Dan zal de FIA eerst de limiet oip 12 teams moeten afschaffen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:13 schreef 4-elements het volgende:
In ieder geval goed om te zien dat er toch weer 20 wagens aan de start staan. Helaas geen 26 zoals vroeger, maar hopelijk zien we dat wel weer in de toekomst nu er misschien een budgetlimiet komt. Terug naar de prekwalificatie?
over de kwalificatie gesproken,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef sanger het volgende:
Prekwalificatie is natuurlijk wel DE manier om actie te garanderen op vrijdagen en zaterdagen
Ik vraag me dan altijd af hoe je zoiets daadwerkelijk hard kunt controleren?quote:
Ik dacht meer aan: Laat dit seizoen maar eens zien dat je net dát beetje extra hebt waardoor je in de klasse top coureur valt, wellicht dat een aantal teams je in 2010 nog zien staan.quote:
Rosberg: "Dit jaar succes, anders ben ik weg"
Als Williams in 2009 niet definitief de weg naar boven inslaat, gaat Nico Rosberg op zoek naar een ander team. Dat liet de 23-jarige Duitser weten tijdens de media-dag van het Britse team in Grove. Rosberg rijdt al sinds zijn debuutjaar, 2006, bij het team, maar kwam nog niet verder dan een tweede en een derde plaats.
"Voor mij is dit jaar cruciaal", zei Rosberg tegen de aanwezige pers. "Vooral omdat ik succes wil hebben, daar race ik immers voor. Ik hoop dat ik een auto heb die me dat succes kan brengen. Het is heel goed mogelijk, dus ik heb goede hoop. Als het niet lukt, moet ik maar eens om me heen gaan kijken. Ik wil op zijn laatst in 2010 in een topauto zitten. Als dat bij Williams zou kunnen, zou dat fantastisch zijn."
"Het zou bijzonder speciaal zijn om succes te hebben met dit team. Ik kan het bijzonder goed met iedereen vinden en het zou geweldig zijn als we samen succes zouden hebben. Ik hoop echt dat het met Williams gaat lukken."
Door de teams te verplichten de boekhouding openbaar te maken aan een controle instituut van de FIA. Iedere euro die wordt uitgegeven moet worden verantwoordt als het ware. En de teams laten ondertekenen dat ze alle kosten maken op teamnaam en dus niet op een andere onderneming.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe je zoiets daadwerkelijk hard kunt controleren?
Teams gaan dan in mijn ogen direct op zoek naar manieren om geld via een andere manier rond te sluizen.
Die kleur komt slecht uit bij die waardeloze belichting in die ruimte, verwacht ik. Die vinnen zijn wel fraai, en herkenbaar. Mooie lage neus ook, en omdat die voorvleugel zo donker van kleur is valt minder sterk op hoe breed dat ding is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:33 schreef vosss het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Williams met die opstaande vleugels naast de cockpit?
Mag dat wel? En de kleur is overigens spuuglelijk
wat een rare foto'squote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:44 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een nieuwe auto
Het is niet alleen de motor, maar ook de bak en de aandrijving. Ze kunnen honda in ieder geval voor blijven..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef Ared het volgende:
alleen van Ferrari naar Mercedes motoren switchen zal niet zo'n groot effect hebben, maar de uitgebreide technische ondersteuning kan het team misschien net een zetje geven om wat meer te kunnen strijden in het middenveld. Ik zie ze toch niet ineens regelmatig voor de punten gaan, maar je weet maar nooit met zo veel nieuwe regels.
Ach.. gezien de grootte zullen er dit jaar flink wat sneuvelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef Garisson72 het volgende:
ik vind 'm best mooi, en idd: mooie vormgeving rond de sidepods. Die grote witte voorvleugel gaat er alleen jammergenoeg recht van voren weer uitzien als een kart-bumper, net als op de BMW.
Denk je dat ze debiel zijn bij Williams?quote:Op zondag 1 maart 2009 02:29 schreef vosss het volgende:
Godsklere, moet ik schreeuwen hier of wat?
HALLO MENSEN, DIE VINS OP DE WILLIAMS, VALT DAT WEL BINNEN HET REGELEMENT???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |