abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66003329
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef Bartjebart het volgende:

Is het dan ook niet erg koud aan de voeten?
Vast wel. Sloffen aan, dus.

Ik ben bang dat de verplichting om een geluidsisolerende vloer aan te brengen de epoxyplannen gaat dwarsbomen. Intussen ben ik nu naar linoleumvloeren aan het kijken. Die schijn je ook te kunnen waxen zodat er een hoogglans afwerking ontstaat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_66009594
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kreeg een mailtje terug dat er begin maart een bijeenkomst zal worden gehouden waarbij we een concept huurcontract krijgen. Het is dus nog even wachten.

Wij zitten op de 3e. In welk blok zitten jullie? Misschien komen we elkaar wel tegen in de fitnesszaal.
Kijk! Dat zijn goede berichten!
Wij zitten in blok 4. Jij ook zeker? Hahha ja dat zal vast wel! Klein zaaltje voor veel mensen. Wel gezellig om al in ieder geval 1 van de buren te kennen!

Aangezien we een maand later kunnen kijken dan jullie hoop ik eigenlijk ook een maand later dan jullie de sleutel te krijgen. (medio april klinkt erg goed!) Ben heel benieuwd wat ze nog moeten doen. Ik had vorige week gebeld over de afleverdatum en toen werd me verteld dat t heel misschien ook wel juni zou kunnen worden. Werd ik niet zo blij van!
pi_66009642
Het zou mij eigenlijk wel goed uitkomen als het iets later zou worden. Ik heb het vreselijk druk op mijn werk tot mei, ik heb net het huis van mijn vader verkocht dat leeggeruimd moet worden (hij is overleden), en mijn broertje moet voor 1 mei dat huis uit zijn, dus in zijn nieuwe huis moet óók werk verzet worden. Ik teken voor juni!

Maar goed, dat zijn rationele overwegingen. Het liefst krijg ik nu al de sleutel.
pi_66009680
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 07:01 schreef Querida_s het volgende:

Wij zitten in blok 4. Jij ook zeker?
Nee, wij zitten in blok 1! Klopt het dat jullie aan de kant van het spoor zitten?

Volgens mij zit het zo in elkaar:

Waarbij de linkerkant grenst aan het spoor en de rechterkant aan de Carolina MacGillavrylaan (de kant van de Ringdijk en het Flevopark). Blok 1 zit bovenin, blok 2 rechts, blok 3 onderin, en blok 4 links. Blok 2 en 3 zijn koopwoningen en blok 1 en 4 worden verhuurd door Ymere.

[ Bericht 21% gewijzigd door Claudia_x op 13-02-2009 08:08:39 ]
pi_66009687
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 07:12 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou mij eigenlijk wel goed uitkomen als het iets later zou worden. Ik heb het vreselijk druk op mijn werk tot mei, ik heb net het huis van mijn vader verkocht dat leeggeruimd moet worden (hij is overleden), en mijn broertje moet voor 1 mei dat huis uit zijn, dus in zijn nieuwe huis moet óók werk verzet worden. Ik teken voor juni!

Maar goed, dat zijn rationele overwegingen. Het liefst krijg ik nu al de sleutel.
Sterkte ermee
pi_66009815
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 07:22 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Sterkte ermee
Dankjewel.

Ik mis hem vreselijk. Hij is op zoveel manieren altijd de belangrijkste persoon in mijn leven geweest. Ik ben inmiddels geloof ik 7 keer verhuisd sinds mijn 18e en elke keer heeft hij me geholpen. Zijn vader had een doe-het-zelf-bedrijf, dus hij is opgegroeid met het klussen. Hij kon alles, hij heeft zelfs huizen gebouwd. Maar nu sta ik er voor het eerst helemaal alleen voor*.

*Ik heb een fantastisch vriendje en mijn schoonouders zijn ook geweldig, dus zo alleen is het ook weer niet.
pi_66009896
Oh, en dit vind ik er wel tof uitzien qua linoleum:

Dit zijn screen captures uit een folder van de collectie van VT Wonen.
pi_66108992
Gecondoleerd en veel sterkte!
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 07:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, wij zitten in blok 1! Klopt het dat jullie aan de kant van het spoor zitten?

Ja zou heel goed kunnen dat t zo is. De indeling van de blokken klopt inderdaad. Hoe het met het spoor zit weet ik niet zeker, heb alleen maar de tekeningen gezien. Over anderhalve week weet k meer.

Ondertussen al bericht gehad?
pi_66109022
Goeiemorgen.

Nope, we wachten af.
  maandag 16 februari 2009 @ 14:19:58 #110
81894 godigita
Trollercoaster
pi_66118686
Ik vermoedde het al na het zien van je Cate Blanchett/Charlotte Gray avatar, je hebt een leuke/goede smaak! Bij deze een tvp.
pi_66554116
We hebben bericht gekregen van Ymere! Volgende week krijgen we een uitnodiging voor een informatieavond. Op die avond krijgen we toelichting op de huurovereenkomst, het facilitypoint en de verdere voorzieningen van de White Lodge. De oplevering is op 25 maart (alleen kan ik dan niet, dus we moeten een andere afspraak zien te maken).
pi_66581880
We zijn vandaag naar vloeren wezen kijken. Marmoleum (d.w.z. linoleum van Forbo) is niet echt een optie. Dat is hard spul dat verlijmd moet worden met de vloer en is niet geluidsreducerend genoeg. We vonden de collectie Walton Uni wel erg mooi:

Afijn, het gaat vermoedelijk vinyl worden van Forbo (eerder nog dacht ik dat dat ook linoleum was). We vinden 'goud' uit de collectie van VT Wonen verreweg het mooist:

De kosten zijn 24,50 euro per m2 of 98 euro per strekkende meter. We verwachten exclusief egaliseren grofweg 2500 euro kwijt te zijn. Als er wel geëgaliseerd moet worden, komt er ongeveer 1000 euro bij. Het leggen zelf is gratis.

Voor de zekerheid wachten we de informatieavond nog af, want de epoxyvloer hebben we niet afgeschreven. Die is immers véél goedkoper.
pi_66582990
Ah, dus toch vinyl.
pi_66583749
leuk ga je topic volgen: veranderingen zijn uitdagend!
morgen krijg ik (we) de sleutel
heb 23 jaar op mijn oude stek ( klooster ) gewoond ( heb net een topic geopend over onze "tocht')
maar nu gaat het los: klussen klussen en inrichten
( neem de tijd, laat je niet opjuinen - advies aan mezelf )
gaat bij jullie ook binnenkort gebeuren, veel succes!
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
pi_66753737
T is ondertussen al ruim n week geleden, maar we zijn wezen kijken!!!
Je hebt gelijk, we zitten aan de kant van het spoor, maar gelukkig zien we er helemaal niets van, we zitten op de begane grond (aan de gemeenschappelijke tuin)
Dat was dan ook meteen t geen waar we even van stonden te kijken, hoe t met t terras zat. Maar nu zijn we er gelukkig wel aan gewend.
Vond t huis echt onwijs leuk, ben er erg blij mee!!
Voor ons verwachten ze half april (evt uitloop naar eind april).

Heb jij al meer zekerheid over je sleutel? Iig binnenkort voorlichtingsavond hé!?
pi_66753746
Oh zie net dat je 25 maart de sleutel krijgt! Gefeliciteerd! Wel btje bagger dat je niet kan :s
pi_66753874
Siergrind geen optie? Dat werkt zelf geluidsisolerend, voelt niet echt koud aan en is (ook) volkomen onderhoudsvrij. Wij zijn in elk geval superblij met onze grindvloer.
pi_66763214
We konden de afspraak probleemloos verzetten naar 23 maart, dus we krijgen de sleutel zelfs iets eerder.

Querida_s: Heb je toevallig foto's gemaakt? Ik ben namelijk wel benieuwd!

Isegrim: Wij willen graag een effen vloer, dus siergrind lijkt me geen optie. Weet jij misschien hoe het met de prijs per m2 zit? In welke categorie zit een vloer van siergrind?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:17:02 #119
151515 verita
Happy days
pi_66765949
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:46 schreef Fortitudo het volgende:
waarom zit er in hemelsnaam geen hangtoilet in?
Omdat het een huurwoning betreft: woningstichtingen/verhuurders doen dat niet ivm reparaties en de kosten van opnieuw tegelen en dergelijke bij hangende toiletten; daar zitten immers de reservoirs en afvoeren weggewerkt
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

oow als het inderdaad slechts een dun laagje is het wat anders... Had het niet vervelend gevonden wanneer de vorige bewoner van mijn woning dat had gedaan

Is het dan ook niet erg koud aan de voeten?
Nee. Wij hebben vorige week een epoxyvloer aangebracht in onze verbouwde schuur, die nu geen schuur meer is. Het is goed gelukt, al moet je wel snel zijn met opbrengen. Je hebt per aanmaak van 10 kilo epoxy, genoeg voor 20 m2 maar 45 minuten de tijd om het te verwerken (bij 20° C). Het vloeit mooi in elkaar en het ziet er mooi uit. Bovenal is het naar ons idee licht geluidsdempend en in ieder geval niet kouder dan vinyl, eerder warmer. Wij zijn tevreden, het is wel goed te doen. Je moet wel een gladde ondervloer hebben, je ziet er alles in terug qua oneffenheid.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_66766295
Heb je een foto, verita?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:27:34 #121
151515 verita
Happy days
pi_66768545
Ik zal binnenkort een foto maken, ik zit even met een weigerende camera
pi_66776825
Tof, verita!

Inspiratieplaatje! Ik wil zoiets doen, maar dan met sjablonen:

Misschien met figuren van Keith Haring, een soort ode aan de popart:

[ Bericht 12% gewijzigd door Claudia_x op 06-03-2009 19:49:25 ]
pi_66777721
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:11 schreef Claudia_x het volgende:
Isegrim: Wij willen graag een effen vloer, dus siergrind lijkt me geen optie.
Juist wel. Je hebt hele fijne korrelgroottes die een prachtig egaal resultaat geven.

quote:
Weet jij misschien hoe het met de prijs per m2 zit? In welke categorie zit een vloer van siergrind?
Wij waren ¤ 4.000,- kwijt voor 65 vierkante meter. Dus zes tientjes. Dat is inclusief sealen.
pi_66782350
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:03 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Juist wel. Je hebt hele fijne korrelgroottes die een prachtig egaal resultaat geven.
Oh, dat wist ik niet, interessant! Ik zal er nog eens beter naar kijken. Vooralsnog is het wel behoorlijk duurder dan onze vinyloptie (tenzij we moeten gaan egaliseen).
pi_66782438
Ik ben even aan het experimenteren geweest met sjablonen:

pi_66782533
Odol?
pi_66782774
Dat is deze :

pi_66782858
Aha.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 22:08:17 #129
151515 verita
Happy days
pi_66783258
Foto's. Wij hebben een niet zo'n beste camera, die vooral 's avonds erg onscherp wordt. Ik heb eerst een foto gemaakt van de vloer in het algemeen, tweede foto is echt het slechtste stukje, expres de lichinval opgezocht. je ziet er dus alles onder, zorg dus dat je vloer vlak is. Wij hebben laten egaliseren maar dat hadden we beter zelf kunnen doen, achteraf.
Het aanbrengen viel zoals gezegd, mee. Het is een soort dikke yoghurt die je met een velours roller opbrengt, of met een speciale epoxyroller. Als ik alles van tevoren had geweten, had ik gaatjes dikker opgevuld, hij vlakt zichzelf best wel uit. Het lijkt nu wel rubberig, en dat is wel fijn. De kleur is trouwens RAL 7035, lichtgrijs

Foto's zijn klikbaar voor grotere foto's

Begrijp ik het nou goed dat je patronen in je vloer wilt? Ik heb geen idee hoe de vakman het doet, maar het zou ons niet gelukt zijn er een patroon in aan te brengen, daarvoor is het te vloeibaar
pi_66784538
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef verita het volgende:

Begrijp ik het nou goed dat je patronen in je vloer wilt? Ik heb geen idee hoe de vakman het doet, maar het zou ons niet gelukt zijn er een patroon in aan te brengen, daarvoor is het te vloeibaar
Doen ze dat niet met een soort grote 'koekjesvorm'? Een vorm die ze dan op de plek leggen en de rest er omheen gieten?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_66785052
Volgens mij waren de figuurtjes op de muur gedacht en de vloer effen.
pi_66785355
Inderdaad op de muur, maar patronen in je vloer kan wel met een grindvloer.

pi_66785520
Nou, de vloer ziet er super uit, verita! Dankjewel voor de foto's!

Het gaat inderdaad om patroontjes op de muur. De vloer wordt zoals k_man zegt effen. Daar durf ik niet mee te experimenteren. Als het op de muur er niet uitziet kan ik er altijd nog overheen verven.
pi_66798672
Nou, Querida_s, wij hebben zojuist een brief ontvangen waarin staat dat de informatiebijeenkomst op woensdagavond 18 maart is. Ga je daar ook naartoe?
pi_66866936
Ja mn vriend heeft foto's gemaakt, maar moet zeggen dat je daar weinig aan hebt. Hebben wel n filmpje, daar is alles erg goed op te zien. Alleen die kan ik volgens mij hier niet kwijt.

Ja we gaan ook de 18e! Leuk om je buren enz dan te zien.

Vind de vloer van Verita erg mooi!! Mijn voorkeur zou zeker naar zo'n vloer gaan, grind vind ik persoonlijk toch wat killer.
pi_67252943
En hoe vond je t woensdag?
Schrok wel n beetje van die opmerking over de parkeerplaatsen, hoop dat bij ons t niet gaat gebeuren dat de kopers op de huurders plekken gaan staan!!
pi_67262208
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:33 schreef Querida_s het volgende:
En hoe vond je t woensdag?
Schrok wel n beetje van die opmerking over de parkeerplaatsen, hoop dat bij ons t niet gaat gebeuren dat de kopers op de huurders plekken gaan staan!!
Ik vond het niet zo heel informatief, maar het was leuk om Bert te zien! Kleine dingetjes waren wel handig om te weten, zoals dat er geen stadsverwarming maar blokverwarming in zit en dat de kookplaat in de keuken een keramische plaat is en geen inductieplaat. Maar laten we wel wezen: die dingen had je ook bij inspectie van het huis te weten kunnen komen.

Tja, de parkeerplaatsen. Aanvankelijk schrok ik er ook wel van. Ik begrijp ook niet waarom ze niet gewoon beugels voor elke parkeerplaats hebben gezet. Dat is helemaal niet overdreven. Op een plek waar de schaarste groot is doe je daar gewoon verstandig aan. Achteraf denk ik dat het best wel eens mee zou kunnen vallen. De mensen die het ter sprake brachten zaten bij ons in de buurt en schenen ons toe als raszeikerds.

Heb jij trouwens begrepen hoe dat nu met de vloer zit? Ik begreep dat het géén anhydriet was. Ik ga er maandag nog wel naar vragen, want dan krijgen we de sleutel! Voor jullie is het nog even wachten, maar dat zal ook niet lang meer duren.
pi_67264620
Heb je de vloer al uitgezocht?

Bert?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:16:19 #139
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_67271942
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 08:16 schreef Claudia_x het volgende:
Heb jij trouwens begrepen hoe dat nu met de vloer zit? Ik begreep dat het géén anhydriet was. Ik ga er maandag nog wel naar vragen, want dan krijgen we de sleutel! Voor jullie is het nog even wachten, maar dat zal ook niet lang meer duren.
Dan nu alvast heel veel plezier gewenst voor maandag
Geniet!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_67285954
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:25 schreef k_man het volgende:
Heb je de vloer al uitgezocht?
We denken dat we toch gewoon epoxy erin gooien omdat het ontzettend veel geld scheelt. Voor de zekerheid wachten we nog even de ondertekening van het contract af (maandag dus). Ik wil zien wat ze erover op papier hebben staan.
quote:
Bert?
Da's de facility manager conciërge.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 08:27:48 #141
163650 Greys
pi_67381976
Dus Bert is de man die je pakjes aan gaat nemen?

Ik ben een stiekeme meelezer in je topic

Maandag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67382085
We hebben de sleutel! De woning is prima opgeleverd, dus er hoeft door de aannemer in ieder geval niets meer aan te gebeuren. Ik ben in m'n nopjes met de keramische kookplaat die snel warm wordt en een soort pandetector heeft.

Gister hebben we besloten dat het toch vinyl gaat worden. De bewerking van de vloer kost te veel tijd die we nu niet hebben. (We krijgen binnenkort een pup, schoonzusje staat op het punt te bevallen, het is druk op het werk, het huis van mijn vader moet nog leeggeruimd worden en mijn broertje gaat tussen 10 april en 1 mei verhuizen.) In het Paasweekeinde gaan we flink klussen en de verwachte verhuisdatum is 28 april.

- Edit - Krijg ik gewoon nét bericht dat m'n neefje is geboren!

[ Bericht 10% gewijzigd door Claudia_x op 25-03-2009 08:50:59 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 maart 2009 @ 09:19:11 #143
163650 Greys
pi_67382859
Ohhhh sorry, ik dacht dat het bericht 'we krijgen maandag de sleutel' van vandaag was. Ben nog niet helemaal wakker

GEFELICITEERD MET JE WHITE LODGE! Dat jullie er maar heel gelukkig mogen zijn!
En gefeliciteerd met je neefje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67410673
Gefeliciteerd met je neefje en de sleutel!
Klinkt veel belovend dat t zo goed is opgeleverd!!
Hahah ja Bert is leuk! Die krijgt er nog een hele taak aan!!

Weet je waar ik op hoopte? Dat we via de kopers ingang konden verhuizen! Die s lekker ruim, en voor mij (begane grond) ideaal! Hoef dan de lift niet te gebruiken, geen gezeik met trappen omhoog, maar geloof dat dat er dus niet in zit
Maar t zal zich allemaal vast vanzelf oplossen. Ben zo benieuwd wnnr wij de sleutel krijgen!!

Heel veel succes met klussen!!!
pi_67418607
Dankjewel Greys.

Wij maken ons niet druk om de fysieke verhuizing, want daar huren we verhuizers voor in. (Cadeautje van schoonouders.) Als ik me al ergens zorgen over zou maken, dan zou het over de parkeerplaats voor het laden en lossen zijn. Ik heb geen idee hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen.

Trouwens, nu is het misschien wel lastig met die gescheiden ingangen, maar het fijne van deze opzet is dat je niet het gevoel hebt dat je in een gigantisch blok woont. Het blijft heel intiem.

-Edit- Eigenlijk snap ik het niet zo goed waarom je trappen op zou moeten. Heb je geen eigen ingang op de begane grond dan? Je sleutel werkt trouwens op alle tussendeuren in het pand, dus je kunt er wel in komen. Je kunt altijd nog binnendoor via de parkeerplaatsen verhuizen.
pi_67419313
Leuk concept dit. Die extra dienstverlening is helemaal niet verkeerd en het is natuurlijk fijn een vaste conciërge te hebben waar je met van alles en nog wat terecht kan.

Alleen die wasruimte ik kan me niet voorstellen dat ik daar ooit gebruik van zou maken. Hebben ze het hele pand ingericht voor mensen die druk-druk-druk zijn full-time werken en wat nog meer. Dan gaan ze ervan uit dat diezelfde bewoners lekker een paar uurtjes in een wasserette gaan zitten?
pi_67422172
Voor de mensen die druk-druk-druk zijn is er natuurlijk de wasseretteservice.

Maar je hebt gelijk, hoor, ik begrijp het ook niet goed. Het heeft iets studentikoos; het lijkt mij dat de meeste mensen gewoon zelf een wasmachine hebben. Ik kan me alleen voorstellen dat ik in geval van nood eens gebruik maak van de droger.
pi_67422821
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]Gister hebben we besloten dat het toch vinyl gaat worden.
[..]- Edit - Krijg ik gewoon nét bericht dat m'n neefje is geboren!
Gefeliciteerd met je nieuwe huis, en met je neefje! Ik ben jaloers (niet op het neefje..)! Wij hebben een koopflat en proberen al jaren vergeefs te lobbyen voor een gezamenlijke wasmachineruimte, fitness ruimte enz. In Zweden hebben zelfs kleinschalige appartementencomplexen dat ook al tientallen jaren; ik ben blij dat het in NL ook begint te komen. En die andere facilities - !
Voor je vloer zou je trouwens misschien ook eens kunnen kijken bij _Kwantum_ shhh ja ik weet het. Wij hebben 5 jaar geleden een "tijdelijke" vloer laten leggen voor een paar honderd ¤ (moest snel en goedkoop), en die ligt er nu natuurlijk nog steeds - maar ziet er ook nog als nieuw uit.
In jullie kleurenschema bijv. http://www.kwantum.nl/010(...)3MM_400CM_GEEL_KL954
Succes & sterkte bij het klussen en de drukte eromheen!
pi_67423233
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:06 schreef Kwameisje het volgende:

Gefeliciteerd met je nieuwe huis, en met je neefje! Ik ben jaloers (niet op het neefje..)! Wij hebben een koopflat en proberen al jaren vergeefs te lobbyen voor een gezamenlijke wasmachineruimte, fitness ruimte enz. In Zweden hebben zelfs kleinschalige appartementencomplexen dat ook al tientallen jaren; ik ben blij dat het in NL ook begint te komen. En die andere facilities - !
Het valt natuurlijk nog wel te bezien welke diensten er uiteindelijk komen. Ze gaan dat vraaggestuurd aanpakken. Dus: als je iets wilt, ga dan naar Bert.

Ik vind dat er ook wat tegenstrijdigheden in zitten. Ze willen bijvoorbeeld geen diensten verzorgen waarvoor ze je sleutel nodig hebben, zoals een koelkast voor je laten installeren. Maar ze hebben dat geloof ik wel ergens in een folder staan, en bieden ook als dienst het verzorgen van kleine huisdieren voor een paar dagen. Dat valt niet helemaal met elkaar te rijmen. Nou ja, we zien wel.
quote:
Voor je vloer zou je trouwens misschien ook eens kunnen kijken bij _Kwantum_ shhh ja ik weet het. Wij hebben 5 jaar geleden een "tijdelijke" vloer laten leggen voor een paar honderd ¤ (moest snel en goedkoop), en die ligt er nu natuurlijk nog steeds - maar ziet er ook nog als nieuw uit.
In jullie kleurenschema bijv. http://www.kwantum.nl/010(...)3MM_400CM_GEEL_KL954
Succes & sterkte bij het klussen en de drukte eromheen!
Niks mis met de Kwantum! Dat vinyl is helemaal niet duur, 50 euro per strekkende meter bij een breedte van 4 meter. Het vinyl dat wij hebben uitgezocht van novilon is 98 euro per strekkende beter bij diezelfde breedte. Het voordeel is dat het leggen gratis is. Ik weet niet of dat bij de Kwantum ook zo is? Ik meen me te herinneren dat het er soms wel en soms niet bij in zit.

Ik vind je voorbeeld trouwens niet mooi. Ik wil écht een effen vloer, en ik ben al verliefd geworden op de kleur 'goud'. De kwaliteit van novilon bevalt ook prima. Ik heb een paar dagen lang een zware stoel op een staal gezet en de afdruk was na een dag alweer verdwenen. Volgende week komen er mensen van Eurofloor de boel opmeten en brengen ze een offterte uit. Ik hoop dat ze de vloer niet hoeven te egaliseren, want dat gaat 1000 euro schelen.
pi_67425287
Maar je overwoog toch eerst linoleum, dat is toch ook niet helemaal effen? Tja Nóóóvilon, kost wat meer maar dan heb je ook wat! Kun je glaasjes op laten stuiteren, vroeger in de reclame tenminste. Ze hebben ook veel meer kleuren en dessins dan Kwantum - die doen in massasmaak, anders verkoopt het niet snel genoeg. Wij wilden geen "echt effen" want die van ons is donkerblauw, en daar zie je dan ALLES op. Nu trouwens ook nog best veel (namaak linoleum look). Als je niet hoeft te egaliseren (ik duim voor je), moet je wel met een vergrootglas en een tube Alabastine op je knieën de kamer door, want je ziet inderdaad echt elk putje van groter dan een paar millimeter door het vinyl heen. Wij hebben maar 1 zo'n klein deukje, maar wel midden in de keuken precies waar het licht op schijnt.
pi_67438869
quote:
[b] Heb je geen eigen ingang op de begane grond dan?
Ik heb echt geen flauw idee! Bij de bezichtiging hebben we praktisch t hele gebouw drie x doorgelopen omdat zelfs de makelaar niet goed wist hoe we toen bij onze woning konden komen. Haha. Ga t gewoon wel mee maken als we de sleutel hebben.

Hoe relaxed dat je verhuisd wordt!! Heb je geluk mee!

Begrijp dat met die sleutel ook niet echt eigenlijk, maar aan de andere kant weet ook niet of k t nou zou willen dat als ze bijv mn tv komen brengen dat k dat dan door bert zou laten aannemen. Je wilt dr toch bij zijn om te checken of t wel t juiste is enz. Dat verzorgen van huisdieren wist k niet eens!

Sja en parkeerplaatsen moeten we gewoon maar gaan meemaken. Ga er eigenlijk vanuit dat dr vrij snel van die metalen dingen zullen meoten komen. Wat me ook weer niet ideaal lijkt, btje kinderachtig, maar als t moet.

Is t al druk in t blok? (miss kunnen ze asap de wasserette in iets anders veranderen hahha!)
pi_67442234
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:44 schreef Querida_s het volgende:

Is t al druk in t blok?
Nee, lekker rustig! Maar we zijn er nog maar één keer geweest.
quote:
(miss kunnen ze asap de wasserette in iets anders veranderen hahha!)
Ik heb wel wat suggesties:

- café of restaurant
- poolruimte
- ballenbak

pi_67782346
Wij krijgen 28 april de sleutel!!!!

Gaat t goed bij jullie met vloer enz leggen?
pi_67917848
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 06:33 schreef Querida_s het volgende:

Hee, goed nieuws! Gefeliciteerd!

Wij zijn nog druk bezig met verven (daar hebben we alleen het paasweekeinde en volgende weekeinde voor, omdat we momenteel geen vrij kunnen nemen van het werk). Ik zal over een paar dagen wat foto's maken (zondag of maandag). In de week van de 20e wordt de vloer gelegd en in de week erop gaan we verhuizen. Het oude huis is nu al een ravage door alle verhuisdozen. Ik kan slecht tegen chaos.
pi_67917928
Word je niet helemaal gek met een appartement van alle buren om je heen? Boven, onder, links rechts
pi_67919668
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 08:46 schreef draaijer het volgende:
Word je niet helemaal gek met een appartement van alle buren om je heen? Boven, onder, links rechts

Af en toe ben jij (vast geheel onbedoeld) zo grappig.
pi_67921178
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:20 schreef k_man het volgende:

[..]

Af en toe ben jij (vast geheel onbedoeld) zo grappig.
Dit was echt een vraag. Ik kan me voorstellen dat het ook heel erg gezellig is als je leuke mensen om je heen hebt. Maar ik word gek als ik last heb van geluid van buren als ik moe weer lekker naar huis ga
pi_67921449
Het klinkt net of je het hebt over een woongemeenschap, of zo. Buren in een appartementencomplex gaan niet veel anders met elkaar om dan in een straatje met eengezinswoningen hoor. Je groet elkaar in de hal of parkeerkelder en dat is het dan wel. Het is niet een grote, gezellige groep mensen die allemaal de hele dag praatjes met elkaar maken, de deur bij elkaar plat lopen en innig bevriend zijn. Het zijn gewoon je buren.

Geluidsisolatie idem dito; in een modern appartementencomplex heb je daar niet of nauwelijks last van, net zoals bij buren in een rijtjeshuis. Er zijn alleen regels over wat je op de vloer legt, ivm contactgeluid: als je een houten of stenen vloer wilt, dan moet er een geluidsdempende ondervloer onder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2009 12:42:03 ]
pi_67969291
quote:
Ik woon in Amsterdam, dus ik heb altijd mensen om me heen. Ik woon momenteel in een tamelijk rumoerige buurt. Van de coffeeshop op de begane grond merk ik niets, de kinderspeelplaats in de binnentuin is wel gezellig, en de immer verlate Indiase videotheek en kledingwinkel annex witwasserij aan de overkant bieden een gemoedelijk uitzicht. Alleen het café op de hoek gooit zo nu en dan roet in het eten. In de nieuwe woning merk ik in tegenstelling tot mijn huidige woning helemaal niets van de buren. Alleen als de schuifpui openstaat is er gelach en gegiebel uit de binenntuin te horen..

Tot mijn 16e heb ik in een klein dorp op de Veluwe gewoond. Ik moet er niet aan denken om terug te gaan naar die omgeving. Ik zou de fijne stadse buzz missen. Zo nu en dan ga ik terug naar de Veluwe en dan vind ik het zelfs eng om in een 'echte' woning te slapen. Een bovenwoning voelt veilig, op een of andere manier.
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 11:54:50 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_67972096
Bijzonder concept wel, die White Lodge. Ik zou ook wel een mannetje willen die m'n pakketjes aanpakt als ik er niet ben. Dat zou handig zijn.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_68064870
quote:
Ik wil net zeggen! Dit zou echt helemaal niks voor mij zijn! Zo'n opgehokt appartement!
Het gebouw zelf ziet er strak uit! Als ik dan de binnen foto's zie, en de (verschrikkelijke) uitzichten, denk ik... nee!

Evengoed gefeliciteerd! Smaken moeten verschillen!
pi_68199681
Klinkt allemaal heel mooi Claudia, maar ik sta er wél op dat we in mei onze neuzen ergens tegen het plexiglas drukken. Verder natuurlijk: .

[ Bericht 0% gewijzigd door zodiakk op 20-04-2009 13:50:55 ]
pi_68200176
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef zodiakk het volgende:
Klinkt allemaal heel mooi Claudia, maar ik sta e r wél op dat we in mei onze neuzen ergens tegen het plexiglas drukken. Verder natuurlijk: .
Ik heb vanaf 4 mei weer tijd voor m'n gewone leven.
pi_68463138
Ha die C_x, gefeliciteerd met alle goede en nieuwe ontwikkelingen!
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_68465534
Vandaag de sleutel toch??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68520805
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 06:33 schreef Querida_s het volgende:

Je hebt de sleutel inmidels gekregen! Gefeliciteerd! Ben je al aan de slag? Bevalt de woning nog steeds?

Wij zjin inmiddels verhuisd! Helaas hebben we hier nog 2 weken lang geen internet. Om toch wat basisdingen te kunnen doen hebben we prepaid internet genomen van Aerea, maar de verbinding doet het alleen als ik op het balkon zit of bij het open raam.

Afijn, ik zal proberen vanmiddag wat foto's online te zetten! We zijn nog lang niet geïnstalleerd...
  donderdag 30 april 2009 @ 08:13:53 #167
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_68521053
gefeliciteerd met je woning. maar 900 euro vind ik een pak geld, dan kan je dan niet beter gewoon kopen?
pi_68536613
ben erg benieuwd hoe het er van binnen uitziet!
pi_68536723
Ik heb gewerkt bij die Praxis daar !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_68583283
quote:
Op donderdag 30 april 2009 08:13 schreef mrPanerai het volgende:
gefeliciteerd met je woning. maar 900 euro vind ik een pak geld, dan kan je dan niet beter gewoon kopen?
900 euro is voor een vrije sectorwoning in Amsterdam met parkeerplaats goedkoop. Je zou net zo goed kunnen zeggen: 'Kun je niet beter in Diemen gaan wonen?' Er zitten overigens koopappartementen in dit complex, maar we kunnen het equivalent van ons huurappartement net niet kopen. Ik ben er inmiddels ook wel van overtuigd dat kopen in een tijd van de real estate bubble onverstandig is.

Ja, foto's. Ik heb eindelijk het snoertje gevonden om foto's naar mijn laptop te uploaden, maar nu moet ik nog zorgen dat ik internet op m'n laptop heb (ik zit nu achter een andere pc waar de juiste software niet op geinstalleerd is). Wat een gedoe, verhuizen. Afijn, ik ga nu even kijken of het lukt. Het snoertje is bij nader inzien nog altijd zoek.

[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 02-05-2009 08:17:21 ]
pi_68659163
Snoertje gevonden, middagdutje gedaan, raam opengezet zodat ik internet heb, dus hier zijn dan eindelijk wat foto's. Ze zijn inmiddels ietwat ingehaald door de actualiteit.

Woonkamer en keuken:

Halletje:

Werkkamer (die nog in een staat van totale oorlog verkeert):

Slaapkamer:

Volgende keer meer (waaronder de babykamer, hopelijk, die we nu nog als opslagruimte gebruiken).
  maandag 4 mei 2009 @ 16:41:46 #172
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68660212
Wat is het leuk geworden!
En babykamer, gefeliciteerd met de zwangerschap!

Hoe bevalt je white lodge trouwens?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_68681362
Het bevalt ontzettend goed! We merken met al dat sjouwwerk vooral hoe fijn het is om een lift te hebben. En de fietsen zijn 's ochtends niet meer nat! Verder ben ik erg in m'n nopjes met de vloer. Oh, en het deel van Watergraafsmeer hierachter is zo mooi! En er zitten hier geen duiven op het balkon.

Er zijn ook wel wat nadelen. Zo viel voorheen alles te belopen maar moet ik nu de fiets pakken (bijv. naar het Amstel station, het ziekenhuis en de supermarkt). Ook is de straatkant 's avonds behoorlijk luidruchtig waardoor je beter niet met raam open kan slapen. Gelukkig is het huis wel zo goed geïsoleerd dat je er niets van merkt met ramen dicht.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:01:44 #174
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68683129
Ziet er leuk uit! En die rode stoel met de poes erop is !
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68904055
Wat is dat voor bank?
(Die grijze dus, met dat rode kussen erop.)
pi_68916123
Een Ikea-bank. Mysinge, zit volgens mij niet meer in het assortiment.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:32:04 #177
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68917473
ziet er mooi uit claudia!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:11:34 #178
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_68938851
Nu, zo kan het natuurlijk ook. Ik zou ook zo'n topic kunnen maken maar na een matras in de hoek en wat lege flesjes bier op een tafel zou je het wel weer hebben gehad. 'Dit is de bank/het bed. Dit is het bureau/de ontbijttafel/de eettafel. Dit is de open haard/de boekenkast/het CD-rek. Dit is de vloer/de koffietafel.' Hoe zou het toch zijn om geld te hebben en dit soort huizen, zoals Claudia's White Lodge, te kunnen bezitten? Ik zou jaloers kunnen worden, ware het niet dat het in Amsterdam-Oost is en het meubilair me allemaal veel te ingewikkeld is. Schei toch uit. Desalniettemin, gefeliciteerd met je nieuwe huisje. Dat lijkt me wel op zijn plaats.

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 12-05-2009 14:12:21 ( ) ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_68941884
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef JAM het volgende:
Nu, zo kan het natuurlijk ook. Ik zou ook zo'n topic kunnen maken maar na een matras in de hoek en wat lege flesjes bier op een tafel zou je het wel weer hebben gehad. 'Dit is de bank/het bed. Dit is het bureau/de ontbijttafel/de eettafel. Dit is de open haard/de boekenkast/het CD-rek. Dit is de vloer/de koffietafel.' Hoe zou het toch zijn om geld te hebben en dit soort huizen, zoals Claudia's White Lodge, te kunnen bezitten? Ik zou jaloers kunnen worden, ware het niet dat het in Amsterdam-Oost is en het meubilair me allemaal veel te ingewikkeld is. Schei toch uit. Desalniettemin, gefeliciteerd met je nieuwe huisje. Dat lijkt me wel op zijn plaats.
pi_68946340
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
Een Ikea-bank. Mysinge, zit volgens mij niet meer in het assortiment.
die heb ik ook!!!!

maar dan met een chaiselonge ipv lounge
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_68947841
Mooie stoel waar het poezebeest op zit . En het rek in de werkkamer ziet er behoorlijk georganiseerd uit voor de staat van totale oorlog
pi_69004326
The White Lodge.
pi_69004328
Alhoewel de zwarte niet voor de witte onder doet.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 08:34:17 #184
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69282273
Mooie Lodge hoor.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69294286
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Foto's van de binnenkant!

Zoals ik al zei zit er een eigen parkeergarage bij het huurappartement. Op de begane grond is de parkeergarage al in gebruik genomen door de mensen die een woning in het pand hebben gekocht. In deze garage kunnen ook fietsen rondom gestald worden:

[ afbeelding ]

Op de parkeergarage (1e verdieping dus) wordt een binnentuin aangelegd:

[ afbeelding ]

Woonkamer met open keuken:

[ afbeelding ]

Het uitzicht vanuit de keuken:

[ afbeelding ]

De keuken zelf is helaas vrij standaard en niet zo mooi (off-white). Wat vrij ongebruikelijk is voor een huurwoning is dat de keuken volledig wordt uitgerust met inbouwapparatuur (koelkast, vriesgedeelte, magnetron/oven, inductieplaat, vaatwasser):

[ afbeelding ]

Het uitzicht vanaf het balkon:

[ afbeelding ]

Kleine slaapkamer (linksboven in de plattegrond):

[ afbeelding ]

Grote slaapkamer (rechtsonder in de plattegrond) waarvan ik het uitzicht al had gepost:

[ afbeelding ]

Middelgrote slaapkamer (rechtsboven in de plattegrond):

[ afbeelding ]

Eindelijk een apart toilet :

[ afbeelding ]

Badkamer met ligbad :

[ afbeelding ]

En tot slot de berging (met vervelende lekkageplek, maar er wordt nog aan gewerkt):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ik wil niet het enthousiasme temperen maar ik zou er niet willen of kunnen wonen.
Het lijkt heel erg op de Bijlmerbuurt met al die flats.
75 topics = FIN
pi_69297403
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:46 schreef FP128 het volgende:

[..]

ik wil niet het enthousiasme temperen maar ik zou er niet willen of kunnen wonen.
Het lijkt heel erg op de Bijlmerbuurt met al die flats.
Het lijkt in de verste verte niet op de Bijlmer. Er is dan ook geen sprake van 'al die flats'. Ik woon tussen de Indische buurt en Watergraafsmeer in (de Watergraafsmeer is fantastisch!). Er staan hier 2 appartementencomplexen en 1 studentencomplex.
pi_69306056
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het lijkt in de verste verte niet op de Bijlmer. Er is dan ook geen sprake van 'al die flats'. Ik woon tussen de Indische buurt en Watergraafsmeer in (de Watergraafsmeer is fantastisch!). Er staan hier 2 appartementencomplexen en 1 studentencomplex.
Watergraafsmeer is inderdaad een hele leuke buurt, vooral rond de Hogeweg, koninginnedag daar is echt En je zit lekker dicht bij station Amstel. Je zit daar zeker niet verkeerd hoor! Qua locatie dan, want het zou niet mijn type woning zijn (ik vind de oude woningen in Watergraafsmeer juist fantastisch .. en onbetaalbaar, maargoed). Maar locatie is zeker niet verkeerd.
Leuk ingericht, ik vind je boekenkast leuk staan!
pi_69308751
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:37 schreef Syytön het volgende:

[..]

Watergraafsmeer is inderdaad een hele leuke buurt, vooral rond de Hogeweg, koninginnedag daar is echt
Vandaag bij de Italiaan gegeten en dat was ook .
quote:
En je zit lekker dicht bij station Amstel. Je zit daar zeker niet verkeerd hoor!
De locatie ten opzichte van Amstel valt juist een beetje tegen. Het is echt te ver om te lopen, dus moet ik altijd op de fiets. Ook mis ik de aansluiting op het metronet wel. Maar goed, bus 40 rijdt zeer regelmatig.
quote:
Qua locatie dan, want het zou niet mijn type woning zijn (ik vind de oude woningen in Watergraafsmeer juist fantastisch .. en onbetaalbaar, maargoed). Maar locatie is zeker niet verkeerd.
Oh, die woningen zijn inderdaad fantastisch! En inderdaad onbetaalbaar. Ik zou graag aan de andere kant van het viaduct wonen, maar dit is nu prima. Nieuwbouw bevalt mij qua wonen veel beter dan een oude woning, dus ik weet niet of ik nog zo makkelijk zou kunnen wennen aan een woning met gebreken. Als ik hierna ga verhuizen, dan het liefst naar een nieuwbouwwoning in de buurt van Overhoeks ofzo.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:56:35 #189
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_69309234
Aan de Middenweg verkoopt Stadsgenoot bv een woning voor 152k VON maar daar moet nog zoveel aan gebeuren, verder ideaal inderdaad de Watergraafsmeer
Een hele andere wereld dan de Indische Buurt, alsof je in een ander land bent
pi_69312358
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Aan de Middenweg verkoopt Stadsgenoot bv een woning voor 152k VON maar daar moet nog zoveel aan gebeuren, verder ideaal inderdaad de Watergraafsmeer
Maar die woning ligt helemaal bij de A10, nog voorbij de begraafplaats. Dat zou ik te afgelegen vinden...
pi_69318397
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar die woning ligt helemaal bij de A10, nog voorbij de begraafplaats. Dat zou ik te afgelegen vinden...
Ik ook. Maar let's face it: je mag met een beperkte portemonnee blij zijn als je iets naar je zin kunt vinden binnen de ring.

Ik zou overigens helemaal niet zonder de Indische buurt willen. Buurten als de Indische buurt en de Transvaalbuurt maken Amsterdam juist zo leuk in mijn ogen (mits ze opgeknapt worden, en dat worden ze).
  zondag 24 mei 2009 @ 15:37:13 #192
6536 dwerg
chagrijn
pi_69352505
Ziet er mooi uit, strak, goed.
I intend to live forever, or die trying.
pi_70894313
We hebben een begin gemaakt met de babykamer. Het leegruimen was De Hel (zeg maar The Black Lodge), maar dat zit er eindelijk op.

De grote dingen staan er zo'n beetje in, nu nog wat aankleding bedenken. Mijn lief wil een koe met een afgehakt hoofd boven het lage kastje hangen (dat is het kastje dat nog op z'n kop staat).

Als de zon vandaag nog gaat schijnen maak ik wat foto's van de rest van het appartement. Er valt niet zoveel verschil te zien omdat het meeste werk opruimwerk was, maar we hebben in ieder geval een nieuwe kledingkast opgetrokken in de slaapkamer. Binnenkort komt er nog een 'nieuw' bed.
pi_70894337
Het wonen in de White Lodge bevalt overigens prima. Het blijft aanvoelen als weelde (ik ga ongeveer 4 keer per week in bad ).

Nadelen:
- keramische kookplaat
- we hebben tegenwoordig maar 1 oven en dat is eigenlijk te weinig
- het raam in de slaapkamer kan 's avonds niet open omdat dat te veel geluidsoverlast oplevert
- het is schipperen met de bergruimte
pi_70894429
Leuk ingericht Claudia. Keramisch is inderdaad kut, maar wat mij opvalt is dat steeds meer nieuwbouw zonder gasmogelijkheid wordt opgeleverd. Terwijl verreweg de meeste mensen daar toch het liefst op koken.
pi_70894488
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:16 schreef dennisdotcom het volgende:
Leuk ingericht Claudia. Keramisch is inderdaad kut, maar wat mij opvalt is dat steeds meer nieuwbouw zonder gasmogelijkheid wordt opgeleverd. Terwijl verreweg de meeste mensen daar toch het liefst op koken.
En het is niet alleen rottig koken, maar ook rottig schoonhouden. Het wondermiddel schijnt Cerafix te zijn, maar ook daarmee krijg ik vervelende plekjes niet weg.
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 11:39:04 #197
155227 crew  Guppy
dus
pi_70896077
Fijn dat het zo goed bevalt!

Om eerlijk te zijn baal ik van mijn gaskookplaat Het kookt fijn, maar schoonmaken daarvan is dan weer hel. RVS, daar ben ik echt niet goed mee.

Mijn moeder kookt ook keramisch, ik zal eens checken wat zij gebruikt als schoonmaakmiddel als ik er van het weekend ben.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70896377
Handig bij keramisch koken: een krabbertje. Daarmee kun je de ingebrande vlekken gewoon weg krabben.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  PR/Manusje van alles zondag 12 juli 2009 @ 14:26:01 #199
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70900404
leuk hoor!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_70923984
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:53 schreef Bartjebart het volgende:
Handig bij keramisch koken: een krabbertje. Daarmee kun je de ingebrande vlekken gewoon weg krabben.
Ik zal eens bij de Blokker kijken, het klinkt goed!

Daar gebruik ik nu m'n nagels voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')