staat er twee keer in..quote:Sharons oudste zoon, Omri (43), gaat woensdag voor zeven maanden de cel in, omdat hij op illegale wijze geld inzamelde voor een verkiezingscampagne van zijn vader in 1999. Ook naar Ariel Sharon werd destijds een onderzoek ingesteld, maar hij werd niet aangeklaagd.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
Leeft hij nog? Ik dacht dat hij al dood was.
Zo te lezen houdt hij zichzelf in leven:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zinloos.
Laat ze van dat geld dat ze uitgeven om hem in 'leven' te houden nuttigere zaken doen. Zieke kinderen in het ziekenhuis helpen ofzo.
Helaas, Sharon heeft al gewonnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:21 schreef soylent het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor het feest. Dat wordt comazuipen!
Iemand die niet bij bewustzijn is kan niet zelf in leven blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo te lezen houd hij zichzelf in leven:
"Hij ademt zonder hulp van apparatuur en zijn toestand is stabiel, zei Dov Weisglass"
Ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
Leeft hij nog? Ik dacht dat hij al dood was.
Geen Good bye Lenin-effect inderdaad...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:39 schreef klappernoot2000 het volgende:
In ieder geval: zelfs al ligt hij 2000 jaar in coma, als hij wakker wordt is er nog steeds niets veranderd...
Hij krijgt wel weinig beweging.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zou hij eigenlijk flink afgevallen zijn?
Kan nog een aardig effect opleveren als je de zuurstofslang even uit Sharon haalt en hem op de kaarsjes richt.quote:
Bedoel je Arafat nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:50 schreef Meki het volgende:
Hij wordt keihard gestraft in zijn coma voor zijn massamoorden in 1982
Neequote:
Dan heeft God daar nogal lang over gedaan. Ik denk meer dat God hem straft voor het weggeven van de Gazastrook aan een stel agressieve criminelen, en het op bevel van die criminelen bijdragen aan het Judenrein maken van Gaza. Dat gebeurde een half jaar voor zijn coma.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:50 schreef Meki het volgende:
Etie Hobeika (de echte dader) is allang dood.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:50 schreef Meki het volgende:
Is GAZA strook van Israel???quote:Op donderdag 18 september 2008 10:30 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dan heeft God daar nogal lang over gedaan. Ik denk meer dat God hem straft voor het weggeven van de Gazastrook aan een stel agressieve criminelen, en het op bevel van die criminelen bijdragen aan het Judenrein maken van Gaza. Dat gebeurde een half jaar voor zijn coma.
Het is nooit van de palestijnen geweest, Israel heeft er evenveel recht op als die lui.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:52 schreef kingsizes het volgende:
[..]
Is GAZA strook van Israel???
Ben u zo`n achterlijke gelovige jood die vind dat hij uitverkoren is , en dat jouw Joodse God heel Palestina aan de Joden belooft heeft.
GAZA Strook hoort niet bij Israel dus goed dat Israel zijn burgers uit het buitenland heeft terug gehaald.
Nu nog uit de Westbank en Oost-Jeruzalem wat ook geen Israelische grond gebied is.
Vast wel, na 2 jr liggen zal er niet veel aan spiermassa meer over zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zou hij eigenlijk flink afgevallen zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |