Mijn verhoogde werkproductiviteit zou toch moeten bijdragen... lokt haar DM-feed haar minder vaak naar FOK!quote:
Oeh, klinkt als een lekker koel huis... ruilen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:04 schreef Pien85 het volgende:
Ik kom hier even ochtendhumeuren hoor.
Fijn schilders in de winterwe moeten tot vanmiddag 4 uur de deuren en ramen open laten
Het is -2 buiten!
Lekker koel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn verhoogde werkproductiviteit zou toch moeten bijdragen... lokt haar DM-feed haar minder vaak naar FOK!.
[..]
Oeh, klinkt als een lekker koel huis... ruilen?![]()
.
Dat zeg ik, lekker koelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker koel?Het is hier inmiddels 15 graden
ik heb de verwarming op 14 staan, zalig, ik hou niet van zo´n warm plakkerig huisquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker koel?Het is hier inmiddels 15 graden
Ik heb de verwarming hier altijd op 21 graden staan, ik hou niet van koudquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb de verwarming op 14 staan, zalig, ik hou niet van zo´n warm plakkerig huis
Ik ook niet. En dan vind ik het nog heerlijk om 's avonds mijn kussens op de bank te gooien, en een deken te pakken, en dan lekker in pyjama of joggingbroek en slobbertrui op de bank te kruipen, onder die deken natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming hier altijd op 21 graden staan, ik hou niet van koud
arme Klonkette....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef Klonk het volgende:
21 graden, ik kan me niet voor de geest halen dat ik de verwarming ooit zo hoog heb gehad
Even een glas in de wastafel zetten en dan je kamer onder laten lopen. Kan je mooi overal omheen schaatsen straksquote:
En dat terwijl de verwarming op 21 staat ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan vind ik het nog heerlijk om 's avonds mijn kussens op de bank te gooien, en een deken te pakken, en dan lekker in pyjama of joggingbroek en slobbertrui op de bank te kruipen, onder die deken natuurlijk
Heerlijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan vind ik het nog heerlijk om 's avonds mijn kussens op de bank te gooien, en een deken te pakken, en dan lekker in pyjama of joggingbroek en slobbertrui op de bank te kruipen, onder die deken natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat terwijl de verwarming op 21 staat ?
Wat doe je dan als het echt koud is buitenquote:
Zoals nu? Strijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat doe je dan als het echt koud is buiten
nee man, goeie reden om lekker samen op de bank onder een deken te kruipenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee man, goeie reden om lekker samen op de bank onder een deken te kruipen
Arme jijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoals nu? Strijken. Maar ook dus onder die deken op de bank.
En als ik naar buiten moet.. heeeel warm aankleden natuurlijk
serieus.. ik krijg spontaan de rillingen als ik mensen zonder jas buiten zie nu.. Mijn bf is er ook zo één.. als het 15 graden vriest gaat hij zijn zomerjas (!) aantrekken. *ril*quote:
Ik krijg het altijd al koud als ik naar dat soort mensen kijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
serieus.. ik krijg spontaan de rillingen als ik mensen zonder jas buiten zie nu.. Mijn bf is er ook zo één.. als het 15 graden vriest gaat hij zijn zomerjas (!) aantrekken. *ril*
Marcquote:
hete thee naar je toe schuiftquote:
Frutsquote:
Pienquote:
Ik heb daarom van die speciale waterbakjes aan de verwarming hangen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
Te warm is ook niet fijn, ik vind die lucht altijd zo droog dan? En om nu een emmer water bij de verwarming te gaan zetten....
Ik heb nu ook niet meer dan een zomerjas en tshirt aan als ik naar mijn werk ga hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
serieus.. ik krijg spontaan de rillingen als ik mensen zonder jas buiten zie nu.. Mijn bf is er ook zo één.. als het 15 graden vriest gaat hij zijn zomerjas (!) aantrekken. *ril*
ook op de fiets?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook niet meer dan een zomerjas en tshirt aan als ik naar mijn werk ga hoor
Martquote:
Ik word eerder ziek als ik bij mensen over de vloer kom waar het 20-22 graden isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dankquote:
Ah, tis uit met MPG en je doet het met een postbode?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit met smart op de postbode te wachten
Hey, ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart![]()
wel okee hoor
Je nieuwe Tarzan wordt vandaag gebracht?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart![]()
wel okee hoor
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je nieuwe Tarzan wordt vandaag gebracht?.
Of heet haar postbode Tarzan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme MPGquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo, die zijn er snel bijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.gamersnet.nl/n(...)_forward_diablo_iii/
Moet hij het dan bij zichzelf inbrengen?quote:
Uiteraard. Het gaat toch om "geven en nemen" in een relatie? En "eerlijk alles delen", dus dat sterretje van MPG wordt dan gewoon en rondjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet hij het dan bij zichzelf inbrengen?
Nee, mn BCC gifstcard, teminste... dat hoop ik, maar daar hoop ik al de hele week opquote:
Ik speel D2 nog steedsquote:
bnet account?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here
over anderhalve week weer, LAN-party
gewoon die oude crashen, dan komen ze die ophalenquote:
Nog zo'n dwaas....quote:
Ook op de postbode van Muck? Die man heeft het druk vandaag...quote:
Nee op mijn eigen postbodequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook op de postbode van Muck? Die man heeft het druk vandaag...
Ah jammer, anders eens paar cs/baalruns of UT op bnet gedaanquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dank
Ik zit nu met handschoenen aan achter de laptop
En de tuinmanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah, tis uit met MPG en je doet het met een postbode?
Vast niet iets van de taartwinkelquote:
ssstquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe, 2 van die gasten zijn echte D2 die-hards, die spelen tig uren achtereen. Elke "lan-party" komt ht spel weer uit de kast, maar ik ben het na een uur of 3 (vanaf het begin wel ff zat). Dan heb ik Deckerd Cain enzo wel vaak genoeg gehoord en wil ik ff wat anders doenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah jammer, anders eens paar cs/baalruns of UT op bnet gedaan
ja daag! hij heeft vast wel genoeg aan mijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij een opblaasbare Jane!
Ik heb bijna hetzelfde jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, mn BCC gifstcard, teminste... dat hoop ik, maar daar hoop ik al de hele week opHij zou binnen een week bezorgd worden, zeiden ze ruim een week geleden
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
De postbode mag iets in je gleuf stoppen en de tuinman die bos hout voor je deur verzorgen?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe, 2 van die gasten zijn echte D2 die-hards, die spelen tig uren achtereen.
hahahaha cheats/bugs gebruik ik eigenlijk zelden in spelletjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, steeds opnieuw beginnen is niet leuk. Ik speel hardcore met een level 91 op het moment. Nog 86mil exp tot 92
Maar dan kan ik wel overal komen. En er is een truuk om je in notime tot ongeveer level 83 te krijgen. Dat is UT. Ubertristram, de plaats waar alle drie de broers bij elkaar zitten. Prijs: een torch. +3 skills, 10~20 attrib,10~20 all res. Die spawnen continue vijanden en als je als level 1 daar gaat staan op een veilige plek dan gaat die exp als een tierelier. Ik sta meestal ergens die vijanden te matten, gezien mijn char daar prima voor is. 2 mensen mollen, 1 doet een truukje zodat die vijanden blijven komen op 1 plaats en 5 man staan ergens te idlenEn gaan uit de game als level 80+ unskilled. Daarna schiet het ook niet meer op, de cap ligt op level 80 in een half uur.
Verschillende, het is geen WoW gelukkig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahahaha cheats/bugs gebruik ik eigenlijk zelden in spelletjes.
En ach, opnieuw beginnen vind ik niet zo erg, wat voor speler heb jij dan? archer? magier? vechter?
coolquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verschillende, het is geen WoW gelukkig.
Een hammerdin dit seizoen.
Vorig seizoen had ik een pauze.
En seizoen daarvoor een necro en een assassin die ALLES solo kon, ook de worldevents (UT voorbereiden, opzetten en afmaken, UberDiabloClone).
Handig, las deze week al iets over een uitbreidingquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
cool![]()
Mijn bestelde Sacred 2 is nooit aangekomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Kennen wij elkaar al??quote:
Ik heb al weekendquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe is het hier?
tis veul gezelliger geworden of niet?
Muck:KG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis hier toch altijd gezellig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:
Graagquote:
nah, de reden daarvoor is iets minder tofquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
GraagJe weet dat ik altijd verlegen ben bij nieuwe gezichten
waarvoor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |