abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66456909
quote:
RBS to pull out of F1 in 2010

The Royal Bank of Scotland has announced that it is to pull out of Formula One, but only when its current deal with Williams finishes at the end of 2010.

The finance company, which has made huge losses in the credit crunch has decided to end its involvement with grand prix racing as part of a wider strategic view about its sponsorship in sport.

The company first backed Williams in 2005 and signed for a second three-year term in 2007. The deal will conclude at the end of 2010.

Williams chief Frank Williams said: "RBS has been a great partner for this team and we are pleased to have made our contribution over the past four years to developing the RBS brand internationally. Thanks to the support of RBS and our many other loyal partners, we are in a strong position to ride out the inevitable challenges of the next two years.

"RBS is showing great responsibility to the role that we play in the British economy,
supporting over 500 highly skilled technology jobs in a sector in which Britain leads the world. In the last three years, Williams has spent over £100 million with 2700 UK suppliers and it is of course important that this business endures."

Andrew McLaughlin, RBS group director, Communications, added: "We recognise that we are now operating in a very different economic environment and have been reviewing all of our activities since October. It is imperative that we respond to the reality of the situation we face and that we do so in an orderly way that respects the commercial agreements we have in place and the implications for our partners and the jobs they support.

"Throughout our relationship, Williams have shown great understanding and innovation in driving the programme forwards. They have been very supportive in finding ways to reduce costs over the remainder of our contract. This early announcement allows Sir Frank Williams and his team to plan ahead financially."

RBS's announcement comes just a few weeks after Dutch finance company ING announced it was to pull out of F1 at the end of this year because of the financial difficulties worldwide.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 februari 2009 @ 00:48:18 #152
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66466791
Opvallend nieuws is dat de nieuwe Force India woensdag haar eerste testkilometers al gemaakt heeft, terwijl zondag pas de presentatie van de nieuwe auto is.

Force India geeft nieuwe auto shakedown
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66479286
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:20 schreef Eddievandehoek het volgende:

[..]

Alvast bedankt voor de moeite. Maar de paginas waar jij naar verwijst heb ik in het verleden inderdaad pdfs met alle laptimes gevonden. Deze zie ik er echter nu niet meer bij staan.
K, graag gedaan Dat is dan wel jammer, ja.

Mss heb je hier nog wat aan?
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 08:45 schreef sanger het volgende:
Je kunt ook iemand vragen met een abo op autosport.com
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_66488648
Honda zou gered zijn met een ogf ander bailoutplan van Brawn.

Bron: Fok!sport
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66491771
quote:
Bridgestone bevestigt grotere verschillen

De verschillen tussen de twee bandencompounds die Bridgestone komend seizoen meenemeent naar de races, zullen dit jaar groter zijn dan andere jaren. Zo heeft de Japanse bandenleverancier bevestigd. Dit gebeurt door bijvoorbeeld niet meer zacht en medium mee te nemen naar Melbourne, maar superzacht en medium.

De zachtere band zal hierdoor tijdens de eerste ronden aanzienlijk sneller zijn dan de hardere band, maar de hardere band zal aan de andere kant weer voor veel meer constantheid zorgen over een langere run. Door de bandenkeuze nog belangrijker te maken, hoopt Bridgestone voor nog meer spanning te kunnen zorgen.

De volgende banden worden meegenomen naar de eerste races:
Grand Prix van Australië: superzacht en medium
Grand Prix van Maleisië: zacht en hard
Grand Prix van China: superzacht en medium
Grand Prix van Bahrein: superzacht en medium
Grand Prix van Spanje: zacht en hard
pi_66492453
Goede aanpassing Afgelopen jaar reden ze wel op 2 verschillende banden, maar merkte je als kijker weinig van dat verschil. Nu het ook nog slicks zijn moet dat toch duidelijk te merken zijn
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:54:43 #157
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66492500
Australië is een vette baan, kan niet wachten
pi_66497072
Ik ga binnenkort weer in Australie rijden. Mét een Formule auto wel te verstaan!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66497398
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:29 schreef vosss het volgende:
Ik ga binnenkort weer in Australie rijden. Mét een Formule auto wel te verstaan!
rFactor?
pi_66497893
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:36 schreef Trystar het volgende:

[..]

rFactor?
Tuurlikj, dacht je dat ik echt in Australie ging rijden?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66497929
Heeft iemand toevallig al die 99 F1 mod voor rFacto getest?
Die schijnt best vet te zijn
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66497990
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Australië is een vette baan, kan niet wachten
Is er wel genoeg grip op een vette baan?
** Als iedereen eens net zo perfect was als ik zou moeten zijn **
pi_66498763
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Tuurlikj, dacht je dat ik echt in Australie ging rijden?
haha nee hoor
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:47 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand toevallig al die 99 F1 mod voor rFacto getest?
Die schijnt best vet te zijn
Die heb ik nog niet gespeeld. Ik speel zo nu en dan MMG07 of CTDP06.
pi_66499078
Heb t echt gehad met rFactor. Ik rij wel gewoon met de F3000 in Race07, heb je tenminste het idee dat t een echte raceauto is, en geen arcadespelletje
Where facts are few, experts are many.
pi_66499365
Een waarschuwing van STR aan de pers
quote:
If you know what’s good for you: keep away from Adria.

The story that we are due to shakedown our new car at the Adria circuit at some point during week-commencing 2nd March seems to have caused confusion in sections of the media.

So, just to make it clear, if and when we do go to Adria, it will be a private test behind closed doors and nobody is allowed in.

Save yourself the trip and stay away. Otherwise our friendly Security Guards, Doug and Dinsdale Pirhana might be forced to nail your pelvis to the floor with a cake-stand.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_66499544
Waarschuwing? Klinkt meer als een dreigement Als ik pers was, had ik er nu juist heen gegaan..
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:44:23 #167
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_66504159
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:10 schreef Atreidez het volgende:
Heb t echt gehad met rFactor. Ik rij wel gewoon met de F3000 in Race07, heb je tenminste het idee dat t een echte raceauto is, en geen arcadespelletje
Eind dit jaar eindelijk gelukkig weer F1 op de pc
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_66508552
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef nils7 het volgende:

[..]

Eind dit jaar eindelijk gelukkig weer F1 op de pc
Ow? Van wie??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66508574
ik dacht van codemasters
  vrijdag 27 februari 2009 @ 08:03:09 #170
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_66508684
jeps, codemasters
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_66514989
Zoals als op Fok! Sport al gemeld is lijkt het Honda team toch door te gaan.

Volgens GrandPrix.com op Internet wordt het een management buy-out door Ross Brawn (en Nick Fry), gefinancierd door Honda (omdat dit goedkoper is dan het team op te doeken, gezien de afkoopsommen van o.a. Button), De gestegen inkomsten uit de TV gelden van de FOM en eventuele sponsorinkomsten. Dit laatste is interessant want als Senna substantieel meer sponsorgeld mee kan nemen dan Barrichello, wordt voor Senna gekozen. Anders kiest Honda voor Barrichello vanwege zijn ervaring. Senna zou dan (volgens de Zwitserse krant Blick) in de DTM aan de slag gaan.

Yahoo meldt dat het team wel van naam moet veranderen en de voorkeur zou uitgaan naar de naam Brackley F1 (aangezien de fabriek in de ze plaats staat).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:20:19 #172
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_66529128
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:18 schreef Atreidez het volgende:
Waarschuwing? Klinkt meer als een dreigement Als ik pers was, had ik er nu juist heen gegaan..
Kan het niet zijn dat dat ook de bedoeling is? Zou een mooie media-stunt zijn (STR-waardig ).

En eindelijk Honda-nieuws! Hopelijk is het allemaal echt waar, want die Virgin-business werd ook even gebracht alsof het al zo ongeveer beklonken was.
En hopelijk kiezen ze een fraaiere livery dan die waar Honda de laatste 2 jaar mee reed. Geel, ofzo.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:30:58 #173
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66529420
ik vond de livery van 2007 juist vet!
Please, make yourself uncomfortable.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:13:13 #174
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_66534631
In ieder geval goed om te zien dat er toch weer 20 wagens aan de start staan. Helaas geen 26 zoals vroeger, maar hopelijk zien we dat wel weer in de toekomst nu er misschien een budgetlimiet komt. Terug naar de prekwalificatie?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_66534723
Ik ben alvast voor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:19:10 #176
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66534903
Prekwalificatie is natuurlijk wel DE manier om actie te garanderen op vrijdagen en zaterdagen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_66534977
Zeker, maar dan zullen er eerst meer teams moeten zijn.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66535094
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:13 schreef 4-elements het volgende:
In ieder geval goed om te zien dat er toch weer 20 wagens aan de start staan. Helaas geen 26 zoals vroeger, maar hopelijk zien we dat wel weer in de toekomst nu er misschien een budgetlimiet komt. Terug naar de prekwalificatie?
Dan zal de FIA eerst de limiet oip 12 teams moeten afschaffen!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:28:55 #179
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66535352
En een maximumbudget instellen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:28:53 #180
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66537948
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef sanger het volgende:
Prekwalificatie is natuurlijk wel DE manier om actie te garanderen op vrijdagen en zaterdagen
over de kwalificatie gesproken,

hoe kunnen we dat verwachten aankomend seizoen? hoe vaak mogen ze kers gebruiken in de kwalificatie?

en dan nog het afstellen van de voorvleugel tijdens het rijden, gaan de coureurs die nou voor elke bocht op max downforce zetten en op het rechte stuk op minimale downforce?



edit: ze mogen dus 2x per ronde de voorvleugel verstellen en 7 sec kers gebruiken.

[ Bericht 5% gewijzigd door bodylotion op 27-02-2009 22:40:32 ]
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:00:41 #181
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66541128
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:28 schreef sanger het volgende:
En een maximumbudget instellen
Ik vraag me dan altijd af hoe je zoiets daadwerkelijk hard kunt controleren?
Teams gaan dan in mijn ogen direct op zoek naar manieren om geld via een andere manier rond te sluizen.
quote:


Rosberg: "Dit jaar succes, anders ben ik weg"

Als Williams in 2009 niet definitief de weg naar boven inslaat, gaat Nico Rosberg op zoek naar een ander team. Dat liet de 23-jarige Duitser weten tijdens de media-dag van het Britse team in Grove. Rosberg rijdt al sinds zijn debuutjaar, 2006, bij het team, maar kwam nog niet verder dan een tweede en een derde plaats.

"Voor mij is dit jaar cruciaal", zei Rosberg tegen de aanwezige pers. "Vooral omdat ik succes wil hebben, daar race ik immers voor. Ik hoop dat ik een auto heb die me dat succes kan brengen. Het is heel goed mogelijk, dus ik heb goede hoop. Als het niet lukt, moet ik maar eens om me heen gaan kijken. Ik wil op zijn laatst in 2010 in een topauto zitten. Als dat bij Williams zou kunnen, zou dat fantastisch zijn."

"Het zou bijzonder speciaal zijn om succes te hebben met dit team. Ik kan het bijzonder goed met iedereen vinden en het zou geweldig zijn als we samen succes zouden hebben. Ik hoop echt dat het met Williams gaat lukken."
Ik dacht meer aan: Laat dit seizoen maar eens zien dat je net dát beetje extra hebt waardoor je in de klasse top coureur valt, wellicht dat een aantal teams je in 2010 nog zien staan.

Nico denkt daar duidelijk heel anders over, die vertrekt in zijn ogen naar Ferrari als het met Williams niets wordt dit jaar.

[ Bericht 16% gewijzigd door Kleffe_Dop op 28-02-2009 00:06:05 ]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 10:45:00 #182
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66546907
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af hoe je zoiets daadwerkelijk hard kunt controleren?
Teams gaan dan in mijn ogen direct op zoek naar manieren om geld via een andere manier rond te sluizen.

Door de teams te verplichten de boekhouding openbaar te maken aan een controle instituut van de FIA. Iedere euro die wordt uitgegeven moet worden verantwoordt als het ware. En de teams laten ondertekenen dat ze alle kosten maken op teamnaam en dus niet op een andere onderneming.

Controle op maandelijkse basis en op onaangekondigde basis bijvoorbeeld. Monitoring vanuit de FIA op afstand zou ook een optie zijn.

Helemaal waterdicht is het niet, maar je kunt wel een heleboel ermee bereiken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_66547589
Wat vinden we van de nieuwe Williams met die opstaande vleugels naast de cockpit?
Mag dat wel? En de kleur is overigens spuuglelijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66547632


Iemand?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66548450
De auto is wel ok, maar die afgrijselijke ruimte waar ie in staat doet m geen goed
Where facts are few, experts are many.
pi_66548637
Ik zeg ook niet dat de auto niet okay is. Ik zeg alleen dat ik het een hele lelijke kleur blauw vind

En die opstaande vleugels, mag dat wel volgens het nieuwe regelement?
Ze hebben er nog niet mee getest op het circuit, maar ongetwijfeld wel al in de windtunnel
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:25:58 #187
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_66548642
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:33 schreef vosss het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Williams met die opstaande vleugels naast de cockpit?
Mag dat wel? En de kleur is overigens spuuglelijk
Die kleur komt slecht uit bij die waardeloze belichting in die ruimte, verwacht ik. Die vinnen zijn wel fraai, en herkenbaar. Mooie lage neus ook, en omdat die voorvleugel zo donker van kleur is valt minder sterk op hoe breed dat ding is.
Al met al vind ik 'm best mooi!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_66549051



En nog een nieuwe auto
Where facts are few, experts are many.
pi_66550171
wit/groen/oranje is niet echt m'n favoriete kleurencombinatie [/understatement], maar dat bodywork rond de sidepods ziet er behoorlijk strak uit.

alleen van Ferrari naar Mercedes motoren switchen zal niet zo'n groot effect hebben, maar de uitgebreide technische ondersteuning kan het team misschien net een zetje geven om wat meer te kunnen strijden in het middenveld. Ik zie ze toch niet ineens regelmatig voor de punten gaan, maar je weet maar nooit met zo veel nieuwe regels.
pi_66550462
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:44 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En nog een nieuwe auto
wat een rare foto's

Het lijkt net een klein modelautotje

kleurencombo is wel strak
<>
pi_66551995
Nette auto van Force India. Optisch een van de mooieren van dit seizoen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:31:19 #192
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66555523
een hele vooruitgang tov vorig jaar!
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:57:42 #193
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66558050
Ziet er gewoon goed uit die bolide.
Kleurenstelling doet een beetje aan de 7-Eleven AGR wagen van Tony Kanaan denken.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:13:21 #194
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_66558449
ik vind 'm best mooi, en idd: mooie vormgeving rond de sidepods. Die grote witte voorvleugel gaat er alleen jammergenoeg recht van voren weer uitzien als een kart-bumper, net als op de BMW.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_66558579
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef Ared het volgende:


alleen van Ferrari naar Mercedes motoren switchen zal niet zo'n groot effect hebben, maar de uitgebreide technische ondersteuning kan het team misschien net een zetje geven om wat meer te kunnen strijden in het middenveld. Ik zie ze toch niet ineens regelmatig voor de punten gaan, maar je weet maar nooit met zo veel nieuwe regels.
Het is niet alleen de motor, maar ook de bak en de aandrijving. Ze kunnen honda in ieder geval voor blijven..
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:59:09 #196
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_66563840
edit: laat maar. Was al oud nieuws
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:12:10 #197
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66566237
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef Garisson72 het volgende:
ik vind 'm best mooi, en idd: mooie vormgeving rond de sidepods. Die grote witte voorvleugel gaat er alleen jammergenoeg recht van voren weer uitzien als een kart-bumper, net als op de BMW.
Ach.. gezien de grootte zullen er dit jaar flink wat sneuvelen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 februari 2009 @ 22:16:13 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66566371
Dat hoop ik wel ja. Hoe meer actie hoe beter, want dat rijden als kranten is maar niks.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66572286
Godsklere, moet ik schreeuwen hier of wat?
HALLO MENSEN, DIE VINS OP DE WILLIAMS, VALT DAT WEL BINNEN HET REGELEMENT???
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 1 maart 2009 @ 02:41:22 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_66572412
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:29 schreef vosss het volgende:
Godsklere, moet ik schreeuwen hier of wat?
HALLO MENSEN, DIE VINS OP DE WILLIAMS, VALT DAT WEL BINNEN HET REGELEMENT???
Denk je dat ze debiel zijn bij Williams?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')