quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:28 schreef Handar het volgende:
En hij is oprichter van de Miljonair Magazine hyve
http://miljonairmagazine.hyves.nl/
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud voor dit soort grapjes beste Joop. Hoe is het met je trouwens?
*proest*quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef neen het volgende:
"haha, ik schep niet graag op, en ik praat ook niet graag over wat mijn vader verdient en ik vind het eigenlijk wel een privé kwestie, ik moet meestal keihard lachen om van die snotjochies die zitten op te scheppen over hun vader. Dan kan je jezelf geen Elitair iemand noemen, het is namelijk heel onbeschoft om daar over te praten. "
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef afcajos het volgende:
Komop jongens, allemaal op de niet-ok knop rammen!
Ja dat komt omdat ze heel slim zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:20 schreef reetveter het volgende:
Oh en ze zijn achter dit topic gekomen zag ik al
Bij die duitse bierchick accquote:KnuffelBeertje(a) (337)
12 nov, 15:51
Mag ik je msn?
Uiteraadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:22 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ze heel slim zijn
Maar hij heeft wel een hoop nullen achter de komma op zijn bankrekening.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:27 schreef Kontiki het volgende:
En wat een spelfouten maken ze ook. Elitair lopen doen, maar met dat taalniveau haal je de VMBO niet eens.
Staat ie al zover in het rood dan ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een hoop nullen achter de komma op zijn bankrekening.
Hij zat bij mij op schoolquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
Bernard heeft mij zojuist getipt over opmerkingen op een forum over mijn afbeelding en ook werd deze hyves genoemd, daarvan hebben zij die afbeelding ook, een zo'n gast beweert dat ik bij hem in de straat heb gewoond, wat dus onmogelijk is, want anders zou hij mij wel persoonlijk kennen.
ze beweerden ook dat de leden van deze hyves plebs is, waar ik het zelf ook gedeeltelijk mee eens ben.
Dit is mijn favoriete.
Vertel eens meer gekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:36 schreef Urquhart het volgende:
Doet me denken aan dat reltopic met die anti-dierenleed-hyvesDat was ook legendarisch
Iemand schreef op die hyves iets in de trant van: "Lekker zo'n stuk vlees op mijn bord". Daarna volgde oorlog tussen Fok en die lui van die dierenleed-hyves. Er werd zelfs nog een pro-dierenleed-hyves opgerichtquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iemand schreef op die hyves iets in de trant van: "Lekker zo'n stuk vlees op mijn bord". Daarna volgde oorlog tussen Fok en die lui van die dierenleed-hyves. Er werd zelfs nog een pro-dierenleed-hyves opgerichtWaarbij zo'n mens ging dreigen dat ze haar man ofzo op Fokkers ging afsturen, omdat sommige foto's van hun gezin hier hadden geplaatst
Hier begon het mee: Dierenactivisten op m'n hyves :'( Daarna volgde vele delen.
Daarom is KLB het mooiste subforumquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iemand schreef op die hyves iets in de trant van: "Lekker zo'n stuk vlees op mijn bord". Daarna volgde oorlog tussen Fok en die lui van die dierenleed-hyves. Er werd zelfs nog een pro-dierenleed-hyves opgerichtWaarbij zo'n mens ging dreigen dat ze haar man ofzo op Fokkers ging afsturen, omdat sommige foto's van hun gezin hier hadden geplaatst
Whehe, dat was echt vet jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat aan rofleinz ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Whehe, dat was echt vet ja![]()
Taco, er was toch iets met de foto van de kinderen van dat ene vrouwtje ofzo?
![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Whehe, dat was echt vet ja![]()
Taco, er was toch iets met de foto van de kinderen van dat ene vrouwtje ofzo?
![]()
[ afbeelding ]
Die bernard , wat een tering kneusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef Florian_ het volgende:
Bernard www.trbc.hyves.nl (215)
yesterday, 17:23
Piovan of ook wel Jos is een psychopaat, ik laat een onderzoek instellen.
Ah, mooie tijdenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dit soort debielen zijn de rotaryleden van morgen. Daarom kots ik ook op de rotaryclubs en hun 15-jarige uitwassen. Die bernard ook, net Mark van Bommel die onder een stappel boeken is gekomen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
Dat jochie is 15 en zit waarschijnlijk in de 3e klas havo oid. Waarom denk hij dan in vredesnaam dat het geloofwaardig is om een "businessclub" op fucking hyves op te richten?
Kijk, op die hyves staat duidelijk, en ik citeer: "kopieer maar stumpers op het fok forum", dus ik neem aan dat we mogen painten op deze jongedame.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:32 schreef tho_Omas het volgende:
Ja, dat gebeurt meestal als iemand met privégegevens op de proppen komt. Dan gaat de shizzle terecht op slot.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:48 schreef reetveter het volgende:
http://bernardvaalst.hyves.nl/blog/19057632/My_Citates/Dh3V/
Wat een droeftoeter
Dat is niet waar. Als je bij de Rotary wilt moet je wel degelijk iets bereikt hebben (lees: qua carriere).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dit soort debielen zijn de rotaryleden van morgen. Daarom kots ik ook op de rotaryclubs en hun 15-jarige uitwassen. Die bernard ook, net Mark van Bommel die onder een stappel boeken is gekomen.
Een verzameling accountmanagers bij elkaar die aan ouderwetse liefdadigheid doen. Dat zijn vaak dezelfde mensen die bij het stemmen de armeren even vergeten. Tenminste nu spreek ik uit eigen omgeving.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als je bij de Rotary wilt moet je wel degelijk iets bereikt hebben (lees: qua carriere).
Ben bang van welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kenker zeg. Menen die gasten het nou écht serieus?
Nouja als je hard werkt en je ziet dat de staat 50% van je vermogen afsnoept in de vorm van belasting lijkt het me dat je voor de politieke partijen kiest die daar niet nog meer van willen maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een verzameling accountmanagers bij elkaar die aan ouderwetse liefdadigheid doen. Dat zijn vaak dezelfde mensen die bij het stemmen de armeren even vergeten. Tenminste nu spreek ik uit eigen omgeving.
Mang, en dát is dan de toekomst van ons land.quote:
joe go underkoffer en provide us wit zhe informationequote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:08 schreef Razorback het volgende:
Iemand al lid kunnen worden van The Royal Business Sadness Club.
http://www.trbc.hyves.nl/
Ik ga zo is een poging wagen
Rotaryclubs zijn er om de minder bedeelden te helpen he. Het zijn liefdadigsheidsorganisaties, althans daar schermen ze mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja als je hard werkt en je ziet dat de staat 50% van je vermogen afsnoept in de vorm van belasting lijkt het me dat je voor de politieke partijen kiest die daar niet nog meer van willen maken.
Een typo bij het elitaire volk!quote:Wij onderscheiden ons op het gebied van commercialiteit, daarom wordt u eerst grondig gechekt via profiel informatie en misschien een intake gesprek bij twijfel.
Hij is z'n woordenboek kwijt. Nu weet hij geen moeilijke woorden meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:38 schreef reetveter het volgende:
Beantwoorden Doorsturen Verwijderen Bewaren SpamType: Privé berichten
2009-01-30 19:49:47
Bernard www.trbc.hyves.nl Titel: Vraagje,
Aan: joeyy7
Ik weet niet of jij je zelf al eens hebt laten cheken maar het is wel kk handig?
Nu klinkt die opeens helemaal niet zo elitair meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |