truste!
Wie is tom boonen ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Zullen we voorstellen dat alleen Tom Boonen over het liefje van Giel mag praten?
Moet dan wel vriendje zijn van Gielquote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deed het ook met een minderjarig iemand. Maar iedereen moet hem kennen.
Ben ik even blij dat ik toen onder de douche stondquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:36 schreef Cee het volgende:
Kane en Di-Rect binnen 1 uur op 3fm. AHHHHH!
Morgen Hansquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:42 schreef -Hans- het volgende:
Maai
Qua muziek vind ik de Diergaarde show een beetje tegenvallen
Ja man ! en dit is ook de beste versie, imho. De danceversie is echt een stuk minder tof...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik toen onder de douche stond
Just Dance! Lekker liedje
quote:
Hej Timo ! congratz met de prima overwinningquote:
Oh, waarom gaat 'ie weg? En wie vervangt hem?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:55 schreef -Hans- het volgende:
Edwin mag voor de eennalaatste keer zijn spullen opruimen.. morgen is zijn laatste dag.
Thanksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Timo ! congratz met de prima overwinning.
Coolquote:EkStra weekend vond ik persoonlijk weer super tof! Er was weer geen gast, maar de aflevering was echt weer super chaotisch en lachen.
300??quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:00 schreef Jimbo het volgende:
ghoedemorgen
man ik heb van de hele freaknight 5 min meegmeaaktnog voor de playboy modellen binnen waren la ik al in een diepe slaap
oh en nog kuitter, word wakker, check mn post...92euro boete! voor te hard rijden op de terugweg van noortje af
heb nu totaal 300 euro aan boetes deze maandwhat the fuck man :/
3 honder fucking euroquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:00 schreef Jimbo het volgende:
ghoedemorgen
man ik heb van de hele freaknight 5 min meegmeaaktnog voor de playboy modellen binnen waren la ik al in een diepe slaap
oh en nog kuitter, word wakker, check mn post...92euro boete! voor te hard rijden op de terugweg van noortje af
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:18 schreef 3FMaster het volgende:
Lol, wat zong die gast net: I got pfeiffer on it?
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8052 en Annemieke vervangt hem. Oja, Eric Corton is de nieuwe stem van 3FMquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Oh, waarom gaat 'ie weg? En wie vervangt hem?
Dat zou wel mooi zijn ja, want om een beetje snel te klimmen is dat natuurlijk wel van belangquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:01 schreef Timo20 het volgende:
Thankswas weer eens hard nodig. Nou hopen dat de andere ploegen punten laten liggen dit weekend
Zeker de moeite waard om het te checkenquote:Cooldat er geen gast was had ik al gehoord gisteren. Gelukkig niet
Ben benieuwd, ff wachten tot Piles `m upload
http://jalopnik.com/51420(...)lectronic-road-signsquote:'Hackers' veranderen waarschuwingsborden
Gisteren,16:26 doorRedactie
Reacties: 6
Mensen in Austin lezen de waarschuwingsborden op de snelweg de laatste weken met extra aandacht. Sinds enige tijd is het een rage om de tekst op deze borden aan te passen. Op internet zwerven handleidingen rond hoe dat gedaan kan worden. We zijn benieuwd wanneer deze rage naar Nederland overwaait.
Whehequote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:18 schreef 3FMaster het volgende:
Lol, wat zong die gast net: I got pfeiffer on it?
jaquote:
Ja nogal, maarja: woensdag de uitwedstrijd naar AZquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn ja, want om een beetje snel te klimmen is dat natuurlijk wel van belang. Nu de goede lijn doortrekken en dan komt het wel goed met Roda.
coolquote:[..]
Zeker de moeite waard om het te checken
Toch wel benieuwd naar het hoe en waarom van die 150 euroquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
gister 150 (onterrecht)
nu net een van 90
en begin van de maand een van 60
serieus de politie haat me
Oef tegen AZ?! damn.. pittig! Naja, hopen op een goede dag van Roda en een offday van AZquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja nogal, maarja: woensdag de uitwedstrijd naar AZ![]()
![]()
[..]
cool![]()
Ik denk hééééél lang wildplassenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd naar het hoe en waarom van die 150 euro
of je omdraaien tijdens het wildplassen als ze je aantikkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik denk hééééél lang wildplassen
Ja dat wordt moeilijk. Vooral omdat Louis van Gaal niemand meer durft te onderschatten na het afgelopen rampseizoen bij AZ.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:45 schreef Timo20 het volgende:
Ja nogal, maarja: woensdag de uitwedstrijd naar AZ![]()
![]()
Ik zou maar rustig aandoen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
gister 150 (onterrecht)
nu net een van 90
en begin van de maand een van 60
serieus de politie haat me
Dure bezoekjesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:00 schreef Jimbo het volgende:
ghoedemorgen
Nouja, wildplassen én het beledigen van een agent in functie (tegen een agent aanzeiken is volgens mij wel beledigendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je omdraaien tijdens het wildplassen als ze je aantikken
Nee nee, dat kost maar ¤ 90,- (ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik denk hééééél lang wildplassen
dan vraag je er als agent zijnde ook omquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je omdraaien tijdens het wildplassen als ze je aantikken
dan zijn de 60 euro stoomkosten van het pak van de agentquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee nee, dat kost maar ¤ 90,- (ik spreek uit ervaring![]()
)
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan zijn de 60 euro stoomkosten van het pak van de agent
dat dusquote:
die 3quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:10 schreef -Hans- het volgende:
3 SUPER platen in de promo van de 3FM Megahit.
Lilly Allen - The Fear, Franz - Ulysses en natuurlijk de Megahit zelf, Empire Of The Sun - Walking on A Dream
Mensen die dit soiezo aanvragenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mensen die dit liedjes aanvragen omdat het zo'n leuk liedjes is , hebben nog nooit gelezen waar de tekst overgaat
Overal zijn aardbeien in de aanbiedingquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:23 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, vers van de pers!
Helaasch alleen een banaan en peer, maar ik heb nu al zin in aardbei!
Precies.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Overal zijn aardbeien in de aanbieding
alles vraag niet naar de smaak
quote:
Draadstaalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:28 schreef 3FMaster het volgende:
Rámon praat niet echt Limburgs!
Plus, Broabants kan nu iedereen, dankzij Draadstaal. Nee, gij kut!
nederlandse mini zinnetjes horen in engels tekstenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:52 schreef Jimbo het volgende:
ik snap die mamma appelsap hype niet, wat is dat nou precies?
Wat voor Nederlands iets je hoort in een Engels liedje, dat is het eigenlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:52 schreef Jimbo het volgende:
ik snap die mamma appelsap hype niet, wat is dat nou precies?
ah nu weet ik t weerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nederlandse mini zinnetjes horen in engels teksten
vertel vertel !quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:36 schreef drummerdude het volgende:
Ik weet welke opleiding ik volgend jaar ga doen
De International Business School op Deltion, Zwolle. Een economie opleiding die op wat hoger niveau ligt dan een normale MBO (Als je het waarom verhaal wilt weten PM je maar even) en veel internationaler is opgesteld dan andere opleidingen.quote:
De plaat gaat hard in de Top 50quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:51 schreef drummerdude het volgende:
Ik luister niet, maar word altijd chagrijnig als er zo snel al zo'n goede plaat word genoemd
Positie heb ik nog niet gehoord maar 15 plaatsen omhoog, dus een Megastijgerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:56 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Is hij gestegen?
Waar moet ik Fiction Plane trouwens van kennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |