Ik las het vaag tijdens EW, dus ging lekker snel voorbij, maar wat is dan het nieuwe systeem?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:09 schreef -Hans- het volgende:
Zit met het geluid uit te kijken naar Net5, maar daar werken ze volgens mij met het nieuwe reclamesysteem en ik heb er nu al een hekel aan. Damn, wat veel en toch ook wel lange reclameblokken.
Die ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sorry, nooit die films gezien, maar dit is toch met die 'meisje die boven die gast hangt' scene?
is dat niet bij alle 301 + topics zo , het slotje gooit hij erop en legt de slotpost vast in de kopregelquote:
Yup. Toch grappig dat ie dan de 301ste post als laatste zietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
302 posts in het topic , we posten gewoon allemaal tegelijk in een server lag oid
elke 5-7 minuten reclame blok van 3minutenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik las het vaag tijdens EW, dus ging lekker snel voorbij, maar wat is dan het nieuwe systeem?
Blijkbaar jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat niet bij alle 301 + topics zo , het slotje gooit hij erop en legt de slotpost vast in de kopregel
Seven kijk ik en dat vind ik echt een geweldige film. Voor de rest zou ik het niet wetenquote:
Prima reden om die zender(s) te skippenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
elke 5-7 minuten reclame blok van 3minuten
http://www.radiowereld.nl(...)/2009/01/139198.htmlquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik las het vaag tijdens EW, dus ging lekker snel voorbij, maar wat is dan het nieuwe systeem?
Serieus? God, dat wordt nog ellendig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
SBS/NET5 gaan testenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:13 schreef broer het volgende:
[..]
Serieus? God, dat wordt nog ellendig.
En doen alle commerciëlen dat?
daar heb je lilly al !quote:
Een beetje zoals MTV en TMF.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de nu applicatie voor de iphone werk ook erg fijn, ook met tv gidsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nijs.
Gebruik zelf meestal www.tvgids.nl , maar dit ziet ook netjes uit.
Wat hij zegt! Erg fijn nummer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:13 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAALily Allen - The Fear
![]()
Damn, wat een plaat
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Jimbo het volgende:
bah ik wou al 2 uur lang in mn nest liggen nu
Dat ga ik sowieso niet halen... wil rond 0.30 al naar bed gaan deze week.quote:
meer freaknacht liedjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Is dit de nieuwe Tiga ofzo? klinkt bijzonder weird..
Lijkt mij inderdaad geen slim planquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet halen... wil rond 0.30 al naar bed gaan deze week.![]()
Want om nou half-slapend een autorijles te volgen is ook niet echt slim...
Yupquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de nu applicatie voor de iphone werk ook erg fijn, ook met tv gids
Da's idd niet handigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet halen... wil rond 0.30 al naar bed gaan deze week.![]()
Want om nou half-slapend een autorijles te volgen is ook niet echt slim...
wat dacht kje van dat nummer waar ze elke x die remixes van maken op 3fm , even de naam kwijt maar je heb 1 versie met zn gast er door heen elke x Ja Ja JA JA JA ja ja ja en dan heeft hiel dr een met gesproken dum dum duum dumquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef 3FMaster het volgende:
Ik heb trouwens jullie hulp nodig, ja ook jij ja!
Ik moet voor een opdracht van school een leader maken voor MTV. Duurt 60 seconde, en ik wil stop-motion (tekenfilm) maken.
Het is voor MTV, dus 'et moet een beetje stoer etc. zijn. Ook de muziek die eronder hoort. Nu dacht ik gelijk aan Bohemian like you van Dandy Warhols. Aardig liedje, ik krijg er energie van enz. Máár hebben jullie liedjes die passen in de stijl van MTV. Het moet wel een beetje beat onder zitten, beetje rocken, én nieuw/ onbekend zijn.
Ideeën?
Echt een meesterwerk is hetquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
Se7en blijft vet trouwens
heb em ook maar aan gezet
Ik ook niet. Probeer es wat eerder in 't weekend op te staanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef Jimbo het volgende:
freaknight vond ik zo vet maar vanacht ga ik em toch niet doorhalen
ja geweldigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een meesterwerk is het. Jammer dat ik toch weer een boel heb gemist. Nog iets van 25 minuten en dan is het afgelopen, maar het eind van de film is ook heftig.
Geen idee wat het onderwerp en tempo van het filmpje worden, maar even een paar suggesties dan:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef 3FMaster het volgende:
Ik heb trouwens jullie hulp nodig, ja ook jij ja!
Ik moet voor een opdracht van school een leader maken voor MTV. Duurt 60 seconde, en ik wil stop-motion (tekenfilm) maken.
Het is voor MTV, dus 'et moet een beetje stoer etc. zijn. Ook de muziek die eronder hoort. Nu dacht ik gelijk aan Bohemian like you van Dandy Warhols. Aardig liedje, ik krijg er energie van enz. Máár hebben jullie liedjes die passen in de stijl van MTV. Het moet wel een beetje beat onder zitten, beetje rocken, én nieuw/ onbekend zijn.
Ideeën?
Besttof?! Bertolf!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef 3FMaster het volgende:
Onee, Besttof komt toch vanavond in Freaknacht
Jupquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja geweldig![]()
met als 7e zonde, Revange
Het was voor mij afgelopen nacht ook 2 uur voordat ik in bed lag en ging proberen te slapen... en toch werd ik een half uur voordat m'n wekker ging wakker (wekker om 8 uur, werd dus wakker rond 7.30)...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's idd niet handig.
Deze week een paar keer pas LAAT in slaap gevallen (lees: tegen half twee/twee uur). Maar verbazingwekkend weinig last van gehad overdag; da's wel es anders geweest. Kwam alleen [s]vanmorgen[s]gistermorgen wat laat uit m'n nest (8:21 uur) en dan toch vóór 9:00 uur gedoucht en wel op kantoor
De gratis download van de week @ iTunes (de Nederlandse dus). Nummer klinkt heel aardigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Besttof?! Bertolf!
Klein verschilletje.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat dacht kje van dat nummer waar ze elke x die remixes van maken op 3fm , even de naam kwijt maar je heb 1 versie met zn gast er door heen elke x Ja Ja JA JA JA ja ja ja en dan heeft hiel dr een met gesproken dum dum duum dum
Mnn, ik ga ze opschrijvenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee wat het onderwerp en tempo van het filmpje worden, maar even een paar suggesties dan:
- Eigenlijk alles van Prodigy
- Nieuwe singles van Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, enz.
- Killers - Spaceman?
Damn, dan heb je helemaal weinig geslapen. Mijn wake up light schijnt dan weliswaar om 7:00 uur, maar ik kom er pas tegen 8:00 uur echt uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was voor mij afgelopen nacht ook 2 uur voordat ik in bed lag en ging proberen te slapen... en toch werd ik een half uur voordat m'n wekker ging wakker (wekker om 8 uur, werd dus wakker rond 7.30)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |