quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:49 schreef Cheiron het volgende:
Alles kan nog. Ook dat Twente 1e of 2e wordt. Als ik helemaal eerlijk moet zijn; ik vind het voetbal er een stuk meer solide uitzien dan dat van Ajax op het moment.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:29 schreef Geweldenaar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er ook Ajacieden zijn die wel realistisch over voetbal kunnen praten. Twente is niet alleen verdedigend meer solide dan Ajax, maar heeft ook een beter middenveld en aanvallers die altijd en overal kunnen scoren.
Zouden we soms wel kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een gezamenlijk gebed voor de wedstrijd?
Het gaat er niet om wie de beste verdediging, middenveld of aanval heeft. Het gaat er om wie het beste team heeft en wie het meest op elkaar ingespeeld is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:30 schreef Rumille het volgende:
[..]Twente heeft misschien een betere verdediging, maar Ajax (mits alle spelers fit) naar mijn weten nog altijd een beter middenveld en ZEKER een betere aanval.
Zou moeten zijn. Urby lijkt me dat niet. Ik ben dan ook geen fan van Urby, en zie hem het liefst op de tribune.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:35 schreef N.i.c.k het volgende:
Urby op 10, ik hoop dat Marco het een keer wil proberen. Voor een 10 zou hij toch goed in de omschakeling moeten zijn en dus vrij risiconeutraal.
Ik reageer op zijn post en hij heeft het over de 3 linies.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie de beste verdediging, middenveld of aanval heeft. Het gaat er om wie het beste team heeft en wie het meest op elkaar ingespeeld is.
mmmwwaahh scheelt maar 1 punt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:30 schreef Rumille het volgende:
[..]Twente heeft misschien een betere verdediging, maar Ajax (mits alle spelers fit) naar mijn weten nog altijd een beter middenveld en ZEKER een betere aanval.
quote:Leonardo krijgt een aanbieding 'vol waardering'
Panathinaikos-trainer Henk ten Cate heeft het aantrekken van Leonardo tijdens de huidige transferperiode definitief uit zijn hoofd gezet. De voormalig Ajax-trainer hoopt de Braziliaan nu komende zomer te verwelkomen.
"Leo kan voor drie jaar tekenen", zegt Ten Cate tegenover De Telegraaf. "En uit dat voorstel spreekt veel waardering. Er ligt een heel mooi contract voor hem klaar."
Dat de voormalig speler van Feyenoord en NAC Breda niet tijdens de winterstop al naar Griekenland vertrekt heeft niet alleen met de koppigheid van Ajax te maken, zo geeft Ten Cate aan. "We mogen maar vijf spelers van buiten de EU. En daar zitten we al aan. Leonardo denkt na over ons aanbod."
De 25-jarige Leonardo, bezig aan zijn derde seizoen in dienst van de Amsterdammers, is onder trainer Marco van Basten bankzitter. De voormalig bondscoach wil Leonardo in de winterstop niet laten gaan, maar door een aflopend contract kan de aanvaller zelf kiezen wat hij komende zomer doet.
Dan mogen ze hem wel eens een nieuw contract geven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
HtC moet eens kappen zo te trekken aan Leo![]()
Leo is in mijn ogen een ideale 12e man.
Inderdaad, lekker met die andere 48000 mee laten zingen op te tribunequote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
HtC moet eens kappen zo te trekken aan Leo![]()
Leo is in mijn ogen een ideale 12e man.
Rijden er ook geen bussen dan tussen Utrecht en A'dam?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef denthemen het volgende:
Vanavond is het uitverkocht toch? Zullen wel veel lege plaatsen zijn ivm het treinverkeer
Er werden toch treinen ingezet die via een omweg direct tussen Amsterdam en Utrecht rijden?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef denthemen het volgende:
Vanavond is het uitverkocht toch? Zullen wel veel lege plaatsen zijn ivm het treinverkeer
Is idd uitverkochtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef denthemen het volgende:
Dat moet toch ook gewoon een keer gebeuren. Denk niet dat ze het voor een competitiewedstrijd van Ajax uit moeten stellenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:15 schreef RayMania het volgende:
Hopen op een sfeertje à la FC Groningen, FC Utrecht (beker) of PSV.
Belachelijk dat er geen treinen rijden op zo'n belangrijk traject.
Verkapte ik-ben-vandaag-in-Amsterdam-geweest postquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow is vanavond wedstrijd. Was vanochtend nog weinig van te merken.
Ben errug benieuwd naar het spel vanavond. Hopelijk een goaltje of twee van Dario en de nul houden. Dan ben ik meer dan tevreden.quote:Eerste user generated reclamebord een feit
Gefeliciteerd Cesar Millan, jouw tekst "Nu je hier toch zit, word lid" siert vanavond tijdens de wedstrijd Ajax-Heerenveen de reclameborden langs het veld. In stijlloos roze welteverstaan. Ja, onze oproep een wervende tekst te bedenken om de aanwezigen in de Amsterdam Arena ertoe te bewegen lid te worden van PowNed is niet onopgemerkt gebleven. Maar liefst 2460 inzendingen kregen we binnen. En wat een kwaliteit! Probleem was echter wel dat wij woensdagavond al Ajax op de lijn hadden. Waar jullie inzenders in hemelsnaam mee bezig waren. Dat wij dit allemaal maar toe lieten en waarom wij niet gewoon zelf een tekst aan konden leveren? Welnu, wij zijn GeenStijl. En met wij bedoelen we niet alleen de redactie, maar ook het stijlloze leger. En dus zijn we vanavond getuige van het eerste user generated reclamebord langs de voetbalvelden. Of zeg maar gerust twee user generated reclameborden, want ook de variant "Zet Hilversum buitenspel" draait vanavond mee in de reclamecarrousel. Geestelijk vader hiervan is Narrator, die als eerste deze tekst inklopte. Eervolle vermeldingen zijn er te over, zie hiervoor de lees verder. Het overgrote deel hiervan kwam echter niet door de censuurcommissie van Ajax. Daarom proberen we voor volgende week de borden te bemachtigen bij Feyenoord. Kan nooit veel kosten...
Nee verkapte ik-ben-vandaag-op-de-Toekomst-geweest-post. Nog stoerderquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:27 schreef denthemen het volgende:
Verkapte ik-ben-vandaag-in-Amsterdam-geweest post
Stiekem blijf je ajaxfan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee verkapte ik-ben-vandaag-op-de-Toekomst-geweest-post. Nog stoerder
+ een ontketende Sulejmaniquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond overigens ook twee reclameborden van GeenStijl rondom het veld.
[..]
Ben errug benieuwd naar het spel vanavond. Hopelijk een goaltje of twee van Dario en de nul houden. Dan ben ik meer dan tevreden.
oehh Held!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vaker op de toekomst geweest dan de gemiddelde zichzelf ajaxfan noemende user hier
Moet ik als fan verplicht naar de toekomst ofzo? Wazige opmerking van onze terrorboy weerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vaker op de toekomst geweest dan de gemiddelde zichzelf ajaxfan noemende user hier
Wat heeft de aanwezigheid van Anita te maken met de reserveplek van Silva?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:59 schreef MaxC het volgende:
Anita?![]()
Volgens mij heeft Van Basten wat tegen Silva
Wacht maar hoe het gaat lopen hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:02 schreef Starzky het volgende:
Anita eruit voor Lindgren
Oleguer erin voor Schilder, en dan Vermaelen op lb
waar is MvB mee bezig
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Luque al gescoord na 3 minuten voor Malaga, terughalen?
Schijnbaar.quote:
En hij is niet eens een Griekquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben inmiddels een groot fan van Dario aan het worden..
? Kwam af en toe goed opkomen hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:37 schreef Nashje het volgende:
Schilder speelt toch weer redelijk sterk. Mooi om te zien. Alleen moet ie meer mee opkomen.
Super licht, deed ook bijna niksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:52 schreef VoreG het volgende:
Wat een ontzettend stomme overtreding van Vermaelen zeg...
Je moet gewoon 0 risico nemen bij zoiets en hij loopt gewoon tegen Beerens aan van achteren. Moeilijk om je balans te houden als je zo geraakt wordt. 100% terecht rode kaart, helaas.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:58 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Super licht, deed ook bijna niks
quote:
Gelul, Luinge heeft er niets mee te maken...quote:
quote:
ja kom nu even je gelijk halen, kneusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet niet waarom iedereen zo fucking positief deed over deze wedstrijd, maar ook deze ga je gewoon verliezen waardoor het einde kampioenschap is. Goed bezig jongens
Neequote:
Dat zou een stunt zijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |