Da's waar... Hoewel de AIO's hier wel het imago hebben dat ze nooit vrij hebben, maar goed. Een paar weekjes per jaar moet er toch wel af kunnen. Congressen zijn dan wel weer leuk ja, dan kun je mooi op kosten van de uni vliegen en als je er toch bent nog even blijven.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tijdens je promotie verdien je genoeg om af en toe leuk op vakantie te kunnenEn met een beetje mazzel moet je voor allerlei congressen de halve wereld rondreizen op kosten van de baas
Met een beetje mazzel voor mij iig Australie en Brazilie
De hoeveelheid vet valt toch wel mee? Alleen de makreel is echt vet, maar da's niet per se fout.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn behoorlijk vette lijstje:
O: Brinta
T: banaan
T: gekookt eitje
L: 4 volkorenboterhammen met sandwichspread
T: een halve gestoomde makreel (lekker)
T: yoghurt
D: sperziebonen, rijst, kip.
Helemaal mee eens. Ik vind het een mooi lijstje hoor DaD!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
De hoeveelheid vet valt toch wel mee? Alleen de makreel is echt vet, maar da's niet per se fout.
Da's wel een heel slechte reden...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb nu 30 dagen niet gerookt. En ik sta op het punt er één op te steken omdat... ik niet meer kan schijten. Wat een treurige toestand
.
Ok, ik vond de banaan/ei/makreel een beetje veel klinken, maar er is natuurlijk niks mis met goede vetten inderdaad!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
De hoeveelheid vet valt toch wel mee? Alleen de makreel is echt vet, maar da's niet per se fout.
Heej! Ik wilde jou nog iets vragen... jij zit toch bij CM? Ga je ook meedoen met een concert van ene Annemiek in juni waarbij CM en het USKO stukken gaan zingen die ze al kunnen? Zo ja, dan zie ik je daar misschien.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef kwakveense het volgende:
dag allemaal!!
ik kwam in t vorige topic ook al even voorbij vliegen, maar nu weer eventjes, ben me geestelijk aan t voorbereiden op straks in mn eentje voor t eerst de weg op in amerika en de weg niet weten...ik denk dat ik m nu goed uit mn hoofd ken wel, en ik hoop stiekem dat er een navigatie in de huurauto zit...
fijn om te lezen dat het met vik wat beter gaat!
ben nog een beetje te moe om verder te reageren op de discussie over school enzo. zit een beetje in een "geen mening" fase
nou, gauw maar aankleden. voordeel van t tijdverschil is dat ik nu wel heel makkelijk op tijd op sta!
kussies uit de usa!
Neem een kop sterke koffie of probeer het eens linoforce van Dr. vogel. Dat spul doet wonderen schijnbaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb nu 30 dagen niet gerookt. En ik sta op het punt er één op te steken omdat... ik niet meer kan schijten. Wat een treurige toestand
.
De Nespresso verdient goud geld aan me de afgelopen maand, maar helaas. Als je altijd gerookt hebt werkt koffie alleen laxerend in combinatie met een sigaret. Ik ben al bij de dokter geweest, en ik heb smerige oploszakjes meegekregen. Ze doen wel wat, maar er komt niks uit. Dus nu ben ik misselijk en heb ik buikpijn, maar meer dan twee konijnenkeutels per keer komen er niet uitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:18 schreef loveli het volgende:
@k_i_m: koffie helpt dan toch ook? Als onze lieve heer had gewild dat je weer ging roken had 'ie wel een schoorsteen op je hoofd laten groeien.
als t goed is wel!! heel misshcien kan ik niet, ligt beetje aan de rep data en de concert tijd, en de repetitie data van een ander project...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heej! Ik wilde jou nog iets vragen... jij zit toch bij CM? Ga je ook meedoen met een concert van ene Annemiek in juni waarbij CM en het USKO stukken gaan zingen die ze al kunnen? Zo ja, dan zie ik je daar misschien.
De weg vinden komt vast wel goed. Veel plezier daar!
Banaan is toch niet vet? Of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, ik vond de banaan/ei/makreel een beetje veel klinken, maar er is natuurlijk niks mis met goede vetten inderdaad!
Dat zijn van die korreltjes toch? Got the t-shirtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neem een kop sterke koffie of probeer het eens linoforce van Dr. vogel. Dat spul doet wonderen schijnbaar.
Nou, je wordt er net zo goed dik van als van slechte vetten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, ik vond de banaan/ei/makreel een beetje veel klinken, maar er is natuurlijk niks mis met goede vetten inderdaad!
Ik heb 18 jaar gerookt, op het laast een pakje shag/2 pakjes sigaretten per dag, maar bij mij werkt het nog steeds prima hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De Nespresso verdient goud geld aan me de afgelopen maand, maar helaas. Als je altijd gerookt hebt werkt koffie alleen laxerend in combinatie met een sigaret. ....
Bij mij ligt het ook nog even aan de repetitiedata, maar ik heb me wel opgegeven onder voorbehoud.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als t goed is wel!! heel misshcien kan ik niet, ligt beetje aan de rep data en de concert tijd, en de repetitie data van een ander project...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar gerookt, op het laast een pakje shag/2 pakjes sigaretten per dag, maar bij mij werkt het nog steeds prima hoor!
Blijft kut natuurlijk. Extra bewegen, zou dat nog helpen? Of een warm bad. Of je doet de thermometertruc....
Dat klinkt eng, thermometertruc...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar gerookt, op het laast een pakje shag/2 pakjes sigaretten per dag, maar bij mij werkt het nog steeds prima hoor!
Blijft kut natuurlijk. Extra bewegen, zou dat nog helpen? Of een warm bad. Of je doet de thermometertruc....
Dan moet je wel het goede vakgebied kiezen. Ik kan voor dat soort dingen wel funding aanvragen, maar meestal mag ik lekker zelf dokken. Kreeg gister te horen dat Glasgow er niet in zit. En had net zo'n zin om naar Schotland te gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tijdens je promotie verdien je genoeg om af en toe leuk op vakantie te kunnenEn met een beetje mazzel moet je voor allerlei congressen de halve wereld rondreizen op kosten van de baas
Met een beetje mazzel voor mij iig Australie en Brazilie
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als t goed is wel!! heel misshcien kan ik niet, ligt beetje aan de rep data en de concert tijd, en de repetitie data van een ander project...
annemiek is heel erg leuk trouwens!!!
En al die andere zelfhulpmiddeltjes? Dat werkt bij mij - soms met een dag vertraging en buikpijn - als een tiet. Ik heb zelfs laxerende chocolade van de Bootsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zijn van die korreltjes toch? Got the t-shirt.
Nou, eh, baby's, die eh..., hebben soms last van verstopping en aangezien bij baby's soms de temperatuur gemeten moet worden..... Het helpt echt! Het was bij mijn kinderen vaak het een-na-laaste-redmiddel (voor de zetpilquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat klinkt eng, thermometertruc...Durf ik te vragen wat dat is?
Ik zit in een totaaaal ander vakgebied, er is hier plenty geld voor dat soort dingen (nou ja, dat is natuurlijk niet de officiele lezingquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:27 schreef Carria het volgende:
[..]
Dan moet je wel het goede vakgebied kiezen. Ik kan voor dat soort dingen wel funding aanvragen, maar meestal mag ik lekker zelf dokken. Kreeg gister te horen dat Glasgow er niet in zit. En had net zo'n zin om naar Schotland te gaan![]()
Het promoveren is in de letteren sowieso geen vetpot, althans in Ierland, ik weet niet hoe het in Nederland is. Ik heb mazzel dat ik door de overheid betaald wordt, veel van de anderen die hier rondlopen moeten het zelf allemaal betalen. Mijn scholarship is één van de beste, maar ik krijg ruimschoots onder het minimumloon. Vandaar dat ik er nog wat uren bij werk op een kantoor. En daarnaast heeft manlief een hele goede baan
Dat is het probleem met geschiedenis inderdaad. Hoewel alles en iedereen enorm enthousiast wordt van mijn onderzoek, heeft het overduidelijk geen commerciële toepassingen. Geen commerciële toepassing = geen geld.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit in een totaaaal ander vakgebied, er is hier plenty geld voor dat soort dingen (nou ja, dat is natuurlijk niet de officiele lezing), maar dat komt ook omdat er heel veel commercieel onderzoek wordt gedaan. Deels uitgevoerd door - u raadt het al - de promovendi
Ach, ik denk dat iedere promovendus, onafhankelijk van zijn vakgebied, daar last van heeft, bij vlagenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:37 schreef Carria het volgende:
[..]
Dat is het probleem met geschiedenis inderdaad. Hoewel alles en iedereen enorm enthousiast wordt van mijn onderzoek, heeft het overduidelijk geen commerciële toepassingen. Geen commerciële toepassing = geen geld.
Ach, ik doe het ook niet voor het geld, maar omdat ik het leuk vind! Serieus: promoveren was altijd mijn grote droom, op de middelbare school al. Dus ik klaag niet![]()
Maar stiekem zou ik soms toch wel willen dat mijn vak wat meer praktische toepassingen had. Af en toe vraag ik me af waar ik in vredesnaam mee bezig ben, en waarom...
Been there, done that... got the T-shirt! Hoewel, dat was naast een 32-urige werkweek.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
Terwijl het naast een baan van 40 uur in de week niet altijd een pretje is om ook nog college te volgen
Alles al gekocht en geprobeerd. Daarom ben ik ook maar naar de dokter geweest. Heb wel sterkere pillen meegekregen, maar die moet je voor het slapen pas innemen. Dus ik vrees dat ik de rest van de dag nog sjagerijnig blijfquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En al die andere zelfhulpmiddeltjes? Dat werkt bij mij - soms met een dag vertraging en buikpijn - als een tiet. Ik heb zelfs laxerende chocolade van de Boots
You poor thingquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Alles al gekocht en geprobeerd. Daarom ben ik ook maar naar de dokter geweest. Heb wel sterkere pillen meegekregen, maar die moet je voor het slapen pas innemen. Dus ik vrees dat ik de rest van de dag nog sjagerijnig blijf.
Erg lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat iedere promovendus, onafhankelijk van zijn vakgebied, daar last van heeft, bij vlagen
Zeg, maar hoe was de lentil loaf?
Chico: chill!!! Drink een glaasje water, haal diep adem en doe je best!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:vanaf de uni. Ik zit trillend voor de pc, wanhopig poging te doen om te begrijpen en te onthouden wat ik straks allemaal moet doen aan handelingen, kan niet meer helder nadenken, heb een rode blos op mn wangen en veel te veel cola gedronken. En er zit geen Tuinen in de buurt met L-tyrosine
. Gevoel dat ik het ga verpesten.
Ontspan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
vanaf de uni. Ik zit trillend voor de pc, wanhopig poging te doen om te begrijpen en te onthouden wat ik straks allemaal moet doen aan handelingen, kan niet meer helder nadenken, heb een rode blos op mn wangen en veel te veel cola gedronken. En er zit geen Tuinen in de buurt met L-tyrosine
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:vanaf de uni. Ik zit trillend voor de pc, wanhopig poging te doen om te begrijpen en te onthouden wat ik straks allemaal moet doen aan handelingen, kan niet meer helder nadenken, heb een rode blos op mn wangen en veel te veel cola gedronken. En er zit geen Tuinen in de buurt met L-tyrosine
watzijzeiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Chico: chill!!! Drink een glaasje water, haal diep adem en doe je best!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef Tinkepink het volgende:
Hé kwakje! Heb je het verder een beetje naar je zin in de VS?
Ook een kiwi op nuchtere maag?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Alles al gekocht en geprobeerd. Daarom ben ik ook maar naar de dokter geweest. Heb wel sterkere pillen meegekregen, maar die moet je voor het slapen pas innemen. Dus ik vrees dat ik de rest van de dag nog sjagerijnig blijf.
Heb je Vik op Hyves?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:12 schreef kwakveense het volgende:
heeft iemand vikjes huisadres trouwens? i wil grag een kaartje uit amerika sturen en dat komt natuurlijk nooit meer op tijd aan in t ziekenhuis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |