Retro pronquote:
Retro was in, in 2008 ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, maar retro is ook weer in. Ben je daar nog niet achter?
SSquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]Steven Seagal -> Held is
Die Mario doet me aan jou denken Poitjequote:
Helaas, die opmerking is te ver gezocht om grappig te zijn.quote:
Sorry. Ik wil ook helemaal niet grappig zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas, die opmerking is te ver gezocht om grappig te zijn.
Sexy beest ben ik toch he..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die Mario doet me aan jou denken Poitje
Maar aangezien er nog weinig in 2009 is gebeurd houden we het nog ff aanquote:
Jij snapt hetquote:
Dan vind ik het kanp dat al iemand durft te beweren dat 2009 retro is...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:57 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Maar aangezien er nog weinig in 2009 is gebeurd houden we het nog ff aan
Maar waar is de kwaliteit gebleven....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:57 schreef Rkatier het volgende:
Ze en we hebben post 151 al binnen het uur gehaald
Oh. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil ook helemaal niet grappig zijn.
Dat komt doordaat jullie incrowd zijn en niet open staan voor nieuwelingen. Het beste wat je dan kunt doen is hun afkraken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar waar is de kwaliteit gebleven....
Ik zie alleen maar gebitch tussen 2 laffe twatten.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil ook helemaal niet grappig zijn.
Het bebitch bestaat uit twee nieuwelingen..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt doordaat jullie incrowd zijn en niet open staan voor nieuwelingen. Het beste wat je dan kunt doen is hun afkraken.
Gebitch? Waarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar waar is de kwaliteit gebleven....
Ik zie alleen maar gebitch tussen 2 laffe twatten.
Dus Bart is ook nieuw. Lijkt er anders niet op...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Het bebitch bestaat uit twee nieuwelingen..
Sjakie
en wat heb jij zoal aan vernieuwingen gebracht? niks, alleen het aantal post per minuut is omhoogquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt doordaat jullie incrowd zijn en niet open staan voor nieuwelingen. Het beste wat je dan kunt doen is hun afkraken.
Nieuweling? Ik?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Het bebitch bestaat uit twee nieuwelingen..
Sjakie
Heb ik een kans gekregen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
en wat heb jij zoal aan vernieuwingen gebracht? niks, alleen het aantal post per minuut is omhoog
[ afbeelding ]
Zelfs pas na jou gekomen alleen lijkt hij wel te integreren...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus Bart is ook nieuw. Lijkt er anders niet op...
Hij komt hier wel vaker hoor...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus Bart is ook nieuw. Lijkt er anders niet op...
quote:
Met nieuw, bedoel ik dan nieuw in deze SC...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Zelfs pas na jou gekomen alleen hij lijkt wel te integreren...
Nee je bereikt wat in je leven als je netjes gaat wachten op je kansen.quote:
Het lijkt er anders niet op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:01 schreef SpankmasterC het volgende:
We zijn juist helemaal niet incrowd! Tequila en Rkatier zijn ook relatief nieuw hier, ik ook zelfs! Pas sinds... ohnee ik ben sinds de herstart, dus deeltje 1, actief
Je mag best nieuw hier zijn, maar dan moet je wel toffe plaatjes posten en gaar doen! Niet actief en opgefokt en ruzie makend enzo met Bartje!GAM SC is voor toffe en geile mensen! En ik mis de tofheid en geilheid in je posts!!
QFFTquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:01 schreef SpankmasterC het volgende:
We zijn juist helemaal niet incrowd! Tequila en Rkatier zijn ook relatief nieuw hier, ik ook zelfs! Pas sinds... ohnee ik ben sinds de herstart, dus deeltje 1, actief
Je mag best nieuw hier zijn, maar dan moet je wel toffe plaatjes posten en gaar doen! Niet actief en opgefokt en ruzie makend enzo met Bartje!GAM SC is voor toffe en geile mensen! En ik mis de tofheid en geilheid in je posts!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Zelfs pas na jou gekomen alleen lijkt hij wel te integreren...
Ik hoef die kans nu ook niet meer. Het begon meteen met aanvallen namelijk. Nu vind ik het wel leuk om dit zo vol te houden...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:03 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Nee je bereikt wat in je leven als je netjes gaat wachten op je kansen.
Het topic is al bijna dicht en je hebt geen kans gehad
Nee maar het is echt zo, de weg naar ons hart is via gifjes/jpg/youtube linkjes, zijn deze als tof bevonden dan kunnen we heel veel hebben en mag het SC alle kanten opgaan! kijk maar naar Aquila, die is nu volgens sommigen ook de meest gehate SC-er aller tijden maar hij wordt nog steeds geaccepteerdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het lijkt er anders niet op.
Jij begon met afschuiven he.. Beetje de zooi uit "jou" topic wegduwen.. Uiteindelijk ben jij de zooi hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef die kans nu ook niet meer. Het begon meteen met aanvallen namelijk. Nu vind ik het wel leuk om dit zo vol te houden...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee maar het is echt zo, de weg naar ons hart is via gifjes/jpg/youtube linkjes, zijn deze als tof bevonden dan kunnen we heel veel hebben en mag het SC alle kanten opgaan! kijk maar naar Aquila, die is nu volgens sommigen ook de meest gehate SC-er aller tijden maar hij wordt nog steeds geaccepteerd(dat, of hij is gewoon niet weg te krijgen
)
maar ik vind je tof hoor tequila!
Oh ja. Het was incrowd hier, dus dan mag dat niet nee...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij begon met afschuiven he.. Beetje de zooi uit "jou" topic wegduwen.. Uiteindelijk ben jij de zooi hier
boefjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Goed maar ik ging ontbijten en daarna maar es aan de studie!
Morgen weer een deadline, nog geen enkele tekst gelezen
Zal ik dan maar als eerste de hand uitsteken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Niet actief en opgefokt en ruzie makend enzo met Bartje!
tja niet iedereen weet hoe je dat voor elkaar kunt krijgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee maar het is echt zo, de weg naar ons hart is via gifjes/jpg/youtube linkjes, zijn deze als tof bevonden dan kunnen we heel veel hebben en mag het SC alle kanten opgaan! kijk maar naar Aquila, die is nu volgens sommigen ook de meest gehate SC-er aller tijden maar hij wordt nog steeds geaccepteerd(dat, of hij is gewoon niet weg te krijgen
)
En nu kan ik het SC-topic niet meer bijhoudenquote:De hattricktopics gaan tegenwoordig namelijk harder dan het slowchat-topic hier...
Natuurlijk is iedereen welkom, doen we echt niet moeilijk om maar jij ziet ons als een afvalputje. Daar benne we niej van gediend heejquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja. Het was incrowd hier, dus dan mag dat niet nee...
Ik ben niet van de plaatjes en filmpjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
)
Slowchat is meer dan wat jullie er van denken dat het is...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk is iedereen welkom, doen we echt niet moeilijk om maar jij ziet ons als een afvalputje. Daar benne we niej van gediend heej
je hebt posten en je hebt posten...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja. Het was incrowd hier, dus dan mag dat niet nee...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben niet van de plaatjes en filmpjes.
Je hebt afkraken en je hebt afkraken...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef Rkatier het volgende:
[..]
je hebt posten en je hebt posten...
laat me raden slowchat is gewoon zoveel mogelijk posten in zo kort mogelijk tijdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Slowchat is meer dan wat jullie er van denken dat het is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |