abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65566778
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb 18 jaar gerookt, op het laast een pakje shag/2 pakjes sigaretten per dag, maar bij mij werkt het nog steeds prima hoor !
Blijft kut natuurlijk. Extra bewegen, zou dat nog helpen? Of een warm bad. Of je doet de thermometertruc....
Dat klinkt eng, thermometertruc... Durf ik te vragen wat dat is?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65566793
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tijdens je promotie verdien je genoeg om af en toe leuk op vakantie te kunnen En met een beetje mazzel moet je voor allerlei congressen de halve wereld rondreizen op kosten van de baas Met een beetje mazzel voor mij iig Australie en Brazilie
Dan moet je wel het goede vakgebied kiezen. Ik kan voor dat soort dingen wel funding aanvragen, maar meestal mag ik lekker zelf dokken. Kreeg gister te horen dat Glasgow er niet in zit. En had net zo'n zin om naar Schotland te gaan

Het promoveren is in de letteren sowieso geen vetpot, althans in Ierland, ik weet niet hoe het in Nederland is. Ik heb mazzel dat ik door de overheid betaald wordt, veel van de anderen die hier rondlopen moeten het zelf allemaal betalen. Mijn scholarship is één van de beste, maar ik krijg ruimschoots onder het minimumloon. Vandaar dat ik er nog wat uren bij werk op een kantoor. En daarnaast heeft manlief een hele goede baan
pi_65566814
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef kwakveense het volgende:

[..]

als t goed is wel!! heel misshcien kan ik niet, ligt beetje aan de rep data en de concert tijd, en de repetitie data van een ander project...

annemiek is heel erg leuk trouwens!!!
Kwak!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 januari 2009 @ 14:28:46 #179
163650 Greys
pi_65566826
Anos.. ben je gegijzeld op het Look-o-Look eiland?
Ben nog aan het werk en kwam stiekem even loeren, maar ik heb je niet meer zien posten daarna!

Straks even alles bijlezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65566843
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat zijn van die korreltjes toch? Got the t-shirt .
En al die andere zelfhulpmiddeltjes? Dat werkt bij mij - soms met een dag vertraging en buikpijn - als een tiet. Ik heb zelfs laxerende chocolade van de Boots
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:31:22 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65566920
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:27 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat klinkt eng, thermometertruc... Durf ik te vragen wat dat is?
Nou, eh, baby's, die eh..., hebben soms last van verstopping en aangezien bij baby's soms de temperatuur gemeten moet worden..... Het helpt echt! Het was bij mijn kinderen vaak het een-na-laaste-redmiddel (voor de zetpil )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65566931
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:27 schreef Carria het volgende:

[..]

Dan moet je wel het goede vakgebied kiezen. Ik kan voor dat soort dingen wel funding aanvragen, maar meestal mag ik lekker zelf dokken. Kreeg gister te horen dat Glasgow er niet in zit. En had net zo'n zin om naar Schotland te gaan

Het promoveren is in de letteren sowieso geen vetpot, althans in Ierland, ik weet niet hoe het in Nederland is. Ik heb mazzel dat ik door de overheid betaald wordt, veel van de anderen die hier rondlopen moeten het zelf allemaal betalen. Mijn scholarship is één van de beste, maar ik krijg ruimschoots onder het minimumloon. Vandaar dat ik er nog wat uren bij werk op een kantoor. En daarnaast heeft manlief een hele goede baan
Ik zit in een totaaaal ander vakgebied, er is hier plenty geld voor dat soort dingen (nou ja, dat is natuurlijk niet de officiele lezing ), maar dat komt ook omdat er heel veel commercieel onderzoek wordt gedaan. Deels uitgevoerd door - u raadt het al - de promovendi
pi_65567131
kwak
Ja doei.
pi_65567151
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zit in een totaaaal ander vakgebied, er is hier plenty geld voor dat soort dingen (nou ja, dat is natuurlijk niet de officiele lezing ), maar dat komt ook omdat er heel veel commercieel onderzoek wordt gedaan. Deels uitgevoerd door - u raadt het al - de promovendi
Dat is het probleem met geschiedenis inderdaad. Hoewel alles en iedereen enorm enthousiast wordt van mijn onderzoek, heeft het overduidelijk geen commerciële toepassingen. Geen commerciële toepassing = geen geld.

Ach, ik doe het ook niet voor het geld, maar omdat ik het leuk vind! Serieus: promoveren was altijd mijn grote droom, op de middelbare school al. Dus ik klaag niet

Maar stiekem zou ik soms toch wel willen dat mijn vak wat meer praktische toepassingen had. Af en toe vraag ik me af waar ik in vredesnaam mee bezig ben, en waarom...
pi_65567215
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:37 schreef Carria het volgende:

[..]

Dat is het probleem met geschiedenis inderdaad. Hoewel alles en iedereen enorm enthousiast wordt van mijn onderzoek, heeft het overduidelijk geen commerciële toepassingen. Geen commerciële toepassing = geen geld.

Ach, ik doe het ook niet voor het geld, maar omdat ik het leuk vind! Serieus: promoveren was altijd mijn grote droom, op de middelbare school al. Dus ik klaag niet

Maar stiekem zou ik soms toch wel willen dat mijn vak wat meer praktische toepassingen had. Af en toe vraag ik me af waar ik in vredesnaam mee bezig ben, en waarom...
Ach, ik denk dat iedere promovendus, onafhankelijk van zijn vakgebied, daar last van heeft, bij vlagen

Zeg, maar hoe was de lentil loaf?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:46:12 #186
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65567388
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
Terwijl het naast een baan van 40 uur in de week niet altijd een pretje is om ook nog college te volgen
Been there, done that... got the T-shirt! Hoewel, dat was naast een 32-urige werkweek.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:51:08 #187
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65567567
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En al die andere zelfhulpmiddeltjes? Dat werkt bij mij - soms met een dag vertraging en buikpijn - als een tiet. Ik heb zelfs laxerende chocolade van de Boots
Alles al gekocht en geprobeerd. Daarom ben ik ook maar naar de dokter geweest. Heb wel sterkere pillen meegekregen, maar die moet je voor het slapen pas innemen. Dus ik vrees dat ik de rest van de dag nog sjagerijnig blijf .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65567726
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Alles al gekocht en geprobeerd. Daarom ben ik ook maar naar de dokter geweest. Heb wel sterkere pillen meegekregen, maar die moet je voor het slapen pas innemen. Dus ik vrees dat ik de rest van de dag nog sjagerijnig blijf .
You poor thing
Heb je die brief nog ingestuurd? En wil je die baan eigenlijk echt graag?
pi_65567761
vanaf de uni. Ik zit trillend voor de pc, wanhopig poging te doen om te begrijpen en te onthouden wat ik straks allemaal moet doen aan handelingen, kan niet meer helder nadenken, heb een rode blos op mn wangen en veel te veel cola gedronken. En er zit geen Tuinen in de buurt met L-tyrosine . Gevoel dat ik het ga verpesten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65567804
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat iedere promovendus, onafhankelijk van zijn vakgebied, daar last van heeft, bij vlagen

Zeg, maar hoe was de lentil loaf?
Erg lekker

Ik had er wel wat chilli, knoflook en een beetje Worcestershire sauce en zout, en lekker veel peper doorgedaan. En wat roerbakgroenten voor ernaast. Er is nog flink veel over dus daar kunnen we nog wel een keer van eten. Ga het ook zeker nog een keer maken.

Diezelfde weblog had deze week nog meer recepten met linzen, dus als je er van houdt misschien de moeite waard om even te kijken.
pi_65567808
ik ga later heul rijk worden vind ik

nou ja, er schijnt meer dan genoeg werk voor me te zijn als ik afgestudeerd ben, dus laat ik dan maar even van het positieve uit blijven gaan

hoef ook niet RIJK rijk te worden, maar wil gewoon lekker kunnen leven en genoeg op vakantie en leuke dingen doen. Niet teveel, maar gewoon, genoeg
Ja doei.
pi_65567912
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
vanaf de uni. Ik zit trillend voor de pc, wanhopig poging te doen om te begrijpen en te onthouden wat ik straks allemaal moet doen aan handelingen, kan niet meer helder nadenken, heb een rode blos op mn wangen en veel te veel cola gedronken. En er zit geen Tuinen in de buurt met L-tyrosine . Gevoel dat ik het ga verpesten.
Chico: chill!!! Drink een glaasje water, haal diep adem en doe je best!
pi_65567924
quote:
Ontspan!
Haal diep adem en ga een kopje thee drinken.
Bedenk wat je nog het belangrijkste vindt om te weten. En besteed daar je tijd aan.

Jezelf opfokken is geen goed idee chico!
pi_65567975
quote:
Relax! Je kunt het!
pi_65568007
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Chico: chill!!! Drink een glaasje water, haal diep adem en doe je best!
watzijzei

kommop Chico!
Ja doei.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:08:08 #196
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65568245
dikke voor chico!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:10:59 #197
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65568371
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef Tinkepink het volgende:
Hé kwakje! Heb je het verder een beetje naar je zin in de VS?
ja!!! al moet ik nog naar mn uiteindelijke verblijfplek toe, maar ik heb buiten de enorme wachtrij ij de douane, nog gen tegenslag gehad. echt íedereen die ik tegen ben gekomen was aardig (in de zin van "omg i love your accent" en "your first time here, oh wow!! welcome to the united states") en iedereen regelt van alles voor me (was gisteren echt best ziek in t vliegtuig, koortsig en ijskoud, en kreeg lekker een dekentje en extra glaasjes water enzo toen k erom vroeg) en net echt verrukkelijk ontbeten met zelfgebakken wafels (zo'n apparaat waar je beertjes wafelspul zelf in moet gieten)

nu ga ik inpakken en uitchecken en dan naar mn nieuwe huisje voor de komende maand rijden. ind het rijden nog wel een beetje een eng idee, maar t komt vast goed.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:12:00 #198
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65568407
heeft iemand vikjes huisadres trouwens? i wil grag een kaartje uit amerika sturen en dat komt natuurlijk nooit meer op tijd aan in t ziekenhuis...
pi_65568555
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ook een kiwi op nuchtere maag?
Ohoh en ook een topper: het ontbijtsap van de Aldi. Ik zweer het, daar doen ze laxeermiddel door.

Of anders een ferme lik bedorven kokosroom. Ben je wel ook drie dagen misselijk erbij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 januari 2009 @ 15:16:48 #200
163650 Greys
pi_65568611
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:12 schreef kwakveense het volgende:
heeft iemand vikjes huisadres trouwens? i wil grag een kaartje uit amerika sturen en dat komt natuurlijk nooit meer op tijd aan in t ziekenhuis...
Heb je Vik op Hyves?
Mark staat ook tussen haar vrienden, misschien kan je hem even een berichtje sturen om het te vragen?
Volgens mij heeft niemand haar huisadres? Of misschien toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')