Jawel, maar niet onder de vlag van FOK!, maar gewoon als haarzelf zonder verbintenis aan FOK!.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Die naaktshoot gaat waarschijnlijk niet door.
Nee, we gaan geen topics verneuken (Sorry ik blijf toch een semi-modjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:35 schreef disjfa het volgende:
Hier verder > Hattrick #304: En weer niet geopend door RealBizkit666 :')
!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:35 schreef disjfa het volgende:
Hier verder > Hattrick #304: En weer niet geopend door RealBizkit666 :')
Ja ik kan door slotjes heenposten. Ik had geen idee dat hij al dicht wasquote:
Sluit deze dan ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, we gaan geen topics verneuken (Sorry ik blijf toch een semi-modje)
quote:Sorry dat ik niet alle informatie heb. Ik lijk wel op de mensen die in het GAM SC topic posten.
Maar jullie mogen het weer helemaal hebben. Succes.
Groet, RealBizkit666
sorry, het gaat allemaal zo snel op FOKquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel, maar niet onder de vlag van FOK!, maar gewoon als haarzelf zonder verbintenis aan FOK!.
Anders gaat ze wel erg veel problemen krijgen met al die donaties en het geld wat ze aan 3FM heeft toegezegd. Lekker aanklagen!
Weet waar je over lult
Best jammer voor die jongen dat niemand hem serieus namquote:
Welke shoot? Wat de neuk heb ik gemist?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel, maar niet onder de vlag van FOK!, maar gewoon als haarzelf zonder verbintenis aan FOK!.
Anders gaat ze wel erg veel problemen krijgen met al die donaties en het geld wat ze aan 3FM heeft toegezegd. Lekker aanklagen!
Weet waar je over lult
Dat SHE naakt zou gaan voor Serious Request van 3FM en daarmee ruim 11.000 euro heeft opgehaald voor/via FOK! ? Nu is ze boos, of is ze afgezeken of heeft ze de rooie klats en wil ze het ineens niet meer voor FOK! doen. Zoiets. Totaal niet boeiend iig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Welke shoot? Wat de neuk heb ik gemist?
Gastquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Welke shoot? Wat de neuk heb ik gemist?
Dank je dat het het nu vermeldquote:
Hmmm, niet verkeerd, maar misschien is er wel een reden dat haar kop niet op de foto staat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Best jammer voor die jongen dat niemand hem serieus nam![]()
Maargoed, weer ontopic
[ afbeelding ]
Deze is echt SIG waardig! ff kijken of ik 1 en ander er in kan zetten!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kijk maar naar Aquila, die is nu volgens sommigen ook de meest gehate SC-er aller tijden
Echt, wat een bazenplaatje!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:18 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ook al post je de tofste plaatjes, gifjes, gare reacties e.d.
[ afbeelding ]
Zekers, van mij zijn alle toffe hattrickspelers ook welkom. Zolang ze maar slap ouwehoeren, niet zeiken en toffe plaatjes postenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:53 schreef Mrakz0r het volgende:
Het F5 topic!
edit: Sorry, nu met tof plaatje:
[ afbeelding ]
Lopendquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Hoe kom ik van den haag centraal bij de KFC?
Volg de negers.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef lennartb.nl het volgende:
KOEI KOEI KOEI!
Het waren twee leuke dagenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:03 schreef koei het volgende:
Zo, mijn laatste dagje in de slowchat hier
Hoezo? Het gevaar is geweken! Het rooie leger is weer weg!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:03 schreef koei het volgende:
Zo, mijn laatste dagje in de slowchat hier
Je loopt station uit, onder dat grote gebouw door (da's een ministerie trouwens, VROM uit mn hoofd)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef lennartb.nl het volgende:
KOEI KOEI KOEI!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat SHE naakt zou gaan voor Serious Request van 3FM en daarmee ruim 11.000 euro heeft opgehaald voor/via FOK! ? Nu is ze boos, of is ze afgezeken of heeft ze de rooie klats en wil ze het ineens niet meer voor FOK! doen. Zoiets. Totaal niet boeiend iig.
Het was voor dat goed doel ofzo dus de meeste zullen toch wel een tientje hebben willen geven ofzo en toen hebben ze dat zo gedaan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
serieus, mensen hebben betaald om haar naakt te zien? 11.000 euro? WTH??? Voor de 11 mille wil ik ze ook wel een cursus google gaan geven
Sommige mensen echt een paar 100 euroquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
serieus, mensen hebben betaald om haar naakt te zien? 11.000 euro? WTH??? Voor de 11 mille wil ik ze ook wel een cursus google gaan geven
Ja het was ff chaos, oorlog, gekkenhuus! Maar nu is het weer goed!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik was de weg een beetje kwijt in het vorige topic, in dit topic en alles wat daar tussenin gebeurd is, maar ik ben er weer.
Mooizoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik was de weg een beetje kwijt in het vorige topic, in dit topic en alles wat daar tussenin gebeurd is, maar ik ben er weer.
Ja, paar honderd vond ik ook wel te ver gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sommige mensen echt een paar 100 euro
Hoe zielig ben je dan
Door al die chaos heb ik zelfs deeltje 51 helemaal gemist zie ik nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja het was ff chaos, oorlog, gekkenhuus! Maar nu is het weer goed!
Heb je weinig aan gemist.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Door al die chaos heb ik zelfs deeltje 51 helemaal gemist zie ik nu.
Omdat Misan en Rossi het stoer vinden dat ze door slotjes heen kunnen posten.quote:Er waarom staan daar 312 posts in?
Sinds dat nodig is voor zijn functie als PR, jeweetzquote:En sinds wanneer kan Misan door slotjes heen posten?
Maden in de KFCquote:Wat mis ik allemaal hier?
In tijden van oorlog kan alles!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Er waarom staan daar 312 posts in? En sinds wanneer kan Misan door slotjes heen posten? Wat mis ik allemaal hier?
Because we canquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Er waarom staan daar 312 posts in? En sinds wanneer kan Misan door slotjes heen posten? Wat mis ik allemaal hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |