Jawel, maar niet onder de vlag van FOK!, maar gewoon als haarzelf zonder verbintenis aan FOK!.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Die naaktshoot gaat waarschijnlijk niet door.
Nee, we gaan geen topics verneuken (Sorry ik blijf toch een semi-modjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:35 schreef disjfa het volgende:
Hier verder > Hattrick #304: En weer niet geopend door RealBizkit666 :')
!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:35 schreef disjfa het volgende:
Hier verder > Hattrick #304: En weer niet geopend door RealBizkit666 :')
Ja ik kan door slotjes heenposten. Ik had geen idee dat hij al dicht wasquote:
Sluit deze dan ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, we gaan geen topics verneuken (Sorry ik blijf toch een semi-modje)
quote:Sorry dat ik niet alle informatie heb. Ik lijk wel op de mensen die in het GAM SC topic posten.
Maar jullie mogen het weer helemaal hebben. Succes.
Groet, RealBizkit666
sorry, het gaat allemaal zo snel op FOKquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel, maar niet onder de vlag van FOK!, maar gewoon als haarzelf zonder verbintenis aan FOK!.
Anders gaat ze wel erg veel problemen krijgen met al die donaties en het geld wat ze aan 3FM heeft toegezegd. Lekker aanklagen!
Weet waar je over lult
Best jammer voor die jongen dat niemand hem serieus namquote:
Welke shoot? Wat de neuk heb ik gemist?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel, maar niet onder de vlag van FOK!, maar gewoon als haarzelf zonder verbintenis aan FOK!.
Anders gaat ze wel erg veel problemen krijgen met al die donaties en het geld wat ze aan 3FM heeft toegezegd. Lekker aanklagen!
Weet waar je over lult
Dat SHE naakt zou gaan voor Serious Request van 3FM en daarmee ruim 11.000 euro heeft opgehaald voor/via FOK! ? Nu is ze boos, of is ze afgezeken of heeft ze de rooie klats en wil ze het ineens niet meer voor FOK! doen. Zoiets. Totaal niet boeiend iig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Welke shoot? Wat de neuk heb ik gemist?
Gastquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Welke shoot? Wat de neuk heb ik gemist?
Dank je dat het het nu vermeldquote:
Hmmm, niet verkeerd, maar misschien is er wel een reden dat haar kop niet op de foto staat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Best jammer voor die jongen dat niemand hem serieus nam![]()
Maargoed, weer ontopic
[ afbeelding ]
Deze is echt SIG waardig! ff kijken of ik 1 en ander er in kan zetten!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kijk maar naar Aquila, die is nu volgens sommigen ook de meest gehate SC-er aller tijden
Echt, wat een bazenplaatje!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:18 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ook al post je de tofste plaatjes, gifjes, gare reacties e.d.
[ afbeelding ]
Zekers, van mij zijn alle toffe hattrickspelers ook welkom. Zolang ze maar slap ouwehoeren, niet zeiken en toffe plaatjes postenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:53 schreef Mrakz0r het volgende:
Het F5 topic!
edit: Sorry, nu met tof plaatje:
[ afbeelding ]
Lopendquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Hoe kom ik van den haag centraal bij de KFC?
Volg de negers.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef lennartb.nl het volgende:
KOEI KOEI KOEI!
Het waren twee leuke dagenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:03 schreef koei het volgende:
Zo, mijn laatste dagje in de slowchat hier
Hoezo? Het gevaar is geweken! Het rooie leger is weer weg!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:03 schreef koei het volgende:
Zo, mijn laatste dagje in de slowchat hier
Je loopt station uit, onder dat grote gebouw door (da's een ministerie trouwens, VROM uit mn hoofd)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef lennartb.nl het volgende:
KOEI KOEI KOEI!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat SHE naakt zou gaan voor Serious Request van 3FM en daarmee ruim 11.000 euro heeft opgehaald voor/via FOK! ? Nu is ze boos, of is ze afgezeken of heeft ze de rooie klats en wil ze het ineens niet meer voor FOK! doen. Zoiets. Totaal niet boeiend iig.
Het was voor dat goed doel ofzo dus de meeste zullen toch wel een tientje hebben willen geven ofzo en toen hebben ze dat zo gedaan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
serieus, mensen hebben betaald om haar naakt te zien? 11.000 euro? WTH??? Voor de 11 mille wil ik ze ook wel een cursus google gaan geven
Sommige mensen echt een paar 100 euroquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
serieus, mensen hebben betaald om haar naakt te zien? 11.000 euro? WTH??? Voor de 11 mille wil ik ze ook wel een cursus google gaan geven
Ja het was ff chaos, oorlog, gekkenhuus! Maar nu is het weer goed!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik was de weg een beetje kwijt in het vorige topic, in dit topic en alles wat daar tussenin gebeurd is, maar ik ben er weer.
Mooizoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik was de weg een beetje kwijt in het vorige topic, in dit topic en alles wat daar tussenin gebeurd is, maar ik ben er weer.
Ja, paar honderd vond ik ook wel te ver gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sommige mensen echt een paar 100 euro
Hoe zielig ben je dan
Door al die chaos heb ik zelfs deeltje 51 helemaal gemist zie ik nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja het was ff chaos, oorlog, gekkenhuus! Maar nu is het weer goed!
Heb je weinig aan gemist.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Door al die chaos heb ik zelfs deeltje 51 helemaal gemist zie ik nu.
Omdat Misan en Rossi het stoer vinden dat ze door slotjes heen kunnen posten.quote:Er waarom staan daar 312 posts in?
Sinds dat nodig is voor zijn functie als PR, jeweetzquote:En sinds wanneer kan Misan door slotjes heen posten?
Maden in de KFCquote:Wat mis ik allemaal hier?
In tijden van oorlog kan alles!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Er waarom staan daar 312 posts in? En sinds wanneer kan Misan door slotjes heen posten? Wat mis ik allemaal hier?
Because we canquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Er waarom staan daar 312 posts in? En sinds wanneer kan Misan door slotjes heen posten? Wat mis ik allemaal hier?
Morthill doet een stapje terug en Misan gaat het overnemen. Naast het PR gedeelte stelt volgens hem de HR job ook niets voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:28 schreef SpankmasterC het volgende:
!!! wat is het goede nieuws over/voor Misan?!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morthill doet een stapje terug en Misan gaat het overnemen. Naast het PR gedeelte stelt volgens hem de HR job ook niets voor.
Misan is wel een zuurpruim dus hij zou de taak gemakkelijk kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik geloof het pas als ik een topic in GCC zie!
ik heb ook geen sociaal leven en heb mijn baan ervoor opgezegdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Misan is wel een zuurpruim dus hij zou de taak gemakkelijk kunnen doen.
Dat is wel de instelling die we zoeken!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:39 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb ook geen sociaal leven en heb mijn baan ervoor opgezegd
heb nog wel een zure sloot nodig voor de nodige behoeftes, koei jij wilde je inlikken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is wel de instelling die we zoeken!
Misan, het ga je goed als opperzuurpruim!
En met een paar weken als HR heb je heel je vriendenkrijg weggepest. Ben je alcoholist en daarna vereenzaam je jezelf ergens in de oekrainequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:43 schreef Misan het volgende:
[..]
heb nog wel een zure sloot nodig voor de nodige behoeftes, koei jij wilde je inlikken?
alcoholist ben ik niet meer, maar ga het idd zo aanpakkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
En met een paar weken als HR heb je heel je vriendenkrijg weggepest. Ben je alcoholist en daarna vereenzaam je jezelf ergens in de oekraine
Have fun iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een vrouw in het spel!!!11quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:54 schreef Misan het volgende:
Schande trouwens: Morthill zou zijn HR job nooit zomaar opgeven
Of er moet wat gebeurd zijn
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Er is een vrouw in het spel!!!11
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:35 schreef koei het volgende:
Tsss, Misan is tof!
Alvast even inlikken, mocht het wel waar zijn![]()
We hebben het wel over Morthill hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Komop Spanky, wel een beetje realistisch blijven!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je gebruikt als excuus altijd dat je aan het studeren bent en nu vertel je dit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:ik studeer echt veel te weinig, help me eens motiveren?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je gebruikt als excuus altijd dat je aan het studeren bent en nu vertel je dit.
ja he, daar gaan we niets mee doen
Neuh, dan zou ik wel mn tent in haar auto laten liggenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:42 schreef Misan het volgende:
[..]
oh zo kom je dus aan nummers van vrouwen
help ffquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Neuh, dan zou ik wel mn tent in haar auto laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik!quote:
En al 4 afspraakjes naquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh, en dat van de tent in dr auto laten liggen, dat was een versiertruc die disjfa heeft toegepast op koei na afloop van Leipzig!
Je weet!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:07 schreef lennartb.nl het volgende:
Mn trein staat nu stil op station gouda, wat een paradijs woon je in Poit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Je wilt me gewoon niet meer zien!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja man is allemaal binnen! Debug staat niets te doen, alleen is Spankers wel druk... Vanavond afstudeerborrel van een oud-studiegenootje, morgen hele dag studeren (deadline), 's avonds uit, zondag lanparty!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef Poit het volgende:
Wat ben ik godver blij dat de rust weer is wedergekeerd zeg.. Damnation..
We kunnen ook gewoon spankers huis krakenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je wilt me gewoon niet meer zien!!!
Al die drukte op onze ouwe dag.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef Poit het volgende:
Wat ben ik godver blij dat de rust weer is wedergekeerd zeg.. Damnation..
Ik ben voor!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon spankers huis kraken
Potjadosie nou.. Gekkuhuisssssquote:
Nee, tuuuuuurlijk wel!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je wilt me gewoon niet meer zien!!!
OMFG SPANKS!! HELD!! CAPSLOCK!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, tuuuuuurlijk wel!
Het komt me gewoon niet meer uit, het werkt niet meer op deze manier. Geloof me, het ligt aan mij, niet aan jou! Ik wil nog wel met je doorgaan, maar ik moet prioriteiten stellen in mn leven. En helaas gaan andere dingen nu even voor... Je weet dat ik dit ook niet heb gewild, dat ik het ook liever anders zag, maar soms moet je gewoon even een reality check doen...
Weet je nog dat weekend dat ik in het buitenland was met mn vrienden? Ja, toen was ik niet met mn vrienden, maar heb ik iemand opgezocht die ik online heb leren kennen... Zij past beter bij het leven wat ik nu leid en wil leiden, en sorry, maar mijn gevoel voor jou is opgebrand... Zij is meer zo'n kaars die je in een kerk vindt, die brandt voor uren en uren, jij bent meer een waxinelichtje: het is leuk maar het is ook vrij snel op... En dan ga ik zelf liever voor de wat meer zekerheid...
Ik hoop wel dat we gewoon vrienden kunnen blijven?
Ouwe dagquote:
quote:
quote:
Dan kannie 4x zo goed drummenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:03 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geweldig spanks!!
4 zonnebrillen voor jou!
[ afbeelding ]
Dude dat kan gewoon niet! Dan zou ik 340% van de noten moeten halen als ik voor het eerst achter zo'n unit kruipquote:
2 weken geleden bij een GAM-SC meetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:07 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Is die foto van Rossdale recent?
Ja, we weren je nog steeds!!quote:
Gast, 8 x multiplier je weet!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude dat kan gewoon niet! Dan zou ik 340% van de noten moeten halen als ik voor het eerst achter zo'n unit kruip
Je kijkt vaak zat op mijn foboquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:07 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Is die foto van Rossdale recent?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet!!
Ik ben ook in De Haag vanavond!Feessie
Ben d'r rond een uurtje of half 10. Ik draag een rode roosHihi kont!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
hihiquote:
hohoquote:
Nee, je moet studeren!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Oeh! Zal ik proberen modje te worden hier op GAM?
quote:
Dan had je net zo goed ER kunnen blijvenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Oeh! Zal ik proberen modje te worden hier op GAM?
Nou, omdat je DISCO DISCO GOOD GOOD! bij iedere post hebt staan mag het van mij wel..quote:
neequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, omdat je DISCO DISCO GOOD GOOD! bij iedere post hebt staan mag het van mij wel..
Ja, daahaag, ik ga een beetje verantwoordelijkheid nemen.. Dacht ut niejquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:23 schreef Rossdale het volgende:
Poit, ik vind jou wel een modje. Kun je meteen het hattrick topic dichtknallen
Damn had ik me dat vroeger maar bedacht!! Dan had ik je gewoon nog tijdenlang kunnen kwellen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed ER kunnen blijvenAl hoewel, dan was ik nog steeds verantwoordelijk voor het nieuws geweest
Jawel man is leuk. Op een andere plek dan fok danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, daahaag, ik ga een beetje verantwoordelijkheid nemen.. Dacht ut niej
Zoek ik liever een onderdanige vrouwquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jawel man is leuk. Op een andere plek dan fok danDan kan je de stalin uithangen en iedereen bannen als je er zin in hebt
Stalin is tof! Was de Freddy Mercury van de jaren 40 en 50!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jawel man is leuk. Op een andere plek dan fok danDan kan je de stalin uithangen en iedereen bannen als je er zin in hebt
Volgens mij doe ik samen met Mosseltje op dit moment beide ER functies tegelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Damn had ik me dat vroeger maar bedacht!! Dan had ik je gewoon nog tijdenlang kunnen kwellen!
Oh bij wie kan ik mn schouderklopjes op gaan halen voor afgelopen maand?
Dubbele klopjes dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik samen met Mosseltje op dit moment beide ER functies tegelijk
Echt vet he. Die gast is zelf stand-up comedian. In het begin een beetje lachen, daarna goed boosquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:38 schreef Poit het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kamphues_powned.html
disjfa als opa!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dubbele klopjes dus
Jullie zouden trouwens echt een awesome superheldenteam zijn! Rosseflos en Mozzeltje, TO DA RESCUE!!
"Yo Rosseflos, check die smatje gewpned worden in dr flamoes!
"Kap nah graftak, wij hadden die puta aan onze spiezen kunnen rijgen!"
OFF THEY GO!!! [ afbeelding ]
Hij had hem eigenlijk een dikke tik moeten verkopen.. Al vind ik kamphues wel een prima kerelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:57 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Echt vet he. Die gast is zelf stand-up comedian. In het begin een beetje lachen, daarna goed boos
quote:
Het kan wel maar het werkt alleen maar als je 360 in je username hebt staan of een kloon bent.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
Als je mod bent mag je dan ook bijvoorbeeld posts van Disjfa wegmaken? En hem weg doen van het forum?
Of is dat niet hoe het werkt?
Dubbel Check dus!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Het kan wel maar het werkt alleen maar als je 360 in je username hebt staan of een kloon bent.
Overkill is echt tof inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:42 schreef Poit het volgende:
Even opwarmen met Guitar Hero World Tour.. Drums op hard, Motorhead, Overkill, 96 %, 346 notestreak, 5 sterren en een lam been
Heb je niet zo'n apparaatski om je gevoeligheid in te stellen? Anders moet je me maar een keer uitnodigen, neem ik hem meequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Overkill is echt tof inderdaad
Alleen kan ik nu dus geen streaks meer halen met mijn drumkit, klotebekkens zijn veel te gevoelig (als ik op mn rode pad mep dan maakt de gele gezellig geluid mee)
Ja maar dat is drummen an sich alquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:52 schreef Poit het volgende:
[..]
-edit, Het nummer is wel tof maar om te drummen is er geen klap aan.. Saaie troep
Godverdomme niet zo he!!!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Godverdomme niet zo he!!!
Heb je hoog zitten disjfa maar je kan te ver gaan
lol, deed ik vroeger bij een maat van me ook, die woonde bijna boven de chinees en gewoon stug laten bezorgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Heb net een pizza besteld bij de domino`s. Ik kan de domino`s uit mn raam zien
Bom erin, klaar.. Kutpizzeria.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
Ik woon naast een pizzeria die niet juist niet wil bezorgen
RB of GHWT?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef Poit het volgende:
Korn - Freak on a leash, weeral hard, 97% 5 sterren..
Vanmiddag was die saaiquote:
Ergens volgende weekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
Luie aap!
En bedenk eens waneer je dat potje worms wil doen? Of gewoon 2-0 voor mij noteren?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
Denk dat ik maar eens even een aantal mensen van Hattrick ga uitnodigen want het is hier zo dood als een aap!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Van Edje uit het Centraal 360 topic
De 3 seconden dat ik hem heb geprobeerd vond ik hem niet leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef AQuila360 het volgende:
IIemand kwam in zon topic met dit spel aanzetten:
http://www.arcadeboredom.(...)-2-full-version.html
Tof spelletje wel
weekje of 6, maar toen stond nederland nog niet bij de opties (stelletje falers). Heb dus als land toen belgie ingevuld maar wél m'n unit binnengekregen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Poitje, hoelang duurde het voor jij zo'n kabeltje voor je drumkit opgestuurd kreeg?
Aquila, Gambit is de shit inderdaad! Hoe ie ook altijd in de 3e persoon praat
Lennart, hoe durf je Den haag saai te noemen! Wat heb je er gedaan, naar het Rietveld gegaan?
Ohja!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Poitje, hoelang duurde het voor jij zo'n kabeltje voor je drumkit opgestuurd kreeg?
Lennart, hoe durf je Den haag saai te noemen! Wat heb je er gedaan, naar het Rietveld gegaan?
Koei is meer storm want als die boos is gaat het ook stormen denk ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja!
En Gambit is KONING!!! Zeg maar de Spanks van de X-men.. Maar wie dan Rogue is![]()
Koei? :
Mauritshuisquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Omdat je absoluut niet wilt dat ze je aanraakt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vond koei altijd meer een Jubilee
Dude dat is Roguequote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat je absoluut niet wilt dat ze je aanraakt?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude dat is Rogue
Nee omdat ze kansloos vuurwerk uit dr vingers schiet wat geen ene fuck effect heeft
SB! Om 2 redenen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Wie is dan de Mystique van de chat?? Chan, Lani of SB?
[ afbeelding ]
Dr neus en lippen?quote:
VAUT!quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:43 schreef AQuila360 het volgende:
Even het volgende! Ik weet dat hier een aantal mensen fan van Emar/DGVF zijn. Nu is Emar bezig met een nieuw project namelijk een film ! En nu is het mogelijk voor jullie (zijn fans) om daar aan mee te doen.
Ik kan uit ervaring vertellen dat het zeer leuk is om er aan mee te doen! Ik heb zoals jullie weten meegespeeld in een aflvering van DGVF! Dat beviel goed en het resultaat mocht er ook wezen!!
Hier nog even wat meer info over de film:
Waar gaat de film over:
DGVF gaat samen met Jan Willem een console maken en heeft daarvoor veel onderdelen nodig, die we dus moeten vinden. Maar er is 1 iemand die ons hele plan dwarsboomt: E. Grasspriet. Ook zullen er kleine reviews in de film zitten.
Kan ik zelf ook meedoen?
Ja, dit kan. Kijk aan het woord 9 voor meer info hierover.
Verdien ik er nog wat mee?
Nee, dit is geheel vrijwillig. Je krijgt wel eten en drinken en je mag natuurlijk veel games spelen.
Mochten er nog meer vragen zijn, dan kun je die stellen via contact of je kunt bellen (Zie aan het woord 9 voor de telefoon nummers).
Gele ogen en prikkelbare jetsers?quote:
Tyf op met die kneuzenkermisquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:43 schreef AQuila360 het volgende:
Even het volgende! Ik weet dat hier een aantal mensen fan van Emar/DGVF zijn. Nu is Emar bezig met een nieuw project namelijk een film ! En nu is het mogelijk voor jullie (zijn fans) om daar aan mee te doen.
Ik kan uit ervaring vertellen dat het zeer leuk is om er aan mee te doen! Ik heb zoals jullie weten meegespeeld in een aflvering van DGVF! Dat beviel goed en het resultaat mocht er ook wezen!!
Hier nog even wat meer info over de film:
Waar gaat de film over:
DGVF gaat samen met Jan Willem een console maken en heeft daarvoor veel onderdelen nodig, die we dus moeten vinden. Maar er is 1 iemand die ons hele plan dwarsboomt: E. Grasspriet. Ook zullen er kleine reviews in de film zitten.
Kan ik zelf ook meedoen?
Ja, dit kan. Kijk aan het woord 9 voor meer info hierover.
Verdien ik er nog wat mee?
Nee, dit is geheel vrijwillig. Je krijgt wel eten en drinken en je mag natuurlijk veel games spelen.
Mochten er nog meer vragen zijn, dan kun je die stellen via contact of je kunt bellen (Zie aan het woord 9 voor de telefoon nummers).
Je zal maar te koop lopen met je fok awardquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Ach, andere mensen hebben 4 quotes in hun sig staan waarin er gezegd worden hoe geweldig ze wel niet zijn. Wel of niet ge-edit![]()
Daar heb je ook gelijk inquote:En ik heb een extreem foute avatar
gespeeld door een heaumeauquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
Wolverine film wordt vet!
Gambit zit er ook in
Nu twijfel ik ook aan je mannelijkheid, en hoe oud ben je ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie zijn echt zure apen!
Ik heb al eens meegedaan aan een aflevering! Dus even afwachten welke rollen beschikbaar zijn!
Nu 24!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nu twijfel ik ook aan je mannelijkheid, en hoe oud ben je ?
Er zou maar 1 reactie geldig zijn als je een normale user was, en dat was dit :quote:
Correctie ik wil niet beroemd worden! Want vorige keer had ik ook dat masker op weet je welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er zou maar 1 reactie geldig zijn als je een normale user was, en dat was dit :
Maar het doet me wel wat dat je op die manier beroemd probeert te worden.
Edwinuss twijfelt dan aan je mannelijkheid, ik twijfel aan je geloofwaardigheidquote:
Ik ook na de bekendmaking van z'n leeftijd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Edwinuss twijfelt dan aan je mannelijkheid, ik twijfel aan je geloofwaardigheid
For real dude 24!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Edwinuss twijfelt dan aan je mannelijkheid, ik twijfel aan je geloofwaardigheid
Doe maar niet... Ik vond hem mét masker al eng genoegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Post eens een picca van jezelf.
Jongen stel je niet aan en geloof me gewoonquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Post eens een picca van jezelf.
Heb je een fragment voor me ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe maar niet... Ik vond hem mét masker al eng genoeg
quote:
Dat is trouwens wel een van z'n beste filmpjes!!quote:
Volgens Akiwi wel jaquote:
WTFquote:
AQuila die de clit van je moeder eraf probeert te trekken, wat een baas!quote:
Haha nope helaas nietquote:
En wie is dat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
Het is Jan Willem dwazen![]()
Dus edje invite me maar weer op XBL!
Daar wou ik ook heen vanavond maar hij was uitverkochtquote:Op zondag 1 februari 2009 00:07 schreef Misan het volgende:
vanavond benjamin button gezien, aanrader voor iedereen
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daar wou ik ook heen vanavond maar hij was uitverkocht
Mn vriendin gaat vannacht naar oostenrijk dus ik moet sowieso nog een weekje wachten.quote:
je kunt ook voor de afleiding eens met vrienden naar de bios gaan, vriendin is toch pleitequote:Op zondag 1 februari 2009 00:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mn vriendin gaat vannacht naar oostenrijk dus ik moet sowieso nog een weekje wachten.
Dat kan inderdaad, en gebeurt wellicht ook, maar niet met deze film want die zouden we samen kijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:17 schreef Misan het volgende:
[..]
je kunt ook voor de afleiding eens met vrienden naar de bios gaan, vriendin is toch pleite
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, en gebeurt wellicht ook, maar niet met deze film want die zouden we samen kijken
Liegebeest!! Jij bent het gewoon!!! Doe nou niet zo moeilijk!! Je praat gewoon hetzelfde als Jan Willem. Je hebt maanden op z'n stem lopen oefenen. Ik heb daar de papieren nog van liggen!! Ik laat ze zien hoor!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
Die speelt in bijna elke aflevering mee! Hij speelt meestal de bad guy! Ook in die Indiana Jones achtige 3 delige episode! en ook in die blade/blair witch achtige 3 delige episode!
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Liegebeest!! Jij bent het gewoon!!! Doe nou niet zo moeilijk!! Je praat gewoon hetzelfde als Jan Willem. Je hebt maanden op z'n stem lopen oefenen. Ik heb daar de papieren nog van liggen!! Ik laat ze zien hoor!!
Dwing me niet om ze vrij te geven moest er eigenlijk nog achterquote:Op zondag 1 februari 2009 01:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb daar de papieren nog van liggen!! Ik laat ze zien hoor!!
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef Poit het volgende:
Ben KAPOT!
Was koopzondag vandaag in Gouda City, geen klap te doen natuurlijk...
quote:
Zojuist uitgespeeldquote:
Ziekelijk dudequote:
Ik net begonnen! Blijf het kwa vijanden zo weinig?quote:
Misschien komt het door die vliegen maar bij mij stikte het van de vijandenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ziekelijk dude
[..]
Ik net begonnen! Blijf het qua vijanden zo weinig?
Ja, het spel is relatief weinig vechten. Af en toe eens een vijandje, en in elk landje 1 eindbaas. Het is ook geen moeilijk spel, maar dat maakt het niet minder vermakelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
Ik net begonnen! Blijf het kwa vijanden zo weinig?
Over welk spel heb jij het?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien komt het door die vliegen maar bij mij stikte het van de vijanden
Ik zie het juist als voordeel! Dat vechten vind ik niet heel tof dus daarom heb ik die voorgaande PoP's ook niet gedaan! Maar goed dan weet ik dus dat het zo blijftquote:Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, het spel is relatief weinig vechten. Af en toe eens een vijandje, en in elk landje 1 eindbaas. Het is ook geen moeilijk spel, maar dat maakt het niet minder vermakelijk
Pacman!!!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Pacman!!!
Ze bleven verdomme komen die rakkers!!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:00 schreef Fallen het volgende:
en het is weer middernacht... het spookuur is begonnen!
Wat hij probeerde te zeggen. Is het was geen spelquote:
Jep, jammer dat het zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai is. Ik had wel wat meer uitdaging verwacht.quote:
Cruise Elroyquote:Op zondag 1 februari 2009 22:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Pacman!!!
Ze bleven verdomme komen die rakkers!!
[ afbeelding ]
de controls zijn zo op te pikken en spelen leuker dan tony hokquote:Op maandag 2 februari 2009 08:01 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens thuis en dan kan ik Skate 2 wat meer gaan proberenDeel 1 nooit gespeeld, dus de controls zijn echt even wennen zeg.
Ben ik het wel mee eens, nouja na die 15 min dat ik de game gespeeld hebquote:Op maandag 2 februari 2009 08:05 schreef Misan het volgende:
[..]
de controls zijn zo op te pikken en spelen leuker dan tony hok
er schijnt wel veel crappy clipping voor te komen in skate 2quote:Op maandag 2 februari 2009 08:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, nouja na die 15 min dat ik de game gespeeld heb
Hoorde ik ook ja, vooral met het lopen.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:07 schreef Misan het volgende:
[..]
er schijnt wel veel crappy clipping voor te komen in skate 2
Valt opzich wel mee, maar als je vaak op je bek gaat op beweegbare objecten kan je er wel in gaan clippen ja. Maarja ik heb nu zo'n 20uur in Skate 2 zitten en dit is mij 1 keer overkomen, dus als je daar last van hebt ben je gewoon heel slecht in het spel en ga je te vaak op je bekquote:Op maandag 2 februari 2009 08:07 schreef Misan het volgende:
[..]
er schijnt wel veel crappy clipping voor te komen in skate 2
Maar dat weet je dus niet zeker?quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor degenen die geïnteresseerd zijn: je lul heeft meer bandbreedte dan de gemiddelde internetboer aan kan! 1687,5 TeraBytes/sec.
bron
piemel-nerdsquote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor degenen die geïnteresseerd zijn: je lul heeft meer bandbreedte dan de gemiddelde internetboer aan kan! 1687,5 TeraBytes/sec.
bron
Vette shit.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
bron
Dat is alleen maar tijdens ejaculatie. Als je 20 jaar getrouwd bent, waardoor je maar 1x per maand seks hebt, zakt dat natuurlijk al terug naar 3.2GB/s.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
bron
die reactie eronder is ook mooi: dat het vergelijkbaar is met een 300 baud modem omdat die 5 seconden ejaculeren maximaal eens per 20 minuten kan plaatsvindenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is alleen maar tijdens ejaculatie. Als je 20 jaar getrouwd bent, waardoor je maar 1x per maand seks hebt, zakt dat natuurlijk al terug naar 3.2GB/s.
Dan heb je ook nog 's last van lag.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is alleen maar tijdens ejaculatie. Als je 20 jaar getrouwd bent, waardoor je maar 1x per maand seks hebt, zakt dat natuurlijk al terug naar 3.2GB/s.
Dan heb je je abonnement naar beneden gesteld, omdat je nie mag internetten niequote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik speel nu steeds 1 zo'n ding per keer ofzo en dan blijft het leukquote:Op maandag 2 februari 2009 07:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jep, jammer dat het zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai is. Ik had wel wat meer uitdaging verwacht.
Komt er dan serieus iemand langs jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:03 schreef SummerBreeze het volgende:
Voordat je achterdochtig wordt SD, het was een meneer van de Arbo-dienst die kwam controleren of ik wel echt ziek ben vandaag. Toen zijn thermometer (die ik gelukkig zelf in mijn oor mocht doen) 39,2 aangaf werd meteen de terug aan het werk-datum aangepast van 3 feb naar 5 feb.
werkgever vraagt dergelijke bezoekjes aan bij een arbodienstquote:Op maandag 2 februari 2009 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Komt er dan serieus iemand langs jaIs dat altijd of ligt dat aan je werkgever zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |