Ik ben vrij morgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
Welke dag het ook is, ik moet iig over 8 uur weer op mijn werk zijn.
Slaap lekker Fok!
We houden Jochem levend.quote:
Ik had nog nooit van hem gehoord voordat jullie hem postenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We houden Jochem levend.
Ook al is hij dood.
Heb je geen bed?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vrij morgen [ afbeelding ]
Maar moe
Ja zo en dat is sooooooo lekker danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je geen bed?
Mensen die moe zijn gaan doorgaans op bed liggen en slapen.
Dus.... trustuhhhhhhhhhhhh
Ik achtervolg jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is ze al weg?
Die ene met dat grijze lokje?
En nog lekkerder is als je een nieuw kussen hebt, waar je helemaal in wegzakt, omdat die ouwe niet meer op te kloppen was.quote:
Tja verschil tussen mannen en vrouwen denk ik.quote:
Mijn schitterende bos haar staat in mijn foboquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja verschil tussen mannen en vrouwen denk ik.
Ik had deze week geen gel in (wat een wetlook geeft en donkerder lijkt)
Zegt een buurvrouw: "Goffer, was je altijd al zo grijs?"
En ze adviseerde me geen gel meer in te doen, want mijn natuurlijke kleur is veel beter.
Ik snap dat bij vrouwen dus ook niet. Mijn oma en mijn moeder hebben ook een schitterende grijze kleur. Geen gedoe met doe paarse zooi in je haar. Gewoon lekker natuurlijk houden.
(ik weet niet of je fritsie van VOL kent, die heeft ook een schitterende bos met haar)
Mooi lang haar, alleen jammer van die uitgroei, omdat je je eigen kleur niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn schitterende bos haar staat in mijn fobo
Effe kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn schitterende bos haar staat in mijn fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |