ik rij geen golf.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog een Golfrijder zeker
En dat is nog tot daaraantoe, maar het ook nog eens in je ondertitel vermelden
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe belachelijk jij je zelf nu maakt
indeedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toen ik nog op mijn Push Zip rond tufte ging het beter inderdaad...
Ik ben best trots op mijn voiture. Ik denk niet dat je me bijhoud in een stoplichtsprintje met de Nuonbus van je...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog een Golfrijder zeker
En dat is nog tot daaraantoe, maar het ook nog eens in je ondertitel vermelden
Tip: koop een motor. Of een echte sportauto. Met het eerste willen nu nog steeds vrouwen bij mij meerijden. Met het tweede heb ik mijn huidige vrouwtje aan te danken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toen ik nog op mijn Push Zip rond tufte ging het beter inderdaad...
edit: laat maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Tip: koop een motor. Of een echte sportauto. Met het eerste willen nu nog steeds vrouwen bij mij meerijden. Met het tweede heb ik mijn huidige vrouwtje aan te danken.
Ik heb mijn huidge vrouw aan liefde te danken, niet aan een auto of motor...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Tip: koop een motor. Of een echte sportauto. Met het eerste willen nu nog steeds vrouwen bij mij meerijden. Met het tweede heb ik mijn huidige vrouwtje aan te danken.
Ik hoef jou ook helemaal niet bij te houden met mijn Nuonbus. Maar ik weet zeker dat jij me niet bijhoudt met je stoere stoplichtsprintje als ik mijn andere vervoersmiddel erbij pak, dus kap maar met stoer doenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben best trots op mijn voiture. Ik denk niet dat je me bijhoud in een stoplichtsprintje met de Nuonbus van je...
Jij begint met stoer doen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hoef jou ook helemaal niet bij te houden met mijn Nuonbus. Maar ik weet zeker dat jij me niet bijhoudt met je stoere stoplichtsprintje als ik mijn andere vervoersmiddel erbij pak, dus kap maar met stoer doen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidge vrouw aan liefde te danken, niet aan een auto of motor...
Waar begin ik dan met stoer doen? Ik heb nergens een autotype in mijn ondertitel staan, noch begin ik over stoplichtsprintjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij begint met stoer doen...
Toen ik mijn huidige vrouw aan de haak sloeg, had ik de leeftijd nog niet eens om een auto/motor te mogen rijden...quote:
Nee. Het begon ermee dat je een Golf IV GTi een minderwaardige auto vind. Daar begint je stoer doenerij...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar begin ik dan met stoer doen? Ik heb nergens een autotype in mijn ondertitel staan, noch begin ik over stoplichtsprintjes.
Je wordt oud Spankertquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:20 schreef SpankmasterC het volgende:
dit tempo kan Ome Spanky niet bijhouden hoor!
Hij snapt hetquote:Zoals nummer 1: Bart is een relnicht, letterlijk! Hij doet niuets anders dan overal rellen, op hem ingaan is dan ook overbodig. Maar hij is dan geen nicht, dat dan weer niet... Dus eigenlijk is ie toch geen relnicht...
We proberen ons aan jou aan te passenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:21 schreef Puala het volgende:
jullie lijken wel wijven met jullie gebitch
Nee, golfs waren best tof mid jaren 80 hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Het begon ermee dat je een Golf IV GTi een minderwaardige auto vind. Daar begint je stoer doenerij...
Dat is echt niet nodig hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef Bart het volgende:
[..]
We proberen ons aan jou aan te passen
Spank! Het is finaal misgelopen! En het erge is dat Disjfa het voorspelde maar ik wou niet luisterenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:20 schreef SpankmasterC het volgende:dit tempo kan Ome Spanky niet bijhouden hoor!
En de posts missen ook al de kwaliteit van echte GAM SC-posts! Waar zijn de plaatjes, de FAIL-linkjes, de filmpjes net boze videonerds, de eringen van Emar, de gesprekken over tier en bieten....nu is het rellen om auto's! Da's niet GAM SC-achtig!
Ik zal wel speciaal voor de nieuwelingen een paar gedragsregels opstellen!
Zoals nummer 1: Bart is een relnicht, letterlijk! Hij doet niuets anders dan overal rellen, op hem ingaan is dan ook overbodig. Maar hij is dan geen nicht, dat dan weer niet... Dus eigenlijk is ie toch geen relnicht...
En nog steeds. Als ik de verkoopcijfers moet geloven.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, golfs waren best tof mid jaren 80 hoor
Allebeiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je wordt oud SpankertOf je internetabo is oud
Ik ben geboren om het te snappen!quote:[..]
Hij snapt het
Waar zie je dat staan? Ik verklaar alleen dat dat de reden is waarom vrouwen je niet willen. Conclusie: vrouwen vinden het een minderwaardige auto. Ik vind het zelf geen minderwaardige auto.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Het begon ermee dat je een Golf IV GTi een minderwaardige auto vind. Daar begint je stoer doenerij...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, golfs waren best tof mid jaren 80 hoor
I know! Jouw onwetendheid heeft hel en verdoemenis gebracht naar dit topique!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spank! Het is finaal misgelopen! En het erge is dat Disjfa het voorspelde maar ik wou niet luisteren
Komt omdat mensen niet durven te veranderenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En nog steeds. Als ik de verkoopcijfers moet geloven.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef lennartb.nl het volgende:
Dus dít is zo'n computervirus waar ze allemaal over praten
Ik wist niet dat het deze vormen ging aannemenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef SpankmasterC het volgende:
I know! Jouw onwetendheid heeft hel en verdoemenis gebracht naar dit topique!
WAT HEB JE ONS AANGEDAAN?!?!?!!!
CIVIL WAR!!!! GAM SC vs Voetbal/auto SCquote:
* Bart geeft schouder aan Spanks om op uit te huilen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
AllebeiAllemaal 18 jarige pubers om me heen bij mn studie, en internet van 250kb/s.... (wel 2 MB/s upload, slaat ook nergens op
) En het irritante is dat ik het niet kan veranderen omdat het stelletje coío's van het gebouw hier een exclusief contract heeft getekend met dat stelletje smatjes van een provider
Net zoals jij dat ook niet gedaan hebt. Heb ik ook niet in het fotoboek gekeken alvoren een stomme opmerking te maken...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:26 schreef Bart het volgende:
Maar ik blijf het stom vinden om over een stoplichtsprintje te beginnen als je weet dat ik een nuonbusje heb, terwijl je dan ook kan weten dat ik een motor heb, dat staat er namelijk onder in mijn fotoboek
zeg ik heb de statistieken er even op nagekeken Koek.. en jij bent degene die steeds het meeste post in de topics.. dus ik weet niet hoor.. maar jij hoort dan niet te zeiken over volspammen..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het gaat in de slowacht niet eens over hattrick in de hattrick topics. Dat is waar ik op doel. En dan gaat het inderdaad eigenlijk meer over bier en tieten dan over wat anders. Komt verdomme een vrouw in het topic en dan wordt het topic volgespammed in 5 uur...
NEEEEE!quote:
* SpankmasterC maakt gretig gebruik van Barts gespierde gestel om zijn tranen op los te latenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef Bart het volgende:
[..]
* Bart geeft schouder aan Spanks om op uit te huilen...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het deze vormen ging aannemen
Mijn posts zijn meestal ontopic... Moet ik dat nog eens uitleggen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg ik heb de statistieken er even op nagekeken Koek.. en jij bent degene die steeds het meeste post in de topics.. dus ik weet niet hoor.. maar jij hoort dan niet te zeiken over volspammen..
Hoe weet jij dat ik een nuonbus heb zonder in mijn fobo te kijken. En ik heb inderdaad niet in je fobo gekeken, ik kijk naar je ondertitelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Net zoals jij dat ook niet gedaan hebt. Heb ik ook niet in het fotoboek gekeken alvoren een stomme opmerking te maken...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb het paard van troje binnen gelaten! En nu zijn we GEDOEMD!!!
In je profiel, gast.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een nuonbus heb zonder in mijn fobo te kijken. En ik heb inderdaad niet in je fobo gekeken, ik kijk naar je ondertitel
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef SpankmasterC het volgende:
wat heb je ons aangedaan, jij SC-verrader!
IK VERKETTER JE BIJ DEZE!!!! IK KOM JE HALEN!!!! IK HEB AL EEN MESTVORK, WIE NEEMT DE FAKKEL MEE?!
[ afbeelding ]
ook dat hebben we er even op nagezocht.. dat is dus ook niet zo..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn posts zijn meestal ontopic... Moet ik dat nog eens uitleggen?
Daar staat nergens dat ik een nuonbus hebquote:
Daar staat dat je bij nuon werkt. Dus die bus heb ik er toen maar bij verzonnen. Maar het doet me deugt dat je die ook daadwerkelijk hebt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar staat nergens dat ik een nuonbus heb
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:30 schreef AQuila360 het volgende:
Het voorbestaan van de GAM SC zoals we het kennen staat het op puntje van uitsterven!!
Vanzelfsprekend heb ik een auto van de zaak. Dat krijg je bij een fatsoenlijke baan. Wel tof dat je me inderdaad inschat als iemand die een fatsoenlijke baan heeftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar staat dat je bij nuon werkt. Dus die bus heb ik er toen maar bij verzonnen. Maar het doet me deugt dat je die ook daadwerkelijk hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |