ow........quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een kniezel is een intelligent dier dat de gave heeft om slechte mensen te doorzien en goede mensen te beschermen.
Er was 33 af, maar inmiddels nog maar 29.quote:
geef eens een linkje....... heb alléén hier gelezen .....quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lekker boeien, ik moet wel eerlijk toegeven dat ik heel hard moest lachen bij het lezen van die topics. Wat een rel.
Ik heb toen voor die actie gekozen omdat ik soweiso zou storten, en het via fok wilde doen, en nog minder had met die andere acties.
Maar wat een stunt!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lekker boeien, ik moet wel eerlijk toegeven dat ik heel hard moest lachen bij het lezen van die topics. Wat een rel.
Ik heb toen voor die actie gekozen omdat ik soweiso zou storten, en het via fok wilde doen, en nog minder had met die andere acties.
Maar wat een stunt!
ook beter dat er niet teveel tegelijk af gaat tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er was 33 af, maar inmiddels nog maar 29.
In de lente train ik die laatste 10 er wel af, het is nu zelfs voor mij te koud om te fietsen.
(wandelen en fitnessen doe ik nog wel een beetje).
Nooit van gehoord!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een kniezel is een intelligent dier dat de gave heeft om slechte mensen te doorzien en goede mensen te beschermen.
in alle soorten en matenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb research gedaan, en ontdekt dat er elders op internet zelfs gratis tieten te vinden zijn.
Joh je heb een put geslagenquote:
Watquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb research gedaan, en ontdekt dat er elders op internet zelfs gratis tieten te vinden zijn.
Het moet nu wel stabiliseren, 4 erbij is eigenlijk wel wat teveel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ook beter dat er niet teveel tegelijk af gaat toch(jojo)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
geef eens een linkje....... heb alléén hier gelezen .....
waar is dat topic dan?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pfew, dat was vanmiddag al, geen idee, waar dat stond
De Blauwbilgorgelquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Moest je geen tvp plaatsen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pfew, dat was vanmiddag al, geen idee, waar dat stond
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
laat ook maar heb toch geen zin om dat allemaal door te spitten.....
Maar ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
Zaterdag start de 2e reeks van Vuurzee, Manu was daar vorige keer ook fan van.
Maar ja.
Nu zit Haaibaaike (een uhhhhhhh, andersoortige user die dus ook fan is van Paul de Leeuw) dus ook in het Vuurzeetopic.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu zit Haaibaaike (een uhhhhhhh, andersoortige user die dus ook fan is van Paul de Leeuw) dus ook in het Vuurzeetopic.
Ik weet nu al dat dit het niveau gigantisch naar beneden gaat halen.
Maar ja.
RLS op GC is ook een serie. Wel leuk overigensquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vuurzee is een serie, en er is een topic van? En wie is Haaibaaike, en wat heeft Paul de Leeuw ermee te maken?
Haaibaaike is een wanstaltig vette zeug met een jampotbril op d'r pukkelharses.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vuurzee is een serie, en er is een topic van? En wie is Haaibaaike, en wat heeft Paul de Leeuw ermee te maken?
Wel slechte tekst schrijversquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
RLS op GC is ook een serie. Wel leuk overigens
Ze is uhhhhhhhh, vrij dom.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:45 schreef Gert het volgende:
Haaibaaike is een eh... o ja, een walgelijk gedrocht. Of zoiets dan hoor, pin me er niet op vast.
OMG .. In eerste instantie zag ik het niet eensquote:
Oh ja, voor jou heb ik ook nog wat (na wat terug gelezen te hebben):quote:
ik wilde net een voorstel doen maar het hoeft niet meerquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Goed doelNO WAY..... goed doel is een bodemloze put wat nooit op de juiste plek terecht komt. Ik gaf enkel en alleen geld voor SHE, was het een andere user geweest had ik geen geld gedoneerd
Ja dat heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is uhhhhhhhh, vrij dom.
Zoals je hebt gemerkt doe ik tegenwoordig pogingen me genuaceerder uit te drukken dan vroeger.
Valt best mij in mijn hoofd hoor, meestal lekker rustigquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh ja, voor jou heb ik ook nog wat (na wat terug gelezen te hebben):![]()
Non spero essere dentro la testa di HiDi![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt best mij in mijn hoofd hoor, meestal lekker rustig![]()
Wat een lausi vertaling eigenlijk![]()
Ik hoop niet te worden in het hoofd van Hidi
NOU!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
OMG .. In eerste instantie zag ik het niet eens
Dat zal het geweest zijnquote:
Google translate, maar als je een beter hebt, graagquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar het was bijna goed Hidi, is een reactie op een post van eerder vandaag
Zijn wel apen die ze hun haar verven zonder een ongeloveloze grijze lok achter te laten, mag ik hopen. Want die van jou zag je zelfs in het donker nog.quote:
Dat duurde langquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn wel apen die ze hun haar verven zonder een ongeloveloze grijze lok achter te laten, mag ik hopen. Want die van jou zag je zelfs in het donker nog.
OMFG wijn komt mijn neusgaten uit, hahahahahahahaquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OMFG wijn komt mijn neusgaten uit, hahahahahahaha
Hij is geweldig
Denk je ook ff terug te lezen.
We gebruiken hem als OP wanneer je als SC-er in de nieuwe RLS komt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OMFG wijn komt mijn neusgaten uit, hahahahahahaha
Hij is geweldig
Denk je ook ff terug te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |