In augustus zeker als iedereen met vakantie wilquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij onze opleiding zijn ze dan ook weer zo soepel dat je als je er 3 hebt verspild, dat je dan de examencommissie kan vragen om een extra kans en dat ze dat nagenoeg altijd wel doen
maar we hebben dus ook maar één herkansing per vak per collegejaar.
Een dag minder werken is qua geld geen optie. Wellicht tegen de tijd dat ik aan stage toe zou zijn wel trouwens omdat ik dan zeker hoger zit qua salaris maar je een paar maanden fulltime stage lopen en dat is gewoon geen optie voor mij dus ik stel het studeren nog maar even uit en zit dus sowieso aan mijn studieschuld vast omdat ik de 10 jaren termijn niet meer haalquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:53 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Een collega van mij die is bezig als leraar voor de basisschool. Die heeft geregeld dat ie een dag minder kan werken wanneer hij stage moet lopen. Dus wellicht eerlijk zijn en misschien kan er wat geregeld worden?
Zo klinkt het als 'failure'quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ofwel: als je je studie totaal verneukt, MoBlo, kun je altijd nog in deeltijd gaan studeren
In augustus zijn de herkansingen van het tweede semester.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
In augustus zeker als iedereen met vakantie wil
Aai over je gekwetste zieltjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo klinkt het als 'failure'
Terwijl het naast een baan van 40 uur in de week niet altijd een pretje is om ook nog college te volgen
Is het niet "goedkoper" om minder te werken, een lening af te sluiten en af te studeren? Geen idee hoe hoog je studieschuld is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een dag minder werken is qua geld geen optie. Wellicht tegen de tijd dat ik aan stage toe zou zijn wel trouwens omdat ik dan zeker hoger zit qua salaris maar je een paar maanden fulltime stage lopen en dat is gewoon geen optie voor mij dus ik stel het studeren nog maar even uit en zit dus sowieso aan mijn studieschuld vast omdat ik de 10 jaren termijn niet meer haal![]()
Ik was trouwens even lunchen en een klant at mee dus we hadden kroketten![]()
Ja, dat dacht ik ook. En nu zit ik in Belgiëquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zó niet falen, ik ga mega snel afstuderen én dan op wereldreis
ja, maar jij doet promoveren enzo, da's ook nog een soort van studeren eiksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. En nu zit ik in België
Waarom ben je dan niet gegaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. En nu zit ik in België
j/k, ik heb nooit wereldreisplannen gehad (wel altijd heel veel goede voornemens, studie-wisequote:
kutquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:54 schreef cyclechick het volgende:
Hoe zijn de tentamens gedaan, ladies?
jaquote:En Vik voelt zich weer beter, las ik![]()
jaquote:Ohh schijnt bij jullie de zon ook zo hard?
Ik sprak pas een fokster (Maeghan) en die heeft de Master vertalen engels gedaan. Volgens haar valt daar geen droog brood in te verdienen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een dag minder werken is qua geld geen optie. Wellicht tegen de tijd dat ik aan stage toe zou zijn wel trouwens omdat ik dan zeker hoger zit qua salaris maar je een paar maanden fulltime stage lopen en dat is gewoon geen optie voor mij dus ik stel het studeren nog maar even uit en zit dus sowieso aan mijn studieschuld vast omdat ik de 10 jaren termijn niet meer haal![]()
Ik was trouwens even lunchen en een klant at mee dus we hadden kroketten![]()
Neequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik sprak pas een fokster (Maeghan) en die heeft de Master vertalen engels gedaan. Volgens haar valt daar geen droog brood in te verdienen.![]()
Ergo: is er niet iets anders wat je kunt/wilt gaan studeren?
Balen van je tentamen, zeg! wanneer krijg je de uitslag? Gelukkig dat het zulk mooi weer is, beter denk je daaraanquote:
Ow.quote:
Oh okee...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
j/k, ik heb nooit wereldreisplannen gehad (wel altijd heel veel goede voornemens, studie-wise).
Ik geloof dat ik liever ieder jaar 4 weken op vakantie ga dan ineens een jaar achtereen.
ik gok die van woensdag dit weekend nogquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Balen van je tentamen, zeg! wanneer krijg je de uitslag? Gelukkig dat het zulk mooi weer is, beter denk je daaraan
Tijdens je promotie verdien je genoeg om af en toe leuk op vakantie te kunnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh okee...
Ik ook niet trouwens, maar tegenwoordig lijkt het wel alsof je geen normale student meer bent als je niet een half jaar in India/Thailand/Zuid-Amerika of ergens anders ver weg hebt doorgebracht...
Ach ja, ik studeer 7 jaar, dan nog 4 jaar promoveren en dan ben ik net klaar voor m'n 30ste. Ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |