Maar ik ben helemaal niet minderjarig!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Of ik even voor de rechter wil verschijnen..
Gewoon wat dingen in je karretje stoppen zonder af te rekenen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef DaMart het volgende:
De vrouw achter de kassa bij de supermarkt vond me niet zo aardig, geloof ik, toen ik vroeg of ze even door kon gaan met boodschappen scannen ipv zich de hele tijd om te draaien om over koetjes en kalfjes te praten met haar collega.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Of ik even voor de rechter wil verschijnen..
hehehehequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef DaMart het volgende:
De vrouw achter de kassa bij de supermarkt vond me niet zo aardig, geloof ik, toen ik vroeg of ze even door kon gaan met boodschappen scannen ipv zich de hele tijd om te draaien om over koetjes en kalfjes te praten met haar collega.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef DaMart het volgende:
Uhm, ik ben er altijd. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die bever is er altijd precies als jij er ook bent... dat kan geen toeval meer zijn!
quote:
In dat terroristische kSC reeks posten, zie je wel!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heul niet! Maar ik ga zometeen de brief op het postkantoor ophalen waarin staat wat ik fout doe
Dat als jij er niet bent, die bever ook niet verschijnt!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, ik ben er altijd. Wat is je punt?
Mja, dus de bever verschijnt niet tussen 0:00 en 6:00. Ik snap waarom ik de enige verdachte benquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat als jij er niet bent, die bever ook niet verschijnt!
Omdat de andere verdachten (Klonk en MPG) nu even nergens te bekennen zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dus de bever verschijnt niet tussen 0:00 en 6:00. Ik snap waarom ik de enige verdachte ben
Wij van de NABHP komen op voor de rechten van minderheidspinguins. Als je steun nodig hebt horen we het graag!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dus de bever verschijnt niet tussen 0:00 en 6:00. Ik snap waarom ik de enige verdachte ben
awwwwquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Ons kleine katje voelt zich niet lekker, ze is minder mobiel en een paar dagen voelt ze zich niet lekker.
Daarom zijn we naar de dierenarts gegaan met de kat. Het bleek dat ze een ontsteking heeft vlakbij de heup.
Nu krijgt ze pijnstillers en antibiotica. Daardoor lijkt het al wat beter te gaan.
ze heeft net alweer iets gegeten en drinkt alweer volop ik zie het als een goed tekenquote:
Nee, goh, even inhouden zodat de kloonwind weer voorbij is. Ik heb 1 kloon omdat ik toendertijd niet kon inloggen, die heeft welgeteld 10 posts denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de andere verdachten (Klonk en MPG) nu even nergens te bekennen zijn.
mij verdenken van kloontjes, veels te veel werk gekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de andere verdachten (Klonk en MPG) nu even nergens te bekennen zijn.
Kijk, dat is er toch al eentje meer dan je voorheen aangaf!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, goh, even inhouden zodat de kloonwind weer voorbij is. Ik heb 1 kloon omdat ik toendertijd niet kon inloggen, die heeft welgeteld 10 posts denk ik
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ze heeft net alweer iets gegeten en drinkt alweer volop ik zie het als een goed teken
* LL stuurt vismandje ipv fruitmandjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
Ons kleine katje voelt zich niet lekker, ze is minder mobiel en een paar dagen voelt ze zich niet lekker.
Daarom zijn we naar de dierenarts gegaan met de kat. Het bleek dat ze een ontsteking heeft vlakbij de heup.
Nu krijgt ze pijnstillers en antibiotica. Daardoor lijkt het al wat beter te gaan.
ze had 40,1 graad koort (kat normaal 38C)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |