die ga ik schilderen .........quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhh....LS, PMS is voordat je ongesteld raakt
[ afbeelding ]
Winterslaap gehoudenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:38 schreef FANN het volgende:
[..]
waar heb jij al die tijd gezeten?
Liesje was ontroostbaar.........
heel verstandig....... ga ik ook effe doenquote:
Heidiquote:
quote:
Telefoon stond uitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden bijna LS je laten bellen!
![]()
Zit nu bij mijn oudersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heidi![]()
![]()
![]()
Hoe is het eigenliijk afgelopen met je verhuizing?
Is toch nog niet begonnen, zat net te kijken en kon alleen de laatste aflevering van het laatste seizoen vinden....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:50 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Manu, omdat het weer kan!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Peter zal ook wel blij zijn, die zou je missen in het vuurzeetopic ofzo!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is toch nog niet begonnen, zat net te kijken en kon alleen de laatste aflevering van het laatste seizoen vinden....
Haha, nee niet aan de schijterij, ik weet inmiddels hoe en wat ik kan eten daar. En we hebben niet echt veel uitstapjes gemaakt maar ik zal zien of ik een mooiste foto heb.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha Marrije, tijdje niet gezien, WB.![]()
India toch? Nog aan de schijterij?
En post je mooiste foto eens?
Huh? Je maakt een grapje?!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Of was jij er nog niet van op de hoogte dat ze de fotoshoot heeft afgeblazen?
Ook voor mezelf, heb een leuke sleutelhanger nodig en wilde er 1 van een specifiek gebouw. Maar helaas dus, bala baal. Ja, alles is prima gegaan maar wat is het hier kouuuuuuud!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:29 schreef CarOnline het volgende:
Hee welkom terug Marrije!
Wat goehoed dat je naar een sleutelhanger gezocht hebt![]()
![]()
Hoe was het? Alles goed gegaan?
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Ook weer terug, heb je hier gemistquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Ook weer terug, heb je hier gemist![]()
Hoest allemaal? Was je even in staking?
Give it to me baby!quote:
quote:
Was ook niet de bedoeling, zou na kerst al terug zijn, maar uiteindelijk hebben ze me gister pas vrijgelatenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
En nooit meer met de noorderzon en zonder bericht vertrekken en vooral wegblijven.
Welcome back!
Niks gezien van Barccelonaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:32 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
Manu,):
![]()
![]()
Ben weer terug en ga weer, hoe was Barcelona.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef Copycat het volgende:
Heb je nu zo'n alarmklok om je enkel?
Vertel, heb je vastgezeten? Nee toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef Manu82 het volgende:
Was ook niet de bedoeling, zou na kerst al terug zijn, maar uiteindelijk hebben ze me gister pas vrijgelaten
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:02 schreef CarOnline het volgende:
Je lag in het ziekenhuis met een drain?!
Ja dat vermoeden kreeg ik ineensquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden kreeg ik ineens![]()
Je was al ziek voor je wegging toch?
Sjeesus!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef Manu82 het volgende:
en dat is tijdens vakantie veregerd, totdat ik laatste dag opgenomen ben en tijdje in slaap ben gehouden
Wat had je dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]en dat is tijdens vakantie veregerd, totdat ik laatste dag opgenomen ben en tijdje in slaap ben gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |