Ja maar het merendeel van de Turken (die ik ken tenminste) haat ook marokkanenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Geloof me de relatie tussen de beide landen zijn nu zeer slecht na de massamoorden van Israel.
merendeel Turken haat Israel.
Erg interessant.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:12 schreef Vojnovitsj het volgende:
Als men erover wil oordelen moet men het eerst helemaal bekijken:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef buachaille het volgende:
Wat een ongelooflijk klein kind die Erdogan; weglopen omdat je je zin niet krijgt. Die Turken zijn ook allemaal hetzelfde, kleine verwende kinderen met een onterecht gevoel van trots. Die idioten moeten NOOIT tot de EU worden toegelaten.
Het merdendeel van de turken is dan ook een fascist, zij haten al wat niet en turks en islamitisch is dus Arabieren, Grieken, Europeanen, Joden, Afrikanen etc ze haten ze allemaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef buachaille het volgende:
Ja maar het merendeel van de Turken (die ik ken tenminste) haat ook marokkanen
Genocide op Koerden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Precies, en dat dan van de Turken met hun genocide op de Koerden
En dan die zogenaamde "Turkse trots" dat is helemaal de grap van de eeuw
Ja, hele dorpen uitmoorden en vervolgens verklaren dat Koerden niet bestaan, er zijn alleen maar "berg-turken" volgens die figuren.quote:
Onder Erdogan zijn zulke dingen in ieder geval niet gebeurd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, hele dorpen uitmoorden en vervolgens verklaren dat Koerden niet bestaan, er zijn alleen maar "berg-turken" volgens die figuren.
Ze plegen een genocide op de Koerden en hun identiteit, die Koerden woonden daar allang voordat de turken dat stukje van onze planeet veroverden by the way.
En dat is alleen maar zo omdat de AKP de EU nodig heeft om het leger aan de kant te kunnen houden om hun islamiserende agenda verder te kunnen introduceren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Onder Erdogan zijn zulke dingen in ieder geval niet gebeurd.
De AKP won vooral in de Koerdische gebieden.![]()
Er is sinds kort zelfs een publiek tv-kanaal die 24/7 in het Koerdisch uitzendt.
en dat zegt een Jood die Sharon een eerbare man vindt..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, hele dorpen uitmoorden en vervolgens verklaren dat Koerden niet bestaan, er zijn alleen maar "berg-turken" volgens die figuren.
Ze plegen een genocide op de Koerden en hun identiteit, die Koerden woonden daar allang voordat de turken dat stukje van onze planeet veroverden by the way.
Wat de Turken doen met de Koerden en wat ze met de Armenen hebben gedaan is inderdaad niet goed te praten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Aangezien jij alle Turken idioot noemt, ben je geen vriend van hun.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
wat is dit voor een onzin.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef RoW_0 het volgende:
Ik hoop dat de relatie tussen Turkije en Israël niet beschadigt, tijdens de grote aardbeving in Turkije (in 1998?) heeft Israël helikopters verstuurd naar Turkije! Turkije en Israel hebben elkaar nodig. anders raken de Turken geheel geïsoleerd tegen Europa, Arabië en Rusland. Hetzelfde geldt voor Israël natuurlijk, belangrijker voor hun zelfs.
De arabieren haten Turken omdat zij te 'westers' zijn, de Grieken haten Turken omdat.. nja Turken zijn, Europa vinden turken te 'moslim' en russen, ja die mogen niemand.
Nee hoor, Erdogan was woedend enkel omdat Peres tegen hem ging schreeuwen en de moderator hem niet eerlijk had behandeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:43 schreef rutger05 het volgende:
Allemaal niet zo diplomatiek verlopen. Erdogan heeft hiermee kunnen scoren bij een (groot) deel van zijn achterban. Zoals bekend hebben veel fundamentalistische islamieten weinig op met Israel en Joden. Turkije wordt net als Israel nauwlettend gevolgd door veel landen. Ook gezien de achtergrond en achterban van Erdogan zal het incident zowel binnen Turkije als buiten Turkije met interesse bekeken worden.
Wat lul je nou slampamper, ik ben geen Jood.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:22 schreef trifko het volgende:
[..]
en dat zegt een Jood die Sharon een eerbare man vindt..![]()
Sharon in coma 80 jaar geworden
wat bedoel je met onze? is dit het Beloofde planeet van de Joden, en moet de rest maar oprotten naar een andere planeet.![]()
en de Amerikanen/Australiërs gaven de Indianen/Aboriginals bloemen in ruil voor hun land..![]()
Nee dat denk ik niet, met iemand als Erdogan in discussie gaan is niet bijster nuttig daar hij iemand als Bashir (ook zo'n pleger van een genocide) omarmt dus ik zou het gelaten over mij heen laten gaan, daar zo iemand hopeloos extreem is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:33 schreef Pool het volgende:
Wat de Turken doen met de Koerden en wat ze met de Armenen hebben gedaan is inderdaad niet goed te praten.
Wat zou jij doen als Erdogan die onderdrukking resp. genocide een half uur had mogen goedpraten, waarbij jij als andere regeringsleider tenenkrommend zit te wachten tot je mag reageren. Vervolgens mag jij wat zeggen, ben je twee minuten bezig, word je afgebroken voor de lunch en moet je je mond houden van de gespreksleider. Zou jij niet boos worden, doorpraten, en als je dan alsnog wordt onderbroken: weglopen? Ik wel.
Het gaat dus ook helemaal niet om de vraag of Turken en Israëliërs, en hun leiders, goede jongens zijn. Het gaat er ook niet om of ze gelijk hebben. Het gaat erom dat je zo'n debat qua spreektijd een beetje eerlijk indeelt en niet een agressor haar acties een half uur lang laat verdedigen, waarna je het weerwoord direct afkapt voor de lunch.
En ik vind dat getoeter tyfusirritant.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef RoW_0 het volgende:
De arabieren haten Turken omdat zij te 'westers' zijn, de Grieken haten Turken omdat.. nja Turken zijn, Europa vinden turken te 'moslim' en russen, ja die mogen niemand.
Wil je even duidelijker zijn? Welke censuur.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:53 schreef bijdehand het volgende:
Turkije mogen niet zeuren over censuur he
Kritiek op Israël is jodenhaat, jeweets.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:21 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, enkelen hebben Erdogan een anti-semitsit genoemd. Dat lijkt me niet terecht gezien zijn uitspraken van gister:
"Als men joden wil discrimineren, dan zullen ze eerst langs mij moeten" (beetje letterlijk vertaald)
"Mijn uitspraken waren niet gericht tegen het joodse volk, of het jodendom, maar tegen de acties in gaza"
'Mijn wegloop-protest was gericht tegen de gespreksleider die mij veel minder tijd gaf dan Perez, maar zeker niet tegen Perez zelf''
Ja leuk. Maar wat voor toegevoegde waarde heeft dit voor dit topic.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
Bedankt, turkquote:Op zondag 1 februari 2009 01:28 schreef Diablo_GT het volgende:
Wist niet dat we zoveel Turken kenners hadden hier op het forum, al helemaal die ganzenhoofd.![]()
Dat ben ik absoluut niet wanneer het barbaren zoals bv de turken betreft, laat zij eerst maar eens een proces van verlichting doormaken en pas dan kunnen ze wmbt democratie krijgen en mogen zij het vrije woord bezigen.quote:Allemaal grote verdedigers van democratie en van het vrije woord. zolang het in eigen straatje past
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |