Dit was de aanleiding:quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Google translate, maar als je een beter hebt, graag
En de vertaling: Ik hoop niet dat ik in HiDi's hoofd zit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ruud! ga eens uit heidi's hoofd![]()
Thank god it's friday, yeh...quote:
De hele dag.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Het is vrijdag!!
Ja Ruud ik weet het. Ik lees ook andere postsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit was de aanleiding:
[..]
En de vertaling: Ik hoop niet dat ik in HiDi's hoofd zit.![]()
Duhhh, ik was er ff niet he en heb alles ff snel teruggelezen.quote:
Dan nog een kleinigheidje in het Italiaans:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja Ruud ik weet het. Ik lees ook andere posts
E domani è Sabatoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan nog een kleinigheidje in het Italiaans:
Oggi è venerdì.![]()
Trusten allemaalNog veel plezier
![]()
Houdoe
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
Welke dag het ook is, ik moet iig over 8 uur weer op mijn werk zijn.
Slaap lekker Fok!
Die is idd beter (al is daar wel heel erg weinig voor nodig).quote:
Ik ben vrij morgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
Welke dag het ook is, ik moet iig over 8 uur weer op mijn werk zijn.
Slaap lekker Fok!
We houden Jochem levend.quote:
Ik had nog nooit van hem gehoord voordat jullie hem postenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We houden Jochem levend.
Ook al is hij dood.
Heb je geen bed?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vrij morgen [ afbeelding ]
Maar moe
Ja zo en dat is sooooooo lekker danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je geen bed?
Mensen die moe zijn gaan doorgaans op bed liggen en slapen.
Dus.... trustuhhhhhhhhhhhh
Ik achtervolg jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is ze al weg?
Die ene met dat grijze lokje?
En nog lekkerder is als je een nieuw kussen hebt, waar je helemaal in wegzakt, omdat die ouwe niet meer op te kloppen was.quote:
Tja verschil tussen mannen en vrouwen denk ik.quote:
Mijn schitterende bos haar staat in mijn foboquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja verschil tussen mannen en vrouwen denk ik.
Ik had deze week geen gel in (wat een wetlook geeft en donkerder lijkt)
Zegt een buurvrouw: "Goffer, was je altijd al zo grijs?"
En ze adviseerde me geen gel meer in te doen, want mijn natuurlijke kleur is veel beter.
Ik snap dat bij vrouwen dus ook niet. Mijn oma en mijn moeder hebben ook een schitterende grijze kleur. Geen gedoe met doe paarse zooi in je haar. Gewoon lekker natuurlijk houden.
(ik weet niet of je fritsie van VOL kent, die heeft ook een schitterende bos met haar)
Mooi lang haar, alleen jammer van die uitgroei, omdat je je eigen kleur niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn schitterende bos haar staat in mijn fobo
Effe kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn schitterende bos haar staat in mijn fobo
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ha ha ha.....LekkerSimpel was me voor.
Ja die is iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Veiligheid en waardering
quote:
uhh....LS, PMS is voordat je ongesteld raaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap vrouwen wat dat betreft ook niet.
Neem Liesje. Die maakt een foto in haar PMS periode. Is een beetje rood.
Daarna maakt ze weer een foto en het is roder.
Het boeit toch geen gezond denkend mens dat zij tijdens haar menstruatieperiode haar hoofd als wc-borstel gebruikt?!
Duhhhhh, daarom was het haar ook minder rood als toen ze wel ongesteld was.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhh....LS, PMS is voordat je ongesteld raakt
[ afbeelding ]
Zo grootquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar neem nu dit....
Je gebruikt nummer 58 en je verpest het helemaal.
Dan ga je zeggen dat die grijze lok (wat gewoon een vergeten pluk haar is) dat dat een high-gloss pluk is....
Zeg dan gewoon dat het een beetje mislukt is en dat je een lok bent vergeten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is formaat die ze zelf heeft geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Dat wordt een banquote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in strijd ben met de TT.
Heb geen sokken aan en heb wél pics geplaatst.
die ga ik schilderen .........quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhh....LS, PMS is voordat je ongesteld raakt
[ afbeelding ]
Winterslaap gehoudenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:38 schreef FANN het volgende:
[..]
waar heb jij al die tijd gezeten?
Liesje was ontroostbaar.........
heel verstandig....... ga ik ook effe doenquote:
Heidiquote:
quote:
Telefoon stond uitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden bijna LS je laten bellen!
![]()
Zit nu bij mijn oudersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heidi![]()
![]()
![]()
Hoe is het eigenliijk afgelopen met je verhuizing?
Is toch nog niet begonnen, zat net te kijken en kon alleen de laatste aflevering van het laatste seizoen vinden....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:50 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Manu, omdat het weer kan!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Peter zal ook wel blij zijn, die zou je missen in het vuurzeetopic ofzo!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is toch nog niet begonnen, zat net te kijken en kon alleen de laatste aflevering van het laatste seizoen vinden....
Haha, nee niet aan de schijterij, ik weet inmiddels hoe en wat ik kan eten daar. En we hebben niet echt veel uitstapjes gemaakt maar ik zal zien of ik een mooiste foto heb.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha Marrije, tijdje niet gezien, WB.![]()
India toch? Nog aan de schijterij?
En post je mooiste foto eens?
Huh? Je maakt een grapje?!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Of was jij er nog niet van op de hoogte dat ze de fotoshoot heeft afgeblazen?
Ook voor mezelf, heb een leuke sleutelhanger nodig en wilde er 1 van een specifiek gebouw. Maar helaas dus, bala baal. Ja, alles is prima gegaan maar wat is het hier kouuuuuuud!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:29 schreef CarOnline het volgende:
Hee welkom terug Marrije!
Wat goehoed dat je naar een sleutelhanger gezocht hebt![]()
![]()
Hoe was het? Alles goed gegaan?
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Ook weer terug, heb je hier gemistquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Ook weer terug, heb je hier gemist![]()
Hoest allemaal? Was je even in staking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |