Nee Michel Aoun is juist tegen de Soenitische Islamitische machthebbers en deze Soenitische Islamitisch machthebber probeerde hij met de rest van de Oppositie dus afte zetten of in iedergeval hun macht te breken en dat lukte.quote:Op maandag 22 september 2008 12:22 schreef schoelje het volgende:
[..]
Michel Aoun is een marionet van de islamitische machthebbers, een Libanese Job Cohen.
Wat is het topic dan? Slechte dingen die Joden doen? Als in 1982 in een buurland van Libanon dat actief betrokken is bij de burgeroorlog een slachting plaatsvind die een stuk groter is dan Sabra en Shatila dan lijkt mij dat niet of topic.quote:Op maandag 22 september 2008 12:25 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook hebben over de vele protetanten die zijn afgeslacht tijdens de spaanse inquistie maar dat heeft zo weinig met het onder werp te maken.
Maar als jij er een draadje over opent dan wil ik gerust wel reageren.
Voortaan On Topic Reageren anders vervuil je het draadje zo.
En als je inhoudelijks niks te zeggen heb kan je me altijd nog voor Antisemiet uitmaken.
Ben ik ook al gewend.
quote:
Negeer inderdaad de rest van mijn post. Je bewijst prima dat met jou niet te discusieren valt.quote:Op maandag 22 september 2008 12:37 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ik nou zo slim .
sharon in coma 80 jaar geworden
En wie was er Indirect verantwoordelijk voor de slachting in Libanon en werd hij zelfs als minister afgezet.
Inderdaad Sharon.
De rest van jou post had niks met het onderwerp te maken.quote:Op maandag 22 september 2008 12:43 schreef Viajero het volgende:
[..]
Negeer inderdaad de rest van mijn post. Je bewijst prima dat met jou niet te discusieren valt.
Ik ga verder niet meer op jou reageren, heeft weinig zin. Ik wacht wel weer op de volgende kloon die je aanmaakt als deze wordt geband.
Opmerkelijk wat voor een verschil zo´n woordje zijn kan.quote:Op maandag 22 september 2008 12:37 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ik nou zo slim .
sharon in coma 80 jaar geworden
En wie was er Indirect verantwoordelijk voor de slachting in Libanon en werd hij zelfs als minister afgezet.
Inderdaad Sharon.
Hij is er nog...quote:Sharon al vier jaar in coma
(Novum/AP) - De Israëlische oud-premier Ariel Sharon ligt al vier jaar in coma. Hij is nu 81 jaar. Dov Weisglass, een goede vriend van Sharon, zei zondag dat er geen verandering in zijn gezondheidstoestand valt te bespeuren.
Oud-generaal Sharon leidde Israël van 2001 tot 4 januari 2006, toen hij een zware beroerte kreeg.
Sharon vergaarde roem als een risico's nemende en vaak ongehoorzame legerofficier. In de jaren '70 ging hij de politiek in, als parlementslid van de rechtse Likud-partij. Hij was een van de ferventste voorstanders van de bouw van Israëlische nederzettingen in de Palestijnse gebieden. Maar als premier haalde hij alle joodse kolonisten terug uit Gaza.
quote:
Dat staat haaks op de Joodse ethiek m.b.t. leven en dood. Een leven gooi je nimmer weg, het is een geschenk van God en dat actief beëindigen, zelfs in deze staat, is een affront jegens die God.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit is toch trekken aan een dood paard. Waarom halen ze hem in godsnaam niet van de lifesupport af?
Volgens sommige religies staat ingrijpen juist haaks op de ethiek. Je gaat je immers niet mengen in God's plan. Zie bijvoorbeeld het weigeren van inentingen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef Iblis het volgende:
Dat staat haaks op de Joodse ethiek m.b.t. leven en dood. Een leven gooi je nimmer weg, het is een geschenk van God en dat actief beëindigen, zelfs in deze staat, is een affront jegens die God.
De religieuze motivatie is daar meer dat je je niet op Gods voorzienigheid verlaat maar je heil zoekt in medicatie. Het is feitelijk een aanklacht aan God, omdat je zegt: Wat jij te bieden hebt als ik ziek ben (of, ik vertrouw niet dat je me niet onnodig ziek maakt), daar stel ik geen vertrouwen in, ik leg mijn lot liever in handen van medicijnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens sommige religies staat ingrijpen juist haaks op de ethiek. Je gaat je immers niet mengen in God's plan. Zie bijvoorbeeld het weigeren van inentingen.
Judaïsme ziet meestal echter een gebod om – mits je niet je eigen leven in gevaar brengt – het lijf wel te beschermen tegen ziekte en dood.quote:Vr.27. Wat verstaat gij door de voorzienigheid Gods?
Antw. De almachtige en alomtegenwoordige kracht Gods, door welke Hij hemel en aarde, mitsgaders alle schepselen, gelijk als met Zijn hand nog onderhoudt, en alzo regeert, dat loof en gras, regen en droogte, vruchtbare en onvruchtbare jaren, spijze en drank, gezondheid en krankheid, rijkdom en armoede, en alle dingen, niet bij geval, maar van Zijn Vaderlijke hand ons toekomen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef Meki het volgende:
Leeft deze barbaarse idioot en massamoordenaar nog steeds ?
Er gaat een video rond hoe Sharon nu is
Vind je dit nu echt bijdragen aan de discussie? Sharon voor varken uitmaken?quote:
Ik maak hem voor ergere dingen uit maar dat terzijde.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:12 schreef Iblis het volgende:
[..]
Vind je dit nu echt bijdragen aan de discussie? Sharon voor varken uitmaken?
Wat een walgelijk mannetje ben jij tochquote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef Meki het volgende:
Mekiquote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef Meki het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |