Ja goed hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey je kan ook al topics openen
* Dekentje geeftquote:
Slaap lekker marc!quote:
Je bent vergeten je vriendin, die je warm kwam houden vanavond, van het station te halen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
11min verder..... en dan besef je iets...
nee .... het ontglipte me wat ik zonet nog wist. behalve dat het akelige gevoel bekruipt dat ik veel meer aan de studie moet doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je bent vergeten je vriendin, die je warm kwam houden vanavond, van het station te halen?
Dus minder fokken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee .... het ontglipte me wat ik zonet nog wist. behalve dat het akelige gevoel bekruipt dat ik veel meer aan de studie moet doen.
Meer nadenken is sowieso goed, toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja , nou 3/4 zit ik toch achter een pc. maar eerder dat ik meer moet nadenken.
krijg je hoofdpijn van uiteindelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meer nadenken is sowieso goed, toch?
Dan moet je een mooie middenweg zien te vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
krijg je hoofdpijn van uiteindelijk
als dat luktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan moet je een mooie middenweg zien te vinden
Daar moet je dan maar s goed over nadenkenquote:
terug bij punt 1quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar moet je dan maar s goed over nadenken
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:13 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
Donuts en koffie, jazeker!
Ze zoekt dan ook nog wat tieten om te voelen ipv topics te openen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen!.
Twee Pientopics in 24 uur!![]()
.
VW Golf?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:29 schreef JortK het volgende:![]()
Vandaag de oude wagen inleveren en de nieuwe bij de nieuwe baas ophalen
Sterkte voor je famquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:41 schreef Pheno het volgende:
Het gaat weer lekker in de familie, oma in het ziekenhuis, pa weer fysiotherapie broer naar ziekenhuis voor schouder.
Dit gaat weer een leuk weekendje worden
Mogguh Darlingquote:
sterktequote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:41 schreef Pheno het volgende:
Het gaat weer lekker in de familie, oma in het ziekenhuis, pa weer fysiotherapie broer naar ziekenhuis voor schouder.
Dit gaat weer een leuk weekendje worden
Hey leediebeebquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Darling
Foon ligt te laden![]()
aan een datakabel zodat ik geen netwerk heb
hihiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sterkte![]()
Al hoeft dat toch niet je hele weekend te bepalen?
[..]
Hey leediebeeb![]()
![]()
![]()
zoveel kilo's werk?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hihi![]()
![]()
Pfff dit gaat een zware dag worden
En bazin in mn nek...quote:
wass?quote:
Bazin in je nek? hoezo dat?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En bazin in mn nek...
en tot half 5 ...
en.. en...
Kots maar raak voor een knaak?quote:
Dacht dat ik bepaalde rapporten al gemaakt had (weet het wel zeker eigenlijk). Maar zie onder die namen andere dingen zittenquote:
Zit op een andere werkplek en ze kan op mn schermen kijkenquote:
Das dan weer minderquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht dat ik bepaalde rapporten al gemaakt had (weet het wel zeker eigenlijk). Maar zie onder die namen andere dingen zitten
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht dat ik bepaalde rapporten al gemaakt had (weet het wel zeker eigenlijk). Maar zie onder die namen andere dingen zitten
Weinig fokken vandaag danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zit op een andere werkplek en ze kan op mn schermen kijken
Snap het dus ook niet. Lijkt wel of het gekopieerd is en daarna een andere naam gegevenquote:
heyquote:
zitten je collega's je te etteren? Grap uit te halen ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap het dus ook niet. Lijkt wel of het gekopieerd is en daarna een andere naam gegeven
het is nog wel erg vroeg voor 1 april-grappen hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey![]()
![]()
[..]
zitten je collega's je te etteren? Grap uit te halen ofzo?
Juist nu verwacht niemand het, gewoon een prima 30 januari grapquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het is nog wel erg vroeg voor 1 april-grappen hoor.
Californicationbeebquote:
Herkenbaar probleem... heb vorige week in de trein aan mijn boek zitten werken. De eerste 4 hoofdstukken nog eens doorgenomen, tekst geredigeerd en aangevuld. Thuis staan belangrijke documenten op 3 of 4 plaatsen... en toen ging het mis met kopiëren... nieuwste versie op mijn laptop werd overschreven door laatste versie op PC, die toch echt een week ouder was...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grappen uithalen met collega'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Juist nu verwacht niemand het, gewoon een prima 30 januari grap
[..]
Californicationbeeb![]()
![]()
![]()
Dus de volgende keer gooi je je bestanden zelf weg?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem... heb vorige week in de trein aan mijn boek zitten werken. De eerste 4 hoofdstukken nog eens doorgenomen, tekst geredigeerd en aangevuld. Thuis staan belangrijke documenten op 3 of 4 plaatsen... en toen ging het mis met kopiëren... nieuwste versie op mijn laptop werd overschreven door laatste versie op PC, die toch echt een week ouder was...
Voordeel is wel dat ik er nu nog een keer over nadenk en in anderhalf hoofdstuk al 2.000 woorden heb bijgeschreven, ipv de oorspronkelijke 1.000 voor 4 hoofdstukken!
Nee, ik ben dol op oude versies bewaren. Soms haal ik stukken tekst weg, die ik later toch weer wil hergebruikenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus de volgende keer gooi je je bestanden zelf weg?
Dat kan niet. Er is er maar 1 die erbij kan en die doet dit soort dingen niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:44 schreef Frutsel het volgende:
zitten je collega's je te etteren? Grap uit te halen ofzo?
Caliquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef Californium het volgende:
DM![]()
ik moet fok afkicken van mezelf... was 2e gister na de SES SC popcorn rel
Ja, die, plus de systeembeheerder (s)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Er is er maar 1 die erbij kan en die doet dit soort dingen niet.
Damartquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef DaMart het volgende:
Oh en goedemorgen Frutsel, Ladylike, Dromertje, MarcB, Californium en Pien die zo goedemorgen komt zeggen.
Dat gaat je niet lukken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef Californium het volgende:
DM![]()
ik moet fok afkicken van mezelf... was 2e gister na de SES SC popcorn rel
Bed+Deken+laptop!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:04 schreef Pien85 het volgende:
Ik kom hier even ochtendhumeuren hoor.
Fijn schilders in de winterwe moeten tot vanmiddag 4 uur de deuren en ramen open laten
Het is -2 buiten!
Nog geen koffie op?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:04 schreef Pien85 het volgende:
Fijn schilders in de winterwe moeten tot vanmiddag 4 uur de deuren en ramen open laten
Het is -2 buiten!
Dat bed kom ik net uitquote:
Nee, die zeker nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, die, plus de systeembeheerder (s)
Huh? Die moeten overal toegang toe hebben... anders kunnen ze niet backup-en en zo.quote:
jawel! werkenquote:
Betraptquote:
Ik vroeg ze pas waar de bestanden staan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Huh? Die moeten overal toegang toe hebben... anders kunnen ze niet backup-en en zo.En ivm de security, alles moet gescand kunnen worden.. Big Brother is watching you, marc!
Ook wel luiheid genoemd. maar ze kunnen het welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vroeg ze pas waar de bestanden staan.
Antwoord: Geen idee, vraag dat de leverancier van de software maar
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van die horken die met hun poten op tafel zitten en geen donder uitvoeren. Zo maar een idee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Wat voor IT-afdeling hebben jullie dan?
Nee, dat was na een half uur zoekenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook wel luiheid genoemd. maar ze kunnen het wel
Zonder terug te lezen heb ik een vermoeden dat dit over een helpdesk / systeembeheerders afdeling gaatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar hun koffiebeker zeker.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat was na een half uur zoeken
Mijn verhoogde werkproductiviteit zou toch moeten bijdragen... lokt haar DM-feed haar minder vaak naar FOK!quote:
Oeh, klinkt als een lekker koel huis... ruilen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:04 schreef Pien85 het volgende:
Het is -2 buiten!
Lekker koel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn verhoogde werkproductiviteit zou toch moeten bijdragen... lokt haar DM-feed haar minder vaak naar FOK!.
[..]
Oeh, klinkt als een lekker koel huis... ruilen?![]()
.
Dat zeg ik, lekker koelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker koel?Het is hier inmiddels 15 graden
ik heb de verwarming op 14 staan, zalig, ik hou niet van zo´n warm plakkerig huisquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker koel?Het is hier inmiddels 15 graden
Ik heb de verwarming hier altijd op 21 graden staan, ik hou niet van koudquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb de verwarming op 14 staan, zalig, ik hou niet van zo´n warm plakkerig huis
Ik ook niet. En dan vind ik het nog heerlijk om 's avonds mijn kussens op de bank te gooien, en een deken te pakken, en dan lekker in pyjama of joggingbroek en slobbertrui op de bank te kruipen, onder die deken natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming hier altijd op 21 graden staan, ik hou niet van koud
arme Klonkette....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef Klonk het volgende:
21 graden, ik kan me niet voor de geest halen dat ik de verwarming ooit zo hoog heb gehad
Even een glas in de wastafel zetten en dan je kamer onder laten lopen. Kan je mooi overal omheen schaatsen straksquote:
En dat terwijl de verwarming op 21 staat ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan vind ik het nog heerlijk om 's avonds mijn kussens op de bank te gooien, en een deken te pakken, en dan lekker in pyjama of joggingbroek en slobbertrui op de bank te kruipen, onder die deken natuurlijk
Heerlijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan vind ik het nog heerlijk om 's avonds mijn kussens op de bank te gooien, en een deken te pakken, en dan lekker in pyjama of joggingbroek en slobbertrui op de bank te kruipen, onder die deken natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat terwijl de verwarming op 21 staat ?
Wat doe je dan als het echt koud is buitenquote:
Zoals nu? Strijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat doe je dan als het echt koud is buiten
nee man, goeie reden om lekker samen op de bank onder een deken te kruipenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee man, goeie reden om lekker samen op de bank onder een deken te kruipen
Arme jijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoals nu? Strijken. Maar ook dus onder die deken op de bank.
En als ik naar buiten moet.. heeeel warm aankleden natuurlijk
serieus.. ik krijg spontaan de rillingen als ik mensen zonder jas buiten zie nu.. Mijn bf is er ook zo één.. als het 15 graden vriest gaat hij zijn zomerjas (!) aantrekken. *ril*quote:
Ik krijg het altijd al koud als ik naar dat soort mensen kijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
serieus.. ik krijg spontaan de rillingen als ik mensen zonder jas buiten zie nu.. Mijn bf is er ook zo één.. als het 15 graden vriest gaat hij zijn zomerjas (!) aantrekken. *ril*
Marcquote:
hete thee naar je toe schuiftquote:
Frutsquote:
Pienquote:
Ik heb daarom van die speciale waterbakjes aan de verwarming hangen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
Te warm is ook niet fijn, ik vind die lucht altijd zo droog dan? En om nu een emmer water bij de verwarming te gaan zetten....
Ik heb nu ook niet meer dan een zomerjas en tshirt aan als ik naar mijn werk ga hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
serieus.. ik krijg spontaan de rillingen als ik mensen zonder jas buiten zie nu.. Mijn bf is er ook zo één.. als het 15 graden vriest gaat hij zijn zomerjas (!) aantrekken. *ril*
ook op de fiets?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook niet meer dan een zomerjas en tshirt aan als ik naar mijn werk ga hoor
Martquote:
Ik word eerder ziek als ik bij mensen over de vloer kom waar het 20-22 graden isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dankquote:
Ah, tis uit met MPG en je doet het met een postbode?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit met smart op de postbode te wachten
Hey, ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart![]()
wel okee hoor
Je nieuwe Tarzan wordt vandaag gebracht?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart![]()
wel okee hoor
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je nieuwe Tarzan wordt vandaag gebracht?.
Of heet haar postbode Tarzan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme MPGquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo, die zijn er snel bijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.gamersnet.nl/n(...)_forward_diablo_iii/
Moet hij het dan bij zichzelf inbrengen?quote:
Uiteraard. Het gaat toch om "geven en nemen" in een relatie? En "eerlijk alles delen", dus dat sterretje van MPG wordt dan gewoon en rondjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet hij het dan bij zichzelf inbrengen?
Nee, mn BCC gifstcard, teminste... dat hoop ik, maar daar hoop ik al de hele week opquote:
Ik speel D2 nog steedsquote:
bnet account?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here
over anderhalve week weer, LAN-party
gewoon die oude crashen, dan komen ze die ophalenquote:
Nog zo'n dwaas....quote:
Ook op de postbode van Muck? Die man heeft het druk vandaag...quote:
Nee op mijn eigen postbodequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook op de postbode van Muck? Die man heeft het druk vandaag...
Ah jammer, anders eens paar cs/baalruns of UT op bnet gedaanquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dank
Ik zit nu met handschoenen aan achter de laptop
En de tuinmanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah, tis uit met MPG en je doet het met een postbode?
Vast niet iets van de taartwinkelquote:
ssstquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe, 2 van die gasten zijn echte D2 die-hards, die spelen tig uren achtereen. Elke "lan-party" komt ht spel weer uit de kast, maar ik ben het na een uur of 3 (vanaf het begin wel ff zat). Dan heb ik Deckerd Cain enzo wel vaak genoeg gehoord en wil ik ff wat anders doenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah jammer, anders eens paar cs/baalruns of UT op bnet gedaan
ja daag! hij heeft vast wel genoeg aan mijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij een opblaasbare Jane!
Ik heb bijna hetzelfde jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, mn BCC gifstcard, teminste... dat hoop ik, maar daar hoop ik al de hele week opHij zou binnen een week bezorgd worden, zeiden ze ruim een week geleden
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
De postbode mag iets in je gleuf stoppen en de tuinman die bos hout voor je deur verzorgen?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe, 2 van die gasten zijn echte D2 die-hards, die spelen tig uren achtereen.
hahahaha cheats/bugs gebruik ik eigenlijk zelden in spelletjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, steeds opnieuw beginnen is niet leuk. Ik speel hardcore met een level 91 op het moment. Nog 86mil exp tot 92
Maar dan kan ik wel overal komen. En er is een truuk om je in notime tot ongeveer level 83 te krijgen. Dat is UT. Ubertristram, de plaats waar alle drie de broers bij elkaar zitten. Prijs: een torch. +3 skills, 10~20 attrib,10~20 all res. Die spawnen continue vijanden en als je als level 1 daar gaat staan op een veilige plek dan gaat die exp als een tierelier. Ik sta meestal ergens die vijanden te matten, gezien mijn char daar prima voor is. 2 mensen mollen, 1 doet een truukje zodat die vijanden blijven komen op 1 plaats en 5 man staan ergens te idlenEn gaan uit de game als level 80+ unskilled. Daarna schiet het ook niet meer op, de cap ligt op level 80 in een half uur.
Verschillende, het is geen WoW gelukkig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahahaha cheats/bugs gebruik ik eigenlijk zelden in spelletjes.
En ach, opnieuw beginnen vind ik niet zo erg, wat voor speler heb jij dan? archer? magier? vechter?
coolquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verschillende, het is geen WoW gelukkig.
Een hammerdin dit seizoen.
Vorig seizoen had ik een pauze.
En seizoen daarvoor een necro en een assassin die ALLES solo kon, ook de worldevents (UT voorbereiden, opzetten en afmaken, UberDiabloClone).
Handig, las deze week al iets over een uitbreidingquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
cool![]()
Mijn bestelde Sacred 2 is nooit aangekomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Kennen wij elkaar al??quote:
Ik heb al weekendquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe is het hier?
tis veul gezelliger geworden of niet?
Muck:KG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis hier toch altijd gezellig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:
Graagquote:
nah, de reden daarvoor is iets minder tofquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
GraagJe weet dat ik altijd verlegen ben bij nieuwe gezichten
waarvoor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Hoi Pienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]Welnee, daar ouwehoer je mee en voer je koffie en een tosti
Nou, KG,dit is Pien. Pien is onze koffiepot en ze zit graag aan de vulpen van DaMart. Verder zit ze te springen om een baan bij een dierenspeciaalzaak.
Pien, dit is KG. KG is mijn mattie, NTB jeweets, en hij drinkt koffie
Ik heb je hier eerder gezien jaquote:
Doe maar jaquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:18 schreef Muck het volgende:
[..]
waarvoor?Iets mogelijks leuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Hoi Kapitein!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]Welnee, daar ouwehoer je mee en voer je koffie en een tosti
Nou, KG,dit is Pien. Pien is onze koffiepot en ze zit graag aan de vulpen van DaMart. Verder zit ze te springen om een baan bij een dierenspeciaalzaak.
Pien, dit is KG. KG is mijn mattie, NTB jeweets, en hij drinkt koffie
Ikke ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat dahan?! * Pien85 nieuwsgierig is
Ik heb om 3 uur weekendquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil weekend.
Ik heb de hele week al weekendquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb om 3 uur weekend
Hmm sorry danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb je hier eerder gezien ja
[..]
Doe maar ja
Ach, ben t wel gewend dat mensen mij snel weer vergetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm sorry danKan me niets van herinneren..
Zal aan mij liggen hoorGelukkig is Muck er wel altijd om me uit deze situaties te redden
das altijd goedquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm sorry danKan me niets van herinneren..
Zal aan mij liggen hoorGelukkig is Muck er wel altijd om me uit deze situaties te redden
We zullen vast nog geen diepgaande gesprekken hebben gehadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, ben t wel gewend dat mensen mij snel weer vergeten
ik niet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, ben t wel gewend dat mensen mij snel weer vergeten
Das waarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
We zullen vast nog geen diepgaande gesprekken hebben gehad
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik niet!
het is dat je geen man bent, maar anders....
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar
[..]
Tja... t is dat je hetero bent, maar anders...
eindelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn anonieme Lurkstatus begint zich weer in ere te herstellen *0*
Snertquote:
quote:
Oh?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn anonieme Lurkstatus begint zich weer in ere te herstellen![]()
Eetse marcquote:
duitse broodjes met rosbiefquote:
quote:
zie mijn antwoord op KGquote:
quote:
quote:Ja maar waar ligt dat![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:49 schreef Muck het volgende:
zowel een kut als lippen
OMDAT HET VRIJDAGMIDDAG IS!!!!1!!!EINZ!!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom nou weer die vulgaire taal
EEN VROUW HEEFT EEN KUTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Linkje vmrt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
OMDAT HET VRIJDAGMIDDAG IS!!!!1!!!EINZ!!!!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:53 schreef cablegunmaster het volgende:Zeg je nu dat Muck dik is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Die kutambtenaar verzaakt.quote:
quote:
Nee, natuurlijk niet! Greencard. Je mag geen moslim zijn, want dan ben je terrorist.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Iemand ervaring met het krijgen van een werkvisum USA voor minimaal 2 jaar?
Stom, hier zitten natuurlijk alleen moslimsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Greencard. Je mag geen moslim zijn, want dan ben je terrorist.
wtf waarom deze hoeren verkoop linkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.citycentercareers.com/default.aspx
Afspraken maken met een discount winkel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga zo BCC maar weer s bellen... ze houden zich WEER niet aan gemaakte afspraken
Precies. Met indah als leider!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Stom, hier zitten natuurlijk alleen moslims
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wtf waarom deze hoeren verkoop link
Schending privacy?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Afspraken maken met een discount winkel?
penguin made me do itquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom nou weer die vulgaire taal
dag pienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:00 schreef Pien85 het volgende:
Zo ik ben weer weg, fijne dag nog allemaal!![]()
huh?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Grote appel aan Beer Missie Inktpot gaat om bever tijd van start!
I Pledge Allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands,quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Grote appel aan Beer Missie Inktpot gaat om bever tijd van start!
wat ben je heerlijk naiefquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jezus praat je over een bever valt er een bever in dit topic![]()
ook hoi
Que?quote:
Dan heb je vast wat uitgevreten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Of ik even voor de rechter wil verschijnen..
Oh.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee deze is van R&P sc![]()
niet iedereen is een kloon!
Maar ik ben helemaal niet minderjarig!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Gewoon wat dingen in je karretje stoppen zonder af te rekenen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef DaMart het volgende:
De vrouw achter de kassa bij de supermarkt vond me niet zo aardig, geloof ik, toen ik vroeg of ze even door kon gaan met boodschappen scannen ipv zich de hele tijd om te draaien om over koetjes en kalfjes te praten met haar collega.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
hehehehequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef DaMart het volgende:
De vrouw achter de kassa bij de supermarkt vond me niet zo aardig, geloof ik, toen ik vroeg of ze even door kon gaan met boodschappen scannen ipv zich de hele tijd om te draaien om over koetjes en kalfjes te praten met haar collega.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef DaMart het volgende:
Uhm, ik ben er altijd. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die bever is er altijd precies als jij er ook bent... dat kan geen toeval meer zijn!
quote:
In dat terroristische kSC reeks posten, zie je wel!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heul niet! Maar ik ga zometeen de brief op het postkantoor ophalen waarin staat wat ik fout doe
Dat als jij er niet bent, die bever ook niet verschijnt!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, ik ben er altijd. Wat is je punt?
Mja, dus de bever verschijnt niet tussen 0:00 en 6:00. Ik snap waarom ik de enige verdachte benquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat als jij er niet bent, die bever ook niet verschijnt!
Omdat de andere verdachten (Klonk en MPG) nu even nergens te bekennen zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dus de bever verschijnt niet tussen 0:00 en 6:00. Ik snap waarom ik de enige verdachte ben
Wij van de NABHP komen op voor de rechten van minderheidspinguins. Als je steun nodig hebt horen we het graag!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dus de bever verschijnt niet tussen 0:00 en 6:00. Ik snap waarom ik de enige verdachte ben
awwwwquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Ons kleine katje voelt zich niet lekker, ze is minder mobiel en een paar dagen voelt ze zich niet lekker.
Daarom zijn we naar de dierenarts gegaan met de kat. Het bleek dat ze een ontsteking heeft vlakbij de heup.
Nu krijgt ze pijnstillers en antibiotica. Daardoor lijkt het al wat beter te gaan.
ze heeft net alweer iets gegeten en drinkt alweer volop ik zie het als een goed tekenquote:
Nee, goh, even inhouden zodat de kloonwind weer voorbij is. Ik heb 1 kloon omdat ik toendertijd niet kon inloggen, die heeft welgeteld 10 posts denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de andere verdachten (Klonk en MPG) nu even nergens te bekennen zijn.
mij verdenken van kloontjes, veels te veel werk gekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de andere verdachten (Klonk en MPG) nu even nergens te bekennen zijn.
Kijk, dat is er toch al eentje meer dan je voorheen aangaf!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, goh, even inhouden zodat de kloonwind weer voorbij is. Ik heb 1 kloon omdat ik toendertijd niet kon inloggen, die heeft welgeteld 10 posts denk ik
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ze heeft net alweer iets gegeten en drinkt alweer volop ik zie het als een goed teken
* LL stuurt vismandje ipv fruitmandjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Ons kleine katje voelt zich niet lekker, ze is minder mobiel en een paar dagen voelt ze zich niet lekker.
Daarom zijn we naar de dierenarts gegaan met de kat. Het bleek dat ze een ontsteking heeft vlakbij de heup.
Nu krijgt ze pijnstillers en antibiotica. Daardoor lijkt het al wat beter te gaan.
ze had 40,1 graad koort (kat normaal 38C)
Die is dan ook tussen voorheen en nu gebeurd, met dank aan de sessiebugquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, dat is er toch al eentje meer dan je voorheen aangaf!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |