abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2009 @ 08:35:14 #103
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66186875
Wanneer komt er een topic voor het nieuwe F1 seizoen/race?
pi_66187963
Kan je ergens bepaald nieuws niet kwijt dan Racetopics zijn meestal zo'n week voor de race, anders krijg je toch alleen maar geclusterde informatie verspreid over meerdere topics..
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:56:36 #105
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_66192854
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet gewoon continu aarde houden.. Is dat nadelig voor de stroom, of zou t teveel wrijving betekenen? Of is geaarde KERS nog steeds gevaarlijk?
Lijkt mij teveel wrijving, want dat zou betekenen dat onder de auto een geleidend stripje contact met de grond moet maken.

Maar anders kunnen ze gewoon bij Hallfords zo'n stripje kopen
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:50:45 #106
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66194401
Is eigenlijk niet eens zo een gekke vraag
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_66195519
Lijkt mij dat op het moment van een pitstop de auto vanzelf geaard wordt. Dit zowiezo vanwege de tankinstallatie en brandgevaar enzo

Metalen strips die bij de pitstop uit de grond steken.
quote:
... No, the bottom of an F1 car is not made of wood. It has a wood plank, just a
narrow board much narrower than the floorpan of the car attached to it. Most
the exposed bottom of the car is carbon fiber.

Carbon is conducter. The wire harness in your car probably uses carbon for
its conducting element. Brushes in DC motors are made of carbon. Dozens of
golfers every year get a "hands on" demonstration of the conducting
properties of their clubs graphite shafts.

What's worse is that carbon fiber, being composed of both carbon and plastic
builds up a static charge over time. In the presence of volatile fumes this
could disasterous.

The Voyager aircraft that flew around the world nonstop was constructed out
of carbon fiber. No fuel bladder was used to save weight. During
construction and testing the builders and crew actually saw static
discharges INSIDE the fuel tanks. There was some concern that the plane and
crew would be lost in an explosion if a discharge ignited the fumes in the
tank.

They got "lucky." The presence of fuel in the tank itself apparently damped
any static charges in the tank. The plane has never been flown again as it
is deemed too dangerous.

In F1 you not only have fuel inside the tank, but outside the tank during
refueling stops. A static discharge could ignite the fumes with disasterous
effects. Just ask the Jordon team of Eddie Irvine about this.

The metal strips contact the bottom of the car to the sides of the wooden
plank, contacting the carbon fiber and discharging any static to ground.

I think that sticking a handful of 2.5 mm holes in the pit lane surface is
reasonable to prevent the whole sheebang going up in a big... well,
Sheebang!


[ Bericht 38% gewijzigd door Googolplexian op 18-02-2009 13:35:10 ]
Calm down, please!
pi_66228140
Die strips ken ik wel, maar das alleen effectief bij stops in pitstop positie. Als ze zo'n draai maken om achteruit de box in geduwd te worden maken ze weer geen contact met die strips

Gister overigens weer een halve seconde verschil in Bahrein,
1 T. Glock Toyota Bridgestone 01:32.492 132
2 F. Massa Ferrari Bridgestone 01:32.917 105
3 N. Heidfeld BMW Bridgestone 01:32.993 82

En een nieuwe geinterresseerde voor het Honda team;
http://f1.gpupdate.net/en(...)s-interest-in-honda/
quote:
Honda confirms Virgin's interest in Honda
18 February 2009

The Honda Formula 1 team has admitted it is currently negotiating with Richard Branson's Virgin Group. The Virgin group have made a bid to purchase the Brackley based team.

"We are negotiating with several buyers and one of these parties is the Virgin Group," a Honda spokesperson said.

According to speculations Honda is talking to several companies who could be a possible buyer. The team is confident to be at the opening race at the end of March in Melbourne.
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 februari 2009 @ 17:43:27 #109
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66245128
Vandaag is er weer een Formule 1-teamportret op FOK! te bekijken. Ditmaal het team van Red Bull Racing dat met Mark Webber en Sebastian Vettel een interessant rijdersduo kent.

[Formule 1-teamportret] Red Bull Racing
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66246759
Leuk stuk!
quote:
Qua ontwerp is de auto afwijkend ten opzichte van de concurrenten, waardoor het team mogelijk een voordeel weet te creëren.
Is dit wat ze zeggen bij Red Bull, of wat jij geconstateerd hebt?
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 februari 2009 @ 18:35:04 #111
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66246835
Thanks.

Ik heb het geconstateerd na het bekijken van vele plaatjes van de nieuwe auto's
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66252154
Vooral de neus is heel anders an de rest. Ik vind hem best wel spuuglelijk, maargoed, dat zijn ze allemaal

Ze hadden gewoon de 2009-spec met de 2008 voor en achtervleugel moeten doen. Dan was het mooi geweest
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66252537
Je moet pas oordelen als de reden waarom het gedaan is niet werkt, het makkelijker maken om te volgen en in te halen Mooi is niet echt van belang als het daadwerkelijk effect heeft.
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:23:28 #114
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66265208
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:32 schreef Atreidez het volgende:
Leuk stuk!
[..]

Is dit wat ze zeggen bij Red Bull, of wat jij geconstateerd hebt?
Dat maakt niet uit. Doordat het wezenlijk anders is hebben ze voor zichzelf die mogelijkheid geschapen om er voordeel uit te halen (of nadeel natuurlijk). Als je eenzelfde ontwerp neemt dan geef je jezelf die mogelijkheid niet
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:51:12 #115
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_66271354
Toyota was afgelopen week met Glock én Trulli in Bahrein. Waarom rijdt er maar één per dag? Ze kunnen toch beter twee auto's per dag inzetten? En wat doet zo'n coureur op een dag waarop ie niet mag testen, heeft ie dan vrij of maakt ie zichzelf nog wel nuttig voor het team?
pi_66271870
Massa en Raikonen waren er ook beide, en Klien en Heidfeld. Denk dat het een regel is bij testen de laatste tijd, per team 1 auto.. (kostenbesparing?). Ook kan het zijn dat de tweede auto er nog niet eens is Stel dat je in t ontwerp een zwakte ontdekt, dan zou je dat op 2 auto's weer moeten veranderen of helemaal vervangen?
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 februari 2009 @ 12:24:05 #117
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66272552
Het is een afspraak dat een team nog maar met één auto tegelijk mag testen. Het is bedoelt om kosten te besparen. Vermoedelijk is het een van de binnen de FOTA gemaakte afspraken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66274646
klopt, ik weet alleen niet hoe het nu zit met aantal auto's in de garage.

in de afgelopen jaren zag je dat rijke teams gewoon twee, drie of weet ik hoeveel auto's volledig klaar had staan in de pits, maar dat ze er maar met één tegelijk de baan op mochten.

op zich komt er dan iets meer gelijkheid in hoeveel testkilometers de arme en de rijke teams kunnen rijden, en dus besparen de rijke teams op slijtage. Maar of het nou echt kostenbesparend is als je alsnog tig auto's meeneemt...
pi_66291740
quote:
Lauda heeft kritiek op huidige F1-rijders
Voormailig F1-rijder Niki Lauda heeft onlangs zijn mening geuit over de huidige rijders op de grid. Lauda, nog maar pas 60 geworden, vertelde dat de sport veel veiliger is geworden en dat de rijders amper risico lopen. Niki Lauda crashte in 1976 zwaar en verbrande daarbij ernstig in het aangezicht en op enkele andere delen van zijn lichaam. Voor deze voormalig rijder zou Lewis Hamilton bovendien enkel opvallen dankzij zijn vriendin van de Pussycat Dolls.

"Vroeger was de dood één van de gevolgen in deze sport maar tegenwoordig hoeven de rijders niet bang te zijn. Ze doen aan karting tot hun achtiende en in de F1 kunnen ze niet meer dan accelereren en aan hun stuurtje draaien. Aan hun eigen persoonlijkheid kunnen ze niet werken en dit is de waarheid. Lewis Hamilton valt volgens mij dan ook enkel op dankzij zijn vriendin. Nicole Scherzinger is bekend door haar muziek. Toen ik nog op de grid stond gingen we ten minste tot het uiterste om te winnen", aldus Niki Lauda.

» Gepost door Manuel Houben - 20/02/2009 17:31
Ik kan het eik alleen maar met hem eens zijn @:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:55:08 #120
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66291949
hij wil liever doden zien ?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:29:55 #121
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66315428
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
hij wil liever doden zien ?
Doden gaat wat ver denk ik. Hij bedoeld dat iedereen tegenwoordig berekenend rijdt ipv toch nog voor de volle winst te gaan.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 16:00:10 #122
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66316219
Persoonlijkheden mis ik ook wel een beetje eigenlijk...
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 16:04:03 #123
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66316322
wij ook wel eigenlijk
Please, make yourself uncomfortable.
pi_66381802
quote:
Honda: No 'serious' buyer for F1 team

Honda Racing's hopes of Formula One survival suffered a blow on Monday when their Japanese chiefs said they could not see a 'serious buyer' for the team.

After months of speculation about the future of the outfit, with most recent rumours suggesting Richard Branson could get involved, hopes for an imminent deal were dashed with Honda saying that there had been little joy in trying to find someone to take control of the outfit.

Honda's outgoing CEO Takeo Fukui told a press conference in Tokyo, following board meetings in Japan, that the company may have trouble finding a buyer having made little progress since it put the team up for sale in December.

"There are various offers for the team but we have not seen any serious buyer yet," Fukui was quoted as saying by Reuters. "We find the sale process difficult."

Fukui's comments add fresh intrigue to what is going on at Honda Racing, after Formula One supremo Bernie Ecclestone told the News of the World on Sunday that team chiefs Nick Fry and Ross Brawn had turned down a 100 million pound offer to help save the outfit.

"I tried to help with the management buy-out," said Ecclestone. "They should have taken what I offered. It was a very good offer for everybody concerned. It gave them complete protection but they wanted to do things on their own. Now all we can do is hope and pray."

Time is running out for Honda to find a buyer for the team, with engine supplier Mercedes-Benz reported to need guarantees by the end of Monday that the team have funds in place before it commits to a deal for 2009.

Honda Racing have maintained silence for weeks now about the state of negotiations, with a team spokeswoman merely saying last week that the outfit remained 'optimistic' they would be on the grid in Melbourne.

The Honda Motor Company also announced on Monday that Fukui, a big supporter of motorsport, would be stepping down from his role as CEO in June. He will be replaced by senior managing director Takanobu Ito.
  maandag 23 februari 2009 @ 19:41:07 #125
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66384091
Staat haaks op de berichtgeving van voor het weekend....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_66389084
En zeker haaks op onderstaande....
quote:
'Honda F1 heeft toch een koper gevonden'
Klasse: F1 > Meer Formule1 Gepost op 23/02/2009 15:45 door: Redactie
In tegenstelling tot veel eerdere berichten gisteren en vandaag, zijn er sterk aannemelijke geruchten dat Honda het eigen Formule 1-team zelf gaat opkopen. De site RealHondaF1.com meldt dat het magagement van Honda zelf het team weer heeft gekocht, met enkele personeelsveranderingen aan de top tot gevolg.

De grootste veranderingen in het management zal zijn dat Nick Fry opstapt bij Honda. Fry was in 2006 en 2007 teambaas van Honda en wilde die rol weer terug. Dat zou niet gelukt zijn. Ook zou er nog een ander personeelslid aan de top ontslag nemen.

Ondanks dat het team weer overgenomen zal worden door Honda zelf, komen er wel enkele kostenbesparende maatregelen aan. Volgens bronnen zou het testteam en de motorenafdeling mensen moeten gaan missen. Er mag natuurlijk niet meer getest worden in het seizoen en de motoren zouden gelevert worden door Mercedes.

De Braziliaanse coureur Bruno Senna was de afgelopen dagen veelvuldig gespot bij de Honda-fabriek, waardoor het aannemelijk is dat hij naast Jenson Button aan de slag kan.

Omdat de geruchten steeds veranderen rond Honda, is het moeilijk om geruchten te onderscheiden van de feiten. Echter, het bovenstaande lijkt waar te zijn. Houdt Autosportweb.nl vandaag en de komende dagen in de gaten, want een bevestiging kan er elk moment aankomen.
pi_66389933
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef LeXX het volgende:
En zeker haaks op onderstaande....
[..]


Hier meldde ik al dat het waarschijnlijk is dat Honda het team gewoon voortzet omdat dit goedkoper is dan het team op te doeken. Dus dit nieuws is voor mij niet zo verrassend. Waarschijnlijk wordt er gedurende het seizoen gezocht naar een koper zodat het team ook in de komende jaren blijft bestaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 24 februari 2009 @ 02:03:31 #128
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_66396275
Heb van een vriend vernomen dat een Nederlands team financiers zoekt voor een herintrede.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_66396379
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:03 schreef nils7 het volgende:
Heb van een vriend vernomen dat een Nederlands team financiers zoekt voor een herintrede.

toch niet met verstappen hoop ik
  dinsdag 24 februari 2009 @ 02:36:10 #130
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_66396675
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:11 schreef nagel72 het volgende:

[..]

toch niet met verstappen hoop ik
Volgens mij zijn er niet veel NL'se teams geweest
Ben benieuwd...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_66398310
Daf racing?
Where facts are few, experts are many.
pi_66399265
Dat moet ik nog zien

Heidfeld is overigens van mening dat door de nieuwe aerodynamica inhalen een stuk eenvoudiger geworden is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66399319
Heidfeld was ook van mening dat ie vorig jaar voor t kampioenschap kon gaan.
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:45:04 #134
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_66399326
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:58 schreef Atreidez het volgende:
Daf racing?
Je maakt een grapje, maar DAF heeft geraced in een open wheel klasse (ben de naam ff kwijt) en ik geloof dat het williams was (correct me if i have it fout) die een CVT getest heeft
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_66399885
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

Je maakt een grapje, maar DAF heeft geraced in een open wheel klasse (ben de naam ff kwijt) en ik geloof dat het williams was (correct me if i have it fout) die een CVT getest heeft
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:07:56 #136
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_66399910
geweldig die CVT helemaal open bloot achterop
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_66399964
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:44 schreef Atreidez het volgende:
Heidfeld was ook van mening dat ie vorig jaar voor t kampioenschap kon gaan.
1-0 voor jou
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:42:52 #138
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66400768
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

Je maakt een grapje, maar DAF heeft geraced in een open wheel klasse (ben de naam ff kwijt) en ik geloof dat het williams was (correct me if i have it fout) die een CVT getest heeft
Jep klopt:



Dat geluid
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:23:02 #139
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66401952
Doet een beetje denken aan die VW commercial.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:50:36 #140
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66402924
aaahh Williams gebruikt hetzelfde kleurenschema als vorig jaar. Ik had nog wel zo gehoopt op die donkerblauwe livery
Please, make yourself uncomfortable.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 februari 2009 @ 12:08:29 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66403697
Is idd wel een beetje jammer. Die donkerblauwe livery vond ik erg mooi staan bij de Williams.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66404535
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef sanger het volgende:
Doet een beetje denken aan die VW commercial.
De Mercedes van mijn vader heeft zo een versnellingsbak.
Best apart om mee te rijden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:33:15 #143
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66404560
Ze hebben tijdens tests ook een zwarte livery, die is ook wel erg
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_66406668
Hopelijk is er weer een hobbyist die de stream van de trainingen via een proxy zichtbaar maakt voor ons, want BBC gaat met de trainingen hetzelfde doen als ITV ;
quote:
BBC television furthermore announced that it will offer every single on-track session live on the company's website, but for UK citizens only.
... of onder de RED button, maar volgens mij is dat iets typisch sateliet tv achtigs.. Ik heb iig geen rooie knop bij de BBC met digitale tv.
Where facts are few, experts are many.
pi_66410409
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:36 schreef nils7 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er niet veel NL'se teams geweest
Ben benieuwd...
Ecurie Maarsbergen (van Carel Godin de Beaufort)
Boro (de gebroeders Hoogenboom met hun eigen team)
Spyker

Dat zijn de drie die ik ken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_66416375
Je kan toch zelf even een proxy gebruiken die in de UK staat?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66419538
Allen, ik weet niet zeker of het in deze topic kan, maar waag het er maar op.

Een vraagje. Vroeger vond ik nog pdfjes terug met alle ronden tijden gereden tijdens een race (en dacht ik zelfs ook nog tijdens de trainingen). Deze stonden op de FIA site maar kan ze op geen enkele manier boven water krijgen. Weet iemand waar ik de alle gereden ronde tijden van afgelopen seizoen kan bekijken. Ik heb gegoogled en kwam er wel achter dat autosport.com deze aanbiedt, echter tegen betaling.

Vraag 2) Dit jaar wil ik naar de gp van duitsland op de ring. Iemand nog tips voor een bepaalde tribune. Mijn keuze is gevallen op 7,8 of 9. Tribunte 9 is 30 euro goedkoper, maar is deze ook minder goed. Ervaringen gezocht.?
pi_66427133
Ik neem aan dat je vraag de Formule 1 betreft? Wellicht kan ik je verder helpen, vorig jaar vaak genoeg voor FOK!sport op zoek gemoeten...

Een stappenplan:

http://FIA.com, doorklikken naar Sport -> rechts (of in het dropdownmenu) kies Championships.
Dan naar FIA Formula One World Championship (dat is nu bljkbaar 2009), dan ga je naar een race en dan zie je meestal iets met 'Press Information'; echter nu nog niet.
http://fialive.fiacommuni(...)8/Pages/circuit.aspx
Edit: onderaan de lijst met races rechts staat 2008 Season!)

Om verder te kunnen kijken, ben ik naar Archive gegaan:
Daar zie je Press Information rechts. Gek genoeg nog geen 2008 te kiezen, dus maar naar 2007 gegaan.
->
Select Year: 2007
Select Category: FIA Formula One Wolrd Champ.
Select Subject: Grand Prix of Australia
->
http://fialive.fiacommunications.com/en-GB/archive/Pages/en.aspx

(kopiëren en quoten werkt niet, maar je ziet Race Facts en Scruteneering Reports, als pdf's
Daarin wordt wel *iets* over de vt's genoemd,maar niet veel.)


Ik hoop je eerste vraag te hebben beantwoord En voor 2009 is het nog geduld hebben, 2008 moet blijkbaar nog gearchiveerd worden... [2008 is toch te vinden ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:45:07 #149
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66433871
Je kunt ook iemand vragen met een abo op autosport.com
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_66455830
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:13 schreef Sally het volgende:
Ik neem aan dat je vraag de Formule 1 betreft? Wellicht kan ik je verder helpen, vorig jaar vaak genoeg voor FOK!sport op zoek gemoeten...

Een stappenplan:

http://FIA.com, doorklikken naar Sport -> rechts (of in het dropdownmenu) kies Championships.
Dan naar FIA Formula One World Championship (dat is nu bljkbaar 2009), dan ga je naar een race en dan zie je meestal iets met 'Press Information'; echter nu nog niet.
http://fialive.fiacommuni(...)8/Pages/circuit.aspx
Edit: onderaan de lijst met races rechts staat 2008 Season!)

Om verder te kunnen kijken, ben ik naar Archive gegaan:
Daar zie je Press Information rechts. Gek genoeg nog geen 2008 te kiezen, dus maar naar 2007 gegaan.
->
Select Year: 2007
Select Category: FIA Formula One Wolrd Champ.
Select Subject: Grand Prix of Australia
->
http://fialive.fiacommunications.com/en-GB/archive/Pages/en.aspx

(kopiëren en quoten werkt niet, maar je ziet Race Facts en Scruteneering Reports, als pdf's
Daarin wordt wel *iets* over de vt's genoemd,maar niet veel.)


Ik hoop je eerste vraag te hebben beantwoord En voor 2009 is het nog geduld hebben, 2008 moet blijkbaar nog gearchiveerd worden... [2008 is toch te vinden ]

Alvast bedankt voor de moeite. Maar de paginas waar jij naar verwijst heb ik in het verleden inderdaad pdfs met alle laptimes gevonden. Deze zie ik er echter nu niet meer bij staan.
pi_66456909
quote:
RBS to pull out of F1 in 2010

The Royal Bank of Scotland has announced that it is to pull out of Formula One, but only when its current deal with Williams finishes at the end of 2010.

The finance company, which has made huge losses in the credit crunch has decided to end its involvement with grand prix racing as part of a wider strategic view about its sponsorship in sport.

The company first backed Williams in 2005 and signed for a second three-year term in 2007. The deal will conclude at the end of 2010.

Williams chief Frank Williams said: "RBS has been a great partner for this team and we are pleased to have made our contribution over the past four years to developing the RBS brand internationally. Thanks to the support of RBS and our many other loyal partners, we are in a strong position to ride out the inevitable challenges of the next two years.

"RBS is showing great responsibility to the role that we play in the British economy,
supporting over 500 highly skilled technology jobs in a sector in which Britain leads the world. In the last three years, Williams has spent over £100 million with 2700 UK suppliers and it is of course important that this business endures."

Andrew McLaughlin, RBS group director, Communications, added: "We recognise that we are now operating in a very different economic environment and have been reviewing all of our activities since October. It is imperative that we respond to the reality of the situation we face and that we do so in an orderly way that respects the commercial agreements we have in place and the implications for our partners and the jobs they support.

"Throughout our relationship, Williams have shown great understanding and innovation in driving the programme forwards. They have been very supportive in finding ways to reduce costs over the remainder of our contract. This early announcement allows Sir Frank Williams and his team to plan ahead financially."

RBS's announcement comes just a few weeks after Dutch finance company ING announced it was to pull out of F1 at the end of this year because of the financial difficulties worldwide.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 februari 2009 @ 00:48:18 #152
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66466791
Opvallend nieuws is dat de nieuwe Force India woensdag haar eerste testkilometers al gemaakt heeft, terwijl zondag pas de presentatie van de nieuwe auto is.

Force India geeft nieuwe auto shakedown
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66479286
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:20 schreef Eddievandehoek het volgende:

[..]

Alvast bedankt voor de moeite. Maar de paginas waar jij naar verwijst heb ik in het verleden inderdaad pdfs met alle laptimes gevonden. Deze zie ik er echter nu niet meer bij staan.
K, graag gedaan Dat is dan wel jammer, ja.

Mss heb je hier nog wat aan?
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 08:45 schreef sanger het volgende:
Je kunt ook iemand vragen met een abo op autosport.com
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')