abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61728187
Twee keer gefeliciteerd Sharon. Eén keer vanwege uw 80ste verjaardag, de tweede keer vanwege al die idioten die geloven dat u in coma ligt. Geniet lekker van uw oude dag meneer Sharon.
pi_61728349
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef schoelje het volgende:
Twee keer gefeliciteerd Sharon. Eén keer vanwege uw 80ste verjaardag, de tweede keer vanwege al die idioten die geloven dat u in coma ligt. Geniet lekker van uw oude dag meneer Sharon.
Op 9 januari 2006 werd Sharon bijgebracht. Hij kon zelfstandig ademen en reageerde op pijnprikkels in zijn rechterzijde. Echter, hij opende zijn ogen niet, en kwam niet bij bewustzijn. Sharon onderging een nieuwe operatie op 15 januari, waarbij hij een tracheotomie onderging. Sindsdien is Sharon niet meer bij kennis geweest, maar hij wordt wel in leven gehouden.

genieten van ze ouwe dag???

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
pi_61728392
ik dacht dat hij dood was
pi_61728610
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
Leeft hij nog? Ik dacht dat hij al dood was.
Wat dood zijn aangaat zit je er niet ver vanaf in elk geval.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61728676
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef kingsizes het volgende:
[quote]Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef Roi het volgende:

[..]

Het is nooit van de palestijnen geweest, Israel heeft er evenveel recht op als die lui.

We hebben wel gezien wat de palestijnen met hun gekregen gebied gedaan hebben, het laten verpauperen en gebruiken voor terroristische aanslagen!
[/quote

westbank gaza en oost-jeruzalem zijn bezet door Israel deze gebieden waren van jordanie en egypte en zijn toegewezen aan de palestijnen. (Heb je weer wat geleerd)
En ja de palestijnen verzetten zich tegen de bezetting.
En als er wat word gebouwd vernietigd Israel dat wel, omdat Israel vind dat de palestijnen zich niet moeten verzetten tegen de bezetting.
Fout, het was van het Britse Mandaat. De VN heeft idd bij de oprichting van Israel gezegd welke gebieden wel en niet bij Israel hoorde. Daar zaten die gebieden niet bij. Maar toen o.a. Egypte en Jordanie aanvielen heeft Israel die gebieden veroverd en sindsdien behoord het dus gewoon bij Israel.

En dat Israel alles vernietigd wat de palestijnen maken/verbouwen is natuurlijk onzin, dat weet je zelf ook wel. Ook dat ze het gaza gebied vooral hebben gebruikt om Israelische steden te bombarderen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 18 september 2008 @ 12:42:15 #56
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_61728783
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:39 schreef Billary het volgende:
Inderdaad echt belachelijk dat ze hem in leven laten.
Het zal wel een politieke kwestie zijn > charon dood = gezichtsverlies voor Israel?
Als antwoord op deze en vergelijkbare opmerkingen, binnen het Jodendom is euthanasie een groot taboe. Actieve euthanasie is volstrekt uitgesloten, passieve euthanasie is met heel veel mitsen en maren omgeven. En dan echt heel veel; iemands dood bespoedigen is uit den boze. Meer hierover.

De reden dat Sharon derhalve in leven wordt gehouden is vanuit deze optiek dan ook goed verklaarbaar. Misschien dat het politiek ongunstig zou zijn dat hij zou sterven, dat weet ik niet, maar in dezen speelt dat geen belangrijke rol vermoed ik.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_61733373
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:07 schreef Q. het volgende:
Triest hoor dat een leven op zo'n manier moet worden gerekt, zonder enige kans op verbetering.
Zo zitten/liggen er duizenden te wachten in verpleegtehuizen hier in Nederland.. Niets nieuws onder de zon.

Sharon; Mazzel tov.
pi_61738741
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef kingsizes het volgende:

[..]

Op 9 januari 2006 werd Sharon bijgebracht. Hij kon zelfstandig ademen en reageerde op pijnprikkels in zijn rechterzijde. Echter, hij opende zijn ogen niet, en kwam niet bij bewustzijn. Sharon onderging een nieuwe operatie op 15 januari, waarbij hij een tracheotomie onderging. Sindsdien is Sharon niet meer bij kennis geweest, maar hij wordt wel in leven gehouden.

genieten van ze ouwe dag???

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
Dat is de officiële lezing, in werkelijkheid zit hij natuurlijk te rentenieren. Dat Arafat aan kanker zou zijn overleden is ook een fabeltje. Arafat had aids.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 18 september 2008 @ 20:05:55 #59
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_61739003
Dat die man nog leeft. Wat voor zin heeft het om hem nog in leven te houden. Wat ben ik blij met de Nederlandse Euthanasiewetgeving.
Non possumus non loqui
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 september 2008 @ 02:27:47 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_61748729
Lang zal ie leven in de gloria

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61764659
Als je niet gelovig ben is er inderdaad keuze of je wilt sterven of niet in Nederland.
Scheelt weer ziekenhuiskosten. Persoonlijk zal ik nooit zelfmoord plegen, laf. donderdag 18 september 2008 20:05 schreef Knip het volgende:[/b]
Dat die man nog leeft. Wat voor zin heeft het om hem nog in leven te houden. Wat ben ik blij met de Nederlandse Euthanasiewetgeving.
[/quote]
pi_61764923
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:38 schreef Roi het volgende:

[..]

Fout, het was van het Britse Mandaat. De VN heeft idd bij de oprichting van Israel gezegd welke gebieden wel en niet bij Israel hoorde. Daar zaten die gebieden niet bij. Maar toen o.a. Egypte en Jordanie aanvielen heeft Israel die gebieden veroverd en sindsdien behoord het dus gewoon bij Israel.

En dat Israel alles vernietigd wat de palestijnen maken/verbouwen is natuurlijk onzin, dat weet je zelf ook wel. Ook dat ze het gaza gebied vooral hebben gebruikt om Israelische steden te bombarderen.

Nee Israel viel aan in 67

In juni 1967 stonden we opnieuw voor de keuze. Het samentrekken van Egyptische legers in de Sinaï vormt geen bewijs dat Nasser werkelijk van plan was ons aan te vallen. We moeten onszelf niet voor de gek houden. Wij namen het initiatief hen aan te vallen." (Menachem Begin, minister van het Israëlische kabinet in 1967, tegenover de New York Times, 21 augustus 1982)

"Ik denk niet dat Nasser op oorlog uit was. De twee divisies die hij naar de Sinaï stuurde zouden niet genoeg zijn geweest om een offensieve oorlog mee te beginnen. Hij wist het, en wij wisten het. (...) Hij blufte. Hij wilde zich, voor een geringe prijs, voordoen als de grote redder van Syrië en op die manier grote sympathie winnen in de Arabische wereld." (Yitzhak Rabin, Chef-Staf van Israël in 1967, tegenover Le Monde, 28 februari 1968)

En logisch dat de palestijnen zich met geweld verzetten tegen de bezetting en nederzettingen beleid dat daarbij burgers ook en doel zijn vind ik geen probleem.
Israel heeft de palestijnse burger als slachtoffer uitgekozen voor hun bezettings en nederzettingen beleid.

Zoals een Joods spreekwoord luid oog om oog tand om tand.
pi_61767033
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef Roi het volgende:

[..]

Het is nooit van de palestijnen geweest, Israel heeft er evenveel recht op als die lui.

We hebben wel gezien wat de palestijnen met hun gekregen gebied gedaan hebben, het laten verpauperen en gebruiken voor terroristische aanslagen!
Zijn de gazastrook en westoever dus van Israel i.p.v van Palestina
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:58:15 #64
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_61771595
Haha schritterend.. ik hoop dat z'n dood een lange lijdensweg is.. vuile nazi die hij is
.
  vrijdag 19 september 2008 @ 23:00:24 #65
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_61771659
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:38 schreef Roi het volgende:

[..]

Fout. Heel Israel is Palestijns grondgebied. Die blanke blonde zogenaamde joden uit Europa en VS moeten oprotten en hun land teruggeven aan de miljoenen gevluchte Palestijnen.
.
  zaterdag 20 september 2008 @ 00:28:35 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61773197
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:58 schreef Marseille het volgende:
Haha schritterend.. ik hoop dat z'n dood een lange lijdensweg is.. vuile nazi die hij is
Hij zal er zelf weinig van meemaken
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61774944
quote:

Deze Hamas gasten lijken wel op de nazis:

-
pi_61775950
quote:
insgelijks kkmg
pi_61776583
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_61777674
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Zijn de gazastrook en westoever dus van Israel i.p.v van Palestina

Gelovige joden denken echt dat zij uitverkorenen van god zijn (soort ubermensch) en dat hun god hen heel palestina heeft belooft.
Tja over achterlijke en gevaarlijke religie gesproken.
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:51:46 #71
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_61778457
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:50 schreef Meki het volgende:
Hij wordt keihard gestraft in zijn coma voor zijn massamoorden in 1982
Nee hoor, dat heeft niks met straf te maken. Die man is/was gewoon ziek en oud.

Die seniele sheik in de rolstoel, die een raket op schoot kreeg (kruisraket ), DIE werd pas gestraft! Mooie aktie was dat
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_61778729
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nee hoor, dat heeft niks met straf te maken. Die man is/was gewoon ziek en oud.

Die seniele sheik in de rolstoel, die een raket op schoot kreeg (kruisraket ), DIE werd pas gestraft! Mooie aktie was dat

De mooiste actie moet nog komen, is te hopen dat Iran een beetje opschiet.
pi_61783015
Ik zat net te denken: leeft die man nogwel? Gezien zijn postuur toch wel knap dat hij het zo lang uitgehouden heeft.

Er is vast wel een Palestijnse arts die de stekker eruit wil halen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_61783104
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:00 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

Gelovige joden denken echt dat zij uitverkorenen van god zijn (soort ubermensch) en dat hun god hen heel palestina heeft belooft.
Tja over achterlijke en gevaarlijke religie gesproken.
Iedereen die in God, Allah of Jaweh gelooft is achterlijk.
-
pi_61784268
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Iedereen die in God, Allah of Jaweh gelooft is achterlijk.
Ja in ieder geval zwaar gebrainwashed.
pi_61794256
quote:
Dit wens je niemand.. Maar voor hem maak ik idd een uitzondering. Sharon
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61794773
Volgens sommige heeft meneer Sharon het over zich afgeroepen toen hij land weggaf aan die vervloekte Palestijnen, volgens andere geniet Sharon van een onbezorgde oude dag nadat hij zich onhoudbaar had gemaakt binnen de israelische politiek. In ieder geval is hem veel dank verschuldigd vanwege zijn inzet voor het mooie Israel.
pi_61796785
quote:
Op zondag 21 september 2008 10:32 schreef schoelje het volgende:
[...] In ieder geval is hem veel dank verschuldigd vanwege zijn inzet voor het mooie Israel.
quote:
Sabra en Shatila

Onder zijn ministerschap valt Israël het zuiden van Libanon binnen, om daar bases van Palestijnse milities aan te vallen. Sharon geeft de Falangisten de vrije hand in Palestijnse vluchtelingenkampen Sabra en Shatila. De kampen zelf werden omsingeld door het Israëlische leger, zodat de vluchtelingen niet weg konden. De Falangisten, sinds 1978 getraind door Israël, vermoorden volgens een schatting van het Rode Kruis zo'n 2750 personen (andere schattingen lopen uiteen van 460 tot 3500), waaronder veel vrouwen en kinderen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ariel_Sharon

Daar kan Balkie nog wat van leren ja...
pi_61800954
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef sizzler het volgende:

[..]

[..]

Eerder Wim Kok, wiens leger ook bij een nog veel grotere slachting stond toe te kijken.
pi_61802613
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef sizzler het volgende:

[..]

[..]

Die verhalen hoor ik nou al jaren en ik moet eerlijk gezegd vreselijk kotsen van de eenzijdigheid van dit soort verhalen. WAAR KOMT DAT VANDAAG?????

Mocht je wel bereid zijn om het hele verhaal tot je te willen nemen lees dan: http://het-ander-klokje.blogspot.com/2006_07_30_archive.html
pi_61806313
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:48 schreef schoelje het volgende:

[..]

Die verhalen hoor ik nou al jaren en ik moet eerlijk gezegd vreselijk kotsen van de eenzijdigheid van dit soort verhalen. WAAR KOMT DAT VANDAAG?????

Mocht je wel bereid zijn om het hele verhaal tot je te willen nemen lees dan: http://het-ander-klokje.blogspot.com/2006_07_30_archive.html
Van die site:
quote:
Sabra en Sjatilja

Van alle massamoorden die tijdens de Libanese burgeroorlog werden gepleegd zijn alleen die in Sabra en Sjatilja door de media vereeuwigd. Zij pasten in de pro-marxistische en pro-islamitische propaganda: de daders waren immers christenen en de slachtoffers moslims.
Vind je het nu heel erg vreemd als een anoniem blogje dat de wereldpers als "pro-marxistische en pro-islamitische propaganda" bestempelt niet echt serieus wordt genomen? Dan zijn sites als het rode kruis, de BBC en Human Right Watch objectiever.
pi_61806655
Een artikel zoals dat van de BBC dat de massamoord in Damour niet noemt kan niet serieus worden genomen.

edit: Op de hele HRW site zal je ook tevergeefs zoeken naar info over Damour, waar Palestijnse milities honderden burgers hebben vermoord, waaronder de familie van de Falangistische leider Hobeika. De stelling van dat blogje dat clubs als HRW alleen in de slachtingen zijn geintresseerd waarmee Israel kan worden beschuldigd wordt bevestigd.
pi_61806788
Nou, GEFELICITEERD dan maar hey!!
pi_61807103
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:53 schreef CeeJee het volgende:
Een artikel zoals dat van de BBC dat de massamoord in Damour niet noemt kan niet serieus worden genomen.
Maakt de ene massamoord de andere goed?
pi_61807271
quote:
Van alle massamoorden die tijdens de Libanese burgeroorlog werden gepleegd zijn alleen die in Sabra en Sjatilja door de media vereeuwigd. Zij pasten in de pro-marxistische en pro-islamitische propaganda: de daders waren immers christenen en de slachtoffers moslims.
Gek. Want ik lees dat de aanval op dat Damour een vergelding was voor een christelijke aanval op Palestijnse kampen, waar duizend burgers gedood zijn. Maar over die kampen hoor en lees ik ook niets in de media. Of op HRW. Terwijl de pro-Marxistische en pro-Islamitische agenda van de Media toch gebaat zou zijn bij het vermelden van die slachting. Heel gek.
pi_61808456
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:10 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nee maar het is wel een groot deel van de achtergrond. De rol van Ariel Sharon wordt compleet overtrokken omdat het nou eenmaal zo'n gemene vent is. Hoogtepunt was nog wel de dood van Hobeika die door het toenmalige team aanklagers tegen Sharon betreurd werd omdat ze hun getuige kwijt waren. De dader die door degenen die claimen namens de slachtoffers te praten alleen nog als getuige kan worden gezien.
pi_61808894
Voor alle iedereen die op de hoogte wil worden gehouden van Sharons leven/dood: sms Shar on.
pi_61810719
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:10 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik laat het onderwerp hier verder maar rusten. De satan die sommigen van Sharon proberen te maken is hij echter niet. Vermeld mag verder nog worden dat de Christenen inmiddels een minderheid zijn in Libanon, kennelijk is deze bevolkingsgroep er niet in geslaagd een leider te vinden die niet over zich heen laat zeiken. De Islam is de meerderheid, gefeliciteerd.
  maandag 22 september 2008 @ 00:17:05 #89
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_61815243
Ariël Sharon heeft op dit moment één ding gemeen met de LHC: het vuurwerk moet nog komen.
pi_61821571
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:48 schreef schoelje het volgende:

[..]

wikipedia.
zie je toch staan.
Sharon is niet voor niks afgezet destijds hij heeft met zijn legers het kamp omsingeld zodat niemand meer kon vluchten en toen hij heeft de milities het vluchtelingen kamp ingestuurd en slachten de burger af daar kinderen vrouwen etc.
Erg betrouwbare bron.

Maar het zieke Israelisch volk heeft meer Massamoordernaars en terroristen als Leiders gekozen.

Menachem Begin Bijvoorbeeld

De bomaanslag in het Koning Davidhotel was een terroristische aanslag op 22 juli 1946 tegen het Britse bestuur van het mandaatgebied Palestina.

De aanslag werd uitgevoerd door de rechts-zionistische Etsel. In totaal kwamen 91 personen om het leven, waarvan 28 Britten, 41 Arabieren, 28 Joden en vijf anderen. Ongeveer 45 personen raakten gewond.

De Etsel, verkleed als Arabieren, lieten een bom ontploffen in het King David Hotel in Jeruzalem. In het hotel bevond zich het hoofdkwartier van het Britse bestuur, evenals delen van het Britse leger en de politie.

De uitvoering van de aanslag was bevolen door Menachem Begin, het toenmalige hoofd van de Etsel en 31 jaar later premier van Israël.

En de moordpartij in Deir Yassin

In het bloedbad kwamen tenminste 110-120 Arabische burgers om het leven. Na het bloedbad werden de gevangengenomen overlevenden in vrachtauto's naar Jeruzalem gebracht en in een soort overwinningsparade door de Joodse wijken aan de bevolking getoond.[17][18][19] Vervolgens werden van de gevangenen ongeveer 25 volwassen mannen teruggevoerd naar Deir Yassin, waar ze in een steengroeve met geweren en mitrailleurs werden omgebracht

Hoe ziek is een volk dat ze de massamoordernaar en terrorist Menachem Begin als leider van een hun kunstmatig apartheidsstaatje kiezen .
pi_61821709
Ik zal niet ontkennen dat Sharon een lieverdje was, maar als hij dat niet was geweest dan was het Joodse volk allang afgeslacht geweest door de bloeddorstige islamitische hordes. Kijk naar de racistische islamitische landen, de christenen worden zwaar onderdrukt, in de meeste landen nog maar een paar procent van de bevolking, in Saoedie arabie compleet afgeslacht. Burgeroorlog in Libanon veroorzaakt door palestijnen. In Iran bijna geen joden meer aanwezig, compleet verdreven naar israel. ISLAM = FASCISME & RACISME!

Wat voor een oplossing sta jij voor: het weggeven van israelisch land aan de arabieren. Dit zou miljoenen levens kosten, niet alleen in Israel maar overal ter wereld. Sterker nog, ik denk dat orthodoxe christenen in de US kunnen besluiten tot het gooien van een kernbom op Mekka en dan is de hele aarde verziekt!
pi_61821724
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:56 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ik laat het onderwerp hier verder maar rusten. De satan die sommigen van Sharon proberen te maken is hij echter niet. Vermeld mag verder nog worden dat de Christenen inmiddels een minderheid zijn in Libanon, kennelijk is deze bevolkingsgroep er niet in geslaagd een leider te vinden die niet over zich heen laat zeiken. De Islam is de meerderheid, gefeliciteerd.
De christenen onderleiding van Michel Aoun hebben de kant gekozen van hezbollah en tegen de soeniten.
Dat zagen we met de massale staking en dat Michel Aoun voorstander was dat Hezbollah zijn wapens behield en de verzoenende taal richting Syrie.
pi_61821781
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
Leeft hij nog? Ik dacht dat hij al dood was.
dat dus
Ja doei.
  maandag 22 september 2008 @ 12:19:51 #94
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61821836
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:07 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

Wat bedoelt wordt is dat het nogal eenzijdig is om het alleen eindeloos te hebben over dingen waar Israel van beschuldigd kan worden terwijl de Arabieren rondom nog veel ergere dingen doen waar je nooit wat van hoort.

En dan ga jij vervolgens precies hetzelfde doen. Nadenken is moeilijk of niet?

Waarom is er bv geen verontwaardiging over Hama?

http://en.wikipedia.org/wiki/Hama_massacre

Ongeveer 10 keer zoveel slachtoffers als Sabra en Shatila, ruim 100 keer zoveel slachtoffers als Deir Yassin.

Maar omdat je daar niet Joden de schuld van kunt geven wordt het nergens vermeldt, en heeft bijna niemand er ooit van gehoord.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_61821855
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:14 schreef schoelje het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat Sharon een lieverdje was, maar als hij dat niet was geweest dan was het Joodse volk allang afgeslacht geweest door de bloeddorstige islamitische hordes.

Het laten vermoorden van burgers vrouwen en kinderen in libaneese vluchtelingen kampen was totaal geen Noodzaak

En dat de arabische landen de Groot Israel droom (Net zoiets als het duitse derde rijk) wilde tegen gaan noem ik niet meer als logisch.

Israel gaat nog steeds door met het bezettings en nederzettingen beleid dus verzet daar tegen vind ik geen probleem.

De amerikanen pakte bezetters veel beter aan, zie de bommen op Nagasaki en Hirshima.

Ik heb er geen moeite mee als Israel een atoombom op zijn dak krijg om het terug te dwingen achter zijn eigen grenzen zodat er een einde komt aan de bezetting en nederzettingen beleid.

En is toch dat israel, bedoel huizen bouwen voor burgers op iemand anders grondgebied midden in de frontlinie.
pi_61821875
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:14 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

De christenen onderleiding van Michel Aoun hebben de kant gekozen van hezbollah en tegen de soeniten.
Dat zagen we met de massale staking en dat Michel Aoun voorstander was dat Hezbollah zijn wapens behield en de verzoenende taal richting Syrie.
Michel Aoun is een marionet van de islamitische machthebbers, een Libanese Job Cohen.
pi_61821890
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

Het laten vermoorden van burgers vrouwen en kinderen in libaneese vluchtelingen kampen was totaal geen Noodzaak

En dat de arabische landen de Groot Israel droom (Net zoiets als het duitse derde rijk) wilde tegen gaan noem ik niet meer als logisch.

Israel gaat nog steeds door met het bezettings en nederzettingen beleid dus verzet daar tegen vind ik geen probleem.

De amerikanen pakte bezetters veel beter aan, zie de bommen op Nagasaki en Hirshima.

Ik heb er geen moeite mee als Israel een atoombom op zijn dak krijg om het terug te dwingen achter zijn eigen grenzen zodat er een einde komt aan de bezetting en nederzettingen beleid.

En is toch dat israel, bedoel huizen bouwen voor burgers op iemand anders grondgebied midden in de frontlinie.
Als je er zo over denkt dan zak je maar door de stront
pi_61821914
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:19 schreef Viajero het volgende:

[..]

Wat bedoelt wordt is dat het nogal eenzijdig is om het alleen eindeloos te hebben over dingen waar Israel van beschuldigd kan worden terwijl de Arabieren rondom nog veel ergere dingen doen waar je nooit wat van hoort.

En dan ga jij vervolgens precies hetzelfde doen. Nadenken is moeilijk of niet?

Waarom is er bv geen verontwaardiging over Hama?

http://en.wikipedia.org/wiki/Hama_massacre

Ongeveer 10 keer zoveel slachtoffers als Sabra en Shatila, ruim 100 keer zoveel slachtoffers als Deir Yassin.

Maar omdat je daar niet Joden de schuld van kunt geven wordt het nergens vermeldt, en heeft bijna niemand er ooit van gehoord.

Ja ik kan het ook hebben over de vele protetanten die zijn afgeslacht tijdens de spaanse inquistie maar dat heeft zo weinig met het onder werp te maken.

Maar als jij er een draadje over opent dan wil ik gerust wel reageren.

Voortaan On Topic Reageren anders vervuil je het draadje zo.

En als je inhoudelijks niks te zeggen heb kan je me altijd nog voor Antisemiet uitmaken.

Ben ik ook al gewend.
pi_61821960
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:23 schreef schoelje het volgende:

[..]

Als je er zo over denkt dan zak je maar door de stront

Bezetters moet je met geweld aanpakken om een einde te maken aan de bezetting.

Dat maakte de atoom bommen op Hirshima en Nagasaki wel duidelijk.

En daar heb ik ook niemand over horen klagen.
  maandag 22 september 2008 @ 12:27:44 #100
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61821979
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

Zie hier waarom er daar geen vrede kan komen. Arabieren schreeuwen zich schor over wat Israel allemaal fout doet, zonder ook maar een greintje zelfkritiek. Heel vervelende mentaliteit, en onmogelijk om mee te onderhandelen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')