dat gaan ze zoiezo. Maar zolang het niet niet zover is kunnen wij nog lachenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zukke kinderen moeten gewoon heel hard op hun bek gaan. En als ik zeg hard, dan bedoel ik ook hard.
Zal ik hem in een Opel Kadett photoshoppen, volgens mij zakt hij dan door de grondquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
zo als jij absoluut niet op een openbare website gephotoshopt en wel neergezet wilt worden he![]()
dan voldoet die wel
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:00 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Zal ik hem in een Opel Kadett photoshoppen, volgens mij zakt hij dan door de grond
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef Goofisch het volgende:
[..]
we zijn uitgenodigd
overigens.. die profielfoto van je relhyvesgewoon van een andere hyves afgetrokken?
Momentquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:10 schreef Goofisch het volgende:
retuow... Geniaal..
Bernard klaar voor polo:
[ afbeelding ]
Wie post hem
die gast is geen reet meer als jij en ik hoor...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar die auto's op zijn hyve he, zijn die nou van zijn ouders, of?
Oh johquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:11 schreef Goofisch het volgende:
[..]
die gast is geen reet meer als jij en ik hoor...
levendige fantasie heeft die. soort joran van der slot ziekte
hierrrrrquote:
Je bent nooit te oud voor dit soort grapjes beste Joop. Hoe is het met je trouwens?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ben je niet wat oud voor dit soort grapjes?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:28 schreef Handar het volgende:
En hij is oprichter van de Miljonair Magazine hyve
http://miljonairmagazine.hyves.nl/
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud voor dit soort grapjes beste Joop. Hoe is het met je trouwens?
*proest*quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef neen het volgende:
"haha, ik schep niet graag op, en ik praat ook niet graag over wat mijn vader verdient en ik vind het eigenlijk wel een privé kwestie, ik moet meestal keihard lachen om van die snotjochies die zitten op te scheppen over hun vader. Dan kan je jezelf geen Elitair iemand noemen, het is namelijk heel onbeschoft om daar over te praten. "
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef afcajos het volgende:
Komop jongens, allemaal op de niet-ok knop rammen!
Ja dat komt omdat ze heel slim zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:20 schreef reetveter het volgende:
Oh en ze zijn achter dit topic gekomen zag ik al
Bij die duitse bierchick accquote:KnuffelBeertje(a) (337)
12 nov, 15:51
Mag ik je msn?
Uiteraadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:22 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ze heel slim zijn
Maar hij heeft wel een hoop nullen achter de komma op zijn bankrekening.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:27 schreef Kontiki het volgende:
En wat een spelfouten maken ze ook. Elitair lopen doen, maar met dat taalniveau haal je de VMBO niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |