quote:'Honda F1 heeft toch een koper gevonden'
Klasse: F1 > Meer Formule1 Gepost op 23/02/2009 15:45 door: Redactie
In tegenstelling tot veel eerdere berichten gisteren en vandaag, zijn er sterk aannemelijke geruchten dat Honda het eigen Formule 1-team zelf gaat opkopen. De site RealHondaF1.com meldt dat het magagement van Honda zelf het team weer heeft gekocht, met enkele personeelsveranderingen aan de top tot gevolg.
De grootste veranderingen in het management zal zijn dat Nick Fry opstapt bij Honda. Fry was in 2006 en 2007 teambaas van Honda en wilde die rol weer terug. Dat zou niet gelukt zijn. Ook zou er nog een ander personeelslid aan de top ontslag nemen.
Ondanks dat het team weer overgenomen zal worden door Honda zelf, komen er wel enkele kostenbesparende maatregelen aan. Volgens bronnen zou het testteam en de motorenafdeling mensen moeten gaan missen. Er mag natuurlijk niet meer getest worden in het seizoen en de motoren zouden gelevert worden door Mercedes.
De Braziliaanse coureur Bruno Senna was de afgelopen dagen veelvuldig gespot bij de Honda-fabriek, waardoor het aannemelijk is dat hij naast Jenson Button aan de slag kan.
Omdat de geruchten steeds veranderen rond Honda, is het moeilijk om geruchten te onderscheiden van de feiten. Echter, het bovenstaande lijkt waar te zijn. Houdt Autosportweb.nl vandaag en de komende dagen in de gaten, want een bevestiging kan er elk moment aankomen.
Hier meldde ik al dat het waarschijnlijk is dat Honda het team gewoon voortzet omdat dit goedkoper is dan het team op te doeken. Dus dit nieuws is voor mij niet zo verrassend. Waarschijnlijk wordt er gedurende het seizoen gezocht naar een koper zodat het team ook in de komende jaren blijft bestaan.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:03 schreef nils7 het volgende:
Heb van een vriend vernomen dat een Nederlands team financiers zoekt voor een herintrede.
Volgens mij zijn er niet veel NL'se teams geweestquote:
Je maakt een grapje, maar DAF heeft geraced in een open wheel klasse (ben de naam ff kwijt) en ik geloof dat het williams was (correct me if i have it fout) die een CVT getest heeftquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, maar DAF heeft geraced in een open wheel klasse (ben de naam ff kwijt) en ik geloof dat het williams was (correct me if i have it fout) die een CVT getest heeft
1-0 voor jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:44 schreef Atreidez het volgende:
Heidfeld was ook van mening dat ie vorig jaar voor t kampioenschap kon gaan.
Jep klopt:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, maar DAF heeft geraced in een open wheel klasse (ben de naam ff kwijt) en ik geloof dat het williams was (correct me if i have it fout) die een CVT getest heeft
De Mercedes van mijn vader heeft zo een versnellingsbak.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef sanger het volgende:
Doet een beetje denken aan die VW commercial.
... of onder de RED button, maar volgens mij is dat iets typisch sateliet tv achtigs.. Ik heb iig geen rooie knop bij de BBC met digitale tv.quote:BBC television furthermore announced that it will offer every single on-track session live on the company's website, but for UK citizens only.
Ecurie Maarsbergen (van Carel Godin de Beaufort)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet veel NL'se teams geweest
Ben benieuwd...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:13 schreef Sally het volgende:
Ik neem aan dat je vraag de Formule 1 betreft? Wellicht kan ik je verder helpen, vorig jaar vaak genoeg voor FOK!sport op zoek gemoeten...
Een stappenplan:
http://FIA.com, doorklikken naar Sport -> rechts (of in het dropdownmenu) kies Championships.
Dan naar FIA Formula One World Championship (dat is nu bljkbaar 2009), dan ga je naar een race en dan zie je meestal iets met 'Press Information'; echter nu nog niet.
http://fialive.fiacommuni(...)8/Pages/circuit.aspx
Edit: onderaan de lijst met races rechts staat 2008 Season!)
Om verder te kunnen kijken, ben ik naar Archive gegaan:
Daar zie je Press Information rechts. Gek genoeg nog geen 2008 te kiezen, dus maar naar 2007 gegaan.
->
Select Year: 2007
Select Category: FIA Formula One Wolrd Champ.
Select Subject: Grand Prix of Australia
->
http://fialive.fiacommunications.com/en-GB/archive/Pages/en.aspx
(kopiėren en quoten werkt niet, maar je ziet Race Facts en Scruteneering Reports, als pdf's
Daarin wordt wel *iets* over de vt's genoemd,maar niet veel.)
Ik hoop je eerste vraag te hebben beantwoordEn voor 2009 is het nog geduld hebben, 2008 moet blijkbaar nog gearchiveerd worden...
[2008 is toch te vinden
]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |