Dit wens je niemand.. Maar voor hem maak ik idd een uitzondering. Sharonquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:58 schreef Marseille het volgende:
Haha schritterend.. ik hoop dat z'n dood een lange lijdensweg is.. vuile nazi die hij is
quote:Op zondag 21 september 2008 10:32 schreef schoelje het volgende:
[...] In ieder geval is hem veel dank verschuldigd vanwege zijn inzet voor het mooie Israel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ariel_Sharonquote:Sabra en Shatila
Onder zijn ministerschap valt Israël het zuiden van Libanon binnen, om daar bases van Palestijnse milities aan te vallen. Sharon geeft de Falangisten de vrije hand in Palestijnse vluchtelingenkampen Sabra en Shatila. De kampen zelf werden omsingeld door het Israëlische leger, zodat de vluchtelingen niet weg konden. De Falangisten, sinds 1978 getraind door Israël, vermoorden volgens een schatting van het Rode Kruis zo'n 2750 personen (andere schattingen lopen uiteen van 460 tot 3500), waaronder veel vrouwen en kinderen.
Eerder Wim Kok, wiens leger ook bij een nog veel grotere slachting stond toe te kijken.quote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ariel_Sharon
Daar kan Balkie nog wat van leren ja...
Die verhalen hoor ik nou al jaren en ik moet eerlijk gezegd vreselijk kotsen van de eenzijdigheid van dit soort verhalen. WAAR KOMT DAT VANDAAG?????quote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ariel_Sharon
Daar kan Balkie nog wat van leren ja...
Van die site:quote:Op zondag 21 september 2008 16:48 schreef schoelje het volgende:
[..]
Die verhalen hoor ik nou al jaren en ik moet eerlijk gezegd vreselijk kotsen van de eenzijdigheid van dit soort verhalen. WAAR KOMT DAT VANDAAG?????
Mocht je wel bereid zijn om het hele verhaal tot je te willen nemen lees dan: http://het-ander-klokje.blogspot.com/2006_07_30_archive.html
Vind je het nu heel erg vreemd als een anoniem blogje dat de wereldpers als "pro-marxistische en pro-islamitische propaganda" bestempelt niet echt serieus wordt genomen? Dan zijn sites als het rode kruis, de BBC en Human Right Watch objectiever.quote:Sabra en Sjatilja
Van alle massamoorden die tijdens de Libanese burgeroorlog werden gepleegd zijn alleen die in Sabra en Sjatilja door de media vereeuwigd. Zij pasten in de pro-marxistische en pro-islamitische propaganda: de daders waren immers christenen en de slachtoffers moslims.
Maakt de ene massamoord de andere goed?quote:Op zondag 21 september 2008 19:53 schreef CeeJee het volgende:
Een artikel zoals dat van de BBC dat de massamoord in Damour niet noemt kan niet serieus worden genomen.
Gek. Want ik lees dat de aanval op dat Damour een vergelding was voor een christelijke aanval op Palestijnse kampen, waar duizend burgers gedood zijn. Maar over die kampen hoor en lees ik ook niets in de media. Of op HRW. Terwijl de pro-Marxistische en pro-Islamitische agenda van de Media toch gebaat zou zijn bij het vermelden van die slachting. Heel gek.quote:Van alle massamoorden die tijdens de Libanese burgeroorlog werden gepleegd zijn alleen die in Sabra en Sjatilja door de media vereeuwigd. Zij pasten in de pro-marxistische en pro-islamitische propaganda: de daders waren immers christenen en de slachtoffers moslims.
Nee maar het is wel een groot deel van de achtergrond. De rol van Ariel Sharon wordt compleet overtrokken omdat het nou eenmaal zo'n gemene vent is. Hoogtepunt was nog wel de dood van Hobeika die door het toenmalige team aanklagers tegen Sharon betreurd werd omdat ze hun getuige kwijt waren. De dader die door degenen die claimen namens de slachtoffers te praten alleen nog als getuige kan worden gezien.quote:Op zondag 21 september 2008 20:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maakt de ene massamoord de andere goed?
Ik laat het onderwerp hier verder maar rusten. De satan die sommigen van Sharon proberen te maken is hij echter niet. Vermeld mag verder nog worden dat de Christenen inmiddels een minderheid zijn in Libanon, kennelijk is deze bevolkingsgroep er niet in geslaagd een leider te vinden die niet over zich heen laat zeiken. De Islam is de meerderheid, gefeliciteerd.quote:Op zondag 21 september 2008 20:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maakt de ene massamoord de andere goed?
wikipedia.quote:Op zondag 21 september 2008 16:48 schreef schoelje het volgende:
[..]
Die verhalen hoor ik nou al jaren en ik moet eerlijk gezegd vreselijk kotsen van de eenzijdigheid van dit soort verhalen. WAAR KOMT DAT VANDAAG?????
De christenen onderleiding van Michel Aoun hebben de kant gekozen van hezbollah en tegen de soeniten.quote:Op zondag 21 september 2008 21:56 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik laat het onderwerp hier verder maar rusten. De satan die sommigen van Sharon proberen te maken is hij echter niet. Vermeld mag verder nog worden dat de Christenen inmiddels een minderheid zijn in Libanon, kennelijk is deze bevolkingsgroep er niet in geslaagd een leider te vinden die niet over zich heen laat zeiken. De Islam is de meerderheid, gefeliciteerd.
dat dusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
Leeft hij nog? Ik dacht dat hij al dood was.
Wat bedoelt wordt is dat het nogal eenzijdig is om het alleen eindeloos te hebben over dingen waar Israel van beschuldigd kan worden terwijl de Arabieren rondom nog veel ergere dingen doen waar je nooit wat van hoort.quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 12:14 schreef schoelje het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat Sharon een lieverdje was, maar als hij dat niet was geweest dan was het Joodse volk allang afgeslacht geweest door de bloeddorstige islamitische hordes.
Michel Aoun is een marionet van de islamitische machthebbers, een Libanese Job Cohen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:14 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
De christenen onderleiding van Michel Aoun hebben de kant gekozen van hezbollah en tegen de soeniten.
Dat zagen we met de massale staking en dat Michel Aoun voorstander was dat Hezbollah zijn wapens behield en de verzoenende taal richting Syrie.
Als je er zo over denkt dan zak je maar door de strontquote:Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Het laten vermoorden van burgers vrouwen en kinderen in libaneese vluchtelingen kampen was totaal geen Noodzaak
En dat de arabische landen de Groot Israel droom (Net zoiets als het duitse derde rijk) wilde tegen gaan noem ik niet meer als logisch.
Israel gaat nog steeds door met het bezettings en nederzettingen beleid dus verzet daar tegen vind ik geen probleem.
De amerikanen pakte bezetters veel beter aan, zie de bommen op Nagasaki en Hirshima.
Ik heb er geen moeite mee als Israel een atoombom op zijn dak krijg om het terug te dwingen achter zijn eigen grenzen zodat er een einde komt aan de bezetting en nederzettingen beleid.
En is toch dat israel, bedoel huizen bouwen voor burgers op iemand anders grondgebied midden in de frontlinie.
quote:Op maandag 22 september 2008 12:19 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat bedoelt wordt is dat het nogal eenzijdig is om het alleen eindeloos te hebben over dingen waar Israel van beschuldigd kan worden terwijl de Arabieren rondom nog veel ergere dingen doen waar je nooit wat van hoort.
En dan ga jij vervolgens precies hetzelfde doen. Nadenken is moeilijk of niet?
Waarom is er bv geen verontwaardiging over Hama?
http://en.wikipedia.org/wiki/Hama_massacre
Ongeveer 10 keer zoveel slachtoffers als Sabra en Shatila, ruim 100 keer zoveel slachtoffers als Deir Yassin.
Maar omdat je daar niet Joden de schuld van kunt geven wordt het nergens vermeldt, en heeft bijna niemand er ooit van gehoord.
quote:Op maandag 22 september 2008 12:23 schreef schoelje het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt dan zak je maar door de stront
Zie hier waarom er daar geen vrede kan komen. Arabieren schreeuwen zich schor over wat Israel allemaal fout doet, zonder ook maar een greintje zelfkritiek. Heel vervelende mentaliteit, en onmogelijk om mee te onderhandelen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Het laten vermoorden van burgers vrouwen en kinderen in libaneese vluchtelingen kampen was totaal geen Noodzaak
En dat de arabische landen de Groot Israel droom (Net zoiets als het duitse derde rijk) wilde tegen gaan noem ik niet meer als logisch.
Israel gaat nog steeds door met het bezettings en nederzettingen beleid dus verzet daar tegen vind ik geen probleem.
De amerikanen pakte bezetters veel beter aan, zie de bommen op Nagasaki en Hirshima.
Ik heb er geen moeite mee als Israel een atoombom op zijn dak krijg om het terug te dwingen achter zijn eigen grenzen zodat er een einde komt aan de bezetting en nederzettingen beleid.
En is toch dat israel, bedoel huizen bouwen voor burgers op iemand anders grondgebied midden in de frontlinie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |