Een verzameling accountmanagers bij elkaar die aan ouderwetse liefdadigheid doen. Dat zijn vaak dezelfde mensen die bij het stemmen de armeren even vergeten. Tenminste nu spreek ik uit eigen omgeving.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als je bij de Rotary wilt moet je wel degelijk iets bereikt hebben (lees: qua carriere).
Ben bang van welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kenker zeg. Menen die gasten het nou écht serieus?
Nouja als je hard werkt en je ziet dat de staat 50% van je vermogen afsnoept in de vorm van belasting lijkt het me dat je voor de politieke partijen kiest die daar niet nog meer van willen maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een verzameling accountmanagers bij elkaar die aan ouderwetse liefdadigheid doen. Dat zijn vaak dezelfde mensen die bij het stemmen de armeren even vergeten. Tenminste nu spreek ik uit eigen omgeving.
Mang, en dát is dan de toekomst van ons land.quote:
joe go underkoffer en provide us wit zhe informationequote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:08 schreef Razorback het volgende:
Iemand al lid kunnen worden van The Royal Business Sadness Club.
http://www.trbc.hyves.nl/
Ik ga zo is een poging wagen
Rotaryclubs zijn er om de minder bedeelden te helpen he. Het zijn liefdadigsheidsorganisaties, althans daar schermen ze mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja als je hard werkt en je ziet dat de staat 50% van je vermogen afsnoept in de vorm van belasting lijkt het me dat je voor de politieke partijen kiest die daar niet nog meer van willen maken.
Een typo bij het elitaire volk!quote:Wij onderscheiden ons op het gebied van commercialiteit, daarom wordt u eerst grondig gechekt via profiel informatie en misschien een intake gesprek bij twijfel.
Hij is z'n woordenboek kwijt. Nu weet hij geen moeilijke woorden meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:38 schreef reetveter het volgende:
Beantwoorden Doorsturen Verwijderen Bewaren SpamType: Privé berichten
2009-01-30 19:49:47
Bernard www.trbc.hyves.nl Titel: Vraagje,
Aan: joeyy7
Ik weet niet of jij je zelf al eens hebt laten cheken maar het is wel kk handig?
Nu klinkt die opeens helemaal niet zo elitair meer.
Jij hebt echt een slechte invloed op dat jochie.. Tut tut.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:38 schreef reetveter het volgende:
Ik weet niet of jij je zelf al eens hebt laten cheken maar het is wel kk handig?
eigenlijk zijn ze gewoon van die communistische knakkers.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:38 schreef reetveter het volgende:
Waar lult die josti eigenlijk de hele tijd over?quote:Herr B.W. (259)
gisteren, 22:43
Chloroform, eerst de vloeistof op een doek doen, doe doek voor de mond en voor de neusgaten, en je slachtoffer valt bewusteloos, houd je slachtoffer wel goed vast, want het duurt een paar seconden voordat ze uit hun bewustzijn raken.
btw. Ether heeft het zelfde effect
Ja viel mij inderdaad ook al op. Hij had het eerder over toxicologie, wellicht dat ie dat studeert/interesse erin heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:50 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Waar lult die josti eigenlijk de hele tijd over?
Hij is 12, en heeft dus ook de belevingswereld van een twaalfjarige. Dat gecombineerd met de sociale vermogens van een geestelijk gehandicapt negerkindje levert dit soort dingen op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja viel mij inderdaad ook al op. Hij had het eerder over toxicologie, wellicht dat ie dat studeert/interesse erin heeft.
De stumpert
Leg de grap even uit, ik snap hem niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:50 schreef Razorback het volgende:
Joey, weetje wat hard gaat jou moeder op een brandende ajax vlag.
Maak een foto van jezelf met een zelfingenomen blik. Bloesje in je broek met een bruine leren riem. En je bent klaas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:09 schreef Razorback het volgende:
"daarom wordt u eerst grondig gechekt via profiel informatie en misschien een intake gesprek bij twijfel."
Daar wachten we dus maar op
De_Ananas kende hem toch ook ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja viel mij inderdaad ook al op. Hij had het eerder over toxicologie, wellicht dat ie dat studeert/interesse erin heeft.
De stumpert
Vanwaar jou ontzettend grappige humorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:09 schreef Razorback het volgende:
"daarom wordt u eerst grondig gechekt via profiel informatie en misschien een intake gesprek bij twijfel."
Daar wachten we dus maar op
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vanwaar jou ontzettend grappige humor![]()
![]()
![]()
![]()
???
?
Het is geen grapquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Leg de grap even uit, ik snap hem niet?
ooooh, ik dacht dat je dat tegen mij zeiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:20 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het is geen grap
Maar hij is wel origineel met zijn "je moeder op een brandende ajax vlag"
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
ooooh, ik dacht dat je dat tegen mij zeiI apologize
.
Ja maar de ene deed je wel " " om heen en de andere nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:30 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zal er de volgende keer wel zo een mooi grijs blok omheen zetten voor de duidelijkheid
quote:schreef
Bernard www.trbc.hyves.nl (215) het volgende:
Dan is jou vader wel erg druk&goed want Dhr.Moskovich heeft ook geen chauffeur ;-) (Zoals elk advocaat waar ik contact mee heb en dat zijn er redelijk veel)
I love it to drive, bussy or not.
quote:schreef
Bernard www.trbc.hyves.nl (215) het volgende:
Een Phantom is een blokbeton, + slecht voor seksueel gedrag op de achterbank :-( dat zijn dus 2 cruciale minpunten;-)
Ik houd het wel bij mijn Porsche... stoelen naar achter en gaan...
M.v.G. v. Aalst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |