abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61822031
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:22 schreef schoelje het volgende:

[..]

Michel Aoun is een marionet van de islamitische machthebbers, een Libanese Job Cohen.
Nee Michel Aoun is juist tegen de Soenitische Islamitische machthebbers en deze Soenitische Islamitisch machthebber probeerde hij met de rest van de Oppositie dus afte zetten of in iedergeval hun macht te breken en dat lukte.

Christenen hebben massaal op deze man gestemd.
pi_61822071
Toch mooi dat zo'n eerbare man zo oud heeft mogen worden, hij heeft het ook niet gemakkelijk gehad.
  maandag 22 september 2008 @ 12:31:37 #103
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61822079
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:25 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

Ja ik kan het ook hebben over de vele protetanten die zijn afgeslacht tijdens de spaanse inquistie maar dat heeft zo weinig met het onder werp te maken.

Maar als jij er een draadje over opent dan wil ik gerust wel reageren.

Voortaan On Topic Reageren anders vervuil je het draadje zo.

En als je inhoudelijks niks te zeggen heb kan je me altijd nog voor Antisemiet uitmaken.

Ben ik ook al gewend.
Wat is het topic dan? Slechte dingen die Joden doen? Als in 1982 in een buurland van Libanon dat actief betrokken is bij de burgeroorlog een slachting plaatsvind die een stuk groter is dan Sabra en Shatila dan lijkt mij dat niet of topic.

Dat het jou niet handig uitkomt is niet mijn probleem.

Dit gaat trouwens weer direct terug naar de Arabische manier van onderhandelen: onaangename dingen mogen niet gemeld worden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_61822221
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:31 schreef Viajero het volgende:

[..]

Wat is het topic dan?

Ben jij nou zo dom of ik nou zo slim .

sharon in coma 80 jaar geworden

En wie was er Indirect verantwoordelijk voor de slachting in Libanon en werd hij zelfs als minister afgezet.

Inderdaad Sharon.
  maandag 22 september 2008 @ 12:43:01 #105
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61822357
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:37 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

En wie was er Indirect verantwoordelijk voor de slachting in Libanon en werd hij zelfs als minister afgezet.

Inderdaad Sharon.
Negeer inderdaad de rest van mijn post. Je bewijst prima dat met jou niet te discusieren valt.

Ik ga verder niet meer op jou reageren, heeft weinig zin. Ik wacht wel weer op de volgende kloon die je aanmaakt als deze wordt geband.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_61822407
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:43 schreef Viajero het volgende:

[..]

Negeer inderdaad de rest van mijn post. Je bewijst prima dat met jou niet te discusieren valt.

Ik ga verder niet meer op jou reageren, heeft weinig zin. Ik wacht wel weer op de volgende kloon die je aanmaakt als deze wordt geband.
De rest van jou post had niks met het onderwerp te maken.

pi_61845942
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:37 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

Inderdaad Sharon.
Opmerkelijk wat voor een verschil zo´n woordje zijn kan.

Leg maar eens uit hoe iemand indirect voor iets verantwoordelijk zijn kan? Dat is polemiek !
edit
nee doe maar niet
Ik heb net je posts zitten lezen en wil eigenlijk geen repliek hebben. Je onwetendheid is zo banaal en gestuurd, dat ik er vanaf zie er dieper op in te gaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door CANARIS op 23-09-2008 11:11:54 ]
  maandag 4 januari 2010 @ 15:15:48 #108
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_76399827
quote:
Sharon al vier jaar in coma

(Novum/AP) - De Israëlische oud-premier Ariel Sharon ligt al vier jaar in coma. Hij is nu 81 jaar. Dov Weisglass, een goede vriend van Sharon, zei zondag dat er geen verandering in zijn gezondheidstoestand valt te bespeuren.

Oud-generaal Sharon leidde Israël van 2001 tot 4 januari 2006, toen hij een zware beroerte kreeg.

Sharon vergaarde roem als een risico's nemende en vaak ongehoorzame legerofficier. In de jaren '70 ging hij de politiek in, als parlementslid van de rechtse Likud-partij. Hij was een van de ferventste voorstanders van de bouw van Israëlische nederzettingen in de Palestijnse gebieden. Maar als premier haalde hij alle joodse kolonisten terug uit Gaza.
Hij is er nog...
  maandag 4 januari 2010 @ 15:23:48 #109
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_76400108
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Hij is er nog...

Dit is toch trekken aan een dood paard. Waarom halen ze hem in godsnaam niet van de lifesupport af?
  maandag 4 januari 2010 @ 15:25:57 #110
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76400169
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dit is toch trekken aan een dood paard. Waarom halen ze hem in godsnaam niet van de lifesupport af?
Dat staat haaks op de Joodse ethiek m.b.t. leven en dood. Een leven gooi je nimmer weg, het is een geschenk van God en dat actief beëindigen, zelfs in deze staat, is een affront jegens die God.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_76401361
Lijkt me toch een raar iets, stel dat hij nu toch wakker wordt, in 4 jaar verandert er best veel. Alsof je ingevroren wordt.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 januari 2010 @ 16:03:41 #112
862 Arcee
Look closer
pi_76401595
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef Iblis het volgende:
Dat staat haaks op de Joodse ethiek m.b.t. leven en dood. Een leven gooi je nimmer weg, het is een geschenk van God en dat actief beëindigen, zelfs in deze staat, is een affront jegens die God.
Volgens sommige religies staat ingrijpen juist haaks op de ethiek. Je gaat je immers niet mengen in God's plan. Zie bijvoorbeeld het weigeren van inentingen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 4 januari 2010 @ 16:23:46 #113
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76402299
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Volgens sommige religies staat ingrijpen juist haaks op de ethiek. Je gaat je immers niet mengen in God's plan. Zie bijvoorbeeld het weigeren van inentingen.
De religieuze motivatie is daar meer dat je je niet op Gods voorzienigheid verlaat maar je heil zoekt in medicatie. Het is feitelijk een aanklacht aan God, omdat je zegt: Wat jij te bieden hebt als ik ziek ben (of, ik vertrouw niet dat je me niet onnodig ziek maakt), daar stel ik geen vertrouwen in, ik leg mijn lot liever in handen van medicijnen.

Het dubbele is, waarom zou je dan b.v. überhaupt warme kleren aantrekken als het ’s winters koud is, of je arm laten spalken als deze gebroken is? Dat is een eindeloos (theologisch) twistpunt, en ik moet zeggen dat ik niet-inenten ook niet consequent vindt, maar m.i. ligt het bezwaar meer op het feit dat je aangeeft God niet te vertrouwen. Gods plannen ‘dwarsbomen’ is ons als armetierige schepsels natuurlijk sowieso niet echt gegeven. Een theologische referentie is voor Protestanten hierin de Heidelberger Catechismus:
quote:
Vr.27. Wat verstaat gij door de voorzienigheid Gods?
Antw. De almachtige en alomtegenwoordige kracht Gods, door welke Hij hemel en aarde, mitsgaders alle schepselen, gelijk als met Zijn hand nog onderhoudt, en alzo regeert, dat loof en gras, regen en droogte, vruchtbare en onvruchtbare jaren, spijze en drank, gezondheid en krankheid, rijkdom en armoede, en alle dingen, niet bij geval, maar van Zijn Vaderlijke hand ons toekomen.
Judaïsme ziet meestal echter een gebod om – mits je niet je eigen leven in gevaar brengt – het lijf wel te beschermen tegen ziekte en dood.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_76403099
Leeft deze barbaarse idioot en massamoordenaar nog steeds ?

Er gaat een video rond hoe Sharon nu is
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 4 januari 2010 @ 16:44:50 #115
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76403194
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef Meki het volgende:

maandag 4 januari 2010 @ 17:12:43 #116
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76404275
quote:
Vind je dit nu echt bijdragen aan de discussie? Sharon voor varken uitmaken?
pi_76404340
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:12 schreef Iblis het volgende:

[..]

Vind je dit nu echt bijdragen aan de discussie? Sharon voor varken uitmaken?
Ik maak hem voor ergere dingen uit maar dat terzijde.
Er is een video vrijgegeven via Youtube over Sharon. Dat wel bijdraagt aan deze discussie
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:12:48 #118
177885 JoaC
Het is patat
pi_76406775
Die man word wakker als er vrede is in het Midden-Oosten
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  maandag 4 januari 2010 @ 20:46:05 #119
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76413491
Met alle respect, maar kunnen ze de stekker niet uit Sharon trekken?

Lijkt me niet leuk om de laatste jaren als kasplantje te leven.

Ariël Sharon heeft rust nodig.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:48:04 #120
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_76413593
quote:

Wat een walgelijk mannetje ben jij toch .
pi_76466610
quote:

Meki
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')