Ja!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:33 schreef gers het volgende:
[..]
voor de rijdende rechter lijkt me helemaal tof
Hij heeft mijn reacties verwijderdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ging die uit de OP krabbelenmaar hij zegt niets terug
!
Je bent ook geen kakkiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
!
Je moet een 15 jarige snotneus met een businessclub ook niet al te serieus nemen hoor BTquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
!
Jij vond Hyves toch:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ik zie een d/t-foutquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:46 schreef reetveter het volgende:
http://bernardvaalst.hyves.nl/blog/19057632/My_Citates/Dh3V/
MAHAHAHAHHA![]()
![]()
Ik heb er al op gerageerdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
Daan (150)
today, 16:31
Echt grappig, op FOK forum en hier denken ze dat jie 15 bent. Ze verwisselen jou leeftijd met de mijne xD
Wat een apen
Mijne niet, maar hij zegt gewoon nietsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij heeft mijn reacties verwijderd
Ik wilde 'm hosselenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet een 15 jarige snotneus met een businessclub ook niet al te serieus nemen hoor BT
De meeste hyves groepen wel ja, hyves zelf is nog best oké.quote:
Ik wilde je bijna als vriendje toevoegenquote:
Ik ga niet mijzelf als avater doenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wilde je bijna als vriendje toevoegen
Maar toen zag ik dat je een ajax vlag als avatar hebt!
Oogbalkanker, ik lach me doodquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:51 schreef Florian_ het volgende:
Joey (429)
today, 16:47
He Daan heb je oogbalkanker ofzo? Als deze knul hier op hyves bij de leeftijd 15 heeft staan, en eruitziet als een snotneus van 15, gaan wij er inderdaad vanuit dat deze knul 15 is.
Bron: Leeftijd: 15
RV
Hoe zie je dat dan? Hij heeft alles toch op privé gezetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:51 schreef reetveter het volgende:
Wat heeft die 'Daan' trouwens een kankerlelijke vriendin
Waar staat z'n vriendin dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:51 schreef reetveter het volgende:
Wat heeft die 'Daan' trouwens een kankerlelijke vriendin
Schijt irritantquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
Wel props voor het liedje op z'n profiel trouwens
In juiste context!quote:
quote:
Ik snap er geen zak meer van. Ik ga ff wandelingetje maken of zo.quote:
WAT?????quote:
Moet je maar hetero zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef Fascination het volgende:
Oh en waar heb je me een waarschuwing voor gegeven dan Adelante? Voor LAPOhunting, doe ik dat nu? NEE.
quote:
Nou, het meisje dat mij het meeste pestte vond ik echt niet leuk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
De jongens en meisjes die elkaar op de basisschool het hardste aan het plagen waren vonden elkaar altijd stiekem leuk. Volgens mij is dat bij jullie ook zo: tijd voor een sexdate
Moet je naar DH?quote:
Haha euh, dankjewelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:09 schreef CylonNL het volgende:
Die jongetjes zijn wel vermakelijk, foto's van de auto's van een ander maken en dan er bijzetten dat je diegene wel kent..
On a side note: je hebt mooie ogen BT!
Ja, maar ik bel maar af denk ikquote:
www.traphic.nlquote:
Gezien op de Hyves van mijn vrind Bernard.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha euh, dankjewel![]()
hoe kom je daar zo bij?
Ahquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:14 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Gezien op de Hyves van mijn vrind Bernard.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahja ik vind mn gephotoshopte ogen daar ook prachtig
Als dat een vent blijkt te zijn ga ik heel hard lachen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:01 schreef CylonNL het volgende:
is adelante trouwens een kerel of een vrouw?
Edit; wat een dictatuur hier..![]()
Wat betekenen die twee vingertjes zo in de luchtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahja ik vind mn gephotoshopte ogen daar ook prachtig
Adelante is toch ook een man?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als dat een vent blijkt te zijn ga ik heel hard lachen.
Nee ik zie er van nature zo uitquote:
Que?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat betekenen die twee vingertjes zo in de lucht? Altijd al afgevraagd.
Nee toch? Ik had altijd het idee (gedragingen op 't forum etc) dat het een vrouw was hoor.quote:
Mijn droom weg..vanished..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik zie er van nature zo uit![]()
![]()
[..]
Que?
Dat zei hij zelf overigens.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, ik had ook m'n twijfels over deze kwestie, maar het is er een met een lul.
Die nerd met wie ik naar Bloc Party zou gaan kan ineens niet meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, ik had ook m'n twijfels over deze kwestie, maar het is er een met een lul.
Hahaha sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:21 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Mijn droom weg..vanished..
God probeer nou eens een complimentje aan te nemen, met vrouwen is het ook nooit goed!![]()
' Je ziet er leuk uit met dat truitje ' ' Ja, t is eigenlijk nog veel te krap voor me '
Ik heb geen geld.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die nerd met wie ik naar Bloc Party zou gaan kan ineens niet meer.Wat een giller he.
Ja maar dat is ie toch ook? Ik ging er altijd vanuit dat het een vrouw was, blijkbaar heb ik 't mis.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Nou, ik ben er altijd van uitgegaan dat Adelante een man was
Klopt, maar ik ben een waardeloze hond zonder werk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh das kut. Je zou met je zus gaan anders toch?
Ik weet heul niet of ik nog wel zin heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:33 schreef CylonNL het volgende:
Bloc Party! Flux![]()
Er is vast wel iemand anders die met je mee wil.
het is friet gij vuile proleetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd dat je moet gapen van honger?
Kenker ik ga patat halen doei.
PATATquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoutuh kutnewbie of moet ik mijn homies erbij gaan halenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Proleet
Bernard van die kakkerhyves heeft zo te zien ook een account gemaakt. Welkom
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
zoutuh kutnewbie of moet ik mijn homies erbij gaan halen
alle bazen gaan naar de 1ste divisie kijken vandaag , vrijdags is het hier altijd stilquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De sfeer zit er goed in hier
FC OSS/FC LIMBURG HOOLIGANS!!1111quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
alle bazen gaan naar de 1ste divisie kijken vandaag , vrijdags is het hier altijd stil
nooit fc limburgquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
FC OSS/FC LIMBURG HOOLIGANS!!1111
Fortuna.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
nooit fc limburg![]()
het is fsc hoolies
krijgen jullie weer een rustige avond hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:26 schreef Adelante het volgende:
Och is dat weer vanavond, de Jupiler League
Het is de laatste tijd sowieso rustiger, ik vraag me af wie er nog allemaal geband zijn of dat het beleid nu beter werkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
krijgen jullie weer een rustige avond he
Bloc Party!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die nerd met wie ik naar Bloc Party zou gaan kan ineens niet meer.Wat een giller he.
Kom je voor de jaarwisseling nog een keer op msnquote:
Had je een roze macbook sleeve?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb het idee dat ik mannen aantrek.(NEEE NIET AFTREK!
)
Vandaag noemde een man me lekker ding en een andere man schat.
En in de trein ging iemand met z'n iPhone een foto van me maken, maar dat kan ook zijn omdat ik zat te pimpen met m'n MacBook en House in 720p.
Ik heb tegenwoordig Adium.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom je voor de jaarwisseling nog een keer op msn?
Hahaha, jamquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb het idee dat ik mannen aantrek.
Vandaag noemde een man me lekker ding en een andere man schat.
En in de trein ging iemand met z'n iPhone een foto van me maken, maar dat kan ook zijn omdat ik zat te pimpen met m'n MacBook en House in 720p.
Nee, zo'n black suit van fabrix.quote:
Misschien was het een fokker die mij herkende.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, jam.
Ik denk dat diegene een foto van jou maakte.
Whut?quote:
quote:
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihi, daar is mijn username van. En ik heb ze vorig jaar al live gezien.
Kom gewoon eens online danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Maar ik kan alleen geen offline berichten versturen.
SAquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihi, daar is mijn username van. En ik heb ze vorig jaar al live gezien.
Hmm, misschien wordt er dan zometeen wel een "Kijk deze mongool House kijken in de trein" topic geopend hier op fokquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Zotheid het volgende:
En hele amateurvoetbal ligt eruitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:03 schreef bloodysunday het volgende:
Best veel wedstrijden in de Jupiler league afgelast zeg
GUFELICIFLAPSTOART.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Ik helemaal blij dat ik bijna af mag rijden en niemand reageert erop.
Ja sorry, ik kom net pas binnen vallen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Ik helemaal blij dat ik bijna af mag rijden en niemand reageert erop.
Verkapt ik speel tegen agovv postquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:02 schreef reetveter het volgende:
Kut AGOVVWaarom kunnen ze nou niet gewoon de wedstrijden door laten gaan
Ook alles voor zondag al?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
En hele amateurvoetbal ligt eruit
Ook oefenwedstrijden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
En hele amateurvoetbal ligt eruit
Niet dat ik in 1x ga slagen ofzo, maargoed. En ik heb ook al een leuke auto gevonden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kom net pas binnen vallen!
Maar dat is goed nieuws.
Als je daar een ongeluk mee krijgt...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet dat ik in 1x ga slagen ofzo, maargoed. En ik heb ook al een leuke auto gevonden.
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=152880760&o_id=5690218&p_type_lijst=RL
Check die sjieke bekleding.
Kennie da betale dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet dat ik in 1x ga slagen ofzo, maargoed. En ik heb ook al een leuke auto gevonden.
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=152880760&o_id=5690218&p_type_lijst=RL
Check die sjieke bekleding.
Mijn moeder had vroeger een mini, en ze zei zo van ja als je dan een vrachtwagen inhaalt zie je alleen banden..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je daar een ongeluk mee krijgt...
Je kunt beter zo'n toffe mafiamercedes nemen
Ik heb een VW Golf
Ja, maar dat doe ik niet. Wil er eigenlijk niet zoveel aan uitgeven, als ik er al eentje koop.quote:
Coopers zijn geinige auto's, maar wat prijs/kwaliteit verhouding betreft:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik niet. Wil er eigenlijk niet zoveel aan uitgeven, als ik er al eentje koop.
1993quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn moeder had vroeger een mini, en ze zei zo van ja als je dan een vrachtwagen inhaalt zie je alleen banden..!
Tof! Ik les in een VW golf, maar ik vind die oudere versie fijner rijden dan waar ik in rijd.Wat voor 1 heb jij dan? Welk jaar?
Inderdaad. En zoals Florian_ ook al zei, daar wil je geen ongeluk in krijgen..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Coopers zijn geinige auto's, maar wat prijs/kwaliteit verhouding betreft:
Kun je net zo goed een Suzuki Alto of Peugeot 106 doen.
Denk 't wel, hij heeft zelfs 6 versnellingen he!!!1quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
1993
Maar zo'n mini..Als je dan op de snelweg rijdt ben je echt een speelgoedauto joh. Kan dat ding wel 120?
En een achteruit neem ik aan? Alhoewel, je tilt zo'n mini met hetzelfde gemak op en douw je hem in je binnenzak.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Denk 't wel, hij heeft zelfs 6 versnellingen he!!!1
Dieseltje, is niet goed voor de portemonnee van de gemiddelde 19-jarigequote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=152880760&o_id=5803990&p_type_lijst=RL
Die vind ik bv ook wel leuk.
Ik studeer journalistiekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:33 schreef Florian_ het volgende:
Een mooie auto koop je maar als iets ouder bent
Nee daar ben ik nu ook achter. Papa zei dat ik het beste een benzine kon kopen met minder dan 100.000 km gereden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dieseltje, is niet goed voor de portemonnee van de gemiddelde 19-jarige
De ferrari enzo heeft wel wat vind ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nu ook achter. Papa zei dat ik het beste een benzine kon kopen met minder dan 100.000 km gereden.Mmm, iemand suggesties? Ik vind die nieuwe Fiat 500 ook zo leuk.
Inderdaad. Benzine ligt goedkoper in de wegenbelasting maar Dieselmotors kunnen meer kilometers aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nu ook achter. Papa zei dat ik het beste een benzine kon kopen met minder dan 100.000 km gereden.Mmm, iemand suggesties? Ik vind die nieuwe Fiat 500 ook zo leuk.
DIej k0szT SupAh FeEwl d0eK0es mAnn!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
De ferrari enzo heeft wel wat vind ik.
Een echte loverboy heeft daar genoeg geld voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
DIej k0szT SupAh FeEwl d0eK0es mAnn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ik ga sparen voor een Fiat 500, ik ben eruit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Inderdaad. Benzine ligt goedkoper in de wegenbelasting maar Dieselmotors kunnen meer kilometers aan.
Een VW Golf Mk 2 is absoluut een goede keuze, zijn er enorm veel van dus kan je ook makkelijker aan losse onderdelen enzo komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In België krijg je die gratis bij een pak dubbelfris.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga sparen voor een Fiat 500, ik ben eruit.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]Die "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." maakt het twijfelachtig.
Waar doe je ergens journalistiek?
Oke:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die "" maakt het twijfelachtig.
Waar doe je ergens journalistiek?
Had ik jouw leven maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef reetveter het volgende:
Vudommeu, ze zijn hier nu al aan het mexicanen
EDE. Ben je gristelijk?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oke:
Ja het is mijn eerste account.
Ik studeer journalistiek in Ede.
okquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef reetveter het volgende:
Vudommeu, ze zijn hier nu al aan het mexicanen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:03 schreef reetveter het volgende:
pietje wordt 5 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een fietsje te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn fiets
pietje wordt 6 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een voetbal te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn voetbal
pietje wordt 7 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een trainingspak te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn traininspak
pietje wordt 8 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een televisie voor op zijn kamertje te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn televisie voor op zijn kamer
pietje wordt 9 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een echte schoolagenda te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn schoolagenda
pietje wordt 10 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een brandweerauto te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn brandweerauto
pietje wordt 11 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een racebaan te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn racebaan
pietje wordt 12 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een regenpak te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn regenpak
pietje wordt 13 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een nieuwe fiets te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn fiets
pietje wordt 14 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een hond te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn nieuwe huisdier: de hond
pietje wordt 15 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een duikcursus te geven, hij vraagt nu al lang om dat pak vandaar
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn cursus
pietje wordt 16 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een roze duikerspak te geven
pietje is erg blij en gaat meteen op pad om te duiken. Hij kleed zich om en maakt een fantastische duik. Hij komt boven en ziet 2 belgen in een bootje zitten. Vraagt de ene aan de ander: mag ik in het midden zitten ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
er wordt wat afgebogen hierquote:
Ik wist dat die vraag zou komenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
EDE. Ben je gristelijk?![]()
Das hier wel vlakbij trouwens.
Oh en iemand die ik ken doet het ook daar, misschien ken je haar wel!1!!11
Ik zei het in de SCquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:13 schreef Silentalarm het volgende:
Het viel me trouwens op dat iederen kb een attention whore vond, en toen ze de sc binnenkwam werd iedereen bar stil.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
Ik heb nog niet zon zin an bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo bier drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krentenbol, de krent.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef Smart_ass het volgende:
Wie is kb?
Ja oke, het blijkt inderdaad wel een goede opleiding te zijn. Dat meisje dat ik ken deed het eerst in Utrecht, maar je hebt bepaalde afstudeerrichtingen waar de kans dat je er bij zit heel klein is ofzo, en daarom is ze naar Ede gegaan. Ze heet Vivianne trouwens en is tweedejaars.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik wist dat die vraag zou komen![]()
Nee ben niet christelijk. Net zoals de meerderheid van de opleiding journalistiek ben ik er meer voor de kwaliteit.
Jij komt dan uit Arnhem, Wageningen?
Wat studeert die iemand dan?
ok. heb je nog even.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zeker. Morgen 6:45 op, want moet van 7:30 tot 18:00 werken, waarschijnlijk tot 19:00
jamaar niet maar toen kb kwam praten zeiden ineens mensen dat het een grapje was, of zeiden er niks meer over.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja oke, het blijkt inderdaad wel een goede opleiding te zijn. Dat meisje dat ik ken deed het eerst in Utrecht, maar je hebt bepaalde afstudeerrichtingen waar de kans dat je er bij zit heel klein is ofzo, en daarom is ze naar Ede gegaan. Ze heet Vivianne trouwens en is tweedejaars.
Ik woon in Rhenen.Maar zit jij in Ede op kamers of woon je er gewoon (in de buurt)?
Ik heb het er ook niet zo op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
Ik vind krentenbol een kut usert. arrogant en verwaant nest.
ze is 19 en denkt gelijk dat ze de hele wereld aankan enzulks, en dan gaat ze opmerkingen maken als waarom denk je toch dat ik aandacht van je wil
Dat was met die meet ook zo.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jamaar niet maar toen kb kwam praten zeiden ineens mensen dat het een grapje was, of zeiden er niks meer over.ik weet niet meer wie dat waren btw. Maar ik vond het een beetje over komen als scheinheilige kb retelikkers die alleen iets durfen te zeggen als ze het neit ziet.
ik buig alweeer voor je miver. geniale uitspraak.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:21 schreef MiVer het volgende:
een bol zonder karakter
is een laf broodje
latur.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mensen,
Ik ga een lekker koud pilsje naar binnen tikken.
Doei
Ohh tof. Ben jij zelf ook tweedejaars dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja Vivianne ken ik wel!!!
Woon zelf in Wageningen
dat is altijd zo. Maar tegen meisjes in gaan is natuurlijk engquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat was met die meet ook zo.Eerst vond iedereen dat Hoi_Piepeloi zich er niet zoveel mee moest bemoeien omdat ze ineens alles ging regelen enzo, terwijl het een KLB meet is, en later zei ook iedereen dat het niet meer uitmaakte enzo.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:21 schreef MiVer het volgende:
een bol zonder karakter
is een laf broodje
Nou ik vond dat ook. Ineens ging zij het allemaal wel regelen, en allemaal ONZ mensen komen, en daar mag je niets van zeggen omdat zij ook gewoon mogen komen en omdat je geen onderscheid mag maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat is altijd zo. Maar tegen meisjes in gaan is natuurlijk eng
Ik vind ook dat je dat gewoon moet zeggen hoor. Ik vroeg ook aan kb of zij niet die attention whore was, en toen kreeg ik gelijk de wind van vorenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou ik vond dat ook. Ineens ging zij het allemaal wel regelen, en allemaal ONZ mensen komen, en daar mag je niets van zeggen omdat zij ook gewoon mogen komen en omdat je geen onderscheid mag maken.Ga toch weg ofzo.
Ik heb nu al zin om er een vanavond op de bek te meppenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die kleding vind ik wel mennus tof
YES, ik mag morgen gelukkig de Ferrari van m'n vader mee naar mijn polowedstrijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin om er een vanavond op de bek te meppen![]()
En dat kan, in ons aller Raalte
Ik zou Techniek en Maatschappij gaan doen.quote:
Klopt. ':')quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klinkt allemaal best wel saai.
Kijken naar een wedstrijd van PSV is ook saai.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klinkt allemaal best wel saai.
Volgens mij is het super moeilijk om met zulke studies een baan te vinden. Vooral de eerste paar.quote:
Wordt gewoon elektroman, kan je de hele dag lekker je stekker in stopcontacten stekenquote:
Waarom zit je in een café op fok?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Godver wat voel ik me kut, ik ben gewoon gerickrolled in een café
Vertelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ben al weer thuisquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarom zit je in een café op fok?
er is een schreeuwend tekort aan hoog opgeleide techniciquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij is het super moeilijk om met zulke studies een baan te vinden. Vooral de eerste paar.
In hun playlist hadden ze Rick Asthley ingepleurd en dat hoorde ik toen, toen voelde ik me zo kut hé!quote:
Fail, je had tot diep in de nacht moeten zuipen en verschillende vrouwen lastig vallen met je penis.quote:
Ooohh dus je was heul niet echt gerickroll'd!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:10 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
In hun playlist hadden ze Rick Asthley ingepleurd en dat hoorde ik toen, toen voelde ik me zo kut hé!
Ohh echt? Ik zag laatst iemand zeggen dat ie erg spijt had van z'n natuurkunde studie omdat het zo moeilijk was een baan te vinden. Maar ach, ik weet het ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
er is een schreeuwend tekort aan hoog opgeleide technici
WTF, als je in een café zit en ze komen met die rommel aan is dat dus gewoon een rickroll.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ooohh dus je was heul niet echt gerickroll'd!
Gewoon doen wat je leuk vindt!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohh echt? Ik zag laatst iemand zeggen dat ie erg spijt had van z'n natuurkunde studie omdat het zo moeilijk was een baan te vinden. Maar ach, ik weet het ook allemaal niet.
Waarom zit je te Fok!ken in een café ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Nee, ik kwam even gedag zeggen en om te eten. Bier drinken zat er niet in, want moest nog weer 20km terug op de bassie-en-adriaan scooter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Fail, je had tot diep in de nacht moeten zuipen en verschillende vrouwen lastig vallen met je penis.
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF, als je in een café zit en ze komen met die rommel aan is dat dus gewoon een rickroll.
Best een topic waard.
Verstandig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, ik kwam even gedag zeggen en om te eten. Bier drinken zat er niet in, want moest nog weer 20km terug op de bassie-en-adriaan scooter.
Dus je gaat 20 kilometer daarheen helemaal alleen om eventjes hoi te zeggen ? kon je dan niet beter gewoon blijvenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, ik kwam even gedag zeggen en om te eten. Bier drinken zat er niet in, want moest nog weer 20km terug op de bassie-en-adriaan scooter.
Hoe goed is je wiskunde?quote:
Ben er ook een paar uur gebleven, het was eigenlijk meer om te lunchen hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus je gaat 20 kilometer daarheen helemaal alleen om eventjes hoi te zeggen ? kon je dan niet beter gewoon blijven
Waren er lekkere wijven aanwezig?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ben er ook een paar uur gebleven, het was eigenlijk meer om te lunchen hoor
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waren er lekkere wijven aanwezig?
quote:
Je moet vanavond Pauw en Witteman kijken, gaat het over Van Bommel schoenen. Of was jij dat niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Doe gewoon ook MBO, PK. Veel leuke opleidingen meng![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn Florian_ en Zotheidquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moet vanavond Pauw en Witteman kijken, gaat het over Van Bommel schoenen. Of was jij dat niet?
Dus je was 's avonds vertrokken en je kwam pas tegen de middag daar aan, bij lunch-tijd ? hoe langzaam doe jij wel niet over 20 kilometerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ben er ook een paar uur gebleven, het was eigenlijk meer om te lunchen hoor
23 uur NED1quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zijn Florian_ en ZotheidAlhoewel ik het ook wel interessant vind.
Hoelaat begint het?
17:00 was ik daar, 22:00 was ik weer thuisquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus je was 's avonds vertrokken en je kwam pas tegen de middag daar aan, bij lunch-tijd ? hoe langzaam doe jij wel niet over 20 kilometer!!
Alles is al naar bedquote:
Denk dat je lang kan wachtenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een levering.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Denk dat je lang kan wachten![]()
Ben zoekende, maar heb niks op m'n PC staan
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
Bio. Gebruiken voor andere doeleinden stellen we niet op prijs.
Kloten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Op wat voor doeleinden doel je?
Moek serieus een open deur intrappen?quote:
Foto van open deur:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moek serieus een open deur intrappen?
Net een serie nachtdiensten gehad incluis een griep die nog steeds ergens zit. Geen idee waar, maar hij is wat irritantquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Fokken? Wel bij mijn ouders thuis nu.
Wat doet Bio thuis?
Bio, het is net 15 minuten nacht, dat klinkt onmogelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Net een serie nachtdiensten gehad incluis een griep die nog steeds ergens zit. Geen idee waar, maar hij is wat irritant
Wattan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bio, het is net 15 minuten nacht, dat klinkt onmogelijk.
heb je wat tegen groep 8tersquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom zijn in zoetahmeer al om 10 uur alle kroegen vol?
Wat zijn sommige groep-achters toch vreselijk druk.
wat deed jij er dan om 22 uur?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom zijn in zoetahmeer al om 10 uur alle kroegen vol?
Wat zijn sommige groep-achters toch vreselijk druk.
Tot afgelopen nacht. Ritme kapot, Bio ziek icm brak ritme, Bio geen bierquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Serie nachtdiensten draaien terwijl het net 15 minuten nacht is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |