abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65592292
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:26 schreef Silenus het volgende:
Misschien heb ik nu een versteegrobje, sorry dan, maar ik wist niet of dit al gepost was:
[..]

Ajaxlife.nl

Dit is pas goed nieuws!
Als ze nu ook nog Heineken of Amstel schenken en halve liters voor max. 4 Euro, dan ben ik als een kind zo blij.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65592347
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:11 schreef RayMania het volgende:
Waarom zou je ook een paniekaankoop willen doen. Alle posities zijn goed bezet en de vervanger voor Huntelaar hadden we met Cvitanich al in huis. Misschien dat we niet breed in onze spitsen zitten, maar met wat logisch nadenken kan dat makkelijk opgelost worden (en dus niet De Jong in de punt zetten).
Ik zou toch graag een echte vervanger zien voor Cvitanich. Maar dan wel doordacht graag.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_65592396
Bodul eventueel?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_65592594
Hoe vaak hebben we die naam al voorbij horen komen?

Als ie op dit moment zo goed was had Marco hem allang bij de selectie genomen.
pi_65592636
Kanu .
pi_65592786
Als ie kan leven met een rol als pinchhitter, doen!
pi_65592802
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ie kan leven met een rol als pinchhitter, doen!
Dat dus. Tegen Groningen had hij ze allemaal gedold
pi_65592815
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Van Basten mag je pas na een jaar of 4 afrekenen op z'n prestaties. Ik verwachtte aan het begin ook niet dat we meteen kampioen worden dit seizoen.
Het zou mooi zijn maar zeker niet te verwachten aan het begin van het seizoen. EN aan het begin van zijn opbouw.

En er zullen altijd mensen zijn die gaan roepen dat we het altijd moeten worden. Dan wijs ik ze terug naar de jaren dat we het niet zijn geworden en die niks hebben opgeleverd voor het jaar erop.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou het nu ook minder 'erg' vinden als we dit jaar niet kampioen worden, omdat ik zie dat van Basten toch echt wel wat kan met deze groep.
Als je ziet vanwaar Ajax is gekomen eigenlijk is het onvoorstelbaar dat je nu zo veel goede dingen ziet. We zaten letterlijk in de slop.
pi_65592818
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe vaak hebben we die naam al voorbij horen komen?

Als ie op dit moment zo goed was had Marco hem allang bij de selectie genomen.
Met die jongen moeten ze ook niet te hard van stapel lopen. Volgend seizoen een aantal keer laten meespelen. In de zomer moet er gewoon een extra spits bij en een vleugelaanvaller (Elia of Beerens) om het eventuele vertrek van Suarez op te vangen.

Ik zie ook nog wel graag een links-back en een extra (aanvallende) middenvelder komen.
quote:
De rappe voorhoedespeler heeft dit seizoen al vier doelpunten gemaakt in twaalf competitieduels en bovendien heeft hij al vijf assists achter zijn naam. “Het gaat lekker. Tegen PSV scoorde ik twee maal en tegen Willem II bereid ik twee voor. Dat ik vaker in scoringspositie kom heeft te maken met het feit dat ik dieper speel. Op deze manier ben ik belangrijk voor het elftal en ik hoop nog belangrijker te worden”, zo valt te lezen op de officiële website van de Friese Eredivisieclub.

De Brabander, die in de zomer van 2007 overkwam van PSV, is blij met zijn keuze voor Heerenveen. “Ik ben in alle opzichten sterker geworden. Ik krijg hier de kans om te spelen. Ik ben nog maar 20, maar heb al 65 eredivisieduels achter mijn naam staan. Van veel wedstrijden spelen word je beter. Ik weet nu bijvoorbeeld wanneer ik mijn lichaam moet gebruiken, me moet laten vallen of druk moet zetten. Dat is de ervaring die je opdoet door veel te spelen.”

De rechterspits is het niet eens met de kritiek op zijn trainer. “Er is zeker wel discipline en conditioneel is er niets mis. We trainen goed en als je voelt dat je conditioneel tekort komt, moet je dat zelf aangeven. Deze groep is volwassen genoeg om daar om te vragen.” Ook over het vertoonde spel is Beerens niet ontevreden: “Wij spelen geen doelloos voetbal. Ik vind dat wij meer te bieden hebben dan PSV, dat speelt matig.”

Het contract van de snelle aanvaller loopt medio 2010 af. Bij welke club hij zijn carrière zal vervolgen weet Beerens nog niet. "In de media werd mijn naam in verband gebracht met diverse clubs, maar ik weet van niets. Natuurlijk wil iedere voetballer hoger op, maar ik wordt deze maand nog maar 21. Ik sta open voor alles, mits ik me maar kan blijven ontwikkelen. Bij Heerenveen zit je niet slecht, maar ik weet niet wat de club wil. Hier nog enkele jaren voetballen, is in ieder geval geen straf. Heerenveen is ambitieus. Dat past wel bij me.”
pi_65592859
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:50 schreef Chadi het volgende:
[..]

Als je ziet vanwaar Ajax is gekomen eigenlijk is het onvoorstelbaar dat je nu zo veel goede dingen ziet. We zaten letterlijk in de slop.
Allemaal zijn schuld:
pi_65592917
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:50 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Met die jongen moeten ze ook niet te hard van stapel lopen. Volgend seizoen een aantal keer laten meespelen. In de zomer moet er gewoon een extra spits bij en een vleugelaanvaller (Elia of Beerens) om het eventuele vertrek van Suarez op te vangen.

Alleen Elia >> Beerens.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:55:26 #87
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65592965
quote:
Misschien heb ik nu een versteegrobje, sorry dan, maar ik wist niet of dit al gepost was:
[..]

Ajaxlife.nl

Dit is pas goed nieuws!
Meerderheid daar mag nog helemaal geen bier, toch?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65593003
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Alleen Elia >> Beerens.
Babel.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65593013
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Alleen Elia >> Beerens.
Elia speelt toch op links en Beerens op rechts?
pi_65593054
quote:
[..]

Ajaxlife.nl

Dit is pas goed nieuws!
En dat hebben we allemaal aan denthemen te danken
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65593100
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:57 schreef Rumille het volgende:

[..]

Elia kan op beide, volgens mij speelt Beerens alleen op rechts.
pi_65593102
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:57 schreef Rumille het volgende:

[..]

Klopt maar als ik moest kiezen dan heb ik toch veel liever Elia. Technisch zoveel beter en een jongen met meer potentie.
pi_65593123
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:56 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Babel.
Ja hoor, Babel komt ook echt

Beerens heeft in november nog aangegeven graag naar Ajax te willen en met een aflopend contract kan Heerenveen de hoofdprijs niet meer vragen.
pi_65593154
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:01 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ja hoor, Babel komt ook echt

Beerens heeft in november nog aangegeven graag naar Ajax te willen en met een aflopend contract kan Heerenveen de hoofdprijs niet meer vragen.
Als het aan Babel had gelegen, had hij nu alweer voor Ajax gespeeld. Het is dat Liverpool hem niet wilde verhuren.

En veel meer speelminuten heeft hij sindsdien niet gekregen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65593168
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:56 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Babel.
Die zie je graag terugkeren?

Of bedoel je dat Elia een net zo momentenspeler is?

Nevermind.
pi_65593365
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Meerderheid daar mag nog helemaal geen bier, toch?
Whehe .
pi_65593460
quote:
[..]

Ajaxlife.nl

Dit is pas goed nieuws!
Nou ja, om dat nou 'bier' te noemen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_65593505
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:33 schreef Silaz het volgende:
Bodul eventueel?
Ik heb zo'n gevoel dat Van Basten eerder nog Castillion gaat brengen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65593659
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:58 schreef Breach het volgende:

[..]

En dat hebben we allemaal aan denthemen te danken
Je hebt mijn rekening hé?

Zijn er trouwens dingen die mensen in het stadionprogramma zouden willen zien? Ik ben er nu toevallig mee bezig, PM maar mocht je tips of zo hebben
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65593766
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:22 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je hebt mijn rekening hé?

Zijn er trouwens dingen die mensen in het stadionprogramma zouden willen zien? Ik ben er nu toevallig mee bezig, PM maar mocht je tips of zo hebben
Een gezamenlijk gebed voor de wedstrijd?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65593818
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:49 schreef Cheiron het volgende:
Alles kan nog. Ook dat Twente 1e of 2e wordt. Als ik helemaal eerlijk moet zijn; ik vind het voetbal er een stuk meer solide uitzien dan dat van Ajax op het moment.

Ik ben blij dat er ook Ajacieden zijn die wel realistisch over voetbal kunnen praten. Twente is niet alleen verdedigend meer solide dan Ajax, maar heeft ook een beter middenveld en aanvallers die altijd en overal kunnen scoren.
pi_65593859
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:29 schreef Geweldenaar het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er ook Ajacieden zijn die wel realistisch over voetbal kunnen praten. Twente is niet alleen verdedigend meer solide dan Ajax, maar heeft ook een beter middenveld en aanvallers die altijd en overal kunnen scoren.
Twente heeft misschien een betere verdediging, maar Ajax (mits alle spelers fit) naar mijn weten nog altijd een beter middenveld en ZEKER een betere aanval.
pi_65593860
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Een gezamenlijk gebed voor de wedstrijd?
Zouden we soms wel kunnen gebruiken
pi_65593972
Urby op 10, ik hoop dat Marco het een keer wil proberen. Voor een 10 zou hij toch goed in de omschakeling moeten zijn en dus vrij risiconeutraal.
pi_65594016
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:30 schreef Rumille het volgende:

[..]

Twente heeft misschien een betere verdediging, maar Ajax (mits alle spelers fit) naar mijn weten nog altijd een beter middenveld en ZEKER een betere aanval.
Het gaat er niet om wie de beste verdediging, middenveld of aanval heeft. Het gaat er om wie het beste team heeft en wie het meest op elkaar ingespeeld is.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65594037
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:35 schreef N.i.c.k het volgende:
Urby op 10, ik hoop dat Marco het een keer wil proberen. Voor een 10 zou hij toch goed in de omschakeling moeten zijn en dus vrij risiconeutraal.
Zou moeten zijn. Urby lijkt me dat niet. Ik ben dan ook geen fan van Urby, en zie hem het liefst op de tribune.
pi_65594041
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wie de beste verdediging, middenveld of aanval heeft. Het gaat er om wie het beste team heeft en wie het meest op elkaar ingespeeld is.
Ik reageer op zijn post en hij heeft het over de 3 linies.

Als team kan Ajax ook sterker zijn (zie bijvoorbeeld NEC uit) maar ook zwakker (H'veen uit, Groningen uit)
pi_65595898
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:30 schreef Rumille het volgende:

[..]

mmmwwaahh scheelt maar 1 punt.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:15:41 #109
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_65596091
quote:
Leonardo krijgt een aanbieding 'vol waardering'
Panathinaikos-trainer Henk ten Cate heeft het aantrekken van Leonardo tijdens de huidige transferperiode definitief uit zijn hoofd gezet. De voormalig Ajax-trainer hoopt de Braziliaan nu komende zomer te verwelkomen.

"Leo kan voor drie jaar tekenen", zegt Ten Cate tegenover De Telegraaf. "En uit dat voorstel spreekt veel waardering. Er ligt een heel mooi contract voor hem klaar."

Dat de voormalig speler van Feyenoord en NAC Breda niet tijdens de winterstop al naar Griekenland vertrekt heeft niet alleen met de koppigheid van Ajax te maken, zo geeft Ten Cate aan. "We mogen maar vijf spelers van buiten de EU. En daar zitten we al aan. Leonardo denkt na over ons aanbod."

De 25-jarige Leonardo, bezig aan zijn derde seizoen in dienst van de Amsterdammers, is onder trainer Marco van Basten bankzitter. De voormalig bondscoach wil Leonardo in de winterstop niet laten gaan, maar door een aflopend contract kan de aanvaller zelf kiezen wat hij komende zomer doet.
#FreeHat
pi_65596152
Kaarten voor thuis tegen Fiorentina binnen

Wordt een belangrijke wedstrijd vanavond, als we verliezen is het eigenlijk wel over wat betreft het kampioenschap.
pi_65596166
HtC moet eens kappen zo te trekken aan Leo

Leo is in mijn ogen een ideale 12e man.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_65596476
Heb zin in de wedstrijd. Rond 7'en die kant op.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:48:47 #113
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65596824
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:20 schreef FireFox1 het volgende:

Dan mogen ze hem wel eens een nieuw contract geven.
Jawel, je keek.
pi_65596935
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:20 schreef FireFox1 het volgende:

Inderdaad, lekker met die andere 48000 mee laten zingen op te tribune
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65597399
Vanavond is het uitverkocht toch? Zullen wel veel lege plaatsen zijn ivm het treinverkeer
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_65597420
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef denthemen het volgende:
Vanavond is het uitverkocht toch? Zullen wel veel lege plaatsen zijn ivm het treinverkeer
Rijden er ook geen bussen dan tussen Utrecht en A'dam?
pi_65597499
quote:
Er werden toch treinen ingezet die via een omweg direct tussen Amsterdam en Utrecht rijden?
Anyway, Leonardo mag van mij wel blijven, maar ik betwijfel of hij hier een nieuw contract gaat ondertekenen zonder veel uitzicht op een basisplaats. En een reserverol zal hij toch niet echt leuk vinden.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_65597521
quote:
Is idd uitverkocht !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_65597612
Hopen op een sfeertje à la FC Groningen, FC Utrecht (beker) of PSV.

Belachelijk dat er geen treinen rijden op zo'n belangrijk traject.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:16:23 #120
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_65597631
Vanavond winnen Ik zeg 3-1
pi_65597725
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:15 schreef RayMania het volgende:
Hopen op een sfeertje à la FC Groningen, FC Utrecht (beker) of PSV.

Belachelijk dat er geen treinen rijden op zo'n belangrijk traject.
Dat moet toch ook gewoon een keer gebeuren. Denk niet dat ze het voor een competitiewedstrijd van Ajax uit moeten stellen

Sfeer tijdens die wedstrijden was wel top ja. Al kwam dat bij de eerste 2 wedstrijden omdat ik al heel wat uren voor de aftrap met de beleving begonnen was
pi_65598815
Ik ben er niet bij
Ik moet al in de rust vertrekken om thuis te komen
pi_65599419
Ow is vanavond wedstrijd. Was vanochtend nog weinig van te merken.
pi_65599641
pi_65599679
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow is vanavond wedstrijd. Was vanochtend nog weinig van te merken.
Verkapte ik-ben-vandaag-in-Amsterdam-geweest post
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:36:51 #126
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65599918
Mij baart het al jaren zorgen dat we behalve keepers en middenvelders nauwelijks nog verdedigers en goede aanvallers opleiden. Zeker spitsen uit de eigen jeugd is een zeldzaamheid geworden.
pi_65600225
Vanavond overigens ook twee reclameborden van GeenStijl rondom het veld .
quote:
Eerste user generated reclamebord een feit

Gefeliciteerd Cesar Millan, jouw tekst "Nu je hier toch zit, word lid" siert vanavond tijdens de wedstrijd Ajax-Heerenveen de reclameborden langs het veld. In stijlloos roze welteverstaan. Ja, onze oproep een wervende tekst te bedenken om de aanwezigen in de Amsterdam Arena ertoe te bewegen lid te worden van PowNed is niet onopgemerkt gebleven. Maar liefst 2460 inzendingen kregen we binnen. En wat een kwaliteit! Probleem was echter wel dat wij woensdagavond al Ajax op de lijn hadden. Waar jullie inzenders in hemelsnaam mee bezig waren. Dat wij dit allemaal maar toe lieten en waarom wij niet gewoon zelf een tekst aan konden leveren? Welnu, wij zijn GeenStijl. En met wij bedoelen we niet alleen de redactie, maar ook het stijlloze leger. En dus zijn we vanavond getuige van het eerste user generated reclamebord langs de voetbalvelden. Of zeg maar gerust twee user generated reclameborden, want ook de variant "Zet Hilversum buitenspel" draait vanavond mee in de reclamecarrousel. Geestelijk vader hiervan is Narrator, die als eerste deze tekst inklopte. Eervolle vermeldingen zijn er te over, zie hiervoor de lees verder. Het overgrote deel hiervan kwam echter niet door de censuurcommissie van Ajax. Daarom proberen we voor volgende week de borden te bemachtigen bij Feyenoord. Kan nooit veel kosten...
Ben errug benieuwd naar het spel vanavond. Hopelijk een goaltje of twee van Dario en de nul houden. Dan ben ik meer dan tevreden.
pi_65601350
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:27 schreef denthemen het volgende:
Verkapte ik-ben-vandaag-in-Amsterdam-geweest post
Nee verkapte ik-ben-vandaag-op-de-Toekomst-geweest-post. Nog stoerder
  zaterdag 31 januari 2009 @ 18:26:37 #129
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65601443
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee verkapte ik-ben-vandaag-op-de-Toekomst-geweest-post. Nog stoerder
Stiekem blijf je ajaxfan.
pi_65601605
Nou ga nu voor de 3e keer vandaag naar amsterdam
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_65601615
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:26 schreef Messenga het volgende:
Stiekem blijf je ajaxfan.
Vaker op de toekomst geweest dan de gemiddelde zichzelf ajaxfan noemende user hier
pi_65601969
Nog niet weg, maar ik moest weten waar ik de stempel kon halen voor de avond4daagse

Van der madeweg toch?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_65603239
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond overigens ook twee reclameborden van GeenStijl rondom het veld .
[..]

Ben errug benieuwd naar het spel vanavond. Hopelijk een goaltje of twee van Dario en de nul houden. Dan ben ik meer dan tevreden.
+ een ontketende Sulejmani
pi_65603371
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:25 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

+ een ontketende Sulejmani
En een nuchtere Urby
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:31:35 #135
51286 w00h00
Digital man!
pi_65603456
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Vaker op de toekomst geweest dan de gemiddelde zichzelf ajaxfan noemende user hier
oehh Held!
pi_65603768
Winnen aub!

AJAX
pi_65603851
Bier, voetbal
Geef mij maar Amsterdam
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:45:34 #138
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65603993
Kom op vanavond !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_65604277
Is de (voorlopige) opstelling al bekend?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_65604355
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Moet ik als fan verplicht naar de toekomst ofzo? Wazige opmerking van onze terrorboy weer

Sterker nog; Ik ga hooguit 2/3x per jaar naar een wedstrijd van Ajax. Ben ik nu geen fan ofzo?
pi_65604431
pi_65604447

[ Bericht 100% gewijzigd door Silaz op 31-01-2009 19:58:30 ]
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:58:40 #143
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65604465
Anita .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_65604482
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:58 schreef Houniet het volgende:
Anita .

pi_65604483
Anita?

Volgens mij heeft Van Basten wat tegen Silva
pi_65604501
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:59 schreef MaxC het volgende:
Anita?
Blijkbaar.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:59:58 #147
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65604504
Ik had gewoon niet verwacht dat hij in de basis stond, is dat vreemd ofzo?
pi_65604527
hmm.... Schilder als linksback als dat maar goed gaat.
pi_65604549
Anita
pi_65604559
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:59 schreef MaxC het volgende:
Anita?

Volgens mij heeft Van Basten wat tegen Silva
Wat heeft de aanwezigheid van Anita te maken met de reserveplek van Silva?
Of bedoel je dat niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')