abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66389084
En zeker haaks op onderstaande....
quote:
'Honda F1 heeft toch een koper gevonden'
Klasse: F1 > Meer Formule1 Gepost op 23/02/2009 15:45 door: Redactie
In tegenstelling tot veel eerdere berichten gisteren en vandaag, zijn er sterk aannemelijke geruchten dat Honda het eigen Formule 1-team zelf gaat opkopen. De site RealHondaF1.com meldt dat het magagement van Honda zelf het team weer heeft gekocht, met enkele personeelsveranderingen aan de top tot gevolg.

De grootste veranderingen in het management zal zijn dat Nick Fry opstapt bij Honda. Fry was in 2006 en 2007 teambaas van Honda en wilde die rol weer terug. Dat zou niet gelukt zijn. Ook zou er nog een ander personeelslid aan de top ontslag nemen.

Ondanks dat het team weer overgenomen zal worden door Honda zelf, komen er wel enkele kostenbesparende maatregelen aan. Volgens bronnen zou het testteam en de motorenafdeling mensen moeten gaan missen. Er mag natuurlijk niet meer getest worden in het seizoen en de motoren zouden gelevert worden door Mercedes.

De Braziliaanse coureur Bruno Senna was de afgelopen dagen veelvuldig gespot bij de Honda-fabriek, waardoor het aannemelijk is dat hij naast Jenson Button aan de slag kan.

Omdat de geruchten steeds veranderen rond Honda, is het moeilijk om geruchten te onderscheiden van de feiten. Echter, het bovenstaande lijkt waar te zijn. Houdt Autosportweb.nl vandaag en de komende dagen in de gaten, want een bevestiging kan er elk moment aankomen.
pi_66389933
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef LeXX het volgende:
En zeker haaks op onderstaande....
[..]

Hier meldde ik al dat het waarschijnlijk is dat Honda het team gewoon voortzet omdat dit goedkoper is dan het team op te doeken. Dus dit nieuws is voor mij niet zo verrassend. Waarschijnlijk wordt er gedurende het seizoen gezocht naar een koper zodat het team ook in de komende jaren blijft bestaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 24 februari 2009 @ 02:03:31 #128
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_66396275
Heb van een vriend vernomen dat een Nederlands team financiers zoekt voor een herintrede.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_66396379
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:03 schreef nils7 het volgende:
Heb van een vriend vernomen dat een Nederlands team financiers zoekt voor een herintrede.

toch niet met verstappen hoop ik
  dinsdag 24 februari 2009 @ 02:36:10 #130
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_66396675
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:11 schreef nagel72 het volgende:

[..]

toch niet met verstappen hoop ik
Volgens mij zijn er niet veel NL'se teams geweest
Ben benieuwd...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_66398310
Daf racing?
Where facts are few, experts are many.
pi_66399265
Dat moet ik nog zien

Heidfeld is overigens van mening dat door de nieuwe aerodynamica inhalen een stuk eenvoudiger geworden is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66399319
Heidfeld was ook van mening dat ie vorig jaar voor t kampioenschap kon gaan.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:45:04 #134
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_66399326
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:58 schreef Atreidez het volgende:
Daf racing?
Je maakt een grapje, maar DAF heeft geraced in een open wheel klasse (ben de naam ff kwijt) en ik geloof dat het williams was (correct me if i have it fout) die een CVT getest heeft
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_66399885
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

Je maakt een grapje, maar DAF heeft geraced in een open wheel klasse (ben de naam ff kwijt) en ik geloof dat het williams was (correct me if i have it fout) die een CVT getest heeft
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:07:56 #136
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_66399910
geweldig die CVT helemaal open bloot achterop
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_66399964
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:44 schreef Atreidez het volgende:
Heidfeld was ook van mening dat ie vorig jaar voor t kampioenschap kon gaan.
1-0 voor jou
vosss is de naam,
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:42:52 #138
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66400768
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

Jep klopt:

Dat geluid
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:23:02 #139
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66401952
Doet een beetje denken aan die VW commercial.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:50:36 #140
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66402924
aaahh Williams gebruikt hetzelfde kleurenschema als vorig jaar. Ik had nog wel zo gehoopt op die donkerblauwe livery
Please, make yourself uncomfortable.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 februari 2009 @ 12:08:29 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66403697
Is idd wel een beetje jammer. Die donkerblauwe livery vond ik erg mooi staan bij de Williams.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66404535
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef sanger het volgende:
Doet een beetje denken aan die VW commercial.
De Mercedes van mijn vader heeft zo een versnellingsbak.
Best apart om mee te rijden
vosss is de naam,
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:33:15 #143
65960 sanger
pi_66404560
Ze hebben tijdens tests ook een zwarte livery, die is ook wel erg
pi_66406668
Hopelijk is er weer een hobbyist die de stream van de trainingen via een proxy zichtbaar maakt voor ons, want BBC gaat met de trainingen hetzelfde doen als ITV ;
quote:
BBC television furthermore announced that it will offer every single on-track session live on the company's website, but for UK citizens only.
... of onder de RED button, maar volgens mij is dat iets typisch sateliet tv achtigs.. Ik heb iig geen rooie knop bij de BBC met digitale tv.
pi_66410409
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:36 schreef nils7 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er niet veel NL'se teams geweest
Ben benieuwd...
Ecurie Maarsbergen (van Carel Godin de Beaufort)
Boro (de gebroeders Hoogenboom met hun eigen team)
Spyker

Dat zijn de drie die ik ken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_66416375
Je kan toch zelf even een proxy gebruiken die in de UK staat?
vosss is de naam,
pi_66419538
Allen, ik weet niet zeker of het in deze topic kan, maar waag het er maar op.

Een vraagje. Vroeger vond ik nog pdfjes terug met alle ronden tijden gereden tijdens een race (en dacht ik zelfs ook nog tijdens de trainingen). Deze stonden op de FIA site maar kan ze op geen enkele manier boven water krijgen. Weet iemand waar ik de alle gereden ronde tijden van afgelopen seizoen kan bekijken. Ik heb gegoogled en kwam er wel achter dat autosport.com deze aanbiedt, echter tegen betaling.

Vraag 2) Dit jaar wil ik naar de gp van duitsland op de ring. Iemand nog tips voor een bepaalde tribune. Mijn keuze is gevallen op 7,8 of 9. Tribunte 9 is 30 euro goedkoper, maar is deze ook minder goed. Ervaringen gezocht.?
pi_66427133
Ik neem aan dat je vraag de Formule 1 betreft? Wellicht kan ik je verder helpen, vorig jaar vaak genoeg voor FOK!sport op zoek gemoeten...

Een stappenplan:

http://FIA.com, doorklikken naar Sport -> rechts (of in het dropdownmenu) kies Championships.
Dan naar FIA Formula One World Championship (dat is nu bljkbaar 2009), dan ga je naar een race en dan zie je meestal iets met 'Press Information'; echter nu nog niet.
http://fialive.fiacommuni(...)8/Pages/circuit.aspx
Edit: onderaan de lijst met races rechts staat 2008 Season!)

Om verder te kunnen kijken, ben ik naar Archive gegaan:
Daar zie je Press Information rechts. Gek genoeg nog geen 2008 te kiezen, dus maar naar 2007 gegaan.
->
Select Year: 2007
Select Category: FIA Formula One Wolrd Champ.
Select Subject: Grand Prix of Australia
->
http://fialive.fiacommunications.com/en-GB/archive/Pages/en.aspx

(kopiėren en quoten werkt niet, maar je ziet Race Facts en Scruteneering Reports, als pdf's
Daarin wordt wel *iets* over de vt's genoemd,maar niet veel.)

Ik hoop je eerste vraag te hebben beantwoord En voor 2009 is het nog geduld hebben, 2008 moet blijkbaar nog gearchiveerd worden... [2008 is toch te vinden ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:45:07 #149
65960 sanger
pi_66433871
Je kunt ook iemand vragen met een abo op autosport.com
pi_66455830
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:13 schreef Sally het volgende:
Ik neem aan dat je vraag de Formule 1 betreft? Wellicht kan ik je verder helpen, vorig jaar vaak genoeg voor FOK!sport op zoek gemoeten...

Een stappenplan:

http://FIA.com, doorklikken naar Sport -> rechts (of in het dropdownmenu) kies Championships.
Dan naar FIA Formula One World Championship (dat is nu bljkbaar 2009), dan ga je naar een race en dan zie je meestal iets met 'Press Information'; echter nu nog niet.
http://fialive.fiacommuni(...)8/Pages/circuit.aspx
Edit: onderaan de lijst met races rechts staat 2008 Season!)

Om verder te kunnen kijken, ben ik naar Archive gegaan:
Daar zie je Press Information rechts. Gek genoeg nog geen 2008 te kiezen, dus maar naar 2007 gegaan.
->
Select Year: 2007
Select Category: FIA Formula One Wolrd Champ.
Select Subject: Grand Prix of Australia
->
http://fialive.fiacommunications.com/en-GB/archive/Pages/en.aspx

(kopiėren en quoten werkt niet, maar je ziet Race Facts en Scruteneering Reports, als pdf's
Daarin wordt wel *iets* over de vt's genoemd,maar niet veel.)

Ik hoop je eerste vraag te hebben beantwoord En voor 2009 is het nog geduld hebben, 2008 moet blijkbaar nog gearchiveerd worden... [2008 is toch te vinden ]

Alvast bedankt voor de moeite. Maar de paginas waar jij naar verwijst heb ik in het verleden inderdaad pdfs met alle laptimes gevonden. Deze zie ik er echter nu niet meer bij staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')