abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:19:10 #176
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66534903
Prekwalificatie is natuurlijk wel DE manier om actie te garanderen op vrijdagen en zaterdagen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_66534977
Zeker, maar dan zullen er eerst meer teams moeten zijn.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66535094
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:13 schreef 4-elements het volgende:
In ieder geval goed om te zien dat er toch weer 20 wagens aan de start staan. Helaas geen 26 zoals vroeger, maar hopelijk zien we dat wel weer in de toekomst nu er misschien een budgetlimiet komt. Terug naar de prekwalificatie?
Dan zal de FIA eerst de limiet oip 12 teams moeten afschaffen!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:28:55 #179
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66535352
En een maximumbudget instellen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 22:28:53 #180
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66537948
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef sanger het volgende:
Prekwalificatie is natuurlijk wel DE manier om actie te garanderen op vrijdagen en zaterdagen
over de kwalificatie gesproken,

hoe kunnen we dat verwachten aankomend seizoen? hoe vaak mogen ze kers gebruiken in de kwalificatie?

en dan nog het afstellen van de voorvleugel tijdens het rijden, gaan de coureurs die nou voor elke bocht op max downforce zetten en op het rechte stuk op minimale downforce?



edit: ze mogen dus 2x per ronde de voorvleugel verstellen en 7 sec kers gebruiken.

[ Bericht 5% gewijzigd door bodylotion op 27-02-2009 22:40:32 ]
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:00:41 #181
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66541128
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:28 schreef sanger het volgende:
En een maximumbudget instellen
Ik vraag me dan altijd af hoe je zoiets daadwerkelijk hard kunt controleren?
Teams gaan dan in mijn ogen direct op zoek naar manieren om geld via een andere manier rond te sluizen.
quote:


Rosberg: "Dit jaar succes, anders ben ik weg"

Als Williams in 2009 niet definitief de weg naar boven inslaat, gaat Nico Rosberg op zoek naar een ander team. Dat liet de 23-jarige Duitser weten tijdens de media-dag van het Britse team in Grove. Rosberg rijdt al sinds zijn debuutjaar, 2006, bij het team, maar kwam nog niet verder dan een tweede en een derde plaats.

"Voor mij is dit jaar cruciaal", zei Rosberg tegen de aanwezige pers. "Vooral omdat ik succes wil hebben, daar race ik immers voor. Ik hoop dat ik een auto heb die me dat succes kan brengen. Het is heel goed mogelijk, dus ik heb goede hoop. Als het niet lukt, moet ik maar eens om me heen gaan kijken. Ik wil op zijn laatst in 2010 in een topauto zitten. Als dat bij Williams zou kunnen, zou dat fantastisch zijn."

"Het zou bijzonder speciaal zijn om succes te hebben met dit team. Ik kan het bijzonder goed met iedereen vinden en het zou geweldig zijn als we samen succes zouden hebben. Ik hoop echt dat het met Williams gaat lukken."
Ik dacht meer aan: Laat dit seizoen maar eens zien dat je net dát beetje extra hebt waardoor je in de klasse top coureur valt, wellicht dat een aantal teams je in 2010 nog zien staan.

Nico denkt daar duidelijk heel anders over, die vertrekt in zijn ogen naar Ferrari als het met Williams niets wordt dit jaar.

[ Bericht 16% gewijzigd door Kleffe_Dop op 28-02-2009 00:06:05 ]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 10:45:00 #182
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66546907
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 00:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af hoe je zoiets daadwerkelijk hard kunt controleren?
Teams gaan dan in mijn ogen direct op zoek naar manieren om geld via een andere manier rond te sluizen.

Door de teams te verplichten de boekhouding openbaar te maken aan een controle instituut van de FIA. Iedere euro die wordt uitgegeven moet worden verantwoordt als het ware. En de teams laten ondertekenen dat ze alle kosten maken op teamnaam en dus niet op een andere onderneming.

Controle op maandelijkse basis en op onaangekondigde basis bijvoorbeeld. Monitoring vanuit de FIA op afstand zou ook een optie zijn.

Helemaal waterdicht is het niet, maar je kunt wel een heleboel ermee bereiken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_66547589
Wat vinden we van de nieuwe Williams met die opstaande vleugels naast de cockpit?
Mag dat wel? En de kleur is overigens spuuglelijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66547632


Iemand?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66548450
De auto is wel ok, maar die afgrijselijke ruimte waar ie in staat doet m geen goed
Where facts are few, experts are many.
pi_66548637
Ik zeg ook niet dat de auto niet okay is. Ik zeg alleen dat ik het een hele lelijke kleur blauw vind

En die opstaande vleugels, mag dat wel volgens het nieuwe regelement?
Ze hebben er nog niet mee getest op het circuit, maar ongetwijfeld wel al in de windtunnel
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:25:58 #187
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_66548642
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:33 schreef vosss het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Williams met die opstaande vleugels naast de cockpit?
Mag dat wel? En de kleur is overigens spuuglelijk
Die kleur komt slecht uit bij die waardeloze belichting in die ruimte, verwacht ik. Die vinnen zijn wel fraai, en herkenbaar. Mooie lage neus ook, en omdat die voorvleugel zo donker van kleur is valt minder sterk op hoe breed dat ding is.
Al met al vind ik 'm best mooi!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_66549051



En nog een nieuwe auto
Where facts are few, experts are many.
pi_66550171
wit/groen/oranje is niet echt m'n favoriete kleurencombinatie [/understatement], maar dat bodywork rond de sidepods ziet er behoorlijk strak uit.

alleen van Ferrari naar Mercedes motoren switchen zal niet zo'n groot effect hebben, maar de uitgebreide technische ondersteuning kan het team misschien net een zetje geven om wat meer te kunnen strijden in het middenveld. Ik zie ze toch niet ineens regelmatig voor de punten gaan, maar je weet maar nooit met zo veel nieuwe regels.
pi_66550462
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:44 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En nog een nieuwe auto
wat een rare foto's

Het lijkt net een klein modelautotje

kleurencombo is wel strak
<>
pi_66551995
Nette auto van Force India. Optisch een van de mooieren van dit seizoen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:31:19 #192
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66555523
een hele vooruitgang tov vorig jaar!
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:57:42 #193
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66558050
Ziet er gewoon goed uit die bolide.
Kleurenstelling doet een beetje aan de 7-Eleven AGR wagen van Tony Kanaan denken.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 18:13:21 #194
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_66558449
ik vind 'm best mooi, en idd: mooie vormgeving rond de sidepods. Die grote witte voorvleugel gaat er alleen jammergenoeg recht van voren weer uitzien als een kart-bumper, net als op de BMW.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_66558579
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef Ared het volgende:


alleen van Ferrari naar Mercedes motoren switchen zal niet zo'n groot effect hebben, maar de uitgebreide technische ondersteuning kan het team misschien net een zetje geven om wat meer te kunnen strijden in het middenveld. Ik zie ze toch niet ineens regelmatig voor de punten gaan, maar je weet maar nooit met zo veel nieuwe regels.
Het is niet alleen de motor, maar ook de bak en de aandrijving. Ze kunnen honda in ieder geval voor blijven..
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:59:09 #196
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_66563840
edit: laat maar. Was al oud nieuws
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:12:10 #197
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66566237
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:13 schreef Garisson72 het volgende:
ik vind 'm best mooi, en idd: mooie vormgeving rond de sidepods. Die grote witte voorvleugel gaat er alleen jammergenoeg recht van voren weer uitzien als een kart-bumper, net als op de BMW.
Ach.. gezien de grootte zullen er dit jaar flink wat sneuvelen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 februari 2009 @ 22:16:13 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_66566371
Dat hoop ik wel ja. Hoe meer actie hoe beter, want dat rijden als kranten is maar niks.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_66572286
Godsklere, moet ik schreeuwen hier of wat?
HALLO MENSEN, DIE VINS OP DE WILLIAMS, VALT DAT WEL BINNEN HET REGELEMENT???
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 1 maart 2009 @ 02:41:22 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_66572412
quote:
Op zondag 1 maart 2009 02:29 schreef vosss het volgende:
Godsklere, moet ik schreeuwen hier of wat?
HALLO MENSEN, DIE VINS OP DE WILLIAMS, VALT DAT WEL BINNEN HET REGELEMENT???
Denk je dat ze debiel zijn bij Williams?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')