De gratis download van de week @ iTunes (de Nederlandse dus). Nummer klinkt heel aardigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Besttof?! Bertolf!
Klein verschilletje.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat dacht kje van dat nummer waar ze elke x die remixes van maken op 3fm , even de naam kwijt maar je heb 1 versie met zn gast er door heen elke x Ja Ja JA JA JA ja ja ja en dan heeft hiel dr een met gesproken dum dum duum dum
Mnn, ik ga ze opschrijvenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee wat het onderwerp en tempo van het filmpje worden, maar even een paar suggesties dan:
- Eigenlijk alles van Prodigy
- Nieuwe singles van Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, enz.
- Killers - Spaceman?
Damn, dan heb je helemaal weinig geslapen. Mijn wake up light schijnt dan weliswaar om 7:00 uur, maar ik kom er pas tegen 8:00 uur echt uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was voor mij afgelopen nacht ook 2 uur voordat ik in bed lag en ging proberen te slapen... en toch werd ik een half uur voordat m'n wekker ging wakker (wekker om 8 uur, werd dus wakker rond 7.30)...
zodra ik hem weer hoor laat ik de titel weten;quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
dus iets met Ja ja ja ja ja ja ja ja, maar Hiel = Giel? heeft em int dum dum dum dum. Uhhm, vind je et erg dat ik em zo niet ken
Aha, dat zegt me meer. Ik ga zo checken welk liedje het isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zodra ik hem weer hoor laat ik de titel weten;
mocht t helpen, vorige week vrijdag deed lange frans zn 'week rap' op dat nummer
hey ze hebben dr teminste 1 bij door dat geslijmquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het geslijm om leden. Laat het omroepbestel alsjeblieft op de schop gaan. Kopieer de BBC.
Leg mij eens uit hoe het bij de BBC werkt danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het geslijm om leden. Laat het omroepbestel alsjeblieft op de schop gaan. Kopieer de BBC.
ze gaan de straat op met 100 man, ze geven je een kans tussen lid worden van the BBC of doodquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe het bij de BBC werkt dan
Jimbo's koffie is zwart, terwijl hij graag wat melk erin wilt hebben. Hij loopt naar boven, klopt op de deur waar staat: Llink. Iemand doet open, en Jimbo vraagt: Heeft u toevallig nog een scheutje melk voor mij koffiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey ze hebben dr teminste 1 bij door dat geslijm
(en toevallig omdat ze in t gebouw zitten dus ik dacht laat ik de buren eens helpen)
Coolquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
bijna vergeten: volgende week kan je voor 5,73 euro samen met Bette een workshop vuurspuwen volgen!
Dus als je nog niks te doen hebt vrijdagavond tss 22-01 mail dan even naar moveyourass@3fm.nl
De BBC krijgt een zak geld gefinancierd door de de zogenaamde license fee die iedere tv-bezitter moet betalen en uit de verkoop van merchandise, series etc. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/British_Broadcasting_Corporationquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe het bij de BBC werkt dan
Nahquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze gaan de straat op met 100 man, ze geven je een kans tussen lid worden van the BBC of dood
soort , je geld of je leven voor gevorderden in de media wereld![]()
oeh mag ik ook meequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
bijna vergeten: volgende week kan je voor 5,73 euro samen met Bette een workshop vuurspuwen volgen!
Dus als je nog niks te doen hebt vrijdagavond tss 22-01 mail dan even naar moveyourass@3fm.nl
whehequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jimbo's koffie is zwart, terwijl hij graag wat melk erin wilt hebben. Hij loopt naar boven, klopt op de deur waar staat: Llink. Iemand doet open, en Jimbo vraagt: Heeft u toevallig nog een scheutje melk voor mij koffie. Tuurlijk zegt de Llinkgast, 'voor 5,73!'
![]()
En dan ben je blij dat je Llinkmember bent!
Bren!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef Brennel het volgende:
Ik ben een béétje aan de late kant, maar ik gooi hem er toch nog even in:
![]()
![]()
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDD!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef Brennel het volgende:
Ik ben een béétje aan de late kant, maar ik gooi hem er toch nog even in:
![]()
![]()
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDD!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:46 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga ff een kwartiertje offline, laptopje uit, DWDD kijken, straks weer via psp Nachtegiel luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |