quote:
Hej Timo ! congratz met de prima overwinningquote:
Oh, waarom gaat 'ie weg? En wie vervangt hem?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:55 schreef -Hans- het volgende:
Edwin mag voor de eennalaatste keer zijn spullen opruimen.. morgen is zijn laatste dag.
Thanksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Timo ! congratz met de prima overwinning.
Coolquote:EkStra weekend vond ik persoonlijk weer super tof! Er was weer geen gast, maar de aflevering was echt weer super chaotisch en lachen.
300??quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:00 schreef Jimbo het volgende:
ghoedemorgen
man ik heb van de hele freaknight 5 min meegmeaaktnog voor de playboy modellen binnen waren la ik al in een diepe slaap
oh en nog kuitter, word wakker, check mn post...92euro boete! voor te hard rijden op de terugweg van noortje af
heb nu totaal 300 euro aan boetes deze maandwhat the fuck man :/
3 honder fucking euroquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:00 schreef Jimbo het volgende:
ghoedemorgen
man ik heb van de hele freaknight 5 min meegmeaaktnog voor de playboy modellen binnen waren la ik al in een diepe slaap
oh en nog kuitter, word wakker, check mn post...92euro boete! voor te hard rijden op de terugweg van noortje af
heb nu totaal 300 euro aan boetes deze maandwhat the fuck man :/
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:18 schreef 3FMaster het volgende:
Lol, wat zong die gast net: I got pfeiffer on it?
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8052 en Annemieke vervangt hem. Oja, Eric Corton is de nieuwe stem van 3FMquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Oh, waarom gaat 'ie weg? En wie vervangt hem?
Dat zou wel mooi zijn ja, want om een beetje snel te klimmen is dat natuurlijk wel van belangquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:01 schreef Timo20 het volgende:
Thankswas weer eens hard nodig. Nou hopen dat de andere ploegen punten laten liggen dit weekend
Zeker de moeite waard om het te checkenquote:Cooldat er geen gast was had ik al gehoord gisteren. Gelukkig niet
Ben benieuwd, ff wachten tot Piles `m upload
http://jalopnik.com/51420(...)lectronic-road-signsquote:'Hackers' veranderen waarschuwingsborden
Gisteren,16:26 doorRedactie
Reacties: 6
Mensen in Austin lezen de waarschuwingsborden op de snelweg de laatste weken met extra aandacht. Sinds enige tijd is het een rage om de tekst op deze borden aan te passen. Op internet zwerven handleidingen rond hoe dat gedaan kan worden. We zijn benieuwd wanneer deze rage naar Nederland overwaait.
Whehequote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:18 schreef 3FMaster het volgende:
Lol, wat zong die gast net: I got pfeiffer on it?
jaquote:
Ja nogal, maarja: woensdag de uitwedstrijd naar AZquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn ja, want om een beetje snel te klimmen is dat natuurlijk wel van belang. Nu de goede lijn doortrekken en dan komt het wel goed met Roda.
coolquote:[..]
Zeker de moeite waard om het te checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |