Wat heb jij eigenlijk voor auto, C?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Bij deze stoppen we met de kansloze Nuonbus/Golf discussie, en gaan we vieze/leuke plaatjes posten
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
Je weet dat je niets aan auto`s heb op het wilde internet hé. Dus dat maakt helemaal niets uitquote:
Voor dat soort plaatjes kun je het best hier heen gaan...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Bij deze stoppen we met de kansloze Nuonbus/Golf discussie, en gaan we vieze/leuke plaatjes posten
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
Let maar niet op Spanky hoor! Die plaatst wel vaker vieze plaatjes maar die moet je gewoon negeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:36 schreef Puala het volgende:
Ik geloof niet dat dit iets voor mij is![]()
Succes nog
Nu al afhaken...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:36 schreef Puala het volgende:
Ik geloof niet dat dit iets voor mij is![]()
Succes nog
Vieze plaatjes zijn dan ook niets ten opzichte van vieze filmpjes:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Let maar niet op Spanky hoor! Die plaatst wel vaker vieze plaatjes maar die moet je gewoon negeren.
Ohja, ik was één van de weinigen hier met een leven buiten internet, was ik even vergetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet dat je niets aan auto`s heb op het wilde internet hé. Dus dat maakt helemaal niets uit
Aan je post-count te zien, lijkt mij dat niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Ohja, ik was één van de weinigen hier met een leven buiten internet, was ik even vergeten
Oeh. Nerds. Hoort een C#-programmeur daar dan ook bij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:39 schreef SpankmasterC het volgende:jongen dat is geen breezer-plaatje, het is een nerdplaatje, zoals wij hier ook zijn!!
En Bartje, ik heb geen auto, ben arme student! Ik heb wel een toffe fiets, mn moeder heeft een Citroën Xsara Picasso 1.6 die ik kan lenen, mn vader een Mercedes V-210 volgens mij die ik ook kan jatten (al moet ik dan wel eerst naar Den Helder), en ik heb nog steeds de lang gekoesterde wens om mn motorrijbewijs te gaan halen en dan richting een mooie BMW-achtige motor te gaan. Gewoon een klassieke motor, geen nieuwewetse fratsen of stoere uiterlijken, een soort Harley-unit maar dan minder potsierig! (maar het hoeft geen BMW te zijn, ben absoluut niet merkgebonden)
Op je werk, moet je werken. Niet internetten...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:40 schreef Rkatier het volgende:
Vroeger kon je nog naast je werk SC volgen, nu gaat het wel super snel
Ok dude, dat is gewoon ook niet tof om naar te kijken ofzo... ZO'n gast die een spijker in zn eigen pik ramt ok, net zoals die dude die zich laat nemen door een paard, maar hier wordt gewoon echt een verwond iemand doodgemept... Not so hot...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vieze plaatjes zijn dan ook niets ten opzichte van vieze filmpjes:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4849992204766067843&hl=nl
Filmpje is echt, dus een waarschuwing vooraf is gepast. Klikken alleen met sterke maag.
Ik ben al vrij en ik mag gewoon pauze houden op me werk hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op je werk, moet je werken. Niet internetten...
Ik wilde alleen even een statement maken...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ok dude, dat is gewoon ook niet tof om naar te kijken ofzo... ZO'n gast die een spijker in zn eigen pik ramt ok, net zoals die dude die zich laat nemen door een paard, maar hier wordt gewoon echt een verwond iemand doodgemept... Not so hot...
En poitjij weet tenminste hoe je moet SC'en!
RealBizkit666quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aan je post-count te zien, lijkt mij dat niet.
Het is wel een statement! Het is daadwerkelijk een écht vies filmpjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even een statement maken...
quote:
Slowchat moet ook vol zijn binnen 2 uur... Anders is het gewoon een "just another incrowd topic".quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ben al vrij en ik mag gewoon pauze houden op me werk hoor
Nu als we opschieten krijgen we deze topic nog binnen 2 uur vol
Ik beweer niks.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Bart het volgende:
[..]
RealBizkit666
aantal posts: 9493 (gemiddeld 5 per dag)
Bart
aantal posts: 10319 (gemiddeld 6 per dag)
Valt nog wel mee dus. Of wou je van jezelf beweren dat je geen leven buiten internet hebt
Juist.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is wel een statement! Het is daadwerkelijk een écht vies filmpje
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Slowchat moet ook vol zijn binnen 2 uur... Anders is het gewoon een "just another incrowd topic".
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Dan blijf ik gezellig wegquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Slowchat moet ook vol zijn binnen 2 uur... Anders is het gewoon een "just another incrowd topic".
Incrowd for the win yeah.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:50 schreef disjfa het volgende:
Als we nou als vaste gamSC`ers weg blijven, dan is de grap snel voorbij voor die kanslozen in dit topic
http://s542.photobucket.c(...)ackson%20GIF%20pics/quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat ik graag zou willen zien zijn GIFjes van Michael Jackson!
Dat hebben alle golfrijders.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
En dat terwijl ik alleen goede bedoelingen had.
jah laten we er een ik post omdat ik kan posten topic van makenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. Het is inderdaad te incrowd hier om weg te blijven...
Wat is jouw definitie van slowchat dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
jah laten we er een ik post omdat ik kan posten topic van maken
[ afbeelding ]
Jawel, maar retro is ook weer in. Ben je daar nog niet achter?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat was grappig in 2001. Ben je daar nog niet achter?
retro is zo 2009quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat was grappig in 2001. Ben je daar nog niet achter?
2 zielen 1 gedachtequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, maar retro is ook weer in. Ben je daar nog niet achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |